De Zingende Wielen in Den Oever

1220433217 69
1362083362 72
1481941177 77
1536422002 81

1. Veel over jullie gehoord en nu kwamen we er langs.
    Dan moet je het zelf ervaren.
    De sfeer is lekker gemoedelijk, bediening is snel en het belangrijkste het eten was heerlijk!
    We komen zeker nog een keertje bij jullie terug.

2. H w van Hest

Net weer spare ribs gehaald. Regelrechte aanrader. Erg goed van smaak, mals mager vlees en portie was ruim voldoende. Gaan we vaker doen.

3. Dankzij de corona shit alleen afhaal.
    Spareribs besteld en eerlijk deze waren top!
    Vriendelijke bediening, besteld en tel nummer afgegeven, bellen als het klaar is…
    Was n tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar nog steeds n top tent!

4. Michèle

5. Gister een Ierse avond bij de Zingende Wielen en we vonden het geweldig! Het eten was top, vers gerookte lijnaal, de chateaubriand heerlijk mals en een pavlova als perfecte afsluiting. Bediening zeer vriendelijk en leuke Ierse band die de hele avond speelde. We hebben een heerlijke avond gehad en komen snel weer eens terug!

6. Wij kozen voor het heerlijke maandmenu. Topkwaliteit voor een mooie prijs. Goed bereid en hartelijk opgediend. Een aanrader!

7. Bij een bezoek op de vroege ochtend viel het mij op dat er in de zaak een vervelende urine geur hing. De stoelen hebben een stoffen bekleding. Ik denk dat het daardoor komt… Aangezien er veel ouderen dit restaurant komen raad ik aan om nieuwe stoelen aan te schaffen, die afneembaar zijn. Het broodje bij de tomatensoep was zoutloos, waar ik niet om gevraagd had…

8. Anneke Geerdink

Heerlijk gegeten. Het maandmenu is een aanrader. Alle 3 de gangen waren perfect en de prijs was ook aangenaam. Vriendelijke bediening en met kinderen wordt rekening gehouden. Er kan altijd wel iets buiten de kaart om.

9. Erg lekker gegeten met fijne, spontane en vooral oplettende gastvrouwen/heren. Wij hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar. 👍🏻

10. Ria en Gertrud

Een perfect verjaardag cadeau geweest… Ook daar werd ongevraagd aandacht aan besteed.
    Verder heerlijk eten en een super vriendelijke behandeling.
    Toiletten lekker schoon.

11. Heerlijk gegeten. Lekker ongedwongen.

12. pieter 1226 punten

Wellicht wat oubollig, maar gister heerlijk gegeten. Echte verse garnalen cocktail, mooi gebakken visje. Er was ook een heerlijke gehaktbal voor een liefhebber. Debiefstuk was smakelijke.
    Frieten goed. Alleen de gebakken aardappelen hadden wat lang liggen sudderen. Verder voor herhaling vatbaar! Ruime parkeerplaats, vriendelijk echt goed personeel en schone toiletten.

13. Y.van Tiel

Was echt heerlijk super genoten

14. Wij vonden het heerlijk
    Alleen moesten lang wachten op het eten.
    Eten was heerlijk

15. Perfect en goed

16. Als van ouds,
    heerlijk gegeten.

17. Goed eten, smakelijk en voldoende, de bediening is vriendelijk en netjes echt top.
    Aanrader voor familie uitjes.

18. S . Sietsema

Gisteren met 3 volwassenen heerlijk gegeten. De spareribs waren sappig en mals. Ook het speciaal aanbevolen maandmenu is een aanrader. Er was van alles meer dan voldoende. Wij komen zeker nog een keer terug.

19. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Snelle service, hoefden niet lang te wachten, het was ook niet druk.
    Schnitzel wel wat vet en de worteltjes kwamen uit de vriezer.
    Spareribs ietwat droog.
    Toetjes waren lekker en de Tomaten soep heerlijk!

