Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Ik had 2 pizza's besteld met 2 cola , en het waren toch aardige mensen en ze bezorgen het eten ook snel ! Fantastisch

2. Leuk modern ingericht restaurant annex streekwinkel. Midden in de ruimte staat een enorme houtkachel. Vriendelijk personeel en een goede kokkin. Ze hebben een vrij kleine kaart waarvan we de proeverij namen zodat je van alles wat op je bord krijgt. Verrassende en smaakvolle gerechten, goede huiswijnen. Een aanrader dus die met kop en schouders uitsteekt boven al die schnitzel-tenten in deze toeristen regio.
    In de winkel hebben ze beslist leuke dingen.

3. Nederlands Borger

Kerstdiner gehad op 1e Kerstdag, geweldige gerechten met passende wijnen.
    Sfeervol en aperitief en amuse genuttigd bij de haard.
    Goede bediening, die met een lach rondliepen.

4. Chinees-Indisch Borger

Eenvoudige uitstraling, maar bijzonder hartelijke bediening en uitstekende maaltijden!

5. Nederlands Borger

Op kerstavond 2012 hier samen met m'n gezin gegeten. Fijne, rustige, gemoedelijke (Drentse) sfeer. Prima groenten en uiensoep vooraf gegeten. Als hoofdgerechten schnitzel, cordon blue en een stoofpotje en alle gerechten waren geweldig. Vooral het stoofpotje Borger, waarbij rode kool (wat ik echt nooit eet) was geserveerd smaakte fantastisch. Op en top Hollands, waarbij maar weer eens aangetoond dat wij Hollanders een prima keuken hebben.
    Als we weer eens in Borger zijn, komen we hier zeker terug. Wat ons betreft een aanrader!

6. Via deze app gevonden en hier gegeten.
    Prettige bediening en lekker eten.
    Ruim voldoende eten en gewoon erg lekker.

7. Nederlands Borger

Wanneer ik voor een paar dagen in het "noorden"ben probeer ik meestal wel een etentje in te plannen met vrienden of familie bij 't Hunebed in Borger. Meestal ga ik hier voor de spare ribs , heel anders klaar gemaakt dan dat ik gewend ben maar dat betekend niet dat ze minder smaken integendeel. Mijn tafelgenoten wisselen nogal eens van dis, maar hoor ze nooit klagen of het nou om de vis de lever of de schnitsels gaat alles is smaakvol en met zorg klaargemaakt. Hoop dat er spoedig weer een gelegenheid is om in 't Hunebed aan te schuiven !!

8. Pannenkoekenhuis Borger

Hebben hier zaterdag 15 december gegeten met 5 personen. Leuke ambiance, klantvriendelijk en leuke, aardige serveersters.
    Het eten was kwaliteit/prijsverhouding goed. Hebben hier goed gegeten. Wij logeerde in Nooitgedacht Hof van Saksen.
    Als wij in de buurt zijn komen wij hier graag terug, een aanrader.

9. Lekker kip eten voor een goede prijs. Al mogen ze met de onbeperkte kippenvleugels wel doorlopen. Het is alsof elk portie opnieuw geplukt en gebakken moet worden. Verder niks op aan te merken. Ik kom zeker nog een aantal keren terug!

10. Nederlands Borger

Op basis van de recensies hier geweest en kunnen nu in de positieve rij aansluiten! Heerlijk eten in een gemoedelijke Drentse sfeer. Het stoofpotje is een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Gerard Lasonder

De kwaliteit is goed, snelle en vooral erg vriendelijke bediening

12. Nederlands Borger

Heerlijke, goedgevulde soep, zalig stoofpotje, met diverse verse warme groenten en knapperig gebakken aardappelen. En ook nog heel vriendelijke bediening en een sfeervolle ruimte.

13. Nederlands Borger

Op vrijdag 9 november 2012 met ons vieren voortreffelijk gegeten. Veel verse groenten, heerlijke gebakken aardappelen , voortreffelijk soep met andere woorden een aanrader. We komen zeker terug. Een zeer gastvrije omgeving met een vriendelijke bediening. Top.

14. Nederlands Borger

Ben Holling

Op zaterdag 03-11-2012 voor de tweede keer dit jaar bij het Hunebed gegeten met vier personen.
    Ruime keus, vriendelijke bediening, verse producten, grote porties, redelijke wachttijd (de kok heeft ook de tijd nodig om een goede en smakelijke maaltijd te bereiden). De Chileense huiswijn is een "TOPPER".
    Volgens ons is dit Drenthse gastvrijheid en daar genieten wij (soms te gehaaste westerlingen) met volle teugen van.

