Op dit adres zit nu: Sicilia

1. De naam Venezia belooft heel wat! Helaas mist dit restaurant elke aansluiting bij alles wat met Italiaans, laat staan Grieks te maken heeft. Na een mooie fietstocht eens wat gaan eten bij deze horeca gelegenheid. Het verwonderde mij meteen al dat op de vraag wat voor tapbier ze hadden de dienster antwoordde : 'iets Duits of zoiets" nou, nou dat betuigt al van interesse voor de klant. We kozen voor een mixgrill schotel. Nou mixgrill kun je het echt niet noemen want het leek wel opgewarmde kost, alles bij elkaar op een bord gesmeten. Genoeg kreeg je wel maar het waren echte hapklare brokken.Dit eten had niets met grieks te maken, het leek wel een doehetzelf maaltijd'je. En het wordt zeker vreemd als een dienster gekke bekken trekt omdat je geen nagerecht meer wilt. Nee als je echt Grieks wilt eten dan maar verder rijden naar een restaurant met gemotiveerd personeel en echt Grieks eten.

2,9