Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Lunchroom Borger

H. Eefting

De wachttijden zijn heel erg lang. Het eerste drankje kwam na 35 minuten, de maaltijd na anderhalf uur. En dat voor een simpel lunchgerecht. De sla had bruine randjes en de tonijnsalade kwam uit de diepvries en was nog niet helemaal ontdooit. De bediening was weinig adequaat en zelfs onvriendelijk bij de aangegeven klachten. De bedrijfsleidster/eigenaresse gaf zelfs aan dat we beter konden vertrekken en niet weer komen. We waren geschokt, maar komen er inderdaad niet meer. Het positieve was de ligging van de Weme en de inrichting.

2. Nederlands Borger

Ik kom hier al jaren en de gastvrijheid, persoonlijke aandacht en service is op en top. Zalig gegeten weer, super prijs kwaliteitverhouding! Ik zat alleen en juist dan is het fijn als er veel aandacht is. Dat voelt toch minder ongemakkelijk.

Slapen is ook een dikke aanrader! Zalige bedden!

Ga zo door lieve mensen van Bieze! Tot gauw hoop ik!

3. Nederlands Borger

Geert postma

Normaal fijne tent' kom er meerdere dagen per week, vanavond een slecht gerecht, bij mijn klacht kreeg ik, andere klanten zijn hier lyrisch over. Sorry, ik had het mijn hond niet voorgezet. Jammer.

4. Steakhouse Borger

Zeer slechte pizza's bodem was van baksteen en zwart. Shoarma was verbrand.

5. Nederlands Borger

A.J. De Haan

Wij zijn zelf horeca mensen. Service helemaal super. De kamers zijn prima voor het geld wat je ervoor betaald. Zo gastvrij daar kan menigeen nog aan tippen. Een avond gegeten in het hotel. Het eten voldeed niet aan de verwachting. We wilden dit niet ter plaatse ter discussie stellen. Mixen grill koud en te rauw, vis was op het randje gaar. Ontbijt was top, prijs kwaliteit helemaal in evenwicht. Wij zijn een gezin met twee pubers, prima gehad in dit hotel. Men kent en herkend de mensen, voelt heel persoonlijk.

6. Pannenkoekenhuis Borger

Hebben heerlijk gegeten in De Deugniet, in uitstekende ambiance. Was niet druk. Vlotte bediening. Vriendelijke communicatie. Mosterdsoep nog nooit zo lekker geproefd. Mmm. Hoofdgerecht: echtgenoot zalm met gamba's. Schrijfster dezes: ossenhaas puntjes. Goed opgemaakte verwarmde borden plus entourage. Na afloop uitstekend verzorgd kaasplankje. Uitermate tevreden.

7. Nederlands Borger

richard basoski

Uitstekend en veel eten voor normale prijs. Als wij in Drenthe zijn gaan wij hier altijd eten.

8. Pannenkoekenhuis Borger

In eerste instantie doet het restaurant leuk aan. Het was niet druk. Drie tafeltjes bezet, waarvan er al twee hun eten hadden. Wij kregen een leuke tafel in het midden. We hadden een groepje van 7 volwassene en twee kleine kinderen. We werden vlot geholpen, hadden snel ons drinken en deden onze bestelling. 5 Pannenkoeken, 2 carpaccio, twee soep, 1× spareribs en een portie poffertjes. Dit was om 18.30 Uur. Om 19.55 Hadden we nog niets op tafel. Ik ben gaan vragen of het nog lang zou duren, want de kinderen werden moe en jengelig. Ik kreeg als antwoord dat wij niet de enige waren en dat anderen eerder aan de beurt waren (Dat was een tafeltje met 2 personen die voor ons waren en een tafeltje met 2 personen die na ons gekomen waren, zij hadden allemaal al geruime tijd hun eten). Bovendien was er maar één kok zei de dame. Maar het eten zou zo komen. Na ongeveer 10 minuten was het eten er. De carpaccio was zeer karig opgemaakt, voornamelijk met sla, 3 druppels dressing en 4 pijnboompitten. De soep was goed. De pannenkoeken waren smaakloos en half koud, twee waren er aangebrand en niet gaar van binnen, de spareribs waren droog, zout en lauwwarm (magnetron?)
    de antwoorden van de dame die bediende waren kortaf en erg “in de verdediging"
    Al met al een echt hele slechte ervaring. Nooit meer!

