Op dit adres zit nu: Montimar

1. Frank 657 punten

Vrijdag voor de tweede maal hier gegeten met in totaal 8 personen. Net als de eerste keer heb ik hier zeer smaakvol gegeten. We hebben a la carte gegeten en ben begonnen met een aspergesoep. Dit kan m.i. vele malen beter. De asperges moest je echt zoeken en waren zeer klein. Dit had ik niet verwacht. Daarna een ossenhaas met rode wijnsaus en die smaakte voortreffelijk en was botermals. Anderen hadden een kalfshaas en daar hoorde ik ook louter positieve berichten over.
    We zaten met z'n allen aan een grote ronde tafel met royale ruimte. Ook hier tafellinnen en een zeer attente en vriendelijke bediening, net als de vorige keer. Conclusie je kunt hier met een gerust hart naar toe en ik ben ervan overtuigd dat het niet zal tegenvallen.

Vorige recensies van Frank

• Gisteren met z'n vieren dit restaurant bezocht. Voor twee van ons was het de eerste keer, de andere twee waren er meer geweest.
    Het is netjes ingericht met tafellinnen op de tafels die ook netjes ingedekt zijn.
    We hebben een menu genomen en ik moet zeggen dat me het niet tegenviel. We hebben lekker en smaakvol gegeten. De opmaak was netjes en verzorgd. Alleen had men de steak ietjes langer mogen doorgaren. We hadden medium gevraagd en het was net ietjes te rood. Het neeg wat naar rare i.p.v. medium. De saus was lekker en het smaakte gewoon goed.
    De bediening die wij hadden was geweldig. Een enthousiast meisje die goed wist welke wijnen er waren en hoe ze smaakten en welke gerechten/suggesties er deze avond extra werden geserveerd.
    De prijzen zijn voor wat betreft drankjes normaal en niet aan de extreme kant, wat sommige zaken nog wel eens een handje van hebben. Kortom, je kunt er goed en lekker eten in een leuke ambiance.