Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brielle verdeeld zijn.

1. Mijn man zijn veertigste verjaardag gevierd tijdens het driejarig bestaan bij de Nympf, met heerlijke live muziek! Geweldige ambiance en perfecte service!
    Ook een heerlijke lunchkaart!

2. Internationaal Brielle

Anja Dekker

Via Groupon geboekt: heerlijk gegeten. Veel zorg besteed aan ieder gerecht. Een restaurant waar we beslist nog eens terug zullen komen.

3. Internationaal Brielle

Absoluut een aanrader!

We zijn er nu 3 keer geweest en elke keer is het eten voortreffelijk, de wijnen heerlijk en de service perfect.

Kom eten, drinken en genieten in de Hooghcamer!

4. caroline

Op een bewolkte donderdag gezellig met mijn Duitse Herder op het terras gezeten. Afwisselende bediening op het terras. Dit zou naar mijn mening voor sommigen iets sneller kunnen. Erg gezellig zijn deze jongens wel. Naderhand ook tijd voor een praatje.
    De maaltijd salade turf en surf is een echte aanrader. Met malse biefstuk en lekkere gamba's en Hollandse garnaaltjes.
    De dressing precies goed. Ook de frites en de aardappeltjes in de schil waren erg lekker. Het brood bij de salade was voor mij echt te veel. Hier had ik 2 x van kunnen eten.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

5. de kaart die online staat was onaangekondigd verandert in de "zomerkaart" een zeer verwarrend A4 tje met alle voor hoofd en na gerechten door elkaar. Dit moesten wij ervaren als "leuk"... Erg weinig keuze, erg weinig ook leverbaar, niet voorradig. Voor ons jaarlijkse uitje een grote tegenvaller, toetje zelfs maar ergens anders gegeten. 1e en laatste keer geweest.

3,7
  6. Jaap

Iemand vroeg mij laatst naar een leuk restaurant op Voorne-Putten. Zonder aarzelen verwees ik naar 't Kont van het Paerd. Het is een sfeervol eetcafé waar de historie vanaf straalt. Alles ziet er lekker oud en gemoedelijk uit. Een vlekje op de schone houten vloeren mag dan ook niet deren, want daar eet je toch niet van. Wel van schoon blinkend wit serviesgoed en mooi opgepoetst eenvoudig bestek.
    Voorheen reed ik regelmatig flink wat kilometers om, om bij Maarten en de zijnen te mogen genieten van een maaltijd. Dat is nu gelukkig niet meer nodig.
    Je wordt er op erg attente wijze bediend en er ligt ook wat op je bord: je hoeft er niet naar te zoeken. Dat is bij anderen wel anders. En voor de prijs hoef je het niet te laten, want je krijgt hier altijd voldoende. Vooral zijn slibtongetjes zijn een echte aanrader!!
    Ga zo door Maarten.

7. Na recensies te hebben gelezen zijn we hier uitgekomen, maar het is een smoezelige bedoeling, meer café dan eten, eten was niet slecht, maar zeker niet bijzonder.
    Een grote opfrisbeurt zal wonderen kunnen verrichten.

8. Ik ga er regelmatig naar toe en personeel is altijd vriendelijk en je kan er altijd lekker op je gemak eten en drinken voor een redelijk schappelijke prijs.

9. Donderdag 14 juni met onze twee kinderen hier wezen eten omdat dochter geslaagd was. Erg donkere eetruimte met piepkleine tafel. Als je slecht ter been bent moet je hier zeker nooit heen gaan, om in het restaurantje te komen moet je een hoge, steile trap op.
    Het eten was niet geweldig. We hadden een pizza met champignons, een soort calzone, spare ribs en een mini-stukje ossenhaas met kruidenboter. De pizza's waren erg droog, vooral de calzone, de spare-ribs waren meer bot dan vlees en de ossenhaas was niet alleen in kabouterformaat, maar ook nog eens veel en veel te droog. Er was ook niet gevraagd hoe ik de bereiding wilde hebben. Bij de gebakken aardappels en de frites ontbraken opscheplepels. Onze zoon wilde graag wat mayo en dat was er na een kwartier nog niet, dus maar weer om gevraagd. Lege flesjes en glazen werden niet weggehaald van de toch al te kleine tafel. Het ijs was van een goedkope kwaliteit kant en klaar schepijs, smaakte niet lekker. De ijscoupe met ananas had geen verse ananas maar ananas uit blik en daar smaakte het ook naar! Mijn opmerking over de droge ossenhaas werd afgedaan met een "Oh", en dat was het.
    Hier zien ze ons echt nooit meer terug!

4,1
  10. karin

Na alle lovende recenties zijn we hier gaan eten. Het eten was niet bijzonder, we vonden het zelfs tegenvallen. De zaak is niet echt heel schoon. Voor een cafe is het een prima zaak maar als eetcafe valt het toch tegen.

6,1
  11. karin

We hebben hier vandaag gegeten, het eten was heerlijk! Gezellige, schone zaak met vriendelijk bediening. Hier gaan we zeker nog vaker komen!

12. Joop de V.

Een zeer gezellig eetcafé met een prachtige entourage, gelegen op een van de mooiste plekjes van Brielle. Het eten en de dranken (bier!) zijn subliem en de bediening is sympathiek en ongedwongen. Ikzelf had de spareribs genomen en pretendeer een kenner van dit gerecht te zijn.
    Geloof me, maar ik heb ze nog nergens zo lekker gegeten als hier in 't Kont van 't Paard. Alles bij elkaar genomen, een absolute aanrader!

13. 02-06 hier gegeten, hadden wel gereserveerd maar moesten nog half uur wachten (tip: geef een drankje van de zaak), was wel gezellig druk, personeel was vriendelijk , eten was goed, helaas tonijn had te lang op de grill gelegen of was bevroren geweest ,jammer.
    Verder ziet het er binnen leuk uit maar het is er zeker niet rustig. De prijzen zijn redelijk voor wat je krijgt.

6,3
  14. Internationaal Brielle

Zaterdagavond 26 mei 2012.

Het bedienend personeel (3) was erg vriendelijk.

Marvin, de bedrijfsleider, heeft speciaal mijn lievelingsmenu geregeld terwijl het niet op de menulijst stond. Het dessert werd ook afgestemd op onze persoonlijke wensen en creatief opgediend.

Het gehele menu was kwalitatief uitstekend.

Het restaurant kwam sfeervol over.

Toiletruimte was schoon.

Onze bevindingen waren net zo positief als op vrijdag 23 maart.

Hopelijk kunnen mijn man en ik nog vele jaren genieten van de Hooghcamermenu's en de gezellige sfeer.

15. Internationaal Brielle

Hussain

Prima gegeten. Wel een beetje vreemd dat je patat bij een hoofdgerecht kreeg waarbij ook pasta zat. En oei die citroentaart eet ik niet nog een keer. Voor mij enorm aan de zure kant.
    Mooie locatie, leuk dat een oude bioscoop deze bestemming heeft gekregen.
    Eigenaar is attent en zorgt voor persoonlijke aandacht.

16. Rob Aberson

Op 25 mei 2012 in de Vergulde Golf mijn afscheidsfeestje met collega's gevierd.
    Heerlijk gegeten, geweldige sfeer en bediening. Alles conform de afspraak gemaakte met de eigenaar Maarten. Mijn complimenten en bedankt.

17. Internationaal Brielle
  18. Echt heerlijk gegeten hier, vooral de stokbroodjes met kruidenboter! Zeker een aanrader.

Ik en mijn vriend hadden allebei een pizza genomen. Je krijgt echt een grote pizza, en dat voor een klein prijsje!

Wij zullen hier zeker vaker heengaan:)

19. Dirk van Benne

Lekker gegeten, schitterend pand, hadden live muziek op de vleugel, fantastisch. Lekkere gerechten op de kaart.

20. Wij zijn hier onlangs wezen eten en het menu viel wat tegen. Het eten liet erg lang op zich wachten en het voorgerecht erg karig. Wij hebben ongeveer drie kwartier gewacht op ons hoofdgerecht welke ook niet echt aan de verwachtingen voldeed. De prijzen en de omschrijving van de kaart geven hoge verwachtingen. Helaas zal ik hier niet snel meer eten. De sfeer, aankleding en het pand zijn geweldig.

4,1
  21. Internationaal Brielle

Al meerdere keren gebruik gemaakt van het surprisemenu en elke x weer is het heerlijk. Speciale wensen in het menu is nooit een probleem. Vriendelijke bediening, open keuken en schoon. Mijn favoriete restaurant in Brielle!

22. Dit is een echte ambachtelijke pizza bakker.
    Echt zeer goed van smaak en een snelle bezorging.

23. Was prima eten. voor en nagerecht (en kleine porties) vrij prijzig. Maar het was wel helemaal prima. Reken erop dat je er de hele avond zit want er zit nogal wat tijd tussen de gerechten. Leuk voor een gezellige avond, niet geschikt voor een snelle hap. Maar voordeel is dat je ook de deur niet wordt uitgekeken. Lastig parkeren.

24. Zojuist gebakken garnalen gekocht, naar mijn idee waren het "gebakken deegballen" zonder garnalen erin.
    Hiervoor moest ik nog 7,20 euri betalen. Nee deze vishandel sla ik volgende keer over!

3,2
  25. De zaak ziet er op het eerste oog netjes verzorgd uit. Het eten smaakt goed. Geldt zowel voor de patat, snacks en chinese gerechten. Open keuken. Men kan zien dat het eten gewokt wordt.

Grootste minpunt is de toiletvoorziening. Men vraagt 30 cent als men geen consumptie neemt. Afgezien daarvan als men een consumptie neemt komt men in een toilet waar geen wc bril op zit (slechts een klein deel van de houder van de wc bril op de pot) bij de wasbak zeep en middelen om handen te drogen ontbreken (verleden week geconstateerd).

De ondernemer moet meer aandacht besteden aan de toilethygiene.

6,1
  26. Mandy Taylor / Mick Wilson

Afgelopen vrijdag zijn we hier geweest voor het optreden van Mick Wilson - alles was perfect verzorgd! We komen voor ons werk in vele restaurants maar 'De Kont van het Paard' staat in onze top 10!
    Heerlijk eten, perfecte bediening, vrolijk personeel en alles tot in de puntjes verzorgd!

We hopen hier nog vaak terug te komen!
    Vriendelijke groet,
    Six Degrees Entertainment
    Mandy Taylor / Mick Wilson

27. Eline en Erik

28. Internationaal Brielle

Wederom een zeer geslaagd bezoek aan de Hooghcamer. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. We komen graag terug.

29. Internationaal Brielle

Mooi restaurant met leuke ontvangst. Lekker aan de 'stamtafel' zitten dineren met het suprise menu, echt iets voor de grote trek met originele gerechtjes zoals eendeborst carpaccio en diamant biefstuk met speenvarken. Erg jonge serveersters die nog wel eens wat laten vallen... maar voor de rest helemaal goed.

30. Internationaal Brielle

Ronald Spijkerman

Was erg lekker. Vooral de kwaliteit was hoog

Verassings menu genomen.