Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Vergane glory.
    Heb hier eerder gegeten. Zelfde eigenaren, maar wereld van verschil. Info op hun site klopt niet meer. En alle recensies zijn oud. Restaurant wordt niet onderhouden. Keuze minimaal. Dit geld voor eten en wijnen. Het eten was niet verkeerd, maar niet te vergelijken met voorheen. Er zijn zo weinig klanten, dat ik denk dat alle porties uit de vriezer komen om verder af te werken. Jammer, want de vorige keer was het top. Nu ontstijgt het het niveau van een kantine niet.

2. Heerlijke kwaliteit eten, normale prijzen voor de prachtige locatie. Leuk personeel.

3. Pim Guijs

Lange tijd niet geweest, maar de ontvangst was ouderwets hartelijk!
    En vanaf de eerste gang was het genieten tot aan de limoncello (van het huis!) toe!
    En al het gebodene is acceptabel geprijsd!
    Komen snel weer terug, maar dan op het terras op een lange, zwoele zomeravond!

4. Kom hier nu voor de 2e keer.. en wij zijn volgend jaar weer van de partij. Goed eten service goed. En een goede sfeer. Ga zo door en tot volgend jaar.

5. Internationaal Den Haag

Prachtige locatie in het park maar het restaurant is een grote Tegenvaller, 2 volwassenen en 2 kinderen €159,00 veel te duur voor weinig eten van slechte kwaliteit, de sushi was droog en het vlees taai. Frisdrank is zeer prijzig, hierdoor loopt de prijs snel op, het bedienend personeel spreekt geen Nederlands en is schuchter en onaanspreekbaar, het personeel heeft er duidelijk geen plezier in. Ik had bij de reservering aangegeven dat het een verjaardag was maar hier is vanuit het restaurant niks mee gedaan, en dat voor die prijs, geen meevallers, teleurstellend!

1,8
  6. Internationaal Den Haag

Sandra Katuin

7. Lisanne guyt

Heerlijkste en beste snackbar van Scheveningen

8. De sfeer was gezellig en er was leuke muziek! Toch zijn we vervelend vertrokken uit de crazy piano's. We hadden iemand in ons midden die niet de hele avond kan staan. We hebben het personeel meerdere malen gevraagd of er een stoel bijgezet kon worden. Dit was niet mogelijk terwijl er genoeg stoelen beschikbaar waren (er waren genoeg ongebruikte stoelen bij de garderobe). Omdat betreffend persoon even haar voeten wou ontlasten ging ze even op de verhoging zitten rond de dansvloer. Hier werd ze op aangesproken, ze mocht daar niet gaan zitten. Op de vraag waar ze dan wel even mocht zitten, werden we naar het rokershok verwezen.

Kortom een vervelende nasmaak van wat zo'n leuke avond had kunnen zijn.

3,9
  9. Nederlands Den Haag

Xandra en Hans

Gisteren 20 februari weer uitstekend gegeten. Bediening was wederom top. Dit restaurant is een aanrader.

10. Valentime gaan lunchen bij U..
    Naar aan leiding programma Harry Mens.
    Slecht de Paella niet goed.
    Ontzettend aardige dame in de bediening, daarom tegen haar niets gezegd.
    Wij komen altijd bij de Catch beter om daar heen te gaan.

11. Elvira Rikkelman

Mijn vriend en ik wilde na bij de film geweest te zijn gezellig een hapje eten.

Bij binnenkomst, de zaak in gelopen naar achteren (daar is de bar) mijn vriend vroeg aan de werkende man. Heeft u een tafeltje voor 2 misschien?

Meneer liep mee naar een tafeltje links achterin. (Als je de zaak in loopt linea recta rechts in de hoek bij het raam). We gingen zitten. Tafeltje werd wel keurig schoon gemaakt. We kregen ons drankje wel netjes snel. Wel, mijn rode wijn... Het kon er vanaf met de hoeveelheid die ik kreeg. Een erg karig glaas(JE) rode wijn.

Onze keuze gemaakt in de kaart. Deze heeft welgeteld 3 kwartier dicht gelegen op ons tafeltje. Zodat het personeel kon zien dat we klaar waren om te bestellen. Hoe hard wij ook zaten te sijnen. Zwaaien kijken gebaren. Ze keken wel. Maar liepen. Gewoon weg.

