Voor de deur!!

1419289571 92
1592050777 90

1. Verschillende keren geweest,
    Eten is fantastisch,
    Spijtig van de gebrekkige wijnkaart.

2. Alles was heel sfeervol, het eten heel lekker, prima service, leuk onthaal, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

3. Fia Bos

Heerlijke middag gehad, komen snel terug.

4. Menu's (3 gangen) voor 35 respectievelijk 40 euro. Dan verwacht je toch enige finesse en aankleding... Helaas....
    Het eten was overigens wel oké, maar ongeïnspireerd. Bouillabaisse als hoofdgerecht, daar kun je toch méér van maken dan een bordje soep met een paar stukken vis... Dessert: 3 kersen en 6 schijfjes aardbei in een vruchtensausje en een marginaal schepje ijs. Jammer...!

Personeel is vriendelijk, maar duidelijk onervaren en heeft klaarblijkelijk ook geen horeca achtergrond. Laten steken vallen (méér dan 1).

Inrichting toch wat 'shabby' en ik had niet de indruk dat het erg schoon was. Een blik in de keuken en op de chef bevestigde deze indruk.

Heb mijn ervaring ter plekke aan de chef medegedeeld, maar hij vond dat zijn verhaal klopte en dat hij al 20 jaar zo deed...

Misschien weinig kritische klanten?

5. Mooie impressionistische locatie. Ruim voldoende parkeer mogelijkheid. Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel niet opdringerig. Inrichting behorende bij dit soort restaurants (beetje alternatief). Fijne muziek, drie tafels bezet en dus rustig. Maaltijd werd in een goed tempo opgediend. Informatie over de menu's was ruim voldoende. Heel lekkere, pittige vissoep, goede kreeft, dessert kaasplankje was ruim voldoende met prima, gevarieerde kaas. Minpuntje waren de frietjes, die waren erg doorgebakken en leek wel een achtergebleven restje. Dat kan echt niet!!

7. boucquey jacques

Une sorte de café, améliore un accueil très chaleureux. Des produits très authentiques, coquillages et homard d'une fraîcheur et d'un goût succulent.
    Nous avons (mon epouse et moi) un moment de table gourmand et gastronomique, merci.

8. Lenie & Astrid

9. Ossewaarde

Het bezoek aan de Vluchthaven was een deceptie.Makreel met teveel kruiden die niet combineerde bij de vis.De scholfillet was smaakloos.Bij de krab was geen goed gereedschap.Viel tegen dat je zelf moest kraken. Men had dit moeten melden.Het enige wat smaakte was het nagerecht en de koffie. Als je geen kreeft eet kom je er slecht af.De bediening zeer vriendelijk. Prijs /kwaliteitverhouding slecht.

10. Julienne Lemmens

Heel gezellige plaats met super vriendelijke bediening. Kreeftenmenu echte aanrader. Prijs vrij duur maar toch beste koop.

11. J. Hermans

Op een wisselvallige vrijdag brachten vrienden en echtgenoot en ik de middag door met een lunch in de serre alwaar schitterend uitzicht. Het bleek de fijnste ervaring vanaf binnenkomst tot vertrek en dat allemaal na het lezen van een recensie in BNdeStem. Iedereen zou ik willen aanraden om hier te komen en dan tevoren te reserveren (belangrijk voor de inkoop van de werkelijk verse vis ). Het was een feest voor smaakpapillen en ogen - ik hoop binnenkort weer de reis ernaartoe te maken.

12. Wij rijden er speciaal vanuit Belgie zo'n 300km voor om er de overheerlijke (!!) kreeftenmenu te eten dus.... dat zegt genoeg zeker?

13. Wij komen hier zeer regelmatig, nemen ook graag vrienden hier mee naar toe. De inrichting is inderdaad eenvoudig, maar er is wel goed over nagedacht. Volgens mij is dit een heel bewuste keuze. De sfeer is ongedwongen, de bediening is heel vriendelijk en attent, zelfs als het heel druk was in het restaurant, zijn onze ervaringen prima.

