1. Afgelopen weekend zijn we hier uit eten geweest.

De sfeer is prima dankzij de mooie ligging van het restaurant.

De bediening is slecht. Wij hebben drie kwartier op de kaart moeten wachten en vervolgens nog eens drie kwartier op de bestelling. Vaste klanten werden eerder geholpen en ook hartelijk verwelkomd door de eigenaren en kregen alle aandacht. Er werd zelfs aan tafel gezellig bijgepraat. Prima dat hier aandacht aan wordt besteed, maar vergeet de andere gasten dan niet!!

Bij elk vlees/vis gerecht horen aardappels met een groentegarnituur. Vier personen hadden hiervoor gekozen, maar kregen voor twee personen aardappels en voor drie een groentegarnituur (wat vooral uit gesneden kool bestond). Maar niets van gezegd omdat het druk was, maar wel voor betaald. Naar de kaart voor de pannenkoeken moest gevraagd worden. Blijkbaar verkopen ze deze niet graag.

Het eten is goed maar wel erg duur. Het toetje hebben we ergens anders genuttigd, omdat we ons niet echt 'gast' voelden.

4,7