Op een gegeven moment was voor ons de maat vol. Ik ben (voor de eigenaar zijn/haar eigen bestwil) maar naar buiten gelopen met mn spullen, mijn vriend liep de werkende man tegen het lijf. Die had in ene het bonnetje bij zich met wat we gedronken hadden, om af te rekenen. Terwijl we daar NIET om gevraagd hadden. En meneer wist dit. Want we hadden om de menu kaart gevraagd die we ook van hem hadden gekregen.

De werkende man is namelijk ook welgeteld 3 keer bij ons in de buurt geweest om een tafel af te ruimen, dan vind ik persoonlijk een bestelling op nemen wel even iets belangrijker als je gasten tenslotte al een tijdje zitten te wachten. Dan ervoor zorgen dat je tafeltjes leeg zijn. De zaak zat namelijk totaal niet vol. Enkel wat tafels gevuld. Maar er was genoeg plek voor binnenkomend gast.

Ik vind dit behoorlijk kwalijk dat je zo met je gasten omgaat. 3 kwartier tot een uur je gasten laten wachten om überhaupt gewoon een hoofdgerechtje te bestellen. Schaam je.

De dames die daar werken hebben ook wat te leren, als ik naar je zwaai of laat merken aan je dat ik je attentie vraag. Mij gewoon negeren. Niet netjes. Kom dan even netjes vragen, kan ik iets voor u betekenen.

1,8
  12. Vertaal van English naar Nederlands

Starter was delicious, but main course was unfortunately disappointing and nothing special in terms of dish. The restaurant is overhyped in my opinion. Downright worst service I have ever experienced, I would give minus stars if possible: the waitress who 'helped' us was yelling across from the bar at our table with 'YES, I'M COMING!' which is downright rude. I indicated that I wanted to speak to the hostess about this and after a long search a boy was sent who interrupted me at the first sentence and completely downplayed it by saying that it was busy and that the most important thing is that ‘it was tasty, right?!’ Well not. The restaurant has a chic feel due to its decoration and attractive ambiance. However, the service not only leaves much to be desired, but absolutely does not match the neat ambiance. Definitely do not recommend this place.

13. Lekker gegeten op mooie locatie. Vriendelijk personeel, gezellige ambiance.
    Let op: parkeren in de er tegenover liggende parkeergarage erg duur.

14. Internationaal Den Haag

Verschrikkelijk koud daar echt niet normaal. 2,5 uur lang zitten trillen..
    Ook word er geen sfeermuziek afgespeeld, je zit bijna bij je buren op hun schoot en het licht is zo fel dat het net een ziekenhuiskamer is.
    Specifiek om een privé liggend tafeltje gevraagd, hele restaurant was leeg en alsnog wordt iedereen op elkaar gepropt, zat nog geen halve meter van de buren af terwijl er genoeg losse tafels vrij waren. Erg jammer, zeker als dit specifiek door mij gevraagd was in de reservering. Hele avond zijn deze tafels leeg gebleven dus had een kleine moeite geweest voor de medewerkers van rosarium om naar de gasten hun wensen te luisteren, zeker als er ruim 80€ betaald word. Eten is erg lekker, dat moet ik toegeven, maar wat sfeer betekend weten ze niet. Voor een drankje betaal je gemiddeld 4€ en dat bovenop de prijs van bijna 40€ p.p.
    Prachtige locatie maar een erg matig restaurant.

5,5
  15. Op maandag hier gegeten, special menu voor senioren wat geweldig is, voor 21,50 per persoon met glas wijn sauvignon en een heerlijk kopje koffie na dat zit in de prijs. Het personeel is zo lief en elke week weer een ander menu. We zijn zo blij dat de Dagvisser dit doet, het is ons uitje, we kijken elke week hierna uit. Dank jullie wel team de Dagvisser

16. Eten was prima bediening en attitude belabberd. Wilde met twee een menu delen dat werd niet gewaardeerd en zeer schamper over gedaan tegenover ons en onderling tussen de bediening waaronder een eigenaar (n.m.m.). 74.50 Besteed zonder enige service. Anders dan het eerste bezoek nu waardeloos dus. Wat kan attitude toch een afbrekend effect hebben. Ga er niet meer naar toe iig en zal het ook anderen ontraden.

17. Internationaal Den Haag

Ed Bernard

Eten is goed maar wel dik betaald, 41 euro is best wel veel. De service is matig en sfeerloos omdat er geen muziek is. Die daar bedienen lopen zombies rond en zeggen niets. Wij gaan er niet meer naar toe.

18. Internationaal Den Haag

Stef

19. Internationaal Den Haag

De strandtent kan wellicht een kleine update gebruiken, maar verder was het prima. Fijne bediening, prima eten, redelijke prijs.

20. Voor Corona was het beter gesteld met prijs, kwaliteit.
    Nu afgelopen week geweest. De prijzen torenhoog voor een minimaal stukje taart 8,50 per punt.
    Op boulevard zijn er nog meer met betere service. En prijs, kwaliteit verhouding. Jammer! Zo prijs je jezelf weg.

4,5
  21. Gisterenavond geweest, toptent, als een van de weinige tot laat open en erg gastvrij; niks is te veel.

22. Chinees-Indisch Den Haag

In het verleden goede ervaringen vernomen over dit restaurant, echter nu, niet best.

Houten vloeren, stenen wanden, glas, hard plafond en houten stoelpoten die veel lawaai maken. Mijn decibelmeter stond voortdurend tussen de 85 en 90 DB, dat is het volume van een blender / boormachine. Volgens de manager is dat normaal in een restaurant.

Dan het eten, dat was voldoende en goed, zo leek het in eerste instantie.

Ik kan dit restaurant niet aanraden.

Groet Jan.

23. Internationaal Den Haag

Frans Buskens

Kort samengevat:
    Zalig gegeten, genoten van de gastvrijheid en ambiance! En dat tegen, voor Scheveningse begrippen, zeer schappelijke prijzen! We'll be back!

24. Slecht gegeten, vis was niet vers. Nare bijsmaak.

3,5
  25. Internationaal Den Haag

Mammientje Tien

26. Internationaal Den Haag

Restaurant eigenaresse wilt baasje en hulphond ‘in de kelder tussen 🕸️ en 🐁 stoppen

#hulphond 🐕‍🦺🦮NIET WELKOM! 😱Wat een verschrikkelijk ervaring! 😡Ik had via sociaal deal een maaltijd geboekt bij Rosarium Westerbroekpark. Leuk! 🥳Onwijs zin in en de nodige honger 🍱🍣🥗🥙. Natuurlijk had ik mijn lieve trouwe hulphond 🐕‍🦺 mee (herkenbaar met hesje van #hulphondnederland)
    Eenmaal binnen hoor ik ‘sorry mevrouw, er mogen geen honden binnen’. Ik legde geduldig uit dat het om een hulphond ging en dat die volgens de wet niet geweigerd mocht worden. ‘Maar wij hebben een sticker aan de deur: geen honden toegestaan!, Wij hebben ons eigen regels!’

Ik heb toen even contact opgenomen met de plaatselijk politie 👮🏻‍♀️en de situatie uitgelegd. Politieagente heeft telefonisch aan de uitbater de regels nogmaals uitgelegd. Maar wederom bleef de eigenaresse van Rosarium restaurant voet bij stuk houden dat zij eigen regels hebben. Ze gaf tevens aan dat ze mij niet (meer) weigerden MAAR ik moest in een aangrenzende zaal weg van de overige gasten plaatsnemen helemaal alleen! De politie 👮🏻‍♀️ zei ook dat dat niet mocht, ik had alle recht om gewoon in de zaal te zitten!

Daarna belde de eigenaresse haar man. Terwijl ze aan het bellen was hoorde ik haar man boos 😡 en schreeuwend door de telefoon roepen ‘geef mij dat mens maar’ !!!!
    Het gesprek nam ik op (dit gaf ik ook aan)
    Hij kwam met allemaal onzin opmerkingen net als zijn vrouw, allergieën van andere gasten, hij had ook een hondje die ook niet overal mocht enzovoort. Hij was zeer agressief en intimiderend naar mij. Telefoon had zijn vrouw op speaker gezet en op een gegeven moment zei hij dat de uitbater bepaald waar de klant moet zitten en tegen zijn vrouw riep hij lachend
    ‘Zet dat mens maar in de kelder’
    ‘Doe ik’ antwoordde zijn vrouw lachend

Dit alles heb ik op band!

Een hulphond is een wettelijk hulpmiddel en mag overal mee met het baasje

Heeft u een hulphond 🦮? Ga vooral met hond daar eten, uiteraard zonder vooraf te melden dat u een hulphond meeneemt

Heeft u geen hulphond 🐕‍🦺? Boycot uit solidariteit deze restaurant

Het staat u vrij om deze feedback te kopiëren en op uw eigen sociale media te delen. Graag zelfs.

Ter informatie liet ik haar dit ook zien

Toegang voor honden verboden?
    Het VN-verdrag over de rechten van mensen met een handicap is ook in de Nederlandse wetgeving vastgelegd (art. 2 lid 1 en 2 WGBH/CZ) . Let op.  In het kader van deze wet mag u assistentiehonden van gasten met een handicap of chronische ziekte niet weigeren in uw horecazaak. Het weigeren van een assistentiehond staat immers gelijk aan het weigeren van de persoon die gebruikmaakt van een assistentiehond. Formeel gezien is dit dan ook discriminatie op grond van een handicap of chronische ziekte.

Even mijn reactie:
    1) vraagt u aan alle klanten naar hun medisch dossier, om te bepalen of ze ‘vanwege hun medische aandoening een rustige omgeving nodig hebben’
    2) wel aparte dat sinds mijn recensie op Google bijna al jullie klanten plotseling een allergie hebben!
    3)hoezo ‘stoor ik andere klanten’ en ik ben notabene ook klant
    4)ik was gefrustreerd toen ik voor de keus gesteld werd, ‘alleen, weg van alle klanten zitten of weggaan’. Ik heb behalve frustratie in mijn stem en waarschijnlijk na een uur bakkeleien mijn stem verheft.. Echter ik heb niemand beledigt of incorrect behandeld,,
    Mijn bewijs staat op band!
    4) de #politiedenhaag heeft niet letterlijk ingegrepen dat klopt maar de agente heeft wel degelijk de eigenaresse verteld dat ze fout was en dat ze het niet kon maken om mij in een aparte zaal te zetten. Tijdens het gesprek zegt hij ‘de politie kent de regels ook niet’ @politiedenhaag

5)mevrouw en de meneer die nu collega/vriend wordt genoemd werd aan mij voorgesteld als haar partner (staat ook in de opname) werd niet ingeroepen vanwegen een bemiddeling er was geen communicatie fout wegens taal. Het doel waarin de vriend zegt ‘geef dat mens maar aan mij’ was dreigend, intimiderend en complete nonsens waarin hij niets anders deed dan mij proberen te overrompelen met zijn monoloog. Hij geloofde ook niet dat een Hulphond bijvoorbeeld mee mag in de cabine van een vliegtuig ✈️ dat was volgens hem ‘een stupiditeit waar hij niet tegen op kon’ hij eindigt het gesprek door tegen ‘zijn partner’ te zeggen ‘zet dat mens maar in de kelder!’ Waarop zij lachend antwoordde. ‘Doe ik haha bedankt voor je hulp’
    6) ik eisten niets, ik heb gezegd als een soort van compromis dat ik eventueel in de andere ruimte (zij het met tegenzin) zou gaan zitten maar dat het een goede gebaar van hun zou zijn om dan gratis drinken te schenken. Waar praten we over 2 Spa rood en een kopje koffie is wat ik normaliter nuttig bij het uiteten!
    Meneer werd zeer (verbaal) agressief en riep, dat ik daarop uit was, waarop ik antwoordde dat ik liever gewoon betaalde en in de open zaal met de overige gasten zat.

Gratis drankje eisen of een slechte review geven is zeker nooit gezegd. No way dat ik ze niet een slechte review ging geven naar deze verschrikkelijke ervaring!

Social Deal op het eind van de avond zei ik tegen de eigenaresse bij het afrekenen dat ik het voorval had gemeld bij SD en dat zij het niet netjes vonden waardoor ze de helft van het bedrag vergoedden. De eigenaresse zei lachend dat het haar niets kon schelen zij ving haar geld toch wel!

Update: complimenten aan Social Deal .. die mij terugbelde en het op een fijne manier verder hebben afgehandeld.

Het allerergste in dit hele verhaal is dat zij geen greintje spijt betuigen en proberen alleen ‘damage control’ uit te voeren.

27. Internationaal Den Haag

karen

28. Internationaal Den Haag

Debbie-kosterman

Altijd heerlijk gegeten met supervriendelijk personeel… diverse keren geweest en vind niet omdat ze de situatie met de hulphond niet helemaal goed opgelost hebben dat ze dan helemaal de grond ingetrapt moeten worden.

1 positieve stem1 negatieve stem
  29. Internationaal Den Haag

Jacques

Eten voldeed aan de verwachting. Niet verrassend. De bediening hield niet over.

5,7
  30. R.engel

Recent voor de 2e keer geweest en opnieuw zeer tevreden. Heel vriendelijke en deskundige bediening. Direct water voor de hond. Heerlijk vers brood op tafel zonder meerprijs. Uitgebreide kaart. Ruime keuze in wijnen ook per glas. Uiteraard verse vis. Verrassende desserts. Nog steeds klantvriendelijke prijzen.
    We komen binnenkort weer terug!