Zeezicht in Den Haag

1467762047 46
1484002031 44
1500242016 22
1516482001 21

1. Belachelijk dure Lipton Icetea die niet naar Lipton smaakt. Wanneer je het personeel vraagt of het wel echt is, ligt het aan het ijs wat er in zit en smelt.

2. Wij eten hier nooit meer, wat een onervaren onbeschofte medewerkers…

Wij gaan zitten bestellen 2 biertjes, krijgen deze redelijk snel.
    Wij geven de bestelling van 2 x spareribs door en toen was het wachten wachten en nog eens wachten.
    Ondertussen zijn er andere gasten die hun bestelling later deden al aan het eten zijn.

Er werdt 2 x gevraagd of wij nog drinken willen bestellen… nee wij willen eerst graag ons eten.

Ineens komt er een verdwaalde jongen een bord met spare ribs brengen en zegt u extra portie spareribs… en loopt weg.
    Tegen de bestel dame verteld en bord werdt weg gehaald zonder iets te zeggen…

Na 3 kwartier komt ons eten een wit vierkant bord met 3 ribben en een klein schaaltje patat…
    Wij vragen of dit alle patat was jazeker dit is voor 2 personen…
    Achter ons zat een meneer die het zelfde had besteld voor hem alleen en die had meer patat als wij 2en samen.

Mevrouw zegt dit is 2 personen patat en die meneer heeft 1 persoons, waardoor ik zeg ik zou het knap vinden als je dat zelfde portie in dit bakje krijgt laat staan 2 keer het portie.
    Waarop ze aangeeft dan zullen de 1 persoons bakjes wel op zijn geweest.

Een tafel verderop met een kind heeft nog meer patat als wij bij elkaar, maar goed dan eten wij wel wat meer spare ribs…

Aangegeven dat wij erg lang moesten wachten op ons eten 3 kwartier, dat kan niet zegt ze je zit hier veel korter… kijk maar op je bestelapparaat… andere gasten die later kwamen hadden hun eten eerder.
    Zegt ze daarna dan zal jullie bonnetje wel zoek zijn geweest en loopt onbeschoft weg… geen excuus voor het wachten of iets dergelijks.

Continu vragen of je al eens drinken wil bestellen, nee wij hoeven geen drinken meer te bestellen…

Tussendoor komt er een verdwaalde jongen drinken op tafel zetten die voor anderen gasten zijn bedoeld… 2× toe.
    De besteldame laat tussendoor een asbak en een volle wijnkoeler vallen door er tegen aan te stoten.
    Wordt vervolgens niet opgeruimd…

2de portie spare ribs werdt 3 keer gevraagd of je nog wilde, terwijl wij bij de eerste keer vragen al hadden aangegeven nog een portie te willen.
    Met de vraag hoeveel stukjes, 3 stukken graag en met een toon 2 keer herhalen 3 stukken alsof ze wil zeggen dat kun je toch niet op…

Het eten smaakte goed wel aan de lauwe kant.
    2De portie werdt na de 3de keer vragen snel gebracht.
    Geen leuke opmaak of iets van rauwkost erbij.
    Voor 2 personen te weinig patat.
    Zeer onervaren en onbeschofte medewerkers…

3. Wat een rot tent. Het personeel is nonchalant en kijkt chagrijnig van zich af, ze hebben het werken niet uitgevonden.
    Het zag er van buiten gezellig uit. Er kwam snel iemand om te vragen wat we wilde drinken. Toen dat er eenmaal was en we de kaart hadden gekregen hebben wij 60! Minuten gewacht. Er kwam toen iemand naar ons toe om te vragen of alles naar wens was. Ik had het gevoel dat ze zaten te wachten tot ons drinken op was. Besloten om niks te bestellen daar en ergens anders wat te gaan eten. We moesten 9 euro afrekenen voor 2 drankjes! Hier ga ik nooit meer heen.
    Het was nog wel een regenachtige dag ik wil niet eens weten hoe het is als het 30 graden is en hardstikke druk. Dus bespaar je de moeite en ga lekker ergens anders een hapje eten.