9. Pannenkoekenhuis Borger

Wij hebben met zn 11en heerlijk pannenkoeken gegeten. Er was wel 1 pannenkoek verkeerd gemaakt maar dat mocht de pret niet drukken. Kinderen hebben ook heerlijk gespeeld in de speelhal achterin het restaurant.

Geert Prijs

Heel slecht, wij kwamen er al meer dan 25 jaar, maar komen er nu nooit weer, wij gingen zitten er kwamen tegelijk twee kinderen zitten kwam iemand achter de balie vandaan werd verteld die plaatsen zijn bezet, stond nergens vermeld. Ik heb dit ng nooit mee gemaakt, ik heb het nu wel gehad met deze kwalitaria, brutale man achter die balie gaf geen gehoor toen ik hem daarover aansprak mijn vrouw, dochter, schoonzoon, zuiden gaan weg, bij deze gedaan, komen er nooit weer, gaat slecht met klanten om.

C.Solleveld

Op 27 aug 2017 om 20.10 uur binnen gekomen. Hoewel formeel gesloten toch nog geholpen. Geweldig.
    Zeer vriendelijk personeel en heel klantvriendelijk.

12. Pizzeria Borger

Ontzettend slechte bediening. Na 30 min kwamen pas de drankjes. Na anderhalf uur het eten. Onze twee kinderen lagen bijna te slapen. Ook andere klanten klaagden hierover. Restaurant was kwart vol op zaterdag. We begrijpen nu waarom. Bezorger rijdt wel op en aan. Is naam restaurant niet waardig maar is een bezorgdienst gezien het ontbreken van bediening. De bediening die er was (kok?) heeft geen ervaring en is vreselijk nerveus. Neemt halfvolle glazen mee en zet blad met drankjes bot neer. Niet aan te bevelen! Je voelt je hier geen gast.

13. Italiaans Borger

Rob van der Hoop

We eten er regelmatig. Het eten is voor ons prima, anders zouden we niet regelmatig terugkomen. De startperiode was moeilijk, maar de laatste paar jaar gaat alles goed. Heel vriendelijke mensen die alles voor je overhebben.

14. Italiaans Borger

Na de teleurstelling van laatste keer elders wilde alsnog lekkere pizza eten. Dus een week later pizza gegeten bij La Bella, goede service en goede pizza. En dat ook nog eens voor dezelfde prijs als die andere vroeg voor zn pizza's...
    Aanrader!

15. Steakhouse Borger

Zeer slecht, had pizzas afgehaald. Waarvan 1 zwart aan de onderkant en de ander was het deeg nog rauw. Vlees en groentebeleg moet je naar zoeken en is telbaar op 1 hand.

16. Steakhouse Borger

We hebben ruim 60 minuten zitten wachten op onze pizza die in het restaurant bestelde. Daarnaast wisten ze niet wat nu van ons was of van een ander.

Dat had geen probleem geweest als de pizza's lekker waren. Ook hier geen voldoende, weinig vlees, groente en saus erop. De bodem was per pizza ook om verschillende redenen slecht. Eén was te dik en niet gaar, één was zwart aan de onderkant en de randen, de andere 2 waren superdun en bijna geen topping.

Aan de manier van werken in de keuken te zien is dat ook geen wonder, chaotische bende en communicatie was bagger. We hebben met verwondering zitten wachten en dus kijken. Deze tent heeft gewoon mazzel dat mensen hier als toerist 1 keer gaan eten. Kan me niet voorstellen dat je hier je eten als vaste klant gaat bestellen. Hoewel, de prijs is wel wat lager dan gebruikelijk.

Om samen te vatten, slechte pizza en een nog slechtere service, gewoon niet doen dus!!

17. Steakhouse Borger

Slecht. Shoarma was veel te hard niet een salade. De dubbelgeslagen pizza zaten welgeteld 2 plakjes ham en 1 plakje spek op. En daar betaal je 14.50 euro voor, er zat niet eens saus op. Voor ons nooit weer.

