Voldoende parkeergelegenheid.

Brasserie Porte de Provence is een Franse brasserie met een lekker losse sfeer. Brasserie staat voor informeel, stoer en goed eten in een prettige ambiance. De boeren-hoeve neemt u mee naar vervlogen tijden. De keuken brengt heerlijke Franse klassiekers, met vele grill-specialiteiten maar tevens de onmisbare zeevruchten zoals oesters en kreeft. De brasserie heeft een capaciteit van 120 couverts en beschikt tevens over twee besloten ruimtes voor maximaal 30 en 40 personen.

5. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1206288887 92
1219696230 92
1266621934 96
1320251310 88
1420806389 82
1467732092 87

1. Restaurant aangenaam. Buiten gegeten. Service personeel goed. Het voorgerecht was oke. Het hoofdgerecht kwam na lang wachten, ca. 60 Minuten. Het was de aanbeveling van vanglap oftewel bavette, de kwantiteit was goed echter de kwaliteit was zeer slecht, ook de temperatuur was het beneden peil, dit gemeld aan de bediening, waarop de reactie zal het doorgeven aan de keuken, hierna niets meer vernomen, Mogelijkerwijs was het drukte die hier het probleem gaf.

2. Gewoon goed. Niks meer niks minder. Heerlijk gegeten. Compleet plaatje! Goede wijn verse producten en vriendelijke bediening. Locatie ook top.

3. a v sleeuwen

Was een erg geslaagd etentje erg lekker TOP!

4. Heerlijk gegeten. Heel mooi restaurant

5. Was een tijdje geleden dat we er geweest waren. We komen zeker terug.
    Heerlijk gegeten. Super bediening.
    Personeel heeft echt aandacht voor de klnten

6. Mieke Schepers

Leuke avond gehad, buiten gegeten in de sfeervolle tuin. Het eten was weer erg goed en het personeel erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

7. Denise Bevers

Heerlijk gegeten, super bediening, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.

8. van den Boogaard

Een heerlijk avondje uit gehad met zes personen bij Porte de Provence! Wat een mooie locatie, top bediening en heerlijk eten. Wij komen hier zeker nog eens terug!

9. Ine Nossin

Goede ontvangst, heerlijk gegeten, goede bediening.

10. Heidi van Dijk

Super lekker gegeten en hele fijne bediening! Ondank dat het restaurant vol was neemt de bediening toch de tijd om een praatje te maken en advies te geven.... super!!!
    Je wordt echt verwend 😀

11. Met de vriendengroep hier gaan eten. Ik stond te kijken van de grote ruimte, maar dat was niet storend en deze was gezellig en leuk aangekleed. Vriendelijk personeel terwijl ik vind dat bij binnenkomst de ober wel mee mag lopen naar het tafeltje en niet zomaar zegt; daar achter in de hoek hebben wij voor u gereserveerd!
    Het eten was netjes en bijna iedereen vond het ook lekker smaken. Ik had als voorgerecht gegratineerde oesters, dat viel wel tegen. Er lag nog een klein stukje kaas op en de mosselen lagen te badderen in een bad van half gesmolten kruidenboter (is niet echt wat je zegt gegratineerd). Wij waren met 8 personen en kregen bij het hoofdgerecht 1 heel klein schaaltje rauwkost en een wat groter schaaltje friet. Deze portie hadden ze ook beter in 2-voud op tafel kunnen zetten.
    Het dessert was lekker en veel (twijfelaar).

Al met al hebben wij wel genoten van een gezellige avond en is deze voor herhaling vatbaar.

12. Leon Witte

13. Alweer een prima ervaring bij Porte de Provence! De bedrijfsleider Julian is een echte gastheer. De prijs van het 3 gangen menu is goed. Het eten smaakte allemaal voortreffelijk en kwam ondanks een volle zaak precies op het juiste tempo door. Ik vind het erg service gericht dat er nergens extra geld voor gevraagd wordt (brood, mayo, water!) dit vind ik erg goed, want dat kan bij veel andere restaurants een echte afknapper zijn. Cuisson van black angus was perfect en het was ook een flinke steak. Niet omdat het een menuprijs is kleinere porties ofzo. Wij zijn vaste klant en blijven zeker terug komen!

14. Top gegeten! Heerlijke ambiance, goede bediening en het eten was gewoon voortreffelijk! De afzonderlijke prijzen (driegangen menu wel scherp geprijsd) zijn wat aan de hoge kant maar je krijgt wel waar voor je geld, zowel kwaliteit alsmede kwantiteit. Wij komen hier zeker terug!

15. Gisteren heerlijk gegeten. Ondanks de afstand komen we zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.

16. Vrijdag voor de tweede maal hier gegeten met in totaal 8 personen. Net als de eerste keer heb ik hier zeer smaakvol gegeten. We hebben a la carte gegeten en ben begonnen met een aspergesoep. Dit kan m.i. vele malen beter. De asperges moest je echt zoeken en waren zeer klein. Dit had ik niet verwacht. Daarna een ossenhaas met rode wijnsaus en die smaakte voortreffelijk en was botermals. Anderen hadden een kalfshaas en daar hoorde ik ook louter positieve berichten over.
    We zaten met z'n allen aan een grote ronde tafel met royale ruimte. Ook hier tafellinnen en een zeer attente en vriendelijke bediening, net als de vorige keer. Conclusie je kunt hier met een gerust hart naar toe en ik ben ervan overtuigd dat het niet zal tegenvallen.