1,1
  4. Wat moet ik ervan zeggen…

Tentje ziet er van buiten leuk uit, en heeft vanzichzelf ook een fantastische locatie… De prijzen van het drinken zijn opzich nog net redelijk te noemen… Echter durft men hier €11, - te vragen voor een uitsmijter met ham en kaas… je krijgt drie simpele uitgedroogde boterhammen, en als je pech hebt zelf 2 kleffe vieze korsten… 2 van de 3 eieren zijn in de pan al kapot gegaan waardoor je nauwlijks nog eigeel over hebt. Wordt geserveert met 1 eetlepel sla en 3 Amsterdamse uitjes die overigens de zelfde temperatuur hebben als de rest: Koud!

U zult waarschijnlijk denken dat ik een behoorlijke zeur ben maar als je ernaast legt dat wij met 4 personen ruim 80 euro hebben moeten neertellen voor een sombere en zeer karige lunch dan begrijpt u het wellicht…

Personeel vraag overigens ook nog aan iedere gast wat ze van het eindbedrag willen maken. Ik vind dit persoonlijk een zeer onbeschofte vraag… Zeker in deze situatie.

Toiletten zijn overigens ontzettend smerig!

1,3
  5. We vroegen om de drankkaart, krijg je vervolgens alleen de cocktailkaart. Daarna bier en alcoholvrij bier besteld en portie bitterballen. Voor 4 bier á 4,50-4,75 maar dan zien dat je voor een Radler 0,0% €4,75 betaalt? Vind dit buitenproportioneel!! Totale rekening: 29,75. Krijg vooral van dat radlertje niet verteerd.

6. Veel te duur. 1 dame van de bediening absoluut niet klantvriendelijk. Grote smoel als ze een glas moet halen omdat een ander meisje van de bediening flesje liet vallen wat dus onder het zand zat... Alsof het een eer is om hier te mogen eten. Absoluut niet meer zoals vroeger.
    Voortaan geen Zeezicht meer voor ons. Jammer.

2,1
  7. Drankje bestellen ging goed, drankje krijgen duurde lang, tafel die later kwam kreeg menukaart en eten voordat wij menukaart kregen (moesten vragen). Salade met kip was lauw en eerlijk gezegd was het broodje met warme boter het lekkerst. Kipsate was ok. Bediening sneed gasten af en liep weg terwijl gasten aan het pinnen waren. Deed moeilijk over 25 cent teruggeven.. prijs/kwaliteit overrated.

1,1
  8. Vandaag met 9 man hier wezen eten. Spareribs werden koud opgediend. Toch knap.
    Friet was lauw.
    Spareribs werden opgewarmd maar we gaven 1 portie terug want was nog koud. Niet meer terug gezien dat portie. Met afrekenen verteld dat 1 portie spareribs was retour gegaan.
    Degene die kwam afrekenen zei dat dat er niet toe deed en we moesten dat gewoon afrekenen.
    Wat een onbeschoft volk werkt daar zeg en wat een arrogantie. Wie denken ze wel dat ze zijn daar.
    Alles was ook nog eens vies en smerig daar.
    We raden iedereen af om hier te gaan eten.
    Wat een smerigheid en wat een oplichters.

9. Monique

Erg slecht.

We hadden een heerlijke zonnige dag, maar dit restaurant heeft onze dag wel een beetje minder heerlijk gemaakt.
    Slechte bediening, eten was ver onder de maat en zelfs de patat was slap en bleek.
    Vervolgens deed de bediening ook niets om ons nog een fijne avond te geven.
    Uiteindelijk moesten we de volle pond betalen en was het behoorlijk prijzig!

Niet heengaan, zonde van je geld!

10. Enorm trage bediening. Na 15 min nog geen drankje. Excuus wat de drukte. Maar het was verre van druk. Misschien een tandje harder werken.

11. ben van woudenberg

Eten duur en slecht. Drinken duur, icetea 3.75. Sausjes duur en 2x á 4 euro championsaus niet gehad bij schnitzel van 17.50. Onbeperkt spareribs 18.50, 3 ribs en schaaltje slappe patat die gedeelt moest worden zonder garnering en sla. Extra bakje á 3 euro. Extra lang wachten. Extra ribs en dan krijg je 1 ribje, drama. Vergane glorie is het zeker, kom hier nooit meer om te eten en drinken. Hoogstens om m'n 8 euro voor niet geleverde saus terug te halen.

1,7
  12. Gerard&Anita

Wij komen er net vandaan en het was echt super. Wij hadden geboekt via Vakantieveilingen. We mochten een plekje uitzoeken en kiezen uit een menu.

Personeel was vriendelijk. En het eten was echt super. Wij hebben gekozen voor carpaccio, mixed grill en dame blanche. De saté was super mals, net als de biefstuk. En om over de spareribs maar niet te beginnen. Die viel van het botje af.

Al met al een super ervaring.

13. Carolien Janssen

Heerlijke lunch bij Zeezicht op een mooie locatie en in een gezellige sfeer, ondanks het weer. Personeel is vriendelijk en vrolijk. Een aanrader, voor herhaling vatbaar!

14. Arno van den Hoven

Wat een toptent, na een lange strandwandeling hier naar binnen gelopen om even wat te eten. We namen allebei de onbeperkte spareribs. De spareribs waren lekker mals en vielen zo van het botje af.

Per ongeluk mijn drinken op de grond gegooid, personeel kwam direct naar ons toe om het schoen te maken en een nieuw drankje te brengen, dat is nog is service! Voor de rest was het binnen leuk ingericht en je had mooi uitzicht op zee en de pier.

Ik kom hier zeker vaker, een echte aanrader!

15. Zeer slecht. Slechte service.

Wij kwamen aan en werden niet eens begroet, vervolgens zaten we op een loungebank en na 3 kwartier nog steeds niemand bij ons gekomen om drinken op te nemen. Ondanks dat we daar een paar keer om vroegen en het totaal niet druk was. Na 3 kwartier zijn we maar weg gegaan.

16. Deze tent verdiend het niet om open te blijven. Complete oplichterij. Was een weekendje in Scheveningen en we zagen dit tentje, wat erg erg leuk uitzag met goede muziek. We bestelden een hamburger met frietjes en een vriendin bestelde een tosti met kaas. Het personeel was een beetje chaotisch en voordat het eten er was was het al bijna koud.

De kwaliteit van het eten is echt slecht, de patat dreef in het vet en de hamburger (euroshopper uit de diepvries) met een hamburger broodje die je ook kunt halen in de supermarkt was niet heel bijzonder. Ik vond de vette patat niet lekker.

Uiteindelijk moest ik voor deze maaltijd: hamburger + vette frietjes waar je aderen bij dichtslippen 10 euro betalen. Wat een afzetterij. Ik ben nog naar de eigenaar gelopen en gezegd dat het eten veel te vet was. Nou deze mooie man heeft er jeuk aan, hij zei doodleuk dat het aan mij lag en dat hij dagelijks friet en hamburger verkoopt en nooit klachten krijgt. Totaal niet serieus genomen als klant...

17. Super lokatie en sfeer, heel aardig personeel. Heel spontaan en aardig.
    Prijs is hoog maar dat is overal op het strand. Eten was ook lekker

18. Winston

Zeer zeer slecht. Pannenkoeken dropen in het vet. Spare-ribs droog en zonder smaak, geserveerd met appelmoes!? Kipsate was droog. Lang wachten op je eten. Prijzen echt veel te hoog voor zeer matig eten.

19. 2-6-2012

Hier gegeten.
    Service was top, eten was top!
    Kon alles van de kaart kiezen
    Ben hier terecht gekomen door vakantieveiling.
    Ik kom dit jaar weer terug!

20. Via VakantieVeilingen voor deze strandtent 4 vouchers gebruikt op 15 juli 2012. De lokatie is geweldig, want je zit zo op de zee uit te kijken. De kaart is weinig spectaculair, maar culinaire hoogstandjes verwacht ik ook niet van een strandtent. De irritatie zit met name aan het einde van de setting. Het betrof een 3 gangen a la carte menu. Na het voor- en hoofdgerecht, kwam de bediening vragen of we nog koffie wilden. Ik zei dat het een 3 gangen diner betrof van VakantieVeilingen. "Oh ja, dan kunt u nog een Ben en Jerry ijsje krijgen" werd hierop geantwoord. Ik legde uit dat het een 3 gangen a la carte arrangement was. De bestelling werd hierop alsnog uitgevoerd. Bij de eindafrekening werd mij nog alsnog een hoofdgerecht in rekening gebracht, terwijl er alleen sprake was van een extra pannenkoek voor mijn kleine dochter. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding volledig buiten proporties. Bij de hoofdgerechten zit amper/of geen groenten, alle sausjes extra betalen. De prijs voor een biertje € 4,50. En als je als uitbater meedoet aan VakantieVeilingen, accepteer da ook de consequenties. Geluikkig niet het volle pond betaald dankzij VakantieVeilingen, maar ik kom hier dus nooit meer !!

21. Prima strandtent vriendelijk. Leuk voor de kinderen.

22. Dirk 22 punten

Gisteren gegeten (7-5-11). Ligt op een goede locatie en op zich ziet het er gezellig uit. Dat is de enige reden dat die tent nog bestaat. De argeloze onbekende toerist trekt dit dan toch aan. Prijs kwaliteit eten is belabberd. Ik snap dat het altijd piekwerk is maar probeer er dan toch wat van te maken. Kipsate was goed te eten maar veel te weinig. Beetje garnituur zat er niet bij en een beetje patat met dunne stokjes sate. Gelukkig bleef er nog wat over van de kindermenu's van m'n dochters. Fristi 3,50 euro, 1/2 liter bier 6,50!, belachelijk.

23. Jammer Maar Helaas

Slecht. 16 euro vooraf afrekenen voor 2 thee, 1 wit bier, 1 biertje, appelsap. Vervolgens ruim 20 minuten gewacht voor er geleverd wordt. Eten daarom overgeslagen. Zijn niet berekend op mooi weer, chagrijnig personeel.

24. De dame van de bediening stond ongeveer 5 min. naast ons alvorens de bestelling werd opgenomen. Prima...was mooi weer. Echter na een klein half uur was ons drankje er nog niet, terwijl andere mensen die later bestelden inmiddels al wel hun drankje kregen. Er wat van gezegd...nou, dat werd niet gewaardeerd! Ons geld teruggevraagd om naar een andere strandtent te gaan, maar helaas dat was toch echt niet de bedoeling want het drinken stond al op de bar klaar om uitgeserveerd te worden.
    Wat een waardeloze service, ongeïnteresseerde lakse bediening. Daar gaan we dus nooit meer naar toe.

2,1
  25. Het woord uitbater kun je in dit restaurant beter vervangen door uitbuiter.

Het ligt leuk aan zee, maar de bediening is inderdaad traag en vergeetachtig.

Het meisje dat onze tafel bediende, liet per ongeluk drank van het dienblad over het hoofd van een van ons vallen. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het gaat erom hoe je dat als gastheer/vrouw oplost. Wel heel vriendelijk excuses aangeboden, maar daar bleef het bij. Niet even wat water geregeld of desnoods een drankje voor de schrik.

Voor het toilet moet apart betaald worden, ook al zit je daar te eten. En ook al wil je het net door de ober over je heen gegooide bier afspoelen.

Bij de ingang van het resteurant werd geadverteerd met een lekker zalmgerecht voor 15 Euro, maar toen we dat bestelden bleek dat er niet te zijn.

De bediening was wel heel snel met het afruimen van de tafel, want ja, er moeten natuurlijk snel weer nieuwe gasten uitgebuit worden.

Dit ligt midden in een van de meest toeristische gebieden van Nederland. Arme toeristen, die hier hun vakantie doorbrengen. Scheveningen is één en al triestigheid. Vergane glorie voor een hoop geld.

Nog iets positiefs te melden? De frieten waren lekker.

26. Na een heerlijk dagje Scheveningen besloten wij om bij restaurant Zeezicht te gaan eten. Zag er gezellig uit en had een goede locatie aan het strand, op het eerste gezicht een prima eetgelegenheid dus. De bediening was helaas een stuk minder prima. De obers waren sloom en weinig actief naar de klanten toe. We hadden het menu met onbeperkt spareribs eten gekozen, maar een kans om nog een keer te bestellen kregen we niet. Op een gegeven moment zelf naar binnen gelopen om te vragen of iemand ons kon helpen, waarna niet eens excuses werd aangeboden voor het lange wachten.
    Tevens was het eten heel somber aangekleed, geen rauwkost en voor de saus moest je apart betalen: 1,50 voor een mini bakje mayonaise!
    Ook voor het drinken moet je grof betalen, een flesje appelsap kost 3,25. Dit zijn geenzins redelijke prijzen, helemaal gezien het feit dat je belabberd behandeld wordt.