Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Lunchroom Borger

Geert

Zeer vlotte bediening, alles verliep prima en een heerlijke cashew-curry.

2. Lunchroom Borger

Top eten.

• Eindcijfer 9,2
  3. Gastvrij lekker genieten.
    Het glutenvrij eten was ook geweldig met veel keuze.

4. Heerlijk gegeten, allemaal een heerlijk vleesgerecht, de kinderen pasta en allemaal genoten van de goede smaken. Prima service in een sfeervol restaurant. Was erg rustig (waren er ook vroeg) dus ook fijn dat de kinderen wat "geluid" konden maken zonder direct lange gezichten van andere bezoekers. Hier komen we zeker terug!

5. Steakhouse Borger

Regelmatig (1× per maand) bestellen wij bij pronto. Altijd hetzelfde onder andere pizza Montanara (bevat tomaat, kaas, salami, ham en champignons), stokbrood met kruidenboter en dan nog een Pizza dinamite. Maar vandaag dacht ik, kies wat anders… pizza döner speciale. Helaas was bestelling erg misgegaan. Eerst naar de bestelproces via internet mijn gewenste bezorg tijd gekozen. Bevestigen per mail en dan meteen een tweede mail met een ander bezorgtijd, die rond een half uur later zoude zijn. Punt voor Pronto, de bezorging was wel op mijn gewenste tijd gewest… MAAR… de pizza Montanara was peperscherp omdat er Spaanse peper op was (wat eigenlijk niet de bedoeling was en eigenlijk op de döner speciale had moeten zijn). Verder zijn er ook uien en paprika op geweest wat niet mag en de ham was boven op de kaas gegooid. Blijkbaar tijdens het maken van de pizza vergeten en achteraf op gegooid. Het was dus echt niet te eten. De pizza döner speciale was niet warm maar lauw. Geen smaak van knoflook of de Spaanse peper die er eigenlijk bijhord. Niets ervan was de eten. MAAR het ergste was dat in de kruidenboter een kort bruin haar was… en wij hebben geen bruin of korte haar.
    Het eten gaat al langer mis… of is het niet warm genoeg of de beloofde bezorgtijd klopt helemaal niet. Het eten is ook behoorlijk duurder geworden, wat klaar is in deze tijden, maar dan mag de kwaliteit niet zo omlaag gaan als het nu is. Voor ons duidelijk dat we hier nooit meer iets gaan bestellen.

6. Het personeel is vriendelijk en het is er gezellig maar het eten is niet echt super te noemen, althans de gyros is niet van het spit en tiramisu is een koekjeslaag zonder mascarapone. Enigszins teleurstellend wel. Jammer.

7. Bart Wiltens

Super lekker gegeten. Service was vriendelijk en goed

8. Pannenkoekenhuis Borger

Een erg leuk pannenkoek restaurant met genoeg keuze. De kinderen kunnen er leuk spelen en het restaurant is verdeeld in 2 gedeeltes. 1 gedeelte met geen of minder kinderen voor een ietwat rustigere ervaring of het gedeelte met een aangrenzend speelgedeelte. Bij het speelgedeelte is de zaal in een piraten thema wat prachtig is gedaan. De kinderen hebben fijn gespeeld en er hangt een gezellige leuke sfeer. De bediening doet het erg goed en de pannenkoeken waar het natuurlijk om draait smaken enorm lekker.

9. Luxeprobleem, de keuze uit 24 smaken.
    4 smaken gekozen voor 5,50 euro.
    Buiten op het terras een mooi plekje om er van te genieten.
    Van zo'n ijsbakje word ik blij, het smaakt naar meer.

10. Annemarie Visser

11. Bert Bosman

De hamburger is gefrituurd. Ik zou zeggen, dan weet je het wel. Op het broodje cheeseburger is verder de kaas niet gesmolten en ontbreekt saus. Geen hamburgerbroodje, maar een droog wit bolletje. Smakeloos, evenals als de kaassoufflé. Dochter en vrouw vonden hun kroket niet zo lekker, om mosterd moest gevraagd worden. De geserveerde friet was oké, maar net als de rest aan de dure kant (waarschijnlijk dat op de borden in de winkel geen prijzen waren vermeld). Geen aanrader.

2,6
  12. Een heel leuk Italiaans plekje op een hoek van een straat, heerlijk op het terras een pizza met zeevruchten besteld, heel lekker, met ruim zeevruchten van de zee op de pizza. De bediening is heel gezellig en gastvrij. Ik zou er weer naar toe gaan.

13. De pizza salami was verassend vullend.

14. Zeer slecht. Nooit meer. Kregen van de 5 bestellingen er gewoon 3 verkeerd. Zo kon je niet gelijk eten. Zeer slechte service.... Ook kreeg je gewoon fritessaus uit een zakje bij je eten. Waardeloos en je geld niet waard. Restaurant zelf ook oud en gedateerd. Rekening kon je niet inzien.. Ook zeer vreemd. Ik adviseer iedereen om niet hier naar toe te gaan. Geld verspilling.

15. Lunchroom Borger

nl

Lekker gegeten in een gezellige restaurant. Stoelen zijn wel aan vervanging toe, erg versleten. Vriendelijke jongeman aan de bediening. Snel eten, en erg lekker.

