Op dit adres zit nu: Montimar

1. Supermooie locatie, prachtig pand. Erg leuk dat we met 5 personen aan een ronde tafel zaten. Het oogde allemaal wat sjiek en dat is leuk. Welkom was vriendelijk en gastvrij.
    Eten en drinken: Erg goed, zowel voor-, hoofd- en nagerecht (vacherin,oeh la la). Voor iedereen wat wils en met zorg bereid. Ietswat weinig frietjes voor 5 personen.
    Sfeer: Mooi ingericht, sfeervol. Nadeel is wel dat het erg rumoerig is maar dat ligt aan de grote, open ruimte.
    Service: Misschien hebben wij het niet getroffen, maar over onze ober waren wij niet erg te spreken. We voelden ons met regelmaat niet gezien en het duurde ook lang voordat onze borden afgeruimd werden, voordat de rekening kwam, etc. Eer dat we de kaart hadden waren we ook 30 minuten verder en vlak voor het voorgerecht ontvingen we het brood. Daarbij keek hij ons niet aan én werd er niet gevraagd hoe we onze biefstuk gebakken wilden hebben.
    Prijs/kwaliteit: Zeer goed in orde mits je gaat voor het keuzemenu. Mocht je daar niet voor gaan dan ken ik nog wel meer goede, sfeervolle eetgelegenheden in hetzelfde prijssegment.