1. Zeer middelmatig restaurant met opdringerig en ongeïnteresseerd personeel. Eten is ronduit slecht en het zag er raar uit. Hetgeen wij kregen aangeboden was mogelijk bedorven. Werkelijk absurd hoge prijzen en de eigenaren zijn onbeschoft als je meldt dat je het jammer vindt dat je wel heel erg lang hebt moeten wachten op het eten (1 uur!). Als je bezwaar maakt als je de rekening krijgt tegen de idioot hoge prijzen van de wijn en het aangeboden water, brood en frites, die niet op voorhand bekend was, word je regelrecht bedreigd door hen. Nog nimmer meegemaakt! Dit etablissement is een schande voor de omgeving.

1. Met teleurstelling heb ik deze recensie gelezen, onze medewerkers zijn zeer correct en gast vrij. Bedorven eten is natuurlijk uit den boze en kan niet mogelijk zijn ! In deze drukke dagen (bouwvak/hoogseizoen) zijn er wacht tijden maar zeker niet van een uur.
    bezwaar op de rekening ? tafel water (plat) is gratis, schaaltje friet is gratis, huisgemaakt focasia brood met kruiden mayo en tapanade 4,75 (prijs netjes in de kaart omschreven )

Denk dat de schrijver in verwarring is met een andere lokatie...