18. Heerlijk gegeten, een fantastische bediening (meisje met lang krullend haar) en een mooie locatie.

Prijs menu prima. Prijs a la carte aan de hoge kant. Een heel klein minpuntje, biefstuk dat medium gebakken was, was nog iets te rauw.

We komen hier zeker terug!!

19. Susanne Walraven

Heerlijk gegeten. Wat een top bediening. Allemaal super vriendelijk, alert en spontaan. Wij waren met 4 volwassen en 2 kinderen. En we hebben jong en oud een top avond gehad. Wij gaan hier zeker vaker terug komen, ondanks de afstand van 30 km.

20. Vlees super!
    Te veel saus.
    Alleen friet (te hard) geen lekker aardappeltje!
    Aardbeien in Vacherin half bevroren.
    Koffie wel op rekening, niet gekregen.

21. thea 597 punten

Vorig jaar zomer hier gegeten met het bestuur van onze vereniging. Het was mooi weer en we hadden buiten een tafel. Mooie ambiance, je waant je in de mediteranee. Het eten was heerlijk, lekker wijntje erbij. Goede bediening. Kortom we hebben een heerlijk avondje gehad en omdat het bij ons in de buurt is komen we hier zeker nog een keer terug.

22. Supermooie locatie, prachtig pand. Erg leuk dat we met 5 personen aan een ronde tafel zaten. Het oogde allemaal wat sjiek en dat is leuk. Welkom was vriendelijk en gastvrij.
    Eten en drinken: Erg goed, zowel voor-, hoofd- en nagerecht (vacherin,oeh la la). Voor iedereen wat wils en met zorg bereid. Ietswat weinig frietjes voor 5 personen.
    Sfeer: Mooi ingericht, sfeervol. Nadeel is wel dat het erg rumoerig is maar dat ligt aan de grote, open ruimte.
    Service: Misschien hebben wij het niet getroffen, maar over onze ober waren wij niet erg te spreken. We voelden ons met regelmaat niet gezien en het duurde ook lang voordat onze borden afgeruimd werden, voordat de rekening kwam, etc. Eer dat we de kaart hadden waren we ook 30 minuten verder en vlak voor het voorgerecht ontvingen we het brood. Daarbij keek hij ons niet aan én werd er niet gevraagd hoe we onze biefstuk gebakken wilden hebben.
    Prijs/kwaliteit: Zeer goed in orde mits je gaat voor het keuzemenu. Mocht je daar niet voor gaan dan ken ik nog wel meer goede, sfeervolle eetgelegenheden in hetzelfde prijssegment.

23. Brian Kersten

24. We hebben genoten van de sfeervolle ambiance, de smaakvolle gerechten en de vriendelijke en enthousiaste bediening. We komen zéker weer terug!

25. esposito

In een woord bellissimo. Wij zijn tevreden naar huis gegaan. Complimenten voor het lekkere kreeftje, je proeft dat het met liefde is bereid.
    Tot 5 juli, want dan gaan we genieten van ons huwelijksdiner.

26. Hebben heerlijk gegeten. Gezellig restaurant met vriendelijk personeel!

Tot de volgende keer!

27. Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Porte de Provence in Boekel. Het was voortreffelijk. Ook de bediening was goed en erg vriendelijk.

Ik blijf in ieder geval terug komen om me culinair te laten verwennen door de voortreffelijke kok en het overige personeel.

28. Ingo 220 punten

Ik vind het eten en de prijs/kwaliteit ver onder de maat. Ik kan het niet eens zijn met onderstaande enthousiaste reacties over hoe goed het is. Meestal ben ik zelf erg enthousiast als ik ergens ben gaan eten, maar het eten gisteravond was toch echt beneden alle peil. Erg jammer!

De carpaccio van mijn vrouw werd veel te koud uitgeserveerd, waardoor er vrijwel geen smaak aan zat. Mijn aspergesoep was te zout, waardoor ik uiteindelijk alleen nog het zout proefde. Geen goed begin van de avond!

Mijn hoofdgerecht (asperges met lamsfilet) was eigenlijk asperges met deels lams rack (!!) (die twee stukjes waren overigens lekker mals) en deels lamsfilet (die ik met moeite kon weg krijgen, omdat het lamsfilet te taai/droog was). De steak van mijn vrouw was overigens wel goed klaar gemaakt. Als bijgerecht kregen we friet erbij, die helaas niet lang genoeg gebakken was.

De kinderen konden kiezen uit een kindermenu, waarbij -vreemd genoeg- standaard geen fritessaus bij zat (heb ik de laatste jaren niet meer mee gemaakt).

