Bezorgrestaurants in de buurt van De Meeuw

wo vanaf 17:00

1207643207 60
1241932766 73
1420238473 72
1481959679 84

1. Vanavond heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Carpaccio was super en een grote schol. Voor weinig geld. Manlief had een vissoort met flinke stukken vis en gamba's.. 10 stuks als hoofdgerecht.

Bediening ook zeer oplettend..

Het terras ziet er ook leuk uit voor wie buiten wil zitten met of zonder hond... er zijn kacheltjes aanwezig.

Wij komen zeker terug...

2. Met zijn tweetjes prima gegeten. Voorgerecht, de vissoep met likeurtje was heerlijk en het hoofdgerecht, griet, kan ik iedereen die van vis houd aanbevelen.
    De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht is te lang. Het restaurant is wel aan een facelift toe. Bediening was goed.

3. Heerlijk gegeten met zijn vieren. De gebakken griet is een. aanrader. Erg vriendelijke bediening. En een gezellige sfeer.

4. Op vrijdag hadden wij gereserveerd met een vrij grote groep. Goede service, hele vriendelijke bediening. Als hoofdgerecht is zeker iets van vis of mosselen aan te raden, was erg lekker! Wij komen zeker terug

5. Toen we er binnen kwamen was het al erg gezellig en vol. Goed naar onze tafel begeleid en drankje en kaart aangeboden. Eten duurde iets langer, maar dat was begrijpelijk omdat het erg druk was. De voor- en hoofdgerechten waren heel erg lekker! Ik zou zeker de zeemanskost en mosselen aan raden. Bediening was aardig en beleefd en heel gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug!

6. Daniël Provinciael

Tafel van 7pers, gereserveerd om 19u30 en dan 2u30 later uw hoofdgerechten krijgen terwijl er maar 2pers een klein voorgerecht bestellen, dik er over. Dan nog écht als vuil afgewimpeld worden als we daar op het einde een opmerking over maken. Tafel van 10pers die na ons binnen komen krijgen vóór ons hun eten en als we daar opmerking over maken is de reactie dat dit vaste klanten zijn. Dit écht nóóit meer. Totaal klantonvriendelijk, Geen half woord reclame waard. Degoutante uitbaters en erg voor het personeel die precies ook mar moeten mee lopen en knikken.

7. Op donderdag online gereserveerd voor zaterdagavond.
    Na 10 minuten per mail een bevestiging terug dat er een tafel voor ons gereserveerd was voor de zaterdag.

Op zaterdag met goede moed en zin richting De Meeuw. Ons verheugd op de mooie kaart die we online al hadden bestudeerd.

Bij aankomst zagen we al dat het erg druk was, maar waren blij dat we gereserveerd hadden.

We werden echter door niemand ontvangen bij binnenkomst en stonden wat verloren om ons heen te kijken. Al gauw kregen we in de gaten dat alle tafels gevuld waren en de mensen die voor ons binnenkwamen de laatste tafel innamen.

Uiteindelijk iemand van de bediening kunnen aanhouden en aangegeven dat we gereserveerd hadden. Ze ging het navragen.
    Een tweede dame kwam naar ons toe en vroeg voor de 2e x of we gereserveerd hadden. Wij nogmaals aangegeven dat dit zo was en op welke naam. Ook deze dame ging dit navragen en kwam terug met het antwoord; "Het klopt inderdaad dat jullie gereserveerd hebben".
    Ze ging vervolgens weer aan iemand anders het een en ander navragen...

Wij hadden inmiddels al wel gezien dat er geen enkele tafel vrij was en voelden de bui al hangen.

Er kwam een dame naar ons toe, vermoedelijk de eigenaresse of de manager? Die ons nogmaals vroeg of we gereserveerd hadden (terwijl de jonge dame daarvoor ons al had laten weten dat ze ons gewoon zag staan op de lijst). Dus nogmaals aangegeven dat we gereserveerd hadden.
    Ze vroeg ons vervolgens hoe, en wij gaven aan dat het online was via de website en dat we ook een bevestiging hadden ontvangen.

