Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bruinisse verdeeld zijn.

1. Bovenhoff

Met 5 personen gegeten, waarvan 2 vleesgerechten die prima waren en 3 visgerechten, die waren ver onder de maat; veel te hard gebakken en naar mijn idee in oud vet.

2. Onverwacht met 7 man binnengevallen. Onverwacht succes. Ongedwongen op het terras, geen 5 sterrentent, maar prima naar de zin, eten voor de prijs prima. Over binnen kan ik niet oordelen. Gewoon doen, tanken om de hoek.

3. John Callens

Heel lekker en verzorgd, uiterst vriendelijke bediening in een zeer mooi kader. Een must voor watersporters in Bruinisse.

4. Raymond

Ik ken geen betere snackbar als deze. Altijd vers vet. Lekkere snacks en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Simpel maar heerlijk! Aardige uitbater en heerlijk ijs. Kortom een aanrader!

5. Gerbentje

Bediening goed komen zeer veel langs om te vragen of je iets wilt drinken, misschien een beetje te veel. Ik had friet met sate besteld, dit was echt van zeer slechte kwaliteit, de sate was hard van binnen waarschijnlijk niet goed ontdooid of gewoon slechte kwaliteit kip, sate saus was flauw leek wel uit een pakje. De diepvries friet was niet om te eten, niet goed doorgebakken. Ik kan niet begrijpen dat je als eigenaar cq chef zulk slecht eten je restaurant in laat gaan, echt een zeer matige kwaliteit. Terras ziet er leuk uit, bediening goed, eten zeer matig.

2,9
  6. NienkeG.

Vanavond lekker wezen eten bij de sailorsinn. Als voorgerecht had ik nando's mosselen, lekker begin, de smaken waren perfect gekozen. Als hoofdgerecht hadden we ossobuco en een zalm, ook prima met lekkere warme groenten. De bediening aardig en het eten werd vlot gebracht! Als afsluiter aardbeiencappucino met een lekkere koffie.
    Wij komen zeker terug, bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten. Mvg.

7. Nederlands Bruinisse

We waren met onze tweeling heel erg welkom in restaurant de storm. Hele vriendelijke mensen, gastvrij.
    Eten (mosselen en kip) was heerlijk! Als we in de buurt zijn gaan we zeker terug. Een absolute aanrader.

8. Afgelopen week oa mosselen gegeten, geweldig! Lunchen op het terras ook zeer goed bevallen... rundercarpaccio op broodje en clubsandwich zijn aan te raden :-) Prima bediening...

9. Lekker buiten gegeten, prima service en heel lekkere mosselen..

10. L. mols

Super gezellig. Heerlijk gegeten, gezongen en gedanst. Echt een aanrader voor iedereen. Bedankt Kombuis, we hebben genoten.

11. We komen geregeld bij Bru 17, vis schaal en schelpdieren kunnen niet verser zijn. Daar komt dan nog bij dat je bediend word met kennis van zaken door heel vriendelijk en lief personeel, gewoonweg een topper en een aanrader!!

12. gerard hueting

Heerlijk gegeten, goede service en vooral de versheid is te proeven. Oesters op een andere wijze gegeten, heerlijk.

13. Richard Euigner

L.S.
    Ik heb vanavond in uw restaurant gebakken paling gegeten. Jammer dat de kok geen enkele notie heeft hoe hij paling moet bakken. Om de paling was bloem en vervolgens was deze hard gebakken met het gevolg dat het proeft alsof de paling gefrituurd is. Jammer paling behoort zacht gebakken te worden en moet op het bord van de graat vallen.
    Ik heb mijn ongenoegen ter plaatse laten blijken.
    Toch een vriendelijke groet
    Richard Eigner

2,2
  14. Ik ga hier geen reclame voor maken anders wordt het daar te druk! De waarderingscijfers zeggen genoeg. Kom er bijna wekelijks na een wandeling in een stukje Zeeland. Af en toe met kennissen in de avond; o.a afgelopen zaterdag. Aardige alerte bediening, je kunt afwijken van de kaart; alles kakel vers en prijs/kwaliteit is uitstekend. Ook de Irish coffee smaakt !

15. Chinees-Indisch Bruinisse

Het blijft een afhaal adres voor Chinees eten. En daar is niets mis mee, onze ervaring is dat het altijd keurig verzorgd en smakelijk is. En de prijs is gezien de hoeveelheid en kwaliteit een zeer schappelijke.

16. Chinees-Indisch Bruinisse

Wij halen hier al jaren af en zijn nooit teleurgesteld! Ook voor grotere groepen prima! Eten is altijd goed op smaak, niet vettig, prima geprijsd.