Van te voren hadden we aangegeven niet veel tijd te hebben, vanwege een circusvoorstelling later die avond. Daar werd netjes rekening mee gehouden. We werden ook snel geholpen, ook al moet de mannelijke bediening zich nog een stuk verbeteren in klantvriendelijkheid (het is niet verboden om iets tegen de klant te zeggen!).

Het eten bij Porte de Provence is flink aan de prijs, indien je kiest voor de à la carte kaart. Voordeliger is het 3-gangen menu die wij omwille van de tijd niet gekozen hebben.

Kortom, een teleurstellende avond qua eten bij deze brasserie. De andere optie (eten bij de plaatselijke friettent) was zo gek nog niet, achter gezien. Niet voor herhaling vatbaar!

29. Gisteravond weer heerlijk gegeten. Regelmatig nieuwe kaart. Warme, sfeervolle locatie en enthousiaste, aardige bediening.
    In de zomer kun je dineren in de prachtige tuin.
    Elke keer weer een feestje om hier te eten.

30. Wat een goed restaurant,zelden zo lekker gegeten .

31. A. van Hees

Gisteren opa`s verjaardag hier gevierd. Fantastisch!!
    Superlekker eten en flinke porties in mooie zaak.
    Vriendelijke bediening, Echt een aanrader voor een fijne avond.
    Het enige kleine minpuntje is dat je nergens de prijzen van de drankjes kunt zien.

Annelies

32. Ricus en Hetty

Heerlijk eten, gezellige omgeving en wij vinden het geweldig dat we zo dicht bij huis super kunnen eten.

33. Wij wonen een uur rijden van boekel, maar wij komen graag bij Porte de Provence eten. De kwaliteit, service en ambiance zorgen altijd voor een perfecte avond. Je kunt hier echt heerlijk eten en drinken en vooral in de zomer is het geweldig in hun mooie zomertuin.

34. Je kunt hier echt goed eten, zeer zeker gezien een prijs van € 24,50 voor een uitstekend drie gangen keuze menu.
    Echt klasse, ga zo door.

35. Lekker eten, maar helaas lang wachten.
    Voordat we de menukaart kregen waren we toch al een half uurtje binnen, en het was niet eens druk.

36. Werkelijk genieten geblazen! Zalig sfeertje, jummy eten en de bediening is bijzonder attent!

37. Voor een uitstekend diner moet je hier zijn vooral vis is de grote specialiteit. Prijs kwaliteits verhouding 100%

38. Daan 5 punten

Ik heb super lekker kunnen eten. Het is gezellig, sfeervol en het eten is uitstekend.

39. Onlangs hier wezen eten, we hadden gereserveerd dus er stond prima op tijd een tafel klaar.

Als voorgerecht hadden we de carpaccio, deze was prima te doen alleen vond ik dat er ietwat teveel truffelmayonaise bij zat. Had best wat subtieler gemogen.

De tournedos was werkelijk tongstrelend, ook mijn verzoek om er knoflookchampignons bij te krijgen ipv rode wijn saus was geen enkel probleem. Perfect stukje vlees!

Het nagerecht, een trio van chocolade, was ook prima! Niets op aan te merken.

Bediening was vriendelijk en oplettend, op de juiste momenten werden er nieuwe drankjes gebracht en we hebben ruim 2,5 uur kunnen tafelen.

Zal hier zeker snel weer een bezoek aan gaan brengen!

40. Diny 12 punten

We hebben hier al een paar keer gegeten en het eten is voortreffelijk. Het is gezellig aangekleed.

41. 1ste kerstdag 2010. Keuze uit 3 menu's. Zeer slecht gegeten en niet 1 persoon, maar 6 personen. Aan de hoeveelheden lag het niet, met het voorgerecht, tartaar van eend, had ik 4 personen kunnen voorzien. Maar smaak, jammer, nee. Hoofdgerecht, zwijn, vol bord vlees, maar alles taai en niet lekker. Het nagerecht sloeg alles, wit ijs met 8 besjes. Bediening had haast, wij stonden binnen 2 uur weer buiten. En jammer genoeg kon ik binnen in het restaurant niet zien dat het Kerst was. Nee, hier komen wij zeer zeker niet terug.

42. Han en Femia

Sfeervol, gezellig, gemoedelijk, huiselijk!

Eten super!

Een aanrader en zeker een aanwinst in onze omgeving.

43. Erg goed. Het eten is geweldig. Zeker een aanrader.

Kaart, bediening is super, tevens de sfeer is ook goed.

44. Geweldige avond gehad. Goede menu's. Perfecte bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Sinds samenvoeging bistro zeer goede prijs/kwaliteit- verhouding.

45. Het eten is sterwaardig! Echt een aanrader!

46. Wouters.MrRGA@hetnet.nl

Altijd weer nieuwe verrassende specialiteiten (vooral vis) buiten de toch al diverse kaart...dus om vaker terug te komen en in deze heel bijzondere ambiance ook makkelijk avondvullend te blijven...aanwinst voor de regio.

47. Super lekker, goed, gezellig. Kortom, altijd een leuke avond.

48. ery waltheer

Voor een uitstekend diner moet je hier zijn vooral vis is de grote specialiteit. prijs kwaliteits verhouding 100%