16. Nederlands Borger

nl

Modern en hip restaurant. Opvallend veel vegan op de kaart. Op zich lekker gegeten (niet) vegan :), vriendelijke bediening. Wel erg lang moeten wachten op het eten terwijl het niet erg druk was…

17. nl

Hartstikke leuke ijssallon. Heeft prijzen gewonnen voor het lekkerste ijs in 2020. Vriendelijk personeel.

18. Chinees-Indisch Borger

Oef.. ik ben normaal geen klager, maar dit was echt een ramp!
    De 1e keer hier besteld en zeker nooit weer.
    Bij het binnenlopen in het afhaalgedeelte vroeg ik me al af of ik op de juiste plek was. Wàt een stank. Ik waande me in een oud rokers casino. En nee ik overdrijf niet, het rook echt naar een rokershol.
    Hoopvol nam ik het bestelde eten aan van een vriendelijke dame.
    Eenmaal thuis was de teleurstelling groot!
    -Foe yong hai waar enkel kleur aan zat, geen smaak!
    -Daging roedjak welke gaar was en gekleurd, maar zonder enige smaak!
    -Saus voor babi spek wat bestond uit water/kleur/bindmiddel.
    -En tot overmaat van ramp... beschimmelde taugé in de tjaptjoy met Garnalen.

Hier zouden we met het hele gezin incl. een 2 jarige, een 5 jarige en een oudere heer van 80 jaar van eten.

De tjaptjoy met garnalen was overigens bedoeld voor onze kleuter. Hij had er wel ziek van kunnen worden.

Hier bestel ik nooit weer. Ik vind het zeer spijtig voor de inwoners van Borger dat dit het enige Chinees restaurant is in het dorp.

Ruim €60,- de grijze container in. Eet nog liever een boterham hagelslag in het vervolg. Ik raad anderen dan ook aan dit te doen, mocht het idee van Chinees uit Borger bij je opkomen.
    Voorkomt een teleurstelling.

19. Chinees-Indisch Borger

H. Kirchhoff-Schepers

Gisteren eten afgehaald bij Daxin. We waren zeer ontevreden. Hadden Tjaptoy besteld, maar dat was er niet bij. Voor de rest was het geheel smaakloos.
    Niet aan te raden.

20. Lunchroom Borger

A. Spekking

Aan tafel gezeten moest nog afgeruimd worden.
    Dit duurde al minstens15 min door 3 verschillende personen. Geen lap over tafel. Andere gasten die na ons binnen kwamen inmiddels bedient. Zijn na half uur opgestapt. Nog steeds niks kunnen bestellen. Erg slecht. Personeel lekker druk met zichzelf achter de bar. Teleurstellend.

21. Yolanda Huizingh

Wij hebben er super lekker en goed gegeten.
    Spagetti knoflook was volgens mijn man supersterren.

22. Gisteravond hier heerlijke varkenshaas gegeten. Vorige jaren hier ook geweest tijdens onze vakakantie. Het was weer fantastisch.

23. Voor de tweede keer smaken de kroketten naar de parfum van de medewerker. Raspatat te doorbakken. En geen lach achter de toonbank. Echt geen aanwinst. Bah

2,1
  24. Nederlands Borger

marieke van leeuwen

Erg lekker eten en standaard veel vegan opties op de kaart, heel fijn om te kunnen kiezen! Lekkere avocado patatjes en erg vriendelijk bediening. Hier zal ik zeker vaker heen gaan.

25. Lunchroom Borger

Helaas niet kunnen reserveren. Er had best een tafeltje vrij gemaakt kunnen worden (er was nog niemand in het restaurant) maar we mochten buiten zitten. Vriendelijke bediening. Alles verloopt volgens protocol: eerst de drank opnemen, dan de menukaart, dan de bestelling opnemen. Ook als je je keuze al gemaakt hebt, wordt alles volgens protocol uitgevoerd. Een beetje losser mag wel.
    Blij verrast door het eten dat vrij snel opgediend werd. Snitzel en varkenshaas waren prima bereid en de bijgerechten waren ook goed (behalve de friet want die was half rauw).

6,3
  26. Wat een aanfluiting. 4 dooie dienders staan achter de balie en er kan nog geen goedendag af. Op de vraag of er een tafeltje vrij is om wat te eten, geen antwoord. Dan maar bestellen en meenemen naar huis. Blijkt de halve zaak helemaal daar niet zit om te eten maar zit te wachten op hun bestellingen. Hoezo gastvrij? Dan maak je toch een tafeltje vrij, of je zegt dat je er zo kan zitten?
    Slecht eten. Niet goed gefrituurd en slechte kwaliteit vlees. Veel te vet ook.
    Als je zin hebt in een kater dan kun je daar terecht. Ik zou lekker thuis blijven.

27. Prima pizza met lekkere bodem. Fijne bediening en goed terras. Aanrader!

28. P de Jong

Op het terras was het heerlijk eten. Vriendelijke bediening en lekker eten. Niet overdreven duur. Binnen is het wat gedateerd, maar de vriendelijkheid en service maken dat goed.

29. Lunchroom Borger

Vaste klant kreeg veel friet bij saté, ik niet meer dan 10 stukjes, daarbij was saté erg hard en droog en aangebrand, mijn man had kroketten. Maar brood was simpel tarwe brood van de supermarkt. Vind prijs kwaliteit ver uit elkaar liggen.

2,1
  30. Italiaans Borger

Wat een goed Italiaans restaurant, super!!
    Het eten was heerlijk! Personeel is heel vriendelijk. Komen hier zeker terug! Top!!