De vrouw vertelde ons dat het daar aan lag en dat met het online systeem wel vaker de reserveringen niet goed door kwamen.
    Op onze vraag waarom ze daar nog niets mee gedaan hadden als ze dat weten (alhoewel de dame voor haar ons al had laten weten dat de reservering was doorgekomen) gaf ze niet echt een antwoord.

Ze gaf aan dat we aan de bar konden wachten tot er een tafel vrij kwam, maar wist uiteraard niet hoe lang dit zou gaan duren.
    Toen we zeiden dat we dan wel elders gingen eten gaf ze aan dat ze ons weinig kans gaf en dat alles wel vol zou zitten in het dorp.

Vanwege deze gang van zaken hebben we ervoor gekozen te vertrekken. Uiteindelijk hebben we een paar straten verder heerlijk gegeten bij een ander restaurant waar gewoon nog tafels vrij waren zonder gereserveerd te hebben.

Aan eventuele nieuwe gasten voor De Meeuw;
    - Reserveer voor de zekerheid maar telefonisch en onthoud de naam van de persoon die je reservering op neemt.

Aan eigenaren van De Meeuw:
    - Zorg dat je reserveringssysteem werkt als je dit aanbiedt en vermeld anders op de website dat men telefonisch even moet na checken.

- Neem je verantwoordelijkheid als je weet dat de fout bij je zelf ligt en niet bij het systeem.

- Wees altijd klantvriendelijk, vang binnenkomende gasten op, ook al is het druk en biedt een realistisch alternatief als men even moet wachten op een tafel ook al is er gereserveerd. Als de reactie anders was ingekleed en men had een drankje van het huis aangeboden waren we misschien nog wel gebleven.

De "geboden oplossing" was naar ons gevoel onbeschoft. Punten voor eten, kwaliteit en sfeer kunnen we dus niet geven. Wie weet proberen we het ooit later nog eens een keer met een telefonische reservering...

8. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Betaalbaar restaurant en echt super service. Vooraf had ik de gamba's, deze waren erg lekker en als hoofdgerecht koos ik voor de steak, heerlijk mals. Alles klopte gewoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

9. Het eten voor de prijs was echt heerlijk! Niks op aan te merken! Zeker de mosselen nemen, een aanrader!
    Ook waren ze op zich redelijk vlot met het brengen van het eten en drinken! Alleen de bediening zelf leek redelijk 'vers' en nieuw, daardoor was dat niet echt geweldig, maar goed misschien waren het zomerkrachten die het nog niet zo lang deden! Maar qua tijd en het eten - zeker een aanrader om te eten!

10. Iedere keer weer als ik er kom, of dat nu met een gezelschap is of gewoon met het gezin, het is er altijd goed. Verse ingrediënten van goede kwaliteit. Bedienig zeer attent en misschien wat langer wachten maar wat goed is komt van ver.

11. Ada Verburg

Echt lekker gegeten! Bediening was perfect! Hele leuke avond gehad!!!

12. Heel lekker - vriendelijke bediening :-)
    Een gezellig avond !!

13. Tja restaurant De Meeuw, het eten is echt lekker maar de dames van de bediening en de keuken laten je wel heel lang wachten. We komen vaak in Bruinisse, Bru voor de inwoners. En dat is ook het probleem. De bediening kent heel goed de mensen van Bru maar voor de "toerist" hebben ze minder aandacht. Omdat wij het eten erg lekker vinden hebben wij afgelopen zaterdag het voor een 3e! keer geprobeerd. En waarom geprobeerd, omdat we elke keer verschrikkelijk lang moesten wachten! Het voorgerecht, Ballade van de zee was een lichte teleurstelling, een plakje zalm, drie stukjes paling en een witlofblaadje gevuld met wat krabsalade en dat voor 14.75 belachelijk. De spareribs voor dochterlief werden snel opgediend en met smaak opgegeten. Gelukkig maar, haar honger werd gestild. Na het voorgerecht werd het stil. Na een half uur werden de sausjes voor de garnalen neergezet. Wij dachten toen nog, oh het hoofdgerecht komt er aan. Na 45 minuten wachten raakten wij toch lichtelijk geïrriteerd. En ja hoor, weer hetzelfde verhaal, het was niet goed doorgegeven aan de keuken en sorry en zus en zo. Dit verhaal hoorden we dus voor de 3e keer aan. Groepen die later binnenkwamen voor de steengril aan tafel, zaten al lekker te smullen. Zelfs mijn man werd nu echt boos en hij is echt heel geduldig! De keer ervoor werd er nog een wijntje aangeboden. Nu geen compensatie niets. En het gaat daar ook niet om. Het gaat erom dat ze gewoon "lak"aan je hebben en dan zeg ik het nog netjes. In het zomerseizoen is het altijd druk, dus een klantje meer of minder stoort hen niets. Pure arrogantie ten top en met een stalen gezicht gewoon afrekenen. In het dorp zit een ander eetcafé waar we heel regelmatig komen en heerlijk eten en waar de bediening top is, en zo hoort het. Nee, de Meeuw heeft nu echt afgedaan en we komen hier niet meer terug!

