Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Nederlands Borger

Wim Kuipers

Leuk, gemoedelijk, netjes, eten was heerlijk en voor de prijs super.

2. Lunchroom Borger

Coen

Voor het eerst hier gegeten en een voortreffelijke bediening en het eten kon niet beter. Voor herhaling vatbaar.

3. Steakhouse Borger

Harmjan

Ik ben hier wezen eten heerlijke kapsalon gehad.bediening was uitstekend. Zeer nette werkers. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Steakhouse Borger

Janneke

Ik en mijn oude klasgenoten kwamen hier voor onze reünie alles was tip top, super bediening en was ook zeer snel klaar eten was abnormaal heerlijk. Zeker een aanrader!

5. Steakhouse Borger

Marloes

Ben met mijn 3 kinderen geweest, normaal lusten ze geen kip deze keer vonden ze het heerlijk.
    Zeer goede restaurant en zeer goede sfeer.
    Wachttijd is uitstekend en de prijs ook.
    Ben super tevreden.

6. Nederlands Borger

Restaurant "Vlint 21" in Borger is een modern, heel sfeervol en gezellig restaurant, waar gastvrijheid en goede bediening met heerlijk eten hoog in het vaandel staan!
    Een Proeverij van Voorgerechten is heerlijk!
    Een Proeverij van Nagerechten is GRANDIOOS!
    De hoofdgerechten worden prachtig gepresenteerd en zijn zeer smaakvol!
    Ik geeft het restaurant dan ook een TIEN!

Een echte aanrader!

7. Nederlands Borger

Yvon

8. Nederlands Borger

Gezellige sfeer, leuke muziek!
    Goeie vlotte service!
    Lekker gegeten!

9. Nederlands Borger

Janna van Vondel

10. Nederlands Borger

We hebben met 5 oud- collega´s gezellig zitten bijkletsen in het restaurant. De bediening was keurig en de kok had zijn best gedaan. Enig puntje van kritiek, het tocht erg zodat we het nogal koud hadden. Volgende keer een jasje of vestje extra aan doen.

11. Nederlands Borger

Nu, we sinds 25 maart 2017 in Borger wonen, maar eens een keertje eten bij Klaas en Ria (t’ Hunebed), we hadden er al veel positieve verhalen over gehoord… Er is niets teveel gezegd, heerlijk gegeten, prima bediening en een gezellige sfeer. Het zal vast niet lang duren, dat we nog vaker gaan.

12. Chinees-Indisch Borger

Nico Hartman

13. Nederlands Borger

Familie Drosten

Wij hebben hier gegeten met onze kinderen en kleinkinderen omdat wij 55 jaar getrouwd waren. Alles was heel goed geregeld en het eten was heerlijk.
    We hebben een heel gezellige middag gehad, is zeker voor herhaling vatbaar.

Heel erg bedankt Klaas en Ria!

14. Nederlands Borger

Heel goed eten en vriendelijk personeel, rustig sfeer en goede ligging.

15. Nederlands Borger

Peter Arends

We hebben heerlijk gegeten met ons gezin. Voldoende glutenvrije opties.
    Bediening was top! Prima en gezellige locatie.

16. Nederlands Borger

Ik kom hier al jaren en de gastvrijheid, persoonlijke aandacht en service is op en top. Zalig gegeten weer, super prijs kwaliteitverhouding! Ik zat alleen en juist dan is het fijn als er veel aandacht is. Dat voelt toch minder ongemakkelijk.

Slapen is ook een dikke aanrader! Zalige bedden!

Ga zo door lieve mensen van Bieze! Tot gauw hoop ik!

17. Nederlands Borger

Geert postma

Normaal fijne tent' kom er meerdere dagen per week, vanavond een slecht gerecht, bij mijn klacht kreeg ik, andere klanten zijn hier lyrisch over. Sorry, ik had het mijn hond niet voorgezet. Jammer.

18. Steakhouse Borger

Zeer slechte pizza's bodem was van baksteen en zwart. Shoarma was verbrand.

19. Nederlands Borger

A.J. De Haan

Wij zijn zelf horeca mensen. Service helemaal super. De kamers zijn prima voor het geld wat je ervoor betaald. Zo gastvrij daar kan menigeen nog aan tippen. Een avond gegeten in het hotel. Het eten voldeed niet aan de verwachting. We wilden dit niet ter plaatse ter discussie stellen. Mixen grill koud en te rauw, vis was op het randje gaar. Ontbijt was top, prijs kwaliteit helemaal in evenwicht. Wij zijn een gezin met twee pubers, prima gehad in dit hotel. Men kent en herkend de mensen, voelt heel persoonlijk.

20. Pannenkoekenhuis Borger

Hebben heerlijk gegeten in De Deugniet, in uitstekende ambiance. Was niet druk. Vlotte bediening. Vriendelijke communicatie. Mosterdsoep nog nooit zo lekker geproefd. Mmm. Hoofdgerecht: echtgenoot zalm met gamba's. Schrijfster dezes: ossenhaas puntjes. Goed opgemaakte verwarmde borden plus entourage. Na afloop uitstekend verzorgd kaasplankje. Uitermate tevreden.

21. Nederlands Borger

richard basoski

Uitstekend en veel eten voor normale prijs. Als wij in Drenthe zijn gaan wij hier altijd eten.