17. boucquey jacques

Une sorte de café, améliore un accueil très chaleureux. Des produits très authentiques, coquillages et homard d'une fraîcheur et d'un goût succulent.
    Nous avons (mon epouse et moi) un moment de table gourmand et gastronomique, merci.

18. Ine de Weerd

Bru 17 bevalt ons zo goed dat we zeer regelmatig vrienden en kennissen meenemen om er te eten. Heerlijk ongedwongen sfeer en super verse vis. In de winter erg knus en in de zomer waan je je op het terras in mediterrane sferen. De zeeduivel werd, voor het bereiden, aan ons laten zien, is dat vers of niet ! Kortom : een aanrader!

19. Ondanks mooie locatie: ongelooflijk slechte service. Ook wij werden afgesnauwd door een brutale ober omdat we onze kortingkaart lighouder pas na het eten toonden. De korting kregen we dus NIET! Er wordt geen enkele moeite gedaan om regelmatige klanten een goed gevoel te geven. Na de laatste maal een clubsandwish met plastiek folie tussenin als lunch opgediend gekregen te hebben, én de brutale aanpak van deze onervaren ober, hebben we besloten om hier nooit meer te eten, wat we sinds aug 2014 ook niet meer deden, ook al ligt de boot naast de deur. De eigenaar schijnt niet te begrijpen dat mondelinge reclame toch wel belangrijk is. Wij raden iedereen aan om er NIET te gaan eten.

2,9
  20. Tijdens het fietsen afgelopen zomer op het terras een broodje gegeten en dat beviel ons zo goed dat we er maar eens een keer uitgebreid moesten gaan eten. Echt heerlijk gegeten met zijn vijven, gezellige ambiance en enthousiast personeel. Het was druk, alle tafels waren bezet, dus duurde het wat langer, maar dat was geen enkel probleem. Een aanrader!

21. Ada Verburg

Echt lekker gegeten! Bediening was perfect! Hele leuke avond gehad!!!

22. peter wehrmeijer

Heerlijk verse vis gegeten. Vriendelijk geholpen. Kaart is niet uitgebreid, maar als je verse vis wilt eten ben je hiervoor aan het juiste adres.

23. Frits van Velden

Een leuk restaurantje, 1 van de weinige die open was tijdens deze periode. Helaas was de warme chocomel lauw voor de rest wel genoten van de kibbeling en patat. Dat was prima voor elkaar!

24. We hebben lekker gegeten, we kwamen eigenlijk voor de mosselen, deze waren er niet meer. Toen maar aan de Kreeft deze was lekker, volgens mijn dochter, de Tournedos met pepersaus was uitstekend en de Visschotel Bru was ook erg lekker. Onze hond mocht ook naar binnen en het personeel was vriendelijk.

25. John en Marleen

Na een herfstdag met veel mist op de Grevelingen heerlijk lekker vis gegeten met geweldige gastvrijheid in een leuke Bretonse of Bruinesse sfeer :-).

26. Lisette Gaemers

We hebben hier heerlijk gegeten en de ambiance was heel leuk en fijn..Onze dank gaat uit naar de bazin die er onvergetelijke dagen van heeft gemaakt.Is zeker een aanrader voor iedereen die eens in Bruinisse op vakantie gaat..Lieve groetjes van ons allemaal en een dikke poot van Sascha (de hond) hihi..

27. Leen Rovers

Het is een gezellig restaurant. De bediening is snel en goed, het eten is lekker en veel.

28. Helaas is het tegenwoordig hip, om vrijwel alleen slechte ervaringen te delen. Ik kom vaak in dit restaurant en ben eigenlijk altijd dik tevreden. Niet dat ik gelijk restaurant-blind ben (ik eet zo'n 10x per maand in verschillende restaurants), maar er heerst echt een leuke sfeer en de bediening in het restaurant is echt goed! Met vrij weinig personeelsleden ontzettend veel gasten bedienen, vriendelijk blijven en toch aandacht geven aan. Respect!

Waar veel mensen een slechte recensie over geven, is het ZELFbedieningsdeel. Wanneer men niet weet hoe dit gaat, volgen er gelijk klachten. Let wel, het woord "zelf"-bediening zegt het al. Wil je dit niet? Loop dan door naar het a la-carte restaurant. En geef dan nog eens een recensie.

Echt goed eten, voor niet al te veel.
    Top.

29. Lenie & Astrid

30. Heel lekker - vriendelijke bediening :-)
    Een gezellig avond !!