Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brielle verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten bij Agostino, gezellige bediening.

Gezellig bruin eetcafé, leuke uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Ook had de dame die ons bediende voldoende kennis over de bieren die geserveerd werden in huis. Zeker de spare ribs zijn een aanrader.

Super lekkere pizza, fijne bediening en uitgelaten sfeer van andere gasten! Gezellig.
    Leuke locatie en een goede prijs/kwaliteit.

4. Grieks Brielle

Prima ontvangst. Lekker eten en een gemoedelijke sfeer.

De 4 schilders uit noorden

Een schande voor de stad, alle 4 hier gegeten, het eten kon er nog net mee door de tafel plakt en de stoelen ook, zeer onhygiënisch.

We hebben weer heerlijk gegeten. Echt genoten!

Lekker gegeten vooral de spare-ribs en ook de brielse mosselen (aparte manier) nooit zo gegeten met spekjes en roerbak groente echt een aanrader.
    Goede sfeer en zeker de prijs.

10. Internationaal Brielle

11. Chinees-Indisch Brielle

Onvoorstelbaar!
    Wat is er gebeurd met deze zaak. In het verleden heus daar wel eens gegeten.
    Vandaag 2 patatjes pinda besteld die in rap tempo klaar waren. Vitrines leeg en wat erin lag zag er echt niet fris meer uit. De saté had ook niet meer de kleur die hij zou moeten hebben.
    Pindasaus heel donker en smaakte naar iets van pittig maar ondefinieerbaar . Patat nog rauw.
    Ziet er ook verwaarloosd en onhygiënisch uit.
    Echt zonde want dat hoeft echt niet.
    Geld terug gekregen want het was echt niet goed dus in de prullebak ermee!

We zaten in een hoekje waardoor de bediening alle borden en/of glazen door moest geven.
    Het hoofdgerecht tournedos a € 26,50 was wel heel erg mager.
    Een biefstukje ter grootte van een kleine bal gehakt in een hoek van een vierkant bord met doortussen een streepje saus met op de tegenovergestelde hoek wat salade zonder dressing. Kortom wat mager en dat voor deze prijs.
    Oh ja met 6 personen mochten we 2 schaaltjes patat delen. Verse groente niet te vinden.
    Kortom voor deze prijs komt toch niemand terug.

15. Lunchroom Brielle

Gezellige tent, lekker gebak, prijs voor wat ze noemen een grote cappacino €4,15 is absurd hoog. Staat in geen enkele verhouding met de rest.

Eerst bier wat al half leeg was en waar geen kracht op zat. Toen warme cola. Toen krachteloze cola. Eten hamburger niet te eten. Hard taai droog. Vieze saus. Alleen de korst van het brood was ok. Service chagrijnig. Niet enthousiast. En als afsluiter een vieze plee. Ellende.

17. Grieks Brielle

Als we het hebben over klein pittoreske, dan kunnen we het over Petros in Brielle hebben.

Klein, leuk, gezellig en hele vriendelijke bediening.

Het eten daarintegen is niet echt van hoog niveau…
    Alles is erg droog! Maakt niet uit wat je besteld.
    Tenzij het ovenmaaltijden zijn of gerechten met sauzen.
    Maar goed, dat hoort niet op die manier te gaan… toch?

Wij hebben beter Grieks gegeten!

De eigenaren zijn verder gezellige mensen.
    Veel succes verder!

18. Internationaal Brielle

Goed eten, maar drukte kan men niet aan. Jammer dat je dan uren op een wijntje moet wachten. Bediening moet beter, koks zijn uitstekend.

Eten was lekker en goed en de bediening vriendelijk, maar wij kregen telkens maar de helft van onze bestelling. Moest iedere keer nadat mijn tafelgenoot al klaar was met eten naar de rest vragen. Gelukkig zijn wij geen grote eters, want meer dan 3 gangen lukt niet in 2 uur.

Vrijgezellenfeest

We sloten ons vrijgezellenfeest af bij Fusion Orientel in Brielle met 10 personen all in eten en drinken .. we hadden na 2 rondes eten al genoeg omdat we s middags laat gegeten hadden.. de 3 de ronde namen we een ijsje . De 4 de ronde hebben we niet gebruikt... 10 minuten voordat de tijd afliep hadden wij ons briefje ingevuld voor koffie en thee.. na 25 minuten was het briefje nog niet opgehaald . Toen het briefje dan eindelijk opgehaald werd zei de medewerker jullie tijd is om en als jullie koffie willen dan moeten jullie bij betalen... terwijl ze zelf het briefje te laat kwam halen. Uitgelegd dat briefje al ruimere tijd klaar lag maar er niemand kwam... conclusie we kregen geen koffie/ thee meer ....we konden het wel krijgen als we extra zouden betalen... Vind het erg slecht dat als je met zo grote groep komt eten en dan zelfs nog een ronde overslaat met eten er moeilijk gedaan wordt over kopje koffie of thee... erg jammer !!

Hier een frietje gegeten, ik had meteen al spijt dat ik iets had besteld. Vies, onhygiënisch, voeten plakten aan de vloer... de friet viel als een blok op m'n maag. Hier niet eten!!!