En natuurlijk is het eten het allerbelangrijkst en dat is in een woord geweldig! Heerlijke vis, kreeft, mosselen etcetc. Alles heel vers en met veel zorg klaargemaakt. Elke keer weer een feestje om naar de Vluchthaven te gaan.

14. Omdat wij een verwachtingspatroon hadden van nul zijn wij twee dagen achterelkaar geweest, en dat doe je niet als het je niet bevalt.

Je moet reserveren, een krijtbord dat aan tafel komt is de menukaart, ze zijn vriendelijk voor kinderen en weten ook wat zij lekker vinden ( dus geen kipnuggets en andere kunstmatige hedendaagse rotzooi)

De eerste dag het menu genomen en de tweede dag à la carte gegeten. Uitstekend, de oosterscheldekreeft was van buitencategorie, zo lekker!

De heerlijke eigengemaakte frites maken het helemaal af, op deze manier de frites bereiden maken, getuigt van passie.

De grenache rosé is van uitstekende kwaliteit en temperatuur, allen de wijnkoelers mogen wel eens gepoetst worden.

De sfeer is heerlijk ongedwongen en dat maakt het zeker zo aangenaam en als je graag wilt dat je jasje wordt aangenomen moet je met alle respect even naar Oud Sluis daar mag/moet je dat verwachten/verlangen.

Als we weer in Zeeland zijn komen wij graag terug.

15. Irene Odenkirchen

Bij toeval gevonden, een schot in de roos. Wat gezellig, wat een leuk plekje, wat een hartelijkheid! En het eten... geweldig!

Heel graag een pijpleiding voor de bisque naar Friesland!

16. Met onze kleinzoon naar een visrestaurant omdat vis zijn lievelingseten is. Geen van ons drieën had ooit zo lekker gekookte kreeft gegeten. Wat een prachtige smaak en perfecte garing van het kreeftenvlees. Het voorgerecht, inktvis, was ook om je vingers bij af te likken. Tel daarbij op de vriendelijke bediening, dan is het voor ons een toprestaurant en nemen we de eenvoudige inrichting en niet al te gemakkelijke stoelen graag voor lief. Het fantastische bijpassende uitzicht was geheel gratis. Onze complimenten!

17. Het restaurant is eenvoudig in opzet en er zal best eens een kind loslopen, maar het eten is van zo'n bijzondere kwaliteit dat ik het ophangen van mijn eigen jas dolgraag voor lief zou nemen. Waar zal ik beginnen: de geroosterde kreeft is prachtig van garing en smaak, de bereiding van drie soorten schelpdieren heb ik nooit ergens anders zo lekker gehad...ach eigenlijk is alles goed. Ik ben zo blij met een restaurant dat verder kijkt dan het standaard visassortiment dat ik er iedere keer graag de reis van 2,5 uur naar Zeeland voor over heb.

18. maike van den tol

Beste lezers, van deze tent zijn er echt maar een paar! Prachtige plek, een bevlogen chef die niet bang is buiten de geijkte paden te denken, en geweldig lekker kookt! De mannen en vrouwen en meiden en jongens in de bediening zijn attent, lief en belangstellend. Al die keren dat wij er zijn geweest was het gewoon een feest en een traktatie!

Dus voor mensen die andere dingen meer waarderen: don't spread the word en ga heerlijk ergens anders eten en laat deze plek maar aan hen die het wél begrijpen.

Dan blijven er altijd en alleen maar leuke mensen komen en houden we het zo lekker ontspannen en gezellig als dat het er altijd is!

Tot snel, de Tollen.

19. Drama, bij binnenkomst niemand die je jas aanneemt, zelf ophangen dan maar, daarna binnen staan schilderen tot iemand de tafel wijst. Lang wachten voor naar het aperitief gevraagd wordt, dan nog langer wachten voor het komt, "de cava was kwijt". Dan na lang wachten zelf de menukaart maar gevraagd. Brood bij de amuse moesten we zelf vragen. Kreeftenmenu blijkt dan in een apart en klein boekje te staan waar ook andere restaurants in staan. Voorgerecht kreeftenmenu zag eruit of het al eens gegeten was, smaak 0. Hoofdgerecht gegrilde kreeft, snot, niet gaar dus, de seizoengroenten erbij, platten drets. Kipfilet was geen kipfilet maar kippebout met veel bot en vet en weinig vlees. Nagerecht, kaas, niks mis mee, maar kan iedereen thuis ook zo presenteren. Nagerecht, chocolade dessert: weinig chocolade. Bediening deed ongeveer alles verkeerd, bestek verkeerd gelegd, water werd niet bijgeschonken, friet komt 10 minuten na het gerecht, van de 3 mensen in bediening voor 10 tafels de helft van de tijd niemand in de zaal, kinderen die de keuken in en uit liepen. Klanten die smartlappen beginnen te zingen worden niet in toom gehouden, hoezo een klasserestaurant?

Kortom: te mijden.

2,2
  20. De locatie is geweldig, mooi aan het water en de bediening is er super, evenals het eten. Echt in 1 woord geweldig!

Het leuke is dat de gerookte paling die we in het voorgerecht op hebben, afkomstig is van onze oom Abram Jumelet Kampioen Palingroken. In de Vluchthaven moet je gewoon een keer gegeten hebben!

21. Loes en Jacques

Het eten is er zalig, vooral de mosselen zijn super.
    De sfeer is er losjes en desserts zijn top.
    Echt de moeite waard, je moet er zijn geweest!

22. Hans en Suzy Levens

Nog nooit hebben we in ons hele leven zulke lekkere en verse mosselen gegeten. Pure mosselen, klaargemaakt zoals ze moeten zijn.
    Komen beslist met vrienden terug, al moeten we er wel een uur voor rijden.
    Ook de voorgerechten waren top.
    De bediening en vriendelijkheid staat bij dit restaurant hoog in het vaandel.

Suzy en Hans Levens.

23. Wij komen hier regelmatig en laatst hebben we er gegeten met een gezelschap van 9 personen. Het was zomeravond, we zaten buiten op het terras, echt een aanrader. Van amuse, zelf hollandse garnalen pellen, tot het dessert was het een feest. De wijnkaart is dik in orde, met veel betaalbare wijnen.
    Wie van vis houdt kan hier aanschuiven, alleen maar verse producten, verwerkt tot originele gerechten, tegen betaalbare prijzen.

24. Een must om geweest te zijn. Verse goede producten en bekwaam personeel. In vergelijking met sterren restaurants een zekere concurent waar 1 ster op zijn plaats zou zijn.

25. c van mieghem

we komen speciaal vanuitBelgië. Een aanrader, relaxte sfeer door een super toffe bediening. Ongedwongen en super heerlijke lekkere kreeft!
    zoals jullie zouden zeggen : topie!

26. ANITA en HENK

Een(h)eerlijke ontdekking,alles was puur en eerlijk Relatief vlak bij ons woonadres aan de Grevelingen zijn we al wel wat met kreeften ge/ver-wend. Maar dit was toch weer fijn om van te genieten !!! Prijs/kwaliteit een tien (10) maar ik bedoel eigenlijk kwaliteit/prijs.

27. Ms. van Oosterhout

Allereerst wil ik zeggen dat de locatie geweldig is. Aan het water kijk je uit over een stukje wat gebruikt wordt door mosselvissers, waardoor je een echt ambachtelijk gevoel krijgt. Het eten was heerlijk, kan ik niet anders zeggen. Ik had de gebakken coquilles vooraf met als hoofdgerecht de rogvleugel. werkelijk top. alles aan het gerecht klopte en de bediening was zeer vriendelijk. kortom hebben we een heerlijke avond gehad met z'n tweetjes en komen ongetwijfeld nog een keer terug om andere specialiteiten te proeven.