Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brielle verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, hele leuke lieve bediening, zalig rijst ijsje, het was allemaal af!!

2. Komen er niet meer. De hoofdprijs betaald. En ondere andere een Surinaams broodje ei besteld, niets Surinaams aan, een wit pistoletje met plakjes gekookt ei, dat was het. De rotirol en gevulde bara bevatten precies dezelfde vulling. Dit was de laatste keer, jammer.

3. Chinees-Indisch Brielle

We werden gastvrij ontvangen en heel goed bediend door al het personeel. Het eten was heel lekker en zeer gevarieerd. We hebben echt heel erg genoten

4. Karen houtman

Voor de 2e keer gereserveerd en niks genoteerd! Je mag dan boven een plekje zoeken maar voorin zit het vol en achter in is heel ongezellig zitten! Toch maar gedaan. Maar na 15 min nog niemand geweest, weer op gestaan en ergens anders gaan eten! Prijs is wel netjes en de keren dat we gegeten hebben ook lekker maar de reserveringen mogen echt beter.

5. Chinees-Indisch Brielle

Rene donks

Ik kan mezelf niet. Vinden in de slechte recensies hier… ik ben al jaren klant vaak afgehaald en de kwaliteit was altijd super… vrij regelmatig wezen eten waarvan het buffet van hoog nivo is en dan bedoel ik alle gerechten die aanwezig zijn… de bediening is erg netjes en vriendelijk. Of je nou in 3delig costuum binnen stapt of met je korte broek en bad slippers(in de zomer) altijd even netjes… ook op het buiten terras prima bediening… ik ben dan ook vol lof en kijk alweer uit naar ons volgende bezoek.

6. John Richard

Mijn dagelijkse ritje langs de viskraam voor een overheerlijke bakje kibbeling, of gebakken kabeljauw, een lekker broodje haring.
    Ut is altijd toppie.

7. Prima snackbar met heerlijke chinese gerechten. Mijn persoonlijke favo is de Loempia speciaal. Loempia, saté, gebakken eitje en nog wat garnering. Echt een aanrader. Zoals alles is hij de afgelopen jaren wel behoorlijk in prijs gestegen, maar nog steeds het geld waard. Ook het maandmenu is een aanrader, al kan dat beter decenniummenu worden genoemd want het is al jaren hetzelfde maar wel lekker.

8. Heerlijke lunch, prettige bediening en lekker warm interieur. Top.

9. Chinees-Indisch Brielle

Nieuwjaarsdag. Erg druk. Konden niet van de kaart kiezen anders zou t te lang duren voor we ons eten kregen. Konden wel voor buffet kiezen maar dat was ons veel te druk. Als we kozen wat onze ober samenstelde duurde het korter. Eten was goed en lekker.

10. Op de avond dat wij kwamen was de zaak duidelijk onderbemand en kregen we een compleet ander beeld dan dat we van een eerder bezoek gewend waren. Het duurde een uur, inmiddels half 9, voor we na vragen het 1e broodje op tafel kregen, ook toen pas werden de eerste bestellingsplankjes opgehaald.
    Vervolgens duurde het echt heel lang voor de dingen kwamen. Wisten ze soms niet te vertellen wat ze precies neerzette en werden er ook verkeerde dingen gebracht.
    Toen we aangaven dat we door deze vertraging wel langer wilde bestellen werd dat geweigerd. We konden wel nog na 21.45 een dessert bestellen.
    Doordat het zo traag verliep was de sfeer bij ons aan tafel een beetje weg en het 60 jarige huwelijksfeest van mn schoonouders verpest.

Tussen 21.30 en 21.45 kwam ineens alles los en werd onze tafel overstroomt met gerechtjes nog van de 1e, 2e, 3e en 4e ronde. Daarnaast kwam er ook nog vanalles wat we niet hadden besteld. Een soort turbo vreetfestijn wat de gezelligheid ook geen recht meer deed en het op zich goede eten geen recht meer deed.

Hoe jammer ook, want we vonden het een leuke zaak en ondanks dat de jongelui die er rondliep duidelijk nog niet alles wisten deden ze echt wel hun best ondanks dat ze een hoop gemopper moesten aanhoren, maar wij gaan er nooit meer heen.

11. Chinees-Indisch Brielle

Wij gingen op zondagavond voor het buffet. Keuze genoeg en het smaakte prima. Goede en vriendelijke koks die heel klantgericht zijn. Compliment!

12. Chinees-Indisch Brielle

Marijke Lutz

Zeer gezellige sfeer, leuke bediening en goed eten.