15. Ik heb vanavond gegeten bij Venezia, en ik was zeer tevreden. We werden erg snel geholpen, menukaarten werden meteen gebracht, en daarna ook meteen ons bestelde drinken. Omdat het een grieks / italiaans restaurant is, heb je veel keus. Niet alleen voor de hoofdgerechten, maar ook voor de voor- en nagerechten. Dus wij hebben als voorgerecht een grieks gerechtje gehad, en als hoofdgerecht een heerlijke pizza. De pizza's waren erg goed belegd, het deeg was lekker luchtig, en de pizza vulde erg goed! De bediening kwam keurig vragen of alles naar wens was. Ook is er een erg gezellige sfeer in het restaurant, een leuke ambiance. We hebben een erg gezellige avond gehad!

16. Chinees-Indisch Borger

Wij hebben een rijsttafel gehad en alles was heel erg lekker, ook de koffie na smaakte uitstekend, vriendelijk personeel.
    Als we in de buurt komen gaan we er zeker weer een keer eten

17. Ik heb gister met een vriendin gegeten bij Venezia. Het was gezellig druk en het personeel wel wat jong, maar was erg vriendelijk en gemoedelijk. Ik had een Griekse schotel en mijn vriendin een pizza. Het eten was veel, maar echt heel lekker! Een echte aanrader. Ook heb ik een stukje van de pizza mogen proeven. Het was precies goed gebakken en er was goed gevuld. Ik heb echt een gezellige, lekkere avond gehad!

18. Ik heb hier gisteren met mijn vrouw gegeten. Er hangt een hele gemoedelijke en kindvriendelijke sfeer. De pizza's zijn bijzonder goed met een dikke topping, ik raad de margerita aan. Het personeel is er vriendelijk en we konden er vlot eten bestellen. Wij komen hier zeker weer terug!

19. Ik heb laatst gegeten bij Venezia, en ik was zeer tevreden.
    De bediening was keurig en gezellig en het eten was van zeer goede kwaliteit.

20. Vanavond gegeten bij venezia. Zowel de schotels als de pizza' s smaakten heerlijk. Vriendelijk personeel en een gezellige griekse ambiance. Een echte aanrader!

21. Fam Drenth uit Drenthe

Gezellige restaurant, 1 schaaltje salade voor 4 volwassenen en 2 grote kinderen, erg weinig dus! Er werd ons niet voor de 2de keer gevraagd of wij nog iets wilden drinken, de serveerster er bij geroepen. Er werd ook niet gevraagd of wij genoeg hadden. Vrij lang wachten op het eten. De kleine kinderen kregen een menukaart met een kleurplaat er in, maar ze kregen geen kleurpotloden om ze te kleuren. Het eten was lekker, zo ook het dessert. Een serveerster die bij een kast zat, kreeg een strenge waarschuwing van, wij dachten de baas. Wat niet erg netjes van de man was, dat hoort niet waar gasten bij zitten. Een ander stel had extra patat besteld, en kreeg het pas toen ze uitgegeten waren! Voor 4 volwassen en 4 kinderen waren we € 175.00 kwijt. 16 consumpties, 2 keer stokbrood met kruiden boter (wat heerlijk was) 6 hoofdgerechten, 2 kinder gerechten, 2 kinderijs, 4 ijs voor volwassenen en 1 koffie.

22. Nederlands Borger

t'Hunnebed eens aangedaan om eens lekker te gaan eten in Borger. Het gezellige terras was bij helemaal vol. Een leuke en sfeervolle plaats om eens lekker te eten. Misschien geen Haute cuisine, maar gewoon een eerlijke goede en smakelijke en uitstekende warme maaltijd. Je gaat in ieder geval zeker niet met honger van tafel. Uitermate vriendelijk en gastvrij personeel. Geen lange wachtijden, want al het eten (uitgebreid driegangen) werd binnen het uur correct en smaakvol geserveerd. Uitstekende verhouding prijs kwaliteit. t'Hunnebed een echte aanrader in Borger.

23. De naam Venezia belooft heel wat! Helaas mist dit restaurant elke aansluiting bij alles wat met Italiaans, laat staan Grieks te maken heeft. Na een mooie fietstocht eens wat gaan eten bij deze horeca gelegenheid. Het verwonderde mij meteen al dat op de vraag wat voor tapbier ze hadden de dienster antwoordde : 'iets Duits of zoiets" nou, nou dat betuigt al van interesse voor de klant. We kozen voor een mixgrill schotel. Nou mixgrill kun je het echt niet noemen want het leek wel opgewarmde kost, alles bij elkaar op een bord gesmeten. Genoeg kreeg je wel maar het waren echte hapklare brokken.Dit eten had niets met grieks te maken, het leek wel een doehetzelf maaltijd'je. En het wordt zeker vreemd als een dienster gekke bekken trekt omdat je geen nagerecht meer wilt. Nee als je echt Grieks wilt eten dan maar verder rijden naar een restaurant met gemotiveerd personeel en echt Grieks eten.