20. Marjon Kostwinder

5 September vanwege ons 20 jarige trouwdag met 4 personen wezen eten. Iedereen heeft een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gegeten. Borden waren mooi opgemaakt. Porties waren ruim voldoende. Vis was heerlijk vers. Vlees was mals, alles was prima op smaak. We hebben alle 4 heerlijk gegeten.

21. Jezus wat slecht. Het twaalfuurtje besteld. Mosterdsoep was niet te eten, het leek er op dat er maar twee ingrediënten in zaten, slagroom en mosterd bah! Bolletje huzarensalade van 3 cm. Doorsnee, maar dat was niet eens erg, want het was de goedkoopste huzarensalade van de supermarkt en was ook niet te eten. Dan nog een broodje met een smakeloze kroket erop en het feestmaal was compleet. De bediening vroeg ook maar niet of het gesmaakt had.
    Voor ons nooit meer!

22. Slechte ervaring.

Scholletje en patat te hard gebakken. Weinig sla!
    Kindermenu van onze kleinkinderen ook niet geweldig. Patatjes ook te donker van kleur. Appelmoes in een schaaltje ter grote van een eierdopje.

Bediening vriendelijk.

We hebben er in het verleden beter gegeten. We rijden er met Zingende Wielen voorbij.

4,5
  23. Zeer lekker gegeten na een dagje den helder. De kwaliteit van eten was zeer goed. Mooie opgemaakte borden

24. J Bruyn

Wij hebben zondag met zes volwassenen en drie kinderen heerlijk gegeten bij De Zingende wielen.
    Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Ook de uitzonderingen die de kinderen hadden waren geen enkel probleem.
    Kortom wij komen zeker weer terug en het is een aanrader voor iedereen.

25. Sandra Kooij

Erg lekker gegeten. Vriendelijk en behulpzame bediening. We zijn vaak voorbij gereden, maar zijn erg blij dat we deze keer gestopt zijn. De gerechten waren boven verwachting en je kan zelfs gratis supplements bij bestellen. Op de terugweg van het strand, stoppen we hier zeker weer!

26. Al 25 jaar met enige regelmaat, maar nu maar niet meer. Jaren terug zijn ze de snitzels gaan frituren, wat natuurlijk een snitzel van snackbar kwaliteit geeft. Geen probleem zolang ik wat anders bestelde, maar omdat ik nu een keer zin had aan een snitzel, was mij toegezegd dat die van ons gebakken zouden worden.
    Hoe teleurgesteld kan iemand wezen als dan toch je vlees is verpest door de frituur. Kwaliteit is blijkbaar geen uitgangspunt meer.
    Nog meer betreur ik dat er met mijn klacht ook nog niks werd gedaan.

27. p vd poel

het eten was heerlijk we komen zeker terug

28. Anne Langelaan

Heerlijke biefstuk gegeten. Altijd goed eten.

29. Marit Feenstra

Wij komen hier al zeker 18 jaar, eerst met zijn tweeen en tegenwoordig met onze 2 kinderen van 8 en 11.
    Hier is het altijd goed , een aanrader !

30. Geweldige 3-gangendiner voor een zeer betaalbare prijs.
    We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
    Klasse!

31. Van de reservering was niets bekend, vooraf reserveren is dus zinloos. Maar wij hebben wel heerlijk gegeten met een perfecte service.