13. Echt nooit meer. Was echt geen leuke ervaring doordeweeks dag en totaal niet druk. Personeel had er geen zin in al kauwgom kauwend werden wij geholpen. Bij binnenkomst werden wij niet aan gekeken of gegroet. Dalend van bediening waren druk met social media op hun telefoon. Eten werd ook naar ons idee bewust niet snel gebracht zodat je minder kon eten en sushi was van zeer slechte kwaliteit.

1,8
  14. Gert van Velthuizen

We waren hier vanmiddag (lees 1 september 2023 om 16:20 uur) we wilden koffie drinken met wat lekkers erbij. Beneden zat het vol en we vroegen of we boven mochten zitten. Dit kon niet, we mochten achter in de zaak bij mensen aan tafel gaan zitten want zo zei de jonge dame we gaan zo dicht. Volgens Facebook sluit Chez Andre om 18:00 uur. We hebben maar direct rechts omkeer gemaakt en zijn vertrokken. Gastvrijheid is hier dus ver te zoeken.

15. Chinees-Indisch Brielle

We bestellen regelmatig bij Lotus en komen met vrienden een paar keer per jaar eten. Ons eten dat we afgelopen weekend bestelden was echter ver beneden wat we gewend zijn. De smaak van al het eten was laf de Sate waterig De Foejonghai echt niet lekker. Na telefonisch contact met de eigenaar krijgen we 4 stokjes Sate en klein bakje Foejonghai bij onze volgende bestelling.
    Ik heb hier voor bedankt, de volgende bestelling zal niet plaatsvinden.

3,2
  16. Niet zo lang geleden hier geluncht. Het is er niet heel erg ruim, maar ook weer niet te krap.
    Verder hebben wij hier prima gegeten.
    De indeling is klein en knus. Voor de 1 prettig voor de ander niet.

De bediening is aardig maar niet erg geïnteresseerd. Het is bediend worden en meer niet. Daar is nog veel in te behalen.

Met mooi weer kun je buiten zitten wat wel erg gezellig is.

17. cornelis riedijk

Al jarenlang trouwe klant. Het Chinese gerecht Nassi for Foe is een topper. Uitstekend van smaak en goede verhouding kwaliteit / prijs én hoeveelheid. De eigenaren zijn de vriendelijksten in de Brielse horeca, zowel mevrouw, meneer als de zonen. Een aanrader.

18. Heerlijk gegeten op het terras buiten bij De Meiden. Eten was goed geproportioneerd, mooi opgediend en de bediening erg vriendelijk.

19. Eten en drinken perfect.
    Bediening prima, alleen jammer dat het personeel niets ziet van de fooien.
    Waar blijft dat geld?

20. Chinees-Indisch Brielle

Vandaag afhaal menu gehaald, kom je thuis geen sambal. Hierover gebeld: nou dat word wel eens vergeten, volgende keer beter.

Komt vast goed, bij een andere!

21. Chinees-Indisch Brielle

Anne Loess

22. Wat een geweldige locatie, heerlijk gegeten, en zeer vriendelijk personeel… EEN AANRADER.

23. Tom Bijloo Henny Bakker

Heel vriendelijk ontvangst, leuke bediening en prima kok, het eten was heerlijk en leuk opgediend, en prijs ook aantrekkelijk 👍

24. Internationaal Brielle

Gisteren de 90e verjaardag van onze moeder bij restaurant Nouba in Brielle gevierd. Het was in alle opzichten fantastisch! Hartelijke ontvangst. Een mooi versierde en gedekte bloktafel, super service, warme betrokkenheid bij de beleving van onze moeder en, niet te vergeten, een heerlijk 5 gangen menu. Al met al een geweldige ervaring en aan te bevelen.

25. Als toch wel Grieks eten kenner kan ik echt met recht zeggen dat ik hier de allerlekkerste Stifado heb gegeten die ik ooit in Nederland bij een Griek heb gegeten.

26. Chinees-Indisch Brielle

Peter Mulder

Eerst een lekker flesje wijn besteld, daarna heerlijk gegeten van het buffet, de keuze is reuze, ook doordat de chef een heerlijk stukje vlees voor je bereid.
    Wij hebben onze "chinees" weer ontdekt.

27. West-Europees Brielle

Maarten de Pijper

Helaas door slechte communicatie onderling het restaurant gesloten.

28. Koen van Esterik

29. West-Europees Brielle

Koen van Esterik

30. Chinees-Indisch Brielle

Arthur Dekker

Helaas van de week geen goede ervaring bij het afhalen van een gerecht het duurde erg lang tot dat er iemand ging kijken bij de tassen op de balie daar stond mijn tas al 20 min tevens hadden wij een combinatie gerecht sin la kai bami pangang spek.
    De sin la kai was knetter hard je kon je tanden er op breken dit was dus op gebakken.