2,9
  24. Nederlands Borger

Geweldig uitgebreide menukaart. Eten viel echter erg tegen voor de prijs. Wrap met rijst en mexicaanse groente was met wrap met rijst wat doperwten en een paar heel kleine verdwaalde stukjes champions en paprika. Zeker niet voor herhaling vatbaar gezien de andere restaurants op het dorp.
    Wel weer gezellig druk daar altijd volgens ons. Wij konden lekker buiten zitten. Binnen een wat bedompte ouderwetse bedoeling. Prima bediening en snelheid.

25. Heerlijk gegeten. Verassend lekker. Bij een kippenboerderij dacht ik aan alleen ordinair kluiven, maar ik heb een heerlijk kippetje gegeten met brie en perzik. Heerlijk met de zelfgemaakte friet en mayo. De bediening was heel vriendelijk. Bij de kop koffie/thee aan het einde lekker chocolaadjes e.d. erbij gehad. (Toetje doe je bij de buren, ijstent). Ik was zeer tevreden. Eigenaar was ook een prima vent. Alleen deed hij zelf wat af aan de sfeer door te zeggen tegen zijn medewerker; he daar hebben we dienbladen voor. Medewerker liep met een glas water naar een onwel geworden klant. Nadat ze het glas had gebracht liep ze naar haar baas om uitleg te geven. Waarop hij nog steeds zei dan pak je wel een dienblad. Nou als ik onwel ben wil ik een glas water en geen dienblad, maar los van dat ik vind dat je zo niet met medewerkers om gaat en zeker dat klanten dat nooit mogen kunnen horen. Maar verder nogmaals heerlijk daar gegeten en verzorgd.
    Oh ja wc papier was op nog even gemeld zat er later ook nog niet in, maar kan gebeuren.

26. Nederlands Borger

Altijd gezellig bij Klaas en Ria, de eigenaren van café,
    t´Hunebed. Ik heb er regelmatig met plezier de bloemetjes, flink, buiten gezet.
    Aan bier en aandacht heb je hier geen gebrek en de eigenaar, Klaas, is altijd in voor een veelzijdig gesprek.
    Als je hier de menu kaart en het bereidde eten ziet, geloof je je ogen en neus vaak niet.
    Je hebt hier qua eten en drinken, ontiegelijk veel, keuze.
    En hun portie´s, beslist niet haute cuisine, maar reuze.
    Veel mensen klagen over de volgens hun lange wachttijd.
    Maar even zitten wachten is altijd beter dan, iets te eten krijgen wat slecht is: voorbereid !
    Roelf K.

27. Nederlands Borger

Jans en Betsy

Vanmiddag heerlijk gegeten bij 'T hunnebed van Klaas en Ria..

28. fam Aardema

Wij zijn tijdens onze vakantie in borger hier 2 x wezen eten en hebben een keer afgehaald.
    Het was er erg druk maar erg welkom, het eten was prima, veel keus maar ook wensen werden gehonoreerd.
    De moeite waard om er te gaan eten, als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer naar toe.

29. Van de week in dit restaurant gegeten. Het was goed vol en een hoop drukke kinderen die aan het rond rennen waren. Goed als je met de familie wilt eten, wat minder fijn als je gewoon rustig wilt eten. Niet een romantisch restaurant.

Het eten zelf was goed, de pizza was goed gebakken en rijk belegd met toppings. De Griekse schotel was ook goed bevallen, maar was wel een erg grote portie. Het brood met de boter was ok.

Bediening bestond uit een groep onervaren overkomende blondines, met gegiechel achter de bar. Toilet door klant opengelaten werd nooit gesloten door passerend personeel. Helaas geen PIN aanwezig. Er werd wel netjes geserveerd en gevraagd of alles naar wens was.

30. Bert eb Hilda

Op 5 aug. 2012 een heerlijke pizza gegeten, het was er ontzettend druk zodat we op het terras nog een tafel konden vinden. Het duurde een half uur tot de pizza verorberd kon worden. In die tijd zijn vele gasten een ander eetgelegenheid gaan zoeken hoewel er voor de luifel nog plaats was. Het personeel had w.s. geen tijd om na een regenbui de tafel en stoelen droog te maken. Te weinig personeel in het hoogseizoen? Voor het lange wachten werd excuses aangeboden. Ontbreekt er een leidinggevende?
    Tip, kleinere tafels op het terras, met z'n tweeën zaten we aan een 6 pers. tafel. Aan de wachtenden aangeboden om aan te schuiven, maar dat wilde men niet.