1,1
  18. Nederlands Borger

Jeannine

19. Lunchroom Borger

Duurt erg lang voordat je eten en drinken krijgt. Hebben 3o minuten gewacht op drinken en meer als een uur p het eten. Wat ook nog fout ging geen excuses. Ook geen drinken meer gekregen. Kortom erg tegen vallend bezoek. Horeca is een vak, maar voor deze tent geld dat zeker niet.

20. Nederlands Borger

Met vrienden 2 gezellige avonden op het terras gehad. Super bediening. Hapjes en drankjes waren perfect.
    Mooie locatie en een mooi uitzicht.

21. Italiaans Borger

Heerlijke versproducten en een top service.

22. IJssalon Borger

Acqt353

Lekkerste ijs in de regio

23. Italiaans Borger

Acqt353

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel

24. Nederlands Borger

Prima restaurant, uitgebreide menukaart met voor elk wat wils. Ribeye van goede kwaliteit, scholfilet prima en vegetarische wrap lekker. Daarbij zowel warme groente als salade, gebakken aardappels en frietjes. IJs ook van goede kwaliteit. Gezellige sfeer met vaste bezoekers aan de bar. Een aanrader en zeker een herhaling waard

25. Nederlands Borger

J.Karreman

Het eten was prima in orde, alleen de wachttijd was wat aan de lange kant, zeker als je, zoals wij met 2 kinderen daar gingen eten.
    Er werden wel kleurplaten en kleurpotloden gebracht na hierom gevraagd te hebben om de kinderen bezig te houden.
    Maar aandacht om goed eten te serveren was er zeker wel!
    Ik had een varkenshaas besteld en kreeg gewoon een hele varkenshaas i.p.v. 3 Of 4 stukjes wat je bij veel restaurants op je bord krijgt.

26. Pizzeria Borger

Bijlsmam

Was heerlijk en goed verzorgd . Meiden zeer vriendelijk wij waren tevreden

27. Pizzeria Borger

Gert Jan

Afgelopen woensdag hebben we met een groep vrienden heerlijk gegeten bij Venezia Borger. Heerlijke pizza's en mix grill bestond uit heerlijk mals vlees.
    Bij ons volgende etentje komen wij zeker weer hier eten!

28. Chinees-Indisch Borger

Vandaag wezen eten in dit restaurant als gezin met 2 kleine kinderen. Vriendelijke ontvangst door gastvrouw. Qua gastvrijheid niets op aan te merken. De basissaus voor de tomatensoep vonden we helaas terug over alle gerechten waardoor dezen ook allen min of meer hetzelfde smaakten. Het eten had ook veel warmer geserveerd mogen worden. De grote ronde schalen kunnen ook niet warm blijven op de warmhoudplaatjes.🤔 toch een mooie dag gehad en zonder honger op bed dankzij de chinees in Borger!

29. Pannenkoekenhuis Borger

S. van Aalderen

De bediening was vriendelijk en tegemoetkomend. De ruimte was zeer geschikt voor onze familie.
    De kwaliteit werd door ons allen als uitstekend gewaardeerd.

30. Pizzeria Borger

Fam. De Groot

Wij kwamen hier vaak, maar sinds vanavond niet meer. Vorig jaar nog pizza afgehaald zonder kruiden, we hebben daar later nog wat van gezegd. Dit werd door een medewerker goed opgelost we kregen een klein flesje rode wijn en ik vond dat een goed gebaar. Maar vanavond daar gegeten en er komt dan een medewerkster langs of alles naar wens is... Nou, ik had graag wat extra gebakken aardappelen gehad. Ik had boven al geschreven dat we er vaker kwamen, ik bestel vaker extra aardappelen, nog nooit hoeven te betalen. Het is niet dat ik dat niet wil, maar als je nu extra moet betalen, hoort dat op de menu kaart te staan. Het wordt bij mij een principe kwestie. Maar ik had het voor gevoel al dat ze er niets mee doen... Ik stuur vaker mensen naar restaurants die ons bevallen omdat ik regelmatig uiteten ga. Ik heb de slechte recensies naast me neer gegooid maar ik kan me er nu in vinden. Beste eigenaar, als je dingen extra berekent, moet je dit aangeven op je kaart. Dus wat mij betreft en ik zal het echt niet voor me houden een dikke nul voor je service en afhandeling van de klacht