• Lid sinds 10 oktober 2011

3. 6,8

't Kont van 't Paard

Brielle
Nieuwe recensie

Fam. van Veen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Fam. van Veen's profielfoto
    Fam. van Veen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Rog

Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding, kip piripiri is echt weinig hier zit net 100 gram kip in, de garnalen idem erg weinig voor een behoorlijke prijs.
    We hadden ook een maaltijdsalade met zalm en groene asperges, ook hier moest je de zalm zoeken tussen de sla, blauw gekookte ei en andere ingrediënten. Zelf de trio van lam genomen, ik vond ook dit weer erg karig, bij navraag over de geringe porties kregen we te horen dat je altijd bij kunt bestellen, helaas geld dit alleen voor de garnituren zoals drie keer opgebakken patat, groenteprut enzo, maar dat was niet wat er bedoeld werd. Jammer, maar de volgende keer weer elders waar ze het wel snappen.
    Bediening was wel een complimentje waard, leuke meid.

2. Fam. van Veen's profielfoto
    Fam. van Veen heeft een recensie geschreven voor Limani

Eten is lauw tot koud, niet voldoende, te duur voor de kwaliteit en saladebar is matig die na sluitingstijd gewoon wordt afgedekt zodat men hier de andere dag weer verder van kan eten (hygiënisch? ik vraag het me af). We zijn er 2 keer geweest, 2 x niet goed, een derde keer zit er niet in.

3. Fam. van Veen's profielfoto
    Fam. van Veen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fortezza

Mooie zaak met matig eten, de kaart is te beperkt. Jammer.

4. Fam. van Veen's profielfoto
    Fam. van Veen heeft een recensie geschreven voor 't Kont van 't Paard

Na recensies te hebben gelezen zijn we hier uitgekomen, maar het is een smoezelige bedoeling, meer café dan eten, eten was niet slecht, maar zeker niet bijzonder.
    Een grote opfrisbeurt zal wonderen kunnen verrichten.

5. Fam. van Veen's profielfoto
    Fam. van Veen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't SAS

Vorige week toevallig bij dit restaurantje uitgekomen, gelukkig want we hebben het enorm goed naar ons zin gehad, leuke kaart met een mix van vis en vlees, ik zelf had kip met scampi's en mijn vrouw had de sliptongetjes genomen, je ziet en proeft dat hier met verse producten wordt gewerkt, en de gastvrouw is zeer goed in haar vak, ze neemt de tijd voor iedereen terwijl de zaak vol zat, geweldig, als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer naar toe.

Fam. van Veen