Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Borger

Heerlijk eten en heel erg vriendelijk personeel!

2. Steakhouse Borger

Timo

Wij moesten 10 minuten wachten tot dat er een ober langs kwam, daarnaast deden ze ruim 20 minuten over om 4 borden weg te brengen. Toen we drie Hertog-jan kochten kwamen ze na 15 minuten met 3 Amstel naar ons toe lopen.
    Conclusie vermeid dit restaurant.

3. Steakhouse Borger

Timo

4. Chinees-Indisch Borger

Na een tijdje besloten weer eens Chinees te halen
    De (varkens) vlees in deegballetjes waren donker bruin doorgefrituurd en smaakte naar vis. Het speenvarken en babi pangang waren taai en de bijbehorende sauzen smakeloos. Het enige waar de kinderen enthousiast over waren was de kroepoek. Voor ons geen Chinees meer van Da zin in Borger.

1,1
  5. Nederlands Borger

Wim Kuipers

Leuk, gemoedelijk, netjes, eten was heerlijk en voor de prijs super.

6. Lunchroom Borger

Coen

Voor het eerst hier gegeten en een voortreffelijke bediening en het eten kon niet beter. Voor herhaling vatbaar.

7. Steakhouse Borger

Harmjan

Ik ben hier wezen eten heerlijke kapsalon gehad.bediening was uitstekend. Zeer nette werkers. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Steakhouse Borger

Janneke

Ik en mijn oude klasgenoten kwamen hier voor onze reünie alles was tip top, super bediening en was ook zeer snel klaar eten was abnormaal heerlijk. Zeker een aanrader!

9. Steakhouse Borger

Marloes

Ben met mijn 3 kinderen geweest, normaal lusten ze geen kip deze keer vonden ze het heerlijk.
    Zeer goede restaurant en zeer goede sfeer.
    Wachttijd is uitstekend en de prijs ook.
    Ben super tevreden.

10. Nederlands Borger

Restaurant "Vlint 21" in Borger is een modern, heel sfeervol en gezellig restaurant, waar gastvrijheid en goede bediening met heerlijk eten hoog in het vaandel staan!
    Een Proeverij van Voorgerechten is heerlijk!
    Een Proeverij van Nagerechten is GRANDIOOS!
    De hoofdgerechten worden prachtig gepresenteerd en zijn zeer smaakvol!
    Ik geeft het restaurant dan ook een TIEN!

Een echte aanrader!

11. Nederlands Borger

Yvon

12. Nederlands Borger

Gezellige sfeer, leuke muziek!
    Goeie vlotte service!
    Lekker gegeten!

13. Nederlands Borger

Janna van Vondel

14. Nederlands Borger

We hebben met 5 oud- collega´s gezellig zitten bijkletsen in het restaurant. De bediening was keurig en de kok had zijn best gedaan. Enig puntje van kritiek, het tocht erg zodat we het nogal koud hadden. Volgende keer een jasje of vestje extra aan doen.

15. Nederlands Borger

Nu, we sinds 25 maart 2017 in Borger wonen, maar eens een keertje eten bij Klaas en Ria (t’ Hunebed), we hadden er al veel positieve verhalen over gehoord… Er is niets teveel gezegd, heerlijk gegeten, prima bediening en een gezellige sfeer. Het zal vast niet lang duren, dat we nog vaker gaan.

16. Chinees-Indisch Borger

Nico Hartman

17. Nederlands Borger

Familie Drosten

Wij hebben hier gegeten met onze kinderen en kleinkinderen omdat wij 55 jaar getrouwd waren. Alles was heel goed geregeld en het eten was heerlijk.
    We hebben een heel gezellige middag gehad, is zeker voor herhaling vatbaar.

Heel erg bedankt Klaas en Ria!

18. Nederlands Borger

Heel goed eten en vriendelijk personeel, rustig sfeer en goede ligging.

19. Nederlands Borger

Peter Arends

We hebben heerlijk gegeten met ons gezin. Voldoende glutenvrije opties.
    Bediening was top! Prima en gezellige locatie.

20. Nederlands Borger

Ik kom hier al jaren en de gastvrijheid, persoonlijke aandacht en service is op en top. Zalig gegeten weer, super prijs kwaliteitverhouding! Ik zat alleen en juist dan is het fijn als er veel aandacht is. Dat voelt toch minder ongemakkelijk.

Slapen is ook een dikke aanrader! Zalige bedden!

Ga zo door lieve mensen van Bieze! Tot gauw hoop ik!

21. Nederlands Borger

Geert postma

Normaal fijne tent' kom er meerdere dagen per week, vanavond een slecht gerecht, bij mijn klacht kreeg ik, andere klanten zijn hier lyrisch over. Sorry, ik had het mijn hond niet voorgezet. Jammer.

