• Lid sinds 25 februari 2010

Zee & Zo

Petten

Kreta

Sneek

Jacob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Ar
    Nederlands Westerbork

Jacob

Op 2 april heerlijk gegeten bij de Ar. Prima ontvangst en info over de museumboerderij. Eten was heerlijk en de bijgerechten goed. Ook prima aangevuld. Dessert was smullen, vooral het knieperties ijs. We komen zeker terug.

2. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Zee & Zo
    Nederlands Petten

Jacob

Wij logeerden een week in Groet, nadat wij een lange fietstocht hadden gemaakt, leek het ons leuk om bij dit strandpaviljoen te eten met uitzicht op zee. Maar wat een teleurstelling vwb het eten.
    Kokende soep, ongaar vlees en slap waterige salade. Dit maken wij niet vaak mee. Na een opmerking hiervoor zou men dit doorgeven aan de keuken. Jammer met dit eten krijg je geen vaste gasten.

2,8
  3. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Kreta

Jacob

Toprestaurant. Wij waren hier voor het eerst, maar beslist niet voor het laatst. Wat was het eten hier voortreffelijk, ruime porties en alles vers zoals de bijzonder lekkere boerensalade rijkelijk gevuld. Verder een vriendelijke bediening in een gezellige sfeer.

4. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor By Aalzen
    Internationaal Oudehaske

Gistermiddag met ruim twintig gasten mijn verjaardag gevierd by Aalzen.
    Het was een door Aalzen tot in de puntjes verzorgde middag, een gezellig feestje.
    Mijn en onze complimenten hiervoor. Een echte aanrader om hier ook eens te gaan eten.

5. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

Jacob

Afgelopen woensdag hier gegeten. In een woord Fantastisch. Prima eten, gezellige sfeer en een meer dan prettige bediening.

6. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Italia

Gisteravond hier gegeten. Wat een geweldig restaurant.
    Het voorgerecht, de soep was heerlijk.
    De pizza, s waren van een voortreffelijke kwaliteit, goed.
    Gevuld met alleen verse ingrediënten. Een echte aanrader.

7. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Spoorzicht

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Spoorzicht. De geserveerde Spareribs waren voortreffelijk van smaak en de bijbehorende garnituren meer dan lekker.

8. Jacob's profielfoto
    Jacob vindt de recensie door Jacob voor Taverne Lambieck leuk

Vaak schrijf ik positieve reacties op deze site, maar helaas voor dit restaurant een negatieve. Onlangs bezochten wij dit restaurant. Geen menukaart, maar de kok/eigenaar kwam langs met uitleg over het te serveren verrassingsmenu in de vorm van diverse gerechtjes met meerdere gangen.
    Helaas, achteraf is dat ons niet goed bevallen.
    De hoeveelheid van de ingrediënten, met name het vlees, was zéér minimaal.
    Ook de bijbehorende garnituren waren minimaal van kwantiteit en niet smakelijk.
    De prijs van € 42,50 per persoon kwam totaal niet overeen met het gebodene.
    Jammer, ondanks het sfeervolle restaurantje.
    Ook vreemd dat je hier niet kunt pinnen!
    Ons advies : beter en meer eten voor deze prijs.

2,9
  9. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Taverne Lambieck

Helaas, achteraf is dat ons niet goed bevallen.
    De hoeveelheid van de ingrediënten, met name het vlees, was zéér minimaal.
    Ook de bijbehorende garnituren waren minimaal van kwantiteit en niet smakelijk.
    De prijs van € 42,50 per persoon kwam totaal niet overeen met het gebodene.
    Jammer, ondanks het sfeervolle restaurantje.
    Ook vreemd dat je hier niet kunt pinnen!
    Ons advies : beter en meer eten voor deze prijs.

2,9
  10. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

Wat een geweldig goed restaurant. In een sfeervolle ambiance hebben wij heel lekker gegeten. Hier wordt echt veel aandacht aan het eten besteed. Lekker mals.
    Vlees, warme groenten etc. en een fantastisch lekker dessert. In combinatie met veel persoonlijke aandacht voor de gasten.

11. Jacob's profielfoto
    Jacob vindt de recensie door Jacob voor Athina leuk

Afgelopen vrijdag waren wij in Emmen voor een bijeenkomst in het culturele centrum van deze plaats. Vooraf hebben wij gedineerd in het Grieks Specialiteitenrestaurant Athina, in een woord geweldig. Wat een fantastisch restaurant, heel lekker eten, zeer vriendelijke bediening in een ontspannen sfeer. Als wij hier weer in de buurt zijn komen we zeker hier vaker eten.

12. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Athina

13. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Filoxenia

Tijdens ons jaarlijks uitstapje naar Zandvoort aan Zee traditiegetrouw naar dit.
    Grieks restaurant geweest, vanwege het voortreffelijk eten. Zelden was het eten. Zo goed, ook voor de bediening onze complimenten.

14. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor 't Gerecht

Jacob

Wij hebben wel lekker gegeten in dit restaurant. De tafelschikking en ruimte die je hebt met meerdere gasten is erg klein, dus weinig privacy. De prijzen voor het eten zijn wel erg hoog voor het aanbod.. De sfeer in de eetruimte viel ons wat tegen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en attent.

15. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Cuyper

Gisteren mijn 65ste verjaardag hier gevierd met 28 gasten. Met een heel goed verzorgd warm/koudbuffet en een uitstekende gastvrije bediening hebben wij hier een heel gezellige avond doorgebracht. Meer dan een compliment waard aan alle medewerkers van dit restaurant.

16. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Routiers
    Nederlands Zurich

Op onze terugreis van familiebezoek hebben wij hier gegeten. Het overtrof onze verwachtingen, wat een vriendelijke bediening en wat voortreffelijk eten. De kok en bediening verdienen een dikke pluim. Wij houden dit adres in ons geheugen om hier vaker te gaan eten.

17. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Bij Giuseppe

Wat een geweldige pizzeria. Als wij in de buurt zouden wonen, en niet, zoals nu in het noorden van ons land, konden ze ons regelmatig als gast verwelkomen. Wij hadden een heerlijke tomatensoep en met name de minestronesoep was zeer rijkelijk gevuld met veel verse groenten. Ook de dubbelgeslagen pizza en de canneloni was van uitstekende kwaliteit. Echt een pizzeria waar je trots op kunt zijn.

18. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Gasthof Euverem

Tijdens onze vakantie hebben wij ook een bezoekje aan dit restaurant gebracht.. Wij vonden zowel de sfeer, ligging en het eten fantastisch. Erg vriendelijke bediening, die rustig bleef met zoveel gasten op dat moment van onze visite. Nooit zulke heerlijke uiensoep gehad. Ook het vlees en de bijbehorende garnituren waren meer dan lekker. Een echte aanrader, onze complimenten.

19. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Poort

Wij vonden dit zowel van buiten als van binnen een erg sfeervol restaurant en hebben genoten van het heerlijke eten. De spareribs waren voortreffelijk, de soep was iets aan de lauwe kant. Het dessert was erg lekker en leuk opgediend in een klein weckflesje met een goede dot echte slagroom. Medewerkers waren erg vriendelijk en gedienstig naar de gasten. Timing tussen de gangen was prima. In onze beoordeling een echt aan te raden restaurant.

20. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Harmonie

Voor de 3e keer gegeten bij de Harmonie. Karbonade en schnitzel waren heerlijk. Ook de bijlagen, geb. aard. groenten en salade, zijn lekker en voldoende. De sfeer is gezellig, je voelt je een met de dorpelingen. Ligt wat uit de route, maar is een bezoek meer dan waard.

21. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Koperen Kees

Wij hebben lekker gegeten in dit voor ons nieuwe restaurant, nette bediening en mooie opgemaakte borden met eten.

In tegenstelling tot de meeste restaurants moesten wij hier betalen voor wat extra gebakken aardappeltjes, wat bij ons vreemd overkwam.

Wat betreft het dessert een kritische kanttekening, de gepresenteerde soesjes waren niet vers en knapperig en erg klef en begeleid met een toef slappe slagroom uit een spuitbusje, dit is dus voor verbetering vatbaar...

22. Jacob's profielfoto
    Jacob vindt de recensie door janwillem voor Spoorzicht leuk

Gisteren weer lekker uit eten geweest bij Spoorzicht, top eten, eigenaar Peter is gek op een leuke manier en je ziet ook dat andere klanten dit leuk vinden. Keuken perfect, spare ribs een aanrader maar alle andere eten ook perfect 2 bakken vol met en friet en gebakken aardappels en 2 groente's waarbij de witlof echt een aanrader is.
    Heerenveen wees trots op dit restaurant / Peter en personeel ga zo door wij komen vaker langs.

23. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor ZK86
    Nederlands Zoutkamp

Prachtig uitzicht op de haven. Alhoewel er weinig plaats was op het terras in de schaduw, werd er plaats gemaakt. Prima. Eten was goed. Bediening was vriendelijk. Toetje heerlijk. Ondanks druk terras waren de wachttijden niet te lang. Aanrader, vooral bij prachtig weer,

24. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Spoorzicht

We hebben een gezellige avond doorgebracht in dit restaurant.

Het geserveerde vlees was goed, echter de bijgeleverde garnituren, en met name de groenten, waren povertjes (enkel stukjes gesneden komkommer en wat gekookte witlof). In het verleden was dit echt veel beter.

25. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Napoli

Jacob

Wij hebben deze pizzeria nu drie keer bezocht en ik kan niet anders zeggen, de pizza's zijn voortreffelijk, groot en bijzonder gevarieerd belegd met heerlijke ingrediënten. Ondanks dat het druk was hoefde je niet lang te wachten, en was de sfeer erg gezellig.

26. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Sultan

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij dit voor ons nieuwe restaurant.

Welkomsthapjes waren verrassend en heerlijk van smaak. Het voor-, hoofd- en nagerecht verdienden meer dan een compliment.

De sympathieke gastheer gaf goede adviezen. Open keuken was ook mooi om naar te kijken hoe het eten werd bereid.

Wij komen hier zeker weer terug.

27. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Pieter Poot

Jacob

Voor ons een toprestaurant. Weer heerlijk gegeten tijdens paaszondag met veel creatieve gerechten en erg vriendelijke gastvrijheid in een gezellige ambiance. Dit restaurant blijft voor ons een echte aanrader.

28. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Pieter Poot

Weer heerlijk gegeten bij Pieter Poot. Ondanks de drukte tóch een gezellige en vlotte bediening. Steeds een persoonlijk woord voor elke gast. Wat een goede keuze bij dat mooie 3-gangenmenu. Kind-vriendelijk zijn ze er ook.

29. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Zingende Wielen

Jacob

Na een dag winkelen in Alkmaar en een strandbezoek aan Callantsoog weer eens gegeten in dit restauant. De bediening was goed, de kwaliteit en smaak van het eten was minder dat wij hier gewend zijn.Schnitzel was niet erg smakelijk (was geen vers vlees)Stoofpotje kon meer gekruid
    Volgende keer hopelijk wat beter.

30. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Spoorzicht

Wij hebben heerlijk gegeten in dit café-restaurant met een prima bediening en een geweldige sfeer. Een adres om vaker naar toe te gaan, onze complimenten voor het geheel.

Meer updates