Annemarie

Ga hier niet eten! Saté zwart gebakken, spareribs taai. Als compensatie koffie of drankje van t huis aangeboden gekregen. Wel opletten met afrekenen, deze mag je anders zelf betalen.

Altijd heerlijk, vriendelijke mensen en overvolle patatbakjes!!! 10 uit 10!!

24. Italiaans Brielle

j.Keus- van Gendt

Prettige ontvangst. De brochetta vooraf een heerlijke verrassing evenals het brood.
    De diverse gangen heel smakelijk. Zeker de vegetarische groenteschotel met de verrukkelijke kaassaus.

Kortom, genoten van een gezellige avond met smakelijke wijn, heerlijke gerechten en een prima bedienig.

patat was zeker niet slecht. maar de vrouw die erachter staat moet zeker wat opvoeding krijgen.
    je gaat niet met een volle mond, etend met de mond open mijn patatje klaar maken.
    daarnaast, ga niet negatief over gasten praten als je niét zeker bent of ze je kunnen horen

Daisy

In het najaar van 2016 hier gaan eten. Echter werd het in de loop van de avond fris buiten, ik vroeg om een dekentje, die hadden ze niet. Even later vroeg ik of wij naar binnen mochten verplaatsen. Wij waren maar met z'n tweetjes en binnen waren nog mega veel tafels vrij. We kregen echter een nee als antwoord, en de vraag bij welke ronde we waren en of we dan nog van plan waren lang te blijven... ronduit onbeschoft!

Voor ons zat een tafeltje met kinderen die het ook koud hadden en die mochten ook niet naar binnen, die mevrouw wilde op een gegeven moment op de fiets stappen om thuis maar truien op te halen. Toen kwam de serveerster pas terug om tegen HUN te zeggen dat ze naar binnen mochten. Tegen ons werd niks gezegd. 5 minuten later kwam de serveerster weer naar buiten om ons ook eindelijk toestemming te geven naar binnen te mogen. We hebben binnen ons toetje opgegeten en zijn, na netjes te hebben afgerekend, weg gegaan. Ik had er geen woorden voor!

Afijn ik wilde ze gisteravond een nieuwe kans gunnen. We waren met een groep van 9 collega's. Het heeft minstens een half uur geduurd zonder overdrijven voordat ze naar ons tafeltje kwam. Het was bloedheet binnen, geen raampje of deur stond open, ook was er geen airco, dus we hadden dorst!

Na meer dan een half uur kwam er dus een serveerster. Geen goedenavond, bent u bekend hier etc. niks. "Wilt u inclusief of exclusief drankjes?" Was de eerste vraag. Aangezien wij het eerste rondje drankjes van de baas kregen moesten we dat rondje gelijk even afrekenen. Ik geloof dat mijn collega wel 5 keer om de rekening heeft moeten vragen.

Helaas voelde ik mij niet lekker waardoor ik aan tafel besloot niks te eten en alleen wat te drinken. Mijn collega's vulden de formuliertjes in en op een gegeven moment komt de serveerster naar mij toe.. "Ja het eten wordt elk moment geserveerd dus eh...". Dus of ik zo vriendelijk wilde zijn om te vertrekken!! Aangezien ze natuurlijk anders niet kunnen controleren of ik het inderdaad wel alleen bij mijn drankje hou, inmiddels al mijn tweede drankje. Nou begrijp ik dat helemaal maar ik vind het geen stijl!! Een betalende gast schaamteloos wegsturen!

Na mijn tweede drankje ben ik weg gegaan.

Ik en mijn collega's werken zelf in de horeca. Wij weten er alles van. Gast is koning hebben ze hier in ieder geval nog nooit van gehoord. Misschien is een cursus voor de serveersters wel op z'n plaats.

Het eten is verder prima, maar helaas is dat niet voldoende om voor terug te komen.

Erg jammer!

Zeer vuil, overal spinnenwebben. Vieze zaak, kijk naar het plafond en de deurmat en het eten slecht, zag er niet uit. Zeer bruine vieze toilet. Alles kapot. Wat een zooitje. Nooit naar binnen gaan.

Prima gegeten, de gerechten zijn altijd goed en de service was deze avond prima....

We hebben heerlijk gegeten de spareribs waren goed en het stoofvlees was ook erg lekker, het minpuntje was de bediening. We hadden niet gereserveerd zei de serveerster dat ze vol waren, via eet.nu konden wel alsnog reserveren dat was een beetje raar maar wel een hele gezellige avond gehad!!

Y. Dudok

We hebben hiervan vaker gegeten. Dat je gerechtjes niet krijgt moet je erbij nemen. Altijd de 5 stuks pp bestellen.
    Na de 3e ronde merk je dat de kaartjes met bestellingen slecht of niet opgehaald worden. Uit fatsoen wacht je maar omdat het een al you can eat restaurant is heb ik het idee dat het maar 3 rondes mag hebben. Er was voor ons 3en geen tijd meer om evt een 4e en het ijsje te nuttigen.de volgende keer toch maar andere sushi restaurant gaan uit proberen.