22. Steakhouse Borger

Zeer slechte pizza's bodem was van baksteen en zwart. Shoarma was verbrand.

23. Nederlands Borger

A.J. De Haan

Wij zijn zelf horeca mensen. Service helemaal super. De kamers zijn prima voor het geld wat je ervoor betaald. Zo gastvrij daar kan menigeen nog aan tippen. Een avond gegeten in het hotel. Het eten voldeed niet aan de verwachting. We wilden dit niet ter plaatse ter discussie stellen. Mixen grill koud en te rauw, vis was op het randje gaar. Ontbijt was top, prijs kwaliteit helemaal in evenwicht. Wij zijn een gezin met twee pubers, prima gehad in dit hotel. Men kent en herkend de mensen, voelt heel persoonlijk.

24. Pannenkoekenhuis Borger

Hebben heerlijk gegeten in De Deugniet, in uitstekende ambiance. Was niet druk. Vlotte bediening. Vriendelijke communicatie. Mosterdsoep nog nooit zo lekker geproefd. Mmm. Hoofdgerecht: echtgenoot zalm met gamba's. Schrijfster dezes: ossenhaas puntjes. Goed opgemaakte verwarmde borden plus entourage. Na afloop uitstekend verzorgd kaasplankje. Uitermate tevreden.

25. Nederlands Borger

richard basoski

Uitstekend en veel eten voor normale prijs. Als wij in Drenthe zijn gaan wij hier altijd eten.

26. Pannenkoekenhuis Borger

In eerste instantie doet het restaurant leuk aan. Het was niet druk. Drie tafeltjes bezet, waarvan er al twee hun eten hadden. Wij kregen een leuke tafel in het midden. We hadden een groepje van 7 volwassene en twee kleine kinderen. We werden vlot geholpen, hadden snel ons drinken en deden onze bestelling. 5 Pannenkoeken, 2 carpaccio, twee soep, 1× spareribs en een portie poffertjes. Dit was om 18.30 Uur. Om 19.55 Hadden we nog niets op tafel. Ik ben gaan vragen of het nog lang zou duren, want de kinderen werden moe en jengelig. Ik kreeg als antwoord dat wij niet de enige waren en dat anderen eerder aan de beurt waren (Dat was een tafeltje met 2 personen die voor ons waren en een tafeltje met 2 personen die na ons gekomen waren, zij hadden allemaal al geruime tijd hun eten). Bovendien was er maar één kok zei de dame. Maar het eten zou zo komen. Na ongeveer 10 minuten was het eten er. De carpaccio was zeer karig opgemaakt, voornamelijk met sla, 3 druppels dressing en 4 pijnboompitten. De soep was goed. De pannenkoeken waren smaakloos en half koud, twee waren er aangebrand en niet gaar van binnen, de spareribs waren droog, zout en lauwwarm (magnetron?)
    de antwoorden van de dame die bediende waren kortaf en erg “in de verdediging"
    Al met al een echt hele slechte ervaring. Nooit meer!

27. Pannenkoekenhuis Borger

Wij hebben met zn 11en heerlijk pannenkoeken gegeten. Er was wel 1 pannenkoek verkeerd gemaakt maar dat mocht de pret niet drukken. Kinderen hebben ook heerlijk gespeeld in de speelhal achterin het restaurant.

Geert Prijs

Heel slecht, wij kwamen er al meer dan 25 jaar, maar komen er nu nooit weer, wij gingen zitten er kwamen tegelijk twee kinderen zitten kwam iemand achter de balie vandaan werd verteld die plaatsen zijn bezet, stond nergens vermeld. Ik heb dit ng nooit mee gemaakt, ik heb het nu wel gehad met deze kwalitaria, brutale man achter die balie gaf geen gehoor toen ik hem daarover aansprak mijn vrouw, dochter, schoonzoon, zuiden gaan weg, bij deze gedaan, komen er nooit weer, gaat slecht met klanten om.

C.Solleveld

Op 27 aug 2017 om 20.10 uur binnen gekomen. Hoewel formeel gesloten toch nog geholpen. Geweldig.
    Zeer vriendelijk personeel en heel klantvriendelijk.

30. Pizzeria Borger

Ontzettend slechte bediening. Na 30 min kwamen pas de drankjes. Na anderhalf uur het eten. Onze twee kinderen lagen bijna te slapen. Ook andere klanten klaagden hierover. Restaurant was kwart vol op zaterdag. We begrijpen nu waarom. Bezorger rijdt wel op en aan. Is naam restaurant niet waardig maar is een bezorgdienst gezien het ontbreken van bediening. De bediening die er was (kok?) heeft geen ervaring en is vreselijk nerveus. Neemt halfvolle glazen mee en zet blad met drankjes bot neer. Niet aan te bevelen! Je voelt je hier geen gast.