22. Pannenkoekenhuis Borger

In eerste instantie doet het restaurant leuk aan. Het was niet druk. Drie tafeltjes bezet, waarvan er al twee hun eten hadden. Wij kregen een leuke tafel in het midden. We hadden een groepje van 7 volwassene en twee kleine kinderen. We werden vlot geholpen, hadden snel ons drinken en deden onze bestelling. 5 Pannenkoeken, 2 carpaccio, twee soep, 1× spareribs en een portie poffertjes. Dit was om 18.30 Uur. Om 19.55 Hadden we nog niets op tafel. Ik ben gaan vragen of het nog lang zou duren, want de kinderen werden moe en jengelig. Ik kreeg als antwoord dat wij niet de enige waren en dat anderen eerder aan de beurt waren (Dat was een tafeltje met 2 personen die voor ons waren en een tafeltje met 2 personen die na ons gekomen waren, zij hadden allemaal al geruime tijd hun eten). Bovendien was er maar één kok zei de dame. Maar het eten zou zo komen. Na ongeveer 10 minuten was het eten er. De carpaccio was zeer karig opgemaakt, voornamelijk met sla, 3 druppels dressing en 4 pijnboompitten. De soep was goed. De pannenkoeken waren smaakloos en half koud, twee waren er aangebrand en niet gaar van binnen, de spareribs waren droog, zout en lauwwarm (magnetron?)
    de antwoorden van de dame die bediende waren kortaf en erg “in de verdediging"
    Al met al een echt hele slechte ervaring. Nooit meer!

23. Pannenkoekenhuis Borger

Wij hebben met zn 11en heerlijk pannenkoeken gegeten. Er was wel 1 pannenkoek verkeerd gemaakt maar dat mocht de pret niet drukken. Kinderen hebben ook heerlijk gespeeld in de speelhal achterin het restaurant.

Geert Prijs

Heel slecht, wij kwamen er al meer dan 25 jaar, maar komen er nu nooit weer, wij gingen zitten er kwamen tegelijk twee kinderen zitten kwam iemand achter de balie vandaan werd verteld die plaatsen zijn bezet, stond nergens vermeld. Ik heb dit ng nooit mee gemaakt, ik heb het nu wel gehad met deze kwalitaria, brutale man achter die balie gaf geen gehoor toen ik hem daarover aansprak mijn vrouw, dochter, schoonzoon, zuiden gaan weg, bij deze gedaan, komen er nooit weer, gaat slecht met klanten om.

C.Solleveld

Op 27 aug 2017 om 20.10 uur binnen gekomen. Hoewel formeel gesloten toch nog geholpen. Geweldig.
    Zeer vriendelijk personeel en heel klantvriendelijk.

26. Pizzeria Borger

Ontzettend slechte bediening. Na 30 min kwamen pas de drankjes. Na anderhalf uur het eten. Onze twee kinderen lagen bijna te slapen. Ook andere klanten klaagden hierover. Restaurant was kwart vol op zaterdag. We begrijpen nu waarom. Bezorger rijdt wel op en aan. Is naam restaurant niet waardig maar is een bezorgdienst gezien het ontbreken van bediening. De bediening die er was (kok?) heeft geen ervaring en is vreselijk nerveus. Neemt halfvolle glazen mee en zet blad met drankjes bot neer. Niet aan te bevelen! Je voelt je hier geen gast.

27. Italiaans Borger

Rob van der Hoop

We eten er regelmatig. Het eten is voor ons prima, anders zouden we niet regelmatig terugkomen. De startperiode was moeilijk, maar de laatste paar jaar gaat alles goed. Heel vriendelijke mensen die alles voor je overhebben.

28. Italiaans Borger

Na de teleurstelling van laatste keer elders wilde alsnog lekkere pizza eten. Dus een week later pizza gegeten bij La Bella, goede service en goede pizza. En dat ook nog eens voor dezelfde prijs als die andere vroeg voor zn pizza's...
    Aanrader!

29. Steakhouse Borger

Zeer slecht, had pizzas afgehaald. Waarvan 1 zwart aan de onderkant en de ander was het deeg nog rauw. Vlees en groentebeleg moet je naar zoeken en is telbaar op 1 hand.

30. Steakhouse Borger

We hebben ruim 60 minuten zitten wachten op onze pizza die in het restaurant bestelde. Daarnaast wisten ze niet wat nu van ons was of van een ander.

Dat had geen probleem geweest als de pizza's lekker waren. Ook hier geen voldoende, weinig vlees, groente en saus erop. De bodem was per pizza ook om verschillende redenen slecht. Eén was te dik en niet gaar, één was zwart aan de onderkant en de randen, de andere 2 waren superdun en bijna geen topping.

Aan de manier van werken in de keuken te zien is dat ook geen wonder, chaotische bende en communicatie was bagger. We hebben met verwondering zitten wachten en dus kijken. Deze tent heeft gewoon mazzel dat mensen hier als toerist 1 keer gaan eten. Kan me niet voorstellen dat je hier je eten als vaste klant gaat bestellen. Hoewel, de prijs is wel wat lager dan gebruikelijk.

Om samen te vatten, slechte pizza en een nog slechtere service, gewoon niet doen dus!!