Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bruinisse verdeeld zijn.

Absolute afrader! Carpaccio kant en klaar, biefstuk van supermarktkwaliteit, gamba's als rubber. Het zou me verbazen als in de keuken überhaupt één 'echte' kok werkt…
    Restaurant oogt als een kantine.

Mocht u uit eten willen tijdens een verblijf raad ik aan een stukje te lopen.

2. Nederlands Bruinisse

Vanavond heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Carpaccio was super en een grote schol. Voor weinig geld. Manlief had een vissoort met flinke stukken vis en gamba's.. 10 stuks als hoofdgerecht.

Bediening ook zeer oplettend..

Het terras ziet er ook leuk uit voor wie buiten wil zitten met of zonder hond... er zijn kacheltjes aanwezig.

Wij komen zeker terug...

3. Nederlands Bruinisse

Met zijn tweetjes prima gegeten. Voorgerecht, de vissoep met likeurtje was heerlijk en het hoofdgerecht, griet, kan ik iedereen die van vis houd aanbevelen.
    De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht is te lang. Het restaurant is wel aan een facelift toe. Bediening was goed.

Marleen Niemegeers

Honden niet toegelaten in het resto/gelegenheid! Jammer, wou het visresto eens testen.

Niemegeers Marleen

Gelieve uw site aan te passen. Net terug van het restaurant. Honden toegestaan? Neen hoor!

6. Nederlands Bruinisse

Heerlijk gegeten met zijn vieren. De gebakken griet is een. aanrader. Erg vriendelijke bediening. En een gezellige sfeer.

7. Nederlands Bruinisse

Op vrijdag hadden wij gereserveerd met een vrij grote groep. Goede service, hele vriendelijke bediening. Als hoofdgerecht is zeker iets van vis of mosselen aan te raden, was erg lekker! Wij komen zeker terug

8. Nederlands Bruinisse

Toen we er binnen kwamen was het al erg gezellig en vol. Goed naar onze tafel begeleid en drankje en kaart aangeboden. Eten duurde iets langer, maar dat was begrijpelijk omdat het erg druk was. De voor- en hoofdgerechten waren heel erg lekker! Ik zou zeker de zeemanskost en mosselen aan raden. Bediening was aardig en beleefd en heel gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug!

9. Nederlands Bruinisse

Daniël Provinciael

Tafel van 7pers, gereserveerd om 19u30 en dan 2u30 later uw hoofdgerechten krijgen terwijl er maar 2pers een klein voorgerecht bestellen, dik er over. Dan nog écht als vuil afgewimpeld worden als we daar op het einde een opmerking over maken. Tafel van 10pers die na ons binnen komen krijgen vóór ons hun eten en als we daar opmerking over maken is de reactie dat dit vaste klanten zijn. Dit écht nóóit meer. Totaal klantonvriendelijk, Geen half woord reclame waard. Degoutante uitbaters en erg voor het personeel die precies ook mar moeten mee lopen en knikken.

10. Nederlands Bruinisse

Le restaurant est bien, beau cadre rénové, les poissons sont frais et le service est sympathique.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het is een goed restaurant, prachtig gerenoveerd, de vis is vers en de bediening is vriendelijk.

11. Nederlands Bruinisse

Omdat we er al een tijd niet waren geweest, reserveerden we met de familie (6 personen) een diner bij Storm. Toen we binnenkwamen, werden we aangenaam verrast door de leuke veranderingen in het interieur. Onder andere had het biljart plaats gemaakt voor met meerpalen omringde tafeltjes, wat een uitbreiding en verfrissing van het restaurant betekende.

Na de hartelijke ontvangt, volgde een perfect diner. Alle bestelde gerechtjes waren top. 3 van ons hadden vooraf het vispaletje, 2, toast met respectievelijk paling en zalm en zelfs de dame die niets op de kaart kon vinden, werd verwend met meloen met parmaham.

Ook de hoofgerechten (waaronder natuurlijk veel vis) waren uitstekend en de toetjes behaalden datzelfde niveau. De bediening was attent en zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Bij navraag bleek Storm te zijn veranderd van kok en was ook de eigenaar vaker in de keuken te vinden. En dat verschil is duidelijk merkbaar! Storm, chapeau voor de ontvangst, de bediening en de kwaliteit van de gerechten.

Jeanne van der Linden

Slecht. Gereserveerde tafel voor twee aan het raam bestond ineens niet meer toen we arriveerden.
    Bij het hoofdgerecht veel krielaardappels met daarbij ook nog een schaal frieten (dat was wel erg veel aardappel).
    Maar daarnaast was er zo goed als geen groente op het bord te vinden en voor een beetje salade moet je extra betalen.
    Het vlees was smakeloos.
    Kortom slechte prijs/kwaliteit verhouding.

13. Nederlands Bruinisse

Inwoner Zierikzee

Voor tweede keer gegeten hier. Vorige keer snelle hap op terras ivm tijdgebrek van ons uit.
    Nu binnen gezeten; foto's geven andere indruk dan werkelijkheid. Het is meer een cafetaria, ook de keus op de menukaart. Wat grove servering van gerechten en erg grote porties maar dat zal misschien vaker wél gewaardeerd worden. Gerookte paling op sla vooraf wat betreffende volume voldoende is als hoofdgerecht maar enorm goede paling. Sliptong was ook erg ruim aan volume, wederom zoals eerder bezoek best goed klaargemaakt. Zeer goedkoop betreffende aanbod op borden.

Goede service, en heerlijk eten!

Oosterland

Geweldige snackbar van heel Schouwen
    Aanbevelen probeer de nieuwe gyrosschotel eens jammieeee!!
    Gezellig, super schoon zowel de winkel, terras, keuken en de frietuurovens! Johnny staat voor zijn producten! Top zaak👌🏼

Angela/Chantal/Angela

Helaas geen goede ervaring bij Sailors in. Gazpacho erg vet en smaakloos, Tournedos lauw, droog en doorbakken. Friet was waarschijnlijk al voor de 3e x opgebakken… Ook het contact met de bediening was ver te zoeken. Voor deze prijzen verwacht je een betere kwaliteit. Eerste en laatste keer dat we hier zijn wezen eten. Na aanduiding van de slechte kwaliteit werden we in 1e instantie genegeerd.

Zoals altijd lekker en goed!

Weer heerlijk gegeten! Eenvoudige doch zeer toereikende kaart met voldoende keus voor iedereen.
    Heerlijke sfeer en zeer gezellige eigenaars!

Bestelde een sailors inn, een mix van vis en vlees plank voor bij de borrel. Jammer dat het voor het grootste gedeelte bestond uit een bakje nootjes, 2 cocktailprikkertjes met een stukje augurk en zilveruitjes, 2 mini stukjes kaas, bakje olijven. Oja gelukkig toch 3 plakjes cervelaatworst en 3 plakjes ham en 6 mini sardientjes.
    Prijs 15,50 euro.
    Navraag of wij het goede plankje hadden gekregen kregen we ter aanvulling wat plakjes gerookte zalm erbij en wat plakjes worst. Maar we hoefden daarna niet meer op vriendelijkheid van bediening te rekenen… Jammer.

20. Italiaans Bruinisse

Andrea Klink

Ervaar de sfeer van Italië in Bruinisse in dit met smaak ingerichte restaurant. De bediening is attent en klantgericht. Heerlijke pizza gegeten. Ook bij minder goed weer kun je heerlijk op het overdekte terras eten. Kom graag terug.

Wij hebben van de week hier gegeten. De gekookte mosselen waren heerlijk. De ober vertelde ons dat ze uit de achtertuin kwamen. Wie wil dat nou niet!

22. Italiaans Bruinisse

Ik kan geen 0 geven maar meer is het niet waard. Vanavond gegeten. Spaghetti Carbonara… niet te eten… room, ei en spek ontbraken. Kleffe, droge massa. Bahhhhhh.
    Tegen serveerster, die best aardig was, gezegd dat het niet smaakte… kok of eigenaar of dezelfde, liet zich echter niet zien… blamage. Duits gezin dat naast mij zat liet duidelijk blijken dat het ook niet smaakte. Geen toegevoegde waarde voor Bru. Jammer! Maak plaats voor echte pizzeria…

DE SCHRIJVER PIERRE

restaurant is ons goed bekend. Kwaliteit is steeds aanwezig.

Wij hebben gisteren heerlijke mosselen gegeten, gewokt met knoflook, pepertje en room. dit gerecht is zeker een aanrader. Voor de rest is het een mooie locatie aan het water en de bediening zijn gezellige mensen. zeker een aanrader!

Wmusters

Mossels rommel heel klein en weinig gebakken kriel aardappels slap en droog jammer maar dit was de laatste keer dat we daar eten en weinig keus salade bar

26. Italiaans Bruinisse

Jean-Marc

Op zich een leuk restaurant, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant. We besloten om met 5 personen hier te gaan eten. Het was redelijk druk. Voordat we een bestelling plaatsten duurde het 15 minuten, eer er iemand de bestellingen kwam opnemen. Bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht. De soep van de dag was erg slecht (tomatensoep) geen enkel kruid erin, waterig, geen smaak. Erg jammer. Het brood voor het de voorgerechten kwam na 20 minuten. Voor de hoofdgerechten 5 pizza's besteld. Dit duurde al meer dan anderhalf uur, terwijl er klanten binnen kwamen die een afhaalpizza bestelden en na tien minuten weer vertrokken. We zijn opgestapt, want dit kan gewoon niet. Erg slechte bedrijfsvoering, erg jammer. Het etentje verpestte onze avond. Hartelijk dank daarvoor.

27. Italiaans Bruinisse

Machteld

Goeie tent voor een simpele pizza evt. met voor of nagerecht. Keuze beperkt. Vriendelijke bediening.

Al vele malen hier gegeten! Altijd goed en lekker. Leuke goede bediening en je kan er ook een klein menu eten voor een leuke prijs. Nu alléén nog een sorbet of ander lekker nagerecht en dan krijg je van ons een 10 ipv een 9

29. Nederlands Bruinisse

Vreselijk. Dit was echt met stip het slechtste wat ik ooit gehad heb. En super sjachrijnig bediening ook nog. Dan zit er ook nog zo'n goor rookhok aan vast en iedere keer dat de deur opengaat komt er zo'n gifwolk bij je eten. NOOIT meer voor ons

1,1

Erik Klem

Zaterdagavond 25-3-17 hier gegeten. Eten was super en zeker genoeg. Prijs kwaliteit is erg goed. Zou zeker nog een keer teruggaan. Wij waren er met kinderen wat ook geen probleem is.