32. Hans Vermeij en Corrie van den Hoeven

Vaker dit restaurant bezocht en tevreden geweest. Vandaag, 31-8-2016 om circa 13.00 uur vooral ontevreden over bediening. Bij binnenkomst was 1tafel bezet met 1 persoon. Voor de bediening 2 dames achter de bar. Druk met elkaar aan het kletsen. Er kon geen goedendag af. Pas na een kleine 5 minuten kwam 1 serveerster met lunchkaart en vraag wat we wilden drinken. Nadat de lunch gebracht was hebben we nog twee drankjes voor bij de lunch besteld.(karnemelk eb Jus d'Orange). Geen drankjes werden gebracht. Dames weer zo aan het kwekken dat wij na een aantal keren opvallende die kant opgekeken hadden maar publiekelijk en met luide stem gevraagd of de bestelde drankjes nog kwamen. Inmiddels hadden we de lunch zonder drankjes beëindigd.Drukte kon niet de oorzaak zijn van het volkomen ontbreken van de aandacht voor klanten zijn. Er waren maar inmiddels maar 3 andere tafels bezet en die hadden hun bestelling al gehad. Gewoon de dames hadden meer belangstelling voor hun praatje pot dan voor de gasten.
    Slechte ervaring dus op dit punt! Het lege restaurant drukte wel de sfeer, maar daar kan het restaurant niets aan doen.

33. Weer heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam personeel

34. Zondag 29 mei met 4 personen gegeten, het eten was zeer slecht, klacht ingediend, er werd verteld klachten middels een email indienen, dit gedaan maar er komt geen antwoord. Dus nooit meer naar De Zingende Wielen!

35. JM. Sonders

Op zondag 08-05-2016 (moederdag) gegeten bij De Zingende Wielen. Uit eerdere ervaringen wisten we dat het eten goed was. Echter op de betreffende avond helaas niet, de spareribs van mijn vrouw waren uitgedroogd en taai en mijn eigen biefstuk stroganof was ook niet bijzonder.

36. Douwe Veenstra

Doordat er voor 1 persoon glutenvrij moest worden gekookt, gaf dit verwarring en vertraging. Jammer dat dit niet direct gemeld werd zodat wij wisten waarom wij moesten wachten. Deze omissie werd aan het einde van het diner goedgemaakt door voor 4 koffie van het huis aan te bieden.
    Overigens smaakte het eten prima en er werden voldoende groente en aardappels bij het hoofdgerecht geserveerd.

37. Het eten was goed en er was genoeg. De presentatie en smaak van slibtongetjes was prima. De spare-ribs hadden wel wat pittiger en sappiger gemogen. De service was vriendelijk en attent

38. Ray Lagrand

Helemaal gezellig met leuke bediening. Eten geweldig en prijs ook goed. We werden verrast door de actie 4de persoon eet gratis. Helemaal top.

We kwamen er al vaker maar blijven er zeker terug komen.

39. Enige tijd geleden schnitzel gehad met patat. De schnitzel leek wel een schoenzool. Nee dan zijn de schnitzels thuis tenminste echt en vele malen lekkerder. Daarvoor ga je niet uit eten!

40. Spontane en goede bediening, heerlijk eten en leuk opgemaakte borden. Gezellige sfeer!

41. Vandaag gegeten. Met alle respect, het was echt heel slecht. 2 tosti hawai: gewoon witbrood in de magnetron. Klef en vies. Bal gehakt was smakeloze stuiterbal. Oma's soep puur warm water met groenten en wel 2 ballen. Bediening niet begaan met de klacht. Antwoord was: Zo maken wij dat hier. Wij waren met 6 personen, 4 kregen eten en de 2 anderen 20 minuten later. Voor ons nooit meer.

42. Geke Bronger

Voortreffelijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding is goed. Altijd gezellig en goede bediening.

We zijn er al heel vaak geweest en gaan er ook nog vaak komen.

43. W. de Kort

De reservering was meer als goed uitgevoerd. Met 11 personen waaronder 5 kinderen een heerlijk lunch gehad in een bijzonder vriendelijke entourage. Goed verzorgt en gezellige locatie om zeker met kinderen een bezoek te brengen. Bedankt dit was een perfect begin van onze vakantieweek op Texel.

44. J. Duursma

Wel hebben lekker gegeten. Alleen het aanbod van groenten valt tegen. We eten bijna nooit buitenshuis en voorheen verheugde ik me op de verschillende groenten die op een andere manier klaargemaakt werden dan thuis. De maaltijd die nu op tafel komt, komt thuis als maaltijd als er weinig tijd is om te koken.

