• Lid sinds 28 juli 2010
  • Leeftijd: 72

Restaurant Parck

Haarlem

Frank heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Van der Valk | Het Buffet

Twee weken geleden tussen de middag geluncht. Ik heb een uitsmijter genomen met Zeeuws spek voor euro 8,95. Die werd na enige tijd geserveerd. Onder de uitsmijter kwamen de 2 boterhammen te voorschijn. Als je je bord heen en weer bewoog dan ging de dril van links naar rechts. De uitsmijter was nagenoeg perfect rond, kwam uit een carrousel. Ik vroeg aan de serveerster, is dit normaal een onafgebakken uitsmijter die nog half rauw is. Ik snap werkelijk niet hoe dit een keuken kan verlaten, is er geen enkele controle? Zo moeilijk is een uitsmijter bakken toch niet. Wat wilt u dat ik doe? Ik was geïrriteerd dat men doodleuk zoiets aan klanten voorschotelt. Graag een goede uitsmijter. Ze ging terug en kwam enige tijd later terug met de uitsmijter. Deze had men waarschijnlijk onder een warmtelamp verder door laten "garen". Alles was verdroogd. Ook de rauwkost ernaast was warm geworden. Ik liet wederom mijn ongenoegen blijken. Een andere serveerster vroeg of ik iets anders wilde. Laat maar, wellicht kan men andere dingen ook niet klaarmaken.
    Het wordt hoog tijd dat er bij v/d Valk eens aandacht wordt besteed aan hoe men een goede uitsmijter bakt en het lijkt mij goed om die carrousels weg te halen en met pannen of platen te werken en dat men serieus de gerechten controleert die de keuken verlaten.

2,3
  2. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Restaurant Parck

We waren een aantal dagen in Haarlem en hadden vorig jaar bij een feest een aantal Diner-cheques gekregen. Deze verlopen na een jaar en dienden we op te maken en dit was o.a. een mooie gelegenheid. Een carpaccio vooraf smaakte goed. Als hoofdgerecht hadden we beiden een Caesar-salade. Dit hadden we beter niet kunnen doen. De bovenkant was goed, maar hoe meer je naar de bodem van je bord kwam was het één en al azijn. Een zure hap wat we moesten eten. We hebben het maar laten staan en dit aangegeven bij de bediening die vroeg of het gesmaakt had. Ik zal het doorgeven aan de keuken. Ik snap werkelijk niet waarom er zo royaal met azijn wordt "gestrooid" in een salade, op een zodanige manier dat het alles overheerst. Frites waren goed. Bediening was aardig, maar heeft in onze ogen absoluut niet goed ingespeeld op ons antwoord op haar vraag. Misser.

4,5
  3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Frank

Het mag zo zijn dat men op een z.g. A-locatie zit, maar hetgeen wat voorgeschoteld wordt staat in geen enkele verