Crazy Pianos in Den Haag

1412198159 36
1420128087 36
1432022979 28

1. Mrs Elburg

2 uur gewacht op een tafeltje waarna we doodleuk te horen kregen dat de eigenaar het wel genoeg vond met het eten en we zonder gegeten te hebben weer buiten stonden.... Nooit meer!

2. juliette

Ontzettend slechte service. Na eindelijk een cocktail besteld te hebben van 10 euro pstuk (!!) waren deze ontzetend slecht van kwaliteit. Drankjes geproefd, niet opgedronken. Na de klacht een lang gezicht en werd er even vermeld dat er niet geproefd werd omdat betreffende bar man geen idee had wat er wel of niet in het drankje zat. Ongekend. Manager erbij en ook zij beweerde dat de cocktails altijd zo smaken..... kansloos. 20 euro afgerekend en cocktail achter gelaten. Manager van niks..... absoluut geen aanrader om langs te gaan. In 3 jaar tijd van top tent naar waardeloos slap aftrekyysel..... ons daar niet meer gezien...

3. Ik was uiteten met een goeie vriendin van mij, het eten was lekker.
    Ik had de kipfilet en zij had een salade.
    Ze kreeg deze niet op omdat ze een maag verkleining heeft gehad.
    De serveersters reageerden hier heel vervelend op.
    Toen ik ging afrekenen vroeg ze of het gesmaakt had, en toen ik vertelde dat het gesmaakt had reageerde eentje met: de rest moet nog opgegeten worden.
    Vervolgens gingen we weg en zei 1 van de meiden: wil je anders het brood ook mee?
    Dit was als een messteek voor die vriendin van mij.
    Ook stond de tafel die wij aangewezen kregen in de looproute en zo kreeg ik bijna de steel van een pan tegen m'n hoofd aan.
    Wij komen hier niet weer!

4. Super leuk hier. Leuke sfeer. Aantal leuke meiden meiden in de bediening. Maar ook een dame die erg arrogant en niet gastvrij overkomt. Zonde is dit.
    Echt zonde. Verder super tevreden.

5. Goed eten, Personeel werkt niet met plezier. Niet zo veel is het mogelijk. Wc? Wel betalen elke keer weer ook als je gast in de restaurant bent. Heel slecht. Nooit in mijn leven (45) moest ik in een restaurant voor de wc voor betalen. Muziek request met twee euro was niet mogelijk maar met vijf euro wel. Top!
    Niet echt the best place to be.

6. de Rooij

Wij komen al jaren bij Crazy Piano's en zijn stomverbaasd over de recensies die we hier lezen. Soms komen we een jaar niet en soms meerdere keren per maand. En we komen er speciaal voor van ver. Men herkent ons niet als 'vaste gasten' dus daar kan het ook niet aan liggen.

Onze ervaring: een hele goeie hap eten voor weinig, super bediening en live goede muziek gratis erbij, die de unieke sfeer helemaal compleet maakt. Personeel is zeker niet arrogant, maakt altijd leuk een praatje en is uiterst spontaan. Snelle bediening. De ene artiest is beter dan de ander, maar nog nooit een slechte artiest meegemaakt.

Samenvattend: helemaal top!

7. Wij zijn er geweest met een vrijgezellen feest. De bruidegom mocht niet in zijn verkleed pak naar binnen! Hij werd hier brutaal op aangesproken door een portier/beveiligingsman, (dat ie op moest rotten). Gesprek met de manager gehad, maar die deed er nogal moeilijk over (het staat in de regels van Crazy Pianos). We hebben ons erbij neergelegd, omdat we een leuke avond wilden hebben.

We hebben behoorlijk veel uitgegeven deze avond, ik vond het vreemd dat ze dan ook nog 50 cent gingen vragen voor het toilet waarvan de mevrouw die er achter stond ook nog eens zeer onvriendelijk was.

En toen de klapper van de avond: We dronken ons laatste drankje, de tent liep ook zo goed als leeg, ik zat in de loungeset, toen ik plots zonder enige aanleiding werd aangevallen door diezelfde beveiliger die eerder al tegen de bruidegom tekeer was gegaan. Deze man dook boven op mij, en klemde mij in een soort van houdgreep of iets dergelijks. Mijn drankje vloog door de tent en hij begon te schelden. Ik wist niet wat mij overkwam, ik moest de tent verlaten maar dat had ie ook kunnen zeggen of hij had mij mee kunnen nemen of wat dan ook. Maar dit! Nee!

Wat een verschrikkelijk onprofessioneel en onmenselijk persoon was dit, voor de veiligheid van de gasten zijn ze? Ik heb er twee blauwe plekken en een zeer slechte ervaring aan over gehouden. Ik snap niet hoe zo'n type als dit met een agressieve houding dit werk kan en mag doen. Ik kom niet meer in Crazy Pianos! Ik raad het ook níet aan om hier je vrijgezellenfeest te organiseren.

Verder was de muziek goed, de bediening snel, het eten ok maar niet fantastisch. De sfeer was verder ook gezellig. Er lijkt een soort spanning bij het personeel te zitten, alsof ze gedrild zijn door hun manager of iets dergelijks.

8. En toen was mojito 9euro. En later 11. En dan 9. En na mijn opmerking over de verschillende prijzen per minuut was er geen service meer. En dan een ober die zei "Je krijgt eentje van mij," en tien minuten later hoor ik een ober achter mij dat ik weg loop zonder het aangeboden drankje te betalen. Ik kom wel weer, maar ik zou beter training aan het personeel geven als ik de bedrijfsleider was.

9. 1. Blijkbaar heeft crazy pianos twee ingangen. Als je bij de ene binnen komt, wordt je onbeschoft de deur uitgetrapt. 'Ik zet jullie eruit' was de tekst.
    2. Vervolgens hebben we een half uur in de rij gestaan voor de verplichte garderobe.
    3. waarna we weggezet werden bij de bar 'tot onze tafel vrijkwam', waar we overigens voor gereserveerd hadden.
    4. de ober leunde onbeschoft over mensen heen, het was alsof deze mensen geen ervaring hadden met horeca.
    5. Het eten was slecht en de ervaring niet waard.

Ik had echt zin in een leuk avondje uit. Ik vind het jammer dat we met z'n allen naar crazy pianos zijn gegaan. We zijn een muzikantengezelschap. De pianisten raakten teveel tonen niet. Het lijkt erop dat de bediening zichzelf te leuk vindt, dat het restaurant zichzelf te goed vindt voor haar gasten en dat het restaurant denkt dat het toch wel goed is.

10. Jeetje wat is Crazy Pianos een commercieel bedrijfje geworden. Ik kan mij crazy piano's herinneren als een leuke tent met lekker eten maar hoe wij gister zijn behandeld is ronduit onbeschoft!

Voor het vrijgezellenfeest van een vriendin van ons is afgelopen week meerdere malen gebeld met onder andere de vraag of het geen probleem was als we later kwamen. Geen enkel probleem, alles zou goed komen. Gezien we al verwachtten dat we later zouden komen, we hebben meerdere malen geprobeerd te bellen, maar Crazy Pianos is niet te bereiken en verwijzen ons door naar de website. Niet erg handig.

Daar aangekomen moesten wij eerst een kwartier in de rij staan om onze jassen op te hangen. Eenmaal binnen vertelde een serveerster dat wij te laat waren en onze tafel vergeven was. Als je dus een half uur te laat bent wordt je tafel weggeven aan andere, want zoals de serveerster zei voor ons 10 anderen. We konden praten als brugman maar deze dame liet ons niet uit spreken en heeft een aantal keer gemeld dat wij te laat waren. We konden best wachten maar ze had geen idee hoe lang het kon duren. Wij hebben haar gevraagd, als we ergens anders gingen eten of we wel gewoon naar binnen konden komen voor de avond, hun hebben ons tenslotte als stront behandeld dus dit was het minste wat ze konden doen. Maar nee dit kon absoluut niet.

Dit is echt ongelofelijk. Deze tent is vreselijk commercieel en het is geldklopperij. Een likeur 43, lees 2 slokjes en 6 ijsklontjes kost 5 euro! Een nummer aanvragen, en dan je afvragen of ze het spelen kost ook al geld en naar dokter alcohol (op de piano met je mond open en sterke drank naar binnen gooien) kost 25 euro. Wat een geldklopperij, jammer Crazy Pianos, doe hier iets aan en aan je personeel mag ook heel veel veranderd worden!

11. Een half jaar geleden 2X heerlijk gegeten, nu dinsdag 16 juli waren we wat later (rond 2100) en viel t eten een beetje tegen. Service was prima maar toch een beetje jammer dat t niet zo lekker was als vorige keer, een tegenvaller dus!!

12. Zeer goed eten & drinken! Alleen de bediening (2blonde dames) loopt 3 keer langs tafel zonder wat te zeggen en een wat getinte jonge man staat met z'n mobiel in z'n handen, en moesten echt vragen of ze bij ons kwamen! Verder een gezellige tent maar service rond uit een 1!!!

13. goed restaurant, als je er eet, mag je gratis binnen bij de crazy pianos. Een aantal pianisten die verzoeknummers spelen. Hierbij wordt meegezongen en gedanst.
    Wat het eten betreft, was vooral het toetje zalig, in chocolade gedoopte aardbeien met ijs en slagroom.
    Je zit aan de strandweg in Scheveningen nabij de pier en dus met uitzicht op de zee.