14. Heerlijk gegeten. Saladebar is standaard en niet heel origineel. Verwachting was daarom niet heel groot. Maar hoofdgerechten, schnitzel en Captain's curry waren onverwacht heerlijk vers van smaak! Vers gemaakte appelmoes, echte eigengemaakte mayonaise. Crème brulee als nagerecht was lekker maar niet bijzonder. Koffie is zoals het hoort, sterke bak met lekkere chocolaatjes. Bediening aardig, netjes en keurig.
    Zeker voor herhaling vatbaar, vanwege de verrassende hoofdgerechten.

15. 17 November hebben we heerlijk hertebiefstuk gegeten,
    goede wijn,goede sfeer.
    Absoluut een aanrader!

16. 20/10/2012 Goeie ontvangst, begeleiding naar tafeltje, vervolgens geen drankje, geen menukaart, gevraagd om wat te drinken, maar ze was bezig met servetten vouwen en , na 10 minuten wachten nog niemand gezien en zijn weggegaan.
    wel gezellige sfeer, maar gelijk aandacht en een drankje zou fijn zijn.

17. joeridezeeuw

18. Maasland

Een gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening. Als het druk wordt dan vergeet de bediening wel eens wat.. maarja.. niet TE veel klagen.. het eten is prima dus recensie lezers.. geniet zoals wij hebben genoten;)

19. De mosselen waren heerlijk. Dessert met slagroom soezen en advocaat was echt super lekker

20. Daisy & Johan

Wij zijn erg tevreden. De vernieuwing van de kaart en het restaurant heeft ze zeker goed gedaan! Met plezier hebben wij hier gegeten. Zowel de vis als het vlees was heerlijk bereid, de bediening was goed gestemd en erg vriendelijk! Kortom een leuke avond en prima gegeten.
    Wij komen terug!

21. Het eten was op zich goed, maar we hebben ruim een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht ! En dat terwijl er bijna geen klanten waren. Volgens de bediening kwam dat door de lange bereidingstijd, maar vis gaat echt geen uur in de oven ! De ware reden volgens ons was dat het salade buffet nog niet klaar was, daar zaten wij niet echt op te wachten. Een warme groente was welkom geweest. Het toetje hebben we maar gelaten, we waren een dagje uit en dan een hele middag binnen zitten!!!

22. Goed gegeten de prijs kwaliteit verhouding was goed.

Wij zijn grote eters maar het was allemaal voldoende.

Ook de bediening voldoende.

Een verbeterpuntje kan zijn om niet alleen koude gerechten(salades) te serveren bij het eten.

Komen we zeker terug.

23. Erg luidruchtig, smakeloze gerechten, geen warme groentes, bediening was wel aardig doch veel te weinig, moesten erg lang wachten op de bestelling. Kleine porties en er werd friet geserveerd terwijl er rijst bij een van de gerechten hoorde.

24. Alle geproefde gerechten zeer lekker - voldoende grote porties.

Op zaterdagavond nogal druk/luidruchtig.
    De attentvolle bediening maakt dit echter ruimschoots goed.

25. goed en lekker eten, vooral de kreeftensoep!!echt een aanrader!!

26. Gerda Meeuwse

Niet goed gegeten, de bediening daarin tegen was wel vriendelijk.

27. D.van Wolferen Sr.

Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening