Restaurant Grevelingen in Bruinisse

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1246208769 43
1367402087 55
1378419661 53
1472069043 57

1. Chris Fortuin

Prima ervaring maar dessert was beperkt in variatie (veel pudding) misschien meer patisserie.

2. Wij hebben van de week hier gegeten. De gekookte mosselen waren heerlijk. De ober vertelde ons dat ze uit de achtertuin kwamen. Wie wil dat nou niet!

3. Wij hebben gisteren heerlijke mosselen gegeten, gewokt met knoflook, pepertje en room. dit gerecht is zeker een aanrader. Voor de rest is het een mooie locatie aan het water en de bediening zijn gezellige mensen. zeker een aanrader!

4. Wmusters

Mossels rommel heel klein en weinig gebakken kriel aardappels slap en droog jammer maar dit was de laatste keer dat we daar eten en weinig keus salade bar

5. Hier komen we heel graag! De locatie is fantastisch, de sfeer zeer ontspannen, het eten prima (alleen friet is geen sterk punt). Het is ook nog eens hond-vriendelijk en vanaf het grote terras kun je genieten van een spectaculair uitzicht op de Oosterschelde met kitesurfers of zo. Je kunt helemaal bediend worden in het a la carte gedeelte, of je doet een bestelling aan een counter en neemt je drankje vast mee. De bestelde maaltijd wordt later aan tafel gebracht. We hebben hier met verwende familieleden gegeten, zij hebben ook erg genoten. Het is een wonderbaarlijk geslaagde combinatie van toegankelijkheid op een toeristische locatie, met een prettige, beschaafde sfeer en een veel betere keuken dan in de meeste toeristische restaurants.

6. Vanavond na lange tijd weer gegeten bij restaurant Grevelingen. We hebben erg lekker gegeten. We hadden de spareribs en sliptongetjes, ze waren erg lekker en gebakken aardappels en wat groente erbij. We hadden ruim voldoende. We zaten heerlijk buiten op t terras met een prachtig zicht op t water. De bediening was vriendelijk en vlot, we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Daarna afgesloten met een raadler biertje en de avond was voor ons compleet. Wij komen zeker terug.

7. Wij komen regelmatig bij restaurant grevelingen, met veel plezier. Het eten is erg lekker, en de bediening is ook erg beleefd. Het is een aanrader.

8. Richard Euigner

L.S.
    Ik heb vanavond in uw restaurant gebakken paling gegeten. Jammer dat de kok geen enkele notie heeft hoe hij paling moet bakken. Om de paling was bloem en vervolgens was deze hard gebakken met het gevolg dat het proeft alsof de paling gefrituurd is. Jammer paling behoort zacht gebakken te worden en moet op het bord van de graat vallen.
    Ik heb mijn ongenoegen ter plaatse laten blijken.
    Toch een vriendelijke groet
    Richard Eigner

9. Helaas is het tegenwoordig hip, om vrijwel alleen slechte ervaringen te delen. Ik kom vaak in dit restaurant en ben eigenlijk altijd dik tevreden. Niet dat ik gelijk restaurant-blind ben (ik eet zo'n 10x per maand in verschillende restaurants), maar er heerst echt een leuke sfeer en de bediening in het restaurant is echt goed! Met vrij weinig personeelsleden ontzettend veel gasten bedienen, vriendelijk blijven en toch aandacht geven aan. Respect!

Waar veel mensen een slechte recensie over geven, is het ZELFbedieningsdeel. Wanneer men niet weet hoe dit gaat, volgen er gelijk klachten. Let wel, het woord "zelf"-bediening zegt het al. Wil je dit niet? Loop dan door naar het a la-carte restaurant. En geef dan nog eens een recensie.

Echt goed eten, voor niet al te veel.
    Top.

10. Ik kom al jaren met regelmaat in het restaurant, maar de laatste 2 jaar holt de kwaliteit van het eten achteruit. Aangebrande maaltijd werd zonder pardon opgediend. Na een klacht met tegenzin een andere maaltijd gekregen. Porties worden gaande weg kleiner.
    Gebakken aardappelen worden half gaar opgediend. Jammer, want ik kwam er voorheen graag. Tegenwoordig nog sporadisch vanwege de kwaliteit van het eten.

11. wm 11 punten

We werden vriendelijk ontvangen. Na wat te drinken hebben gekregen hebben we bijna een uur moeten wachten op ons voorgerecht, let wel stokbrood met kruidenboter. Dus makkelijk te pakken in een keuken zoiets staat altijd klaar maar goed na een uur en gevraagd te hebben kregen we ons stokbrood. Na weer een half uur wachten dus totaal anderhalf uur kregen we ons hoofdgerecht, niet echt bijzonder voor zo'n restaurant. Eten was al aan de koude kant, al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

12. Annita van den Ouden

Wij hebben in het najaar met een groep (11 personen) gegeten bij restaurant de Grevelingen en het eten was prima.

13. fam. B. den Ouden

Wij hebben in het a la carte restaurant gegeten, het eten was goed, maar de bediening heel erg slecht, tussen het voor en hoofdgerecht zat ongeveer een half uur, wat redelijk is voor een vol restaurant op zaterdagavond, maar nadat ons hoofdgerecht al een half uur op was, vroergen we aan een bediende die af aan het ruimen was bij andere tafels, of we de dessert kaart konden krijgen. Na overleg met zijn collega was er geen enkele reactie naar onze tafel toe, we hebben daarna nog een kwartier gewacht, maar nog steeds niemand. We bleven ook met een volle tafel, en lege glazen, die tijdens de twee uur die we gezeten hebben ook maar 1 keer gevuld zijn. We zijn maar opgestaan en naar de balie toegelopen en hebben om de rekening gevraagd, en ons beklag gedaan, waarop de ober zei ''u was nog niet aan de beurt''. Ik dacht even dat ik bij de dokter zat, en niet in een restaurant. Hij zei er ook nog bij dat we niet wisten hoe het in de horeca gaat, hierover heb ik een email met mijn klachten gestuurd, waar ik na 1 1/2 week nog steeds geen antwoord op heb gehad, dus daarom vind ik dit restaurant geen aanrader.

14. Jan Willem

Regelmatig in de weekenden komen wij eten in het a la carte restaurant. Daarnaast ook enkele bruiloften bijgewoond in de diverse zalen van het restaurant. In alle gevallen kan ik zeggen dat zowel de service als kwaliteit bovengemiddeld zijn. De locatie is geweldig, de zitgelegenheden zijn prima. Zeker aan te bevelen.

15. Zondagavond zijn wij hier wezen eten...ontvangst door personeel was niet echt gastvrij,hij had er duidelijk geen zin in! Eenmaal aan tafel werd er gevraagd of we wat wilde drinken en kregen de kaart...weet niet waar de drankjes vandaan moeten komen duurde behoorlijk lang. Eten besteld duurde ook behoorlijk lang terwijl het niet echt druk was. We mochten gebruik maken van de saladebar, ja dat kun je zeggen maar zorg er dan voor dat er wat in zit en niet alleen maar lege bakken! Toen we klaar waren met eten wilden we nog een nagerecht bestellen maar na een half uur met een leeg bord voor onze neus zijn we maar weggegaan het was duidelijk het personeel had er duidelijk geen zin in. U raad het al ik zou zeggen niet heen gaan zonde van uw tijd en geld...

16. Wij komen regelmatig eten in het a la carte restaurant. En het bevalt ons prima! Eten is heerlijk en het personeel is vriendelijk en beleefd!

17. Wij komen hier al vele jaren. Met een groot gezin kun je betaalbaar eten op een top lokatie.
    Helaas is de kwaliteit van het eten meestal slecht; gewoon een gaarkeuken waar aardappels de hele dag warm gehouden worden. Saladebar is vaak bijna leeg. Chagrijnige eigenaars, veel wisselend personeel, onvriendelijk ongeinteresseerd personeel. Vriendelijk personeel verdwijnt weer snel.
    Wij komen voor de lokatie en vinden het oprecht jammer dat een stukje vriendelijkheid en motivatie om fatsoenlijk eten te serveren, ontbreekt. Dit restaurant moet het hebben van zijn werkelijk schitterende lokatie.

18. R. Sakko

Gastvrijheid a la carte, las ik op een bord in dit restaurant. Ze snappen echt niet wat gastvrijheid is. Zonde, zeker gezien de ambiance.
    Zelf alles halen, zelf dienblad terugbrengen. En dat voor een prijs die veel te hoog is in vergelijking met een HEMA-filiaal.
    Heb het uitgelegd aan de manager, maar volgens mij weet zij niet wat gastvrijheid is.
    We zagen een gehandicapt iemand met een vol dienblad lopen, zijn vrouw er achter met op de ene hand een baby, de andere hand vol glazen. dat terwijl wij in een gewoon strandpaviljoen vaak heel prettig bediend worden.

19. Familie Boersma

Dit is nou een prima Horeca gelegenheid, vriendelijk personeel, goed eten en een uitstekende lokatie.

We kwamen hier bij toeval terecht, wat wil, het is ook een wegrestaurant. Maar het is ons alles behalve tegen gevallen.

* Personeel is vriendelijk
    * Het eten is vers, en open keuken.
    * Lokatie is prima

Wij komen hier graag.

Met vriendelijke groet
    Fam. C.A. Boersma

20. Afgelopen zaterdag weer eens in de beurt.
    Het bleek Oostenrijkse maand te zijn.
    In de zelfbediening een schnitzel met een rösti koek gegeten.
    Het heeft ons goed gesmaakt.

21. Vele malen geweest, koffie en broodjes goed.
    De dure tonijnsalade is zeer slecht, veel sla, weinig ei, tomaat,ui, en mayonaise.
    En drie kleine bolletjes met wat smaakloze tonijn !!!!!!!!!!

22. Met een grote groep koud en warm buffet gegeten, ze hadden te weinig soep. En de soep was koud en de groenten erin waren te hard. Al het verdere eten wat warm hoorde te zijn was lauw, niet echt lekker. Bediening was ook niet erg vrolijk, ik zou dit restaurant bij niemand meer aanbevelen.

23. Het vlees was van zeer matige kwaliteit. Aardappeltjes, friet of salade konden we niet bijbestellen. Dat zat niet in het arrangement......

24. anja 11 punten

Dinsdag 17-05-2011 gegeten met groep van 29 personen.

Echt een afrader!

Eten werd een noodtempo opgediend.

Zo vlug er soepborden leeg waren, werden die opgehaald ook al was een ander nog niet klaar.

De hoeveelheid eten was heel erg aan de krappe kant ( volgens de chagrijnige serveerster waren er nooit klachten?!)

Ook was het niet mogelijk wat te drinken bij te bestellen want ze lieten zich gewoon niet meer zien.

25. Maandag 25 april gegeten in het zelfbedieningsrestaurant. Meerdere keren heel lekker gegeten, maar nu viel het erg tegen. Het vlees van het oosters potje was droog en taai en de aardappeltjes niet goed gaar. Bij de kassa stootte ik een glas bier om, waar heel chagrijnig op gereageerd werd door de baas zelf, die ik ook nog moest betalen. Dus over service gesproken! We vonden het jammer want voorheen kwamen we hier graag.

26. Een week geleden had ik voor een groepje familie en vrienden een koffietafel en dinerbuffet afgesproken. Zowel de ontvangst, de gastvrijheid en het eten was perfekt. Een zeer goede beoordeling door al mijn gasten. Kompliment!

27. Met een groep van 12 personen hadden wij gereserveerd voor afgelopen zondagmiddag. Helaas enkele tegenvallers: lang wachten (3 uren totaal voor 3 gangen), pasta die koud opgediend werd en enkele serveersters die alles behalve plezier uitstraalden.

28. Lang wachten, onbekwaam personeel, een kok die zeer royaal is met het zout. Dit restaurant moet het enkel en alleen van de locatie hebben.

29. Zaterdag 10-7-2010 ons 40 jr huwelijk gevierd in dit restaurant.

Ondanks de hitte prima verzorgd, eten prima klaar gemaakt en geserveerd. Niets was er teveel. Veel complimenten van de gasten over lokatie en eten.

30. Vrijdagavond 18 juni gegeten in het zelfbedieningsrestaurant.

Ik heb ons geld echt achterna gekeken. Bijna € 30 uitgegeven aan een schnitzel en rund/kip op oosterse wijze bereid. Schnitzel was droog en hard; de gebakken aardappeltjes droog en keihard en er zat een brandluchtje aan. Het vlees van "het oosters potje" was taai; groente niet vers. Rijst erg flauw en smakekloos. Vroeger was het veel beter. Bediening was wel vriendelijk.

31. Lekker eten, goede bediening. Niks mis mee.

32. Sis 157 punten

Ik ga hier absoluut niet voor mijn plezier eten. Er hangt een onpersoonlijke sfeer en het bedienend personeel is niet behulpzaam. Er werken wat oudere dames die je liever zien gaan dan komen, zo lijkt het. Afgunst en onvriendelijkheid. Het uitzicht is prachtig, maar de prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Dit kan een erg mooi en goed restaurant worden, maar men moet een aantal nieuwe koks aannemen en het bedienend personeel vervangen of naar een socialisatie/motivatie-cursus sturen.

33. Gisterenavond een diner gehad met 15 personen, ter ere van mjn schoonbroer die in de VUT ging.

Om half 7 moesten we aanwezig zijn om te dineren.

Het gezelschap bestond uit voornamelijk mensen van 60+.

Om 20.10 uur kregen we het voorgerecht geserveerd, na vragen door onze gastvrouw waar het eten bleef.

Om 21.15 uur wed het hoofdgercht gebracht en om 22.20 het nagerecht.

Erg lang moeten wachten!

Het was druk en we konden a la carte eten, er was te weinig personeel aanwezig.

De lokatie is uitstekend, alleen erg jammer dat het allemaal zo lang moest duren.

Er waren ook mensen bij die nog ruim 2 uur moesten rijden om thus te komen.

Als je dan al langer moet wachten, zeg het even aan de tafel en zet er alvast wat stokbrood met kruidenboter op tafel.

Jammer!

34. eric 12 punten

Onlangs een vervelende ervaring met dit restaurant.

Op m'n brood zaten twee groene schimmelplekken.

Bijna opgegeten.

Het brood werd vervangen; dat was alles. Geen enkele.

Tegemoetkoming of iets dergelijks... jammer!