45. Een lekker lunch adres met een prima prijs/kwaliteit verhouding en gastvrije bediening.

46. H.Huizenga

Het eten was prima en de bediening vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

48. Zeer onervaren personeel. Stamppot is gewoon opgewarmd.

3,4
  49. Gegeten bij De Zingende Wielen, jammer, is niet meer de Zingende Wielen van paar jaar geleden. Was het eten daar toen top, nu één grote flop. Er werd zelfs aangebrand eten op tafel gezet!! En wat ooit een heerlijke bal gehakt was, is nu verruild voor een fabrieksbal die niet te eten is.

4,7
  50. harm bodde

Heerlijk gegeten, bediening erg aardig en beleefd dus gewoon heerlijk genoten. Voldoende te eten, zeker niet tekort, voor een goede prijs.

51. Gistermiddag 1 september gestopt bij de Zingende Wielen en met drie personen plaats genomen op het terras. Serveerster komt langs en neemt de bestelling op, twee boeren omeletten en brood met gehaktbal. Tevens wordt gevraagd of we alvast wat willen drinken, wat we ook doorgeven.

Na een half uur komt de serveerster melden dat ze de bestelling vergeten is en ook weet ze niet meer precies wat we besteld hadden. We gaven aan toch wel zo spoedig mogelijk verder te willen, ze zou er een spoed bestelling van maken, er werden geen excuses gemaakt waarop wij aangaven dan in ieder geval in de wachttijd nog wat te willen drinken.

Na twintig minuten ben ik maar eens naar binnen gelopen om te vagen of het nog lang ging duren, waarop er in de keuken werd gevraagd hoever het was. Binnen een minuut zou het eten er zijn.

Weer meer dan 5 minuten gewacht, hierna was bij mij de maat vol, we zaten er inmiddels al bijna een uur! En zijn naar de uitgang gelopen waar we werden opgewacht door een zeer onverzorgde, onvriendelijke man die ons kwam zeggen dat we zeer saggerijnig waren en dat we moesten weg wezen!! En niet weer terug moesten komen.

Bij het verlaten van het pand kregen we van een mevrouw achter de balie nog een sneer na, ze wist wel wat er was gebeurd! We zagen haar voor het eerst!! Bijzonder onfatsoenlijke mensen die hun fouten niet toe willen geven.

Nooit weer Zingende Wielen!! Weg blijven daar!! Met gierende banden door rijden!

52. Vandaag 1 februari 2014 weer eens De Zingende Wielen aangedaan. Meestal zijn wij met de hele familie maar nu alleen mijn echtgenote en ik na een drukke dag met huis opruimen op Texel. Onderweg via (groot)moeder weer naar Friesland en we waren rond dinertijd. Omdat we nog een afspraak hadden daarna alleen een hoofdgerecht genomen. Een groot stuk Kabeljauw - op de goed wijze gegaard - en voor mij een Boeren schnitzel met veel ui en champignons. Als garnituur gebakken aardappelen, een leuk aangemaakte salade - hoewel iets weinig dressing - en beetgare wortelen. Wij waren dik tevreden en verwachten wel vaker onderweg hier even aan te steken. Well done!

53. Vandaag voor de zoveelste keer gegeten bij de Zingende Wielen. We waren al jaren dik tevreden, maar na vandaag niet meer. Heel dun klein schnitzeltsje had meer weg van een flensje. Gebakken aard.waren goed! Maar rauwkost en rode bieten, zo jammer had warme groenten verwacht. Bediening is heel vriendelijk! Maar wij rijden voortaan wel door naar Friesland.

54. Na een dagje de brede duinen route te hebben gefietst, besloten wij om eens bij de Zingende Wielen te eten. Wij hebben gekozen voor de 3 gangen menu aanbieding: bestaande uit soep /biefstuk/ ijs met slagroom/aardbeien. Gezien mijn vrouw een tarwe allergie heeft vroeg zij als dit ook invloed had voor de rest van het eten, kortom het team v/d Zingende Wielen hebben dit kordaat opgepakt en de soep werd vervangen door een heerlijke salade en het nagerecht werd vervangen door slagroom. Al met al een geheel luisterend oor voor de klant, ook de prijs/kwaliteit is uitstekend gebalanceerd. Een dikke Pluim!!

55. Jacob 330 punten

Na een dag winkelen in Alkmaar en een strandbezoek aan Callantsoog weer eens gegeten in dit restauant. De bediening was goed, de kwaliteit en smaak van het eten was minder dat wij hier gewend zijn.Schnitzel was niet erg smakelijk (was geen vers vlees)Stoofpotje kon meer gekruid
    Volgende keer hopelijk wat beter.

56. Heerlijke schnitzel gegeten!
    Vriendelijk personeel. Gezellig ambiance, prima plek om als chauffeur te stoppen. Lekker rustig en bovendien een mooi uitzicht.

57. We zijn gisteren uit eten geweest bij de Zingende Wielen, we hebben een uur op ons eten gewacht, (andere gasten kwamen en gingen intussen), de serveerster wist ons te melden dat dit heel normaal was en dat iedereen zo lang moet wachten, vervolgens werd er bij ons tussentijds niet gevraagd of alles naar wens was en bij de andere gasten wel, we hadden er duidelijk niks van mogen zeggen, waarom geven ze niet gewoon toe dat ze onze bestellig waren vergeten??
    Was wel zo netjes geweest!!!

58. Zeer goede lunch gehad. Heel vriendelijk personeel. Ook naar de kinderen toe. Ook de garnering/salade had een heerlijke dressing.

59. Wat mij zwaar tegenviel was de uitsmijter kaas, veel kaas en maar twee eitjes.
    Een uitsmijter behoort uit 3 gebakken eieren te bestaan en geen 2.

5,5
  60. Heerlijk gegeten in dit restaurant op onze terugreis vanaf Texel. Lekkere gebakken aardappeltjes, frietjes en een heerlijke salade. Vlees was heel goed. Hele aardige mensen, voelt je zeer welkom. Gedateerde inrichting maar goed schoon en lekker eten!

61. Naar aanleiding van goede beoordelingen op deze site zijn wij ook naar Restaurant De Zingende Wielen geweest.
    Het was er uitmuntend. Een ontzettend vriendelijke ontvangst.
    Evenzo met het kiezen van de gerechten, alle hulp en uitleg werd geboden.
    De gerechten waren origineel en op een leuke wijze gepresenteerd. De smaak en kwaliteit waren, naar onze ogen, perfect.
    Hele gezellige locatie waar je lekker kunt eten, voor een hele gunstige prijs.
    Wij komen zeker weer!

62. Op onze terugreis van Texel heerlijk gegeten.

Vlotte en vriendelijke bediening.

Als we komende zomer weer richting Texel gaan, komen we zeker weer langs!

63. Karin 598 punten

Het enige pluspunt Matig is de snelheid van serveren. We hadden echter liever iets langer gewacht op een fatsoenlijke maaltijd.

De prijs-kwaliteit verhouding is hier volledig zoek.
    De schnitzels die we bestelden waren dun, droog en keihard. De kabeljauw voor onze dochter was waterig en smakeloos. We kregen een minibakje gebakken aardappels erbij waarvan dan ook nog enige exemplaren waren aangebrand. Dit kan echt niet meer anno 2012.

2,3
  64. Fam Bakkum

Ik heb er gister uitstekend gegeten je ziet dat de Kok er veel tijd heb ingestoken om de gerechten op te hemelen en met recht we hebben er heerlijk gegeten ga zo door !!!

Vriendelijke Groeten

Fam Bakkum

65. Vandaag heerlijk na de ijsbaan met Familie wezen eten.
    Wat ziet het er gezellig uit, zo te zien heeft interieur eindelijk een opknap beurt gehad. We hebben genoten van het heerlijke eten en de sfeer. Voor herhaling vatbaar!
    Een dikke 8!!
    Tot de volgende keer,
    Groetjes Naomi

66. Aangezien we in dorpje Den helder onze draai niet kunnen
    vinden, zijn we enkele keren uit eten geweest bij de zingende wielen. Dit is tot zaterdag 28-1-12 prima bevallen.
    We kwamen deze zaterdag helaas tot de ontdekking dat de directie besloten heeft i.p.v een pistoletje twee schrale stukjes stokbrood bij de soep, geen gebakken aardappeltjes bij het hoofd gerecht ook geen warme groente meer. Erg jammer, verkeerde manier van bezuinigen vind ik, heb in Den helder met roem over jullie resaurant gesproken moet dit nu allemaal weer terug draaien, jammer! Ons zie je niet meer en ik hoop vele met ons, p.s vrouwlijke bediening uitstekend.
    meiden zoek een ander restaurant waar je lekker achter het product staat ODK ofzo

6,1
  67. Harmen Houtman

Prima restaurant - goede kaart - altijd lachend en goedgemutst personeel - goede wachttijd tussen de gerechten - vlees was prima en groenten en bijgerechten ook.

We zijn heel wat gewend, maar dit was goed en gezellig.

Harmen Houtman.

68. Vandaag op doorreis bij de Zingende Wielen een balletje gehakt met frites gegeten. Geen kaart met culinaire hoogstandjes. Had eerlijk gezegd een liefdeloze kleffe truckershap verwacht, maar was aangenaam verrast. Zo hoort een bal des gehakts te zijn, vuistgroot, juicy en aangenaam gekruid. De bijgaande frites waren prima krokant gebakken, fijn voor het noodzakelijke mondgevoel. Heerlijke romige mayonaise en een bescheiden hoeveelheid verse salade. En dat voor nog geen Euro 7,-! Bediening vriendelijk en correct. Inrichting wat gedateerd, maar werd meer dan goed gemaakt door de kwaliteit van het gebodene. Heb er met smaak gegeten.

69. Fam. Groothof

In de herfst vakantie bij de Zingende Wielen heerlijk gegeten.

Ook goede speel-gelegenheid voor de kinderen, zodat de ouders nog even konden na-tafelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor herhaling vatbaar!

70. "De Zingende Wielen": als je zou beweren dat het een liedje van Henk Wijngaard was dan zou niemand dat verbazen. Het is echter de naam van een cafe-restaurant nabij Den Oever met een ruime parkeerplaats waar inderdaad de truckers hun 4 (en meer) wielers kwijt kunnen.

Daarmee is de toon van deze resensie gezet. Het voldoet prima voor degene die On The Road is. Verwacht geen culinaire hoogstandjes en franje.

Je hebt hier een goede hap voor een redelijke prijs die je inneemt tijdens het lezen van de krant of een tijdschrift uit de leesportefuille. Eten, pissen, opschieten en tot een volgende keer maar weer. Zoiets. Niet meteen de plek om jouw vriendin ten huwelijk te vragen en al helemaal niet om de daarmee verband houdende festiviteiten hier te houden.

71. Familie Essing

Op weg naar onze vakantie in Texel,prima gegeten in de Zingende wielen
    Zeer goed eten en vriendelijke bediening.
    Redelijke prijs.

72. niet duur en lekker wat wil je nog meer

73. Ab Reeze

Vlotte spontane goede bediening. De gerechten zagen er prima verzorgd uit en op de juiste temperatuur geserveerd.
    Voor herhaling vatbaar

74. wij waren niet tevreden, koude tosti geleverd, kroketten besteld, frikandellen gekregen, friet was niet goed, veel kleine stukjes, als of het het laatste uit de zak was.
    Gehaktbal en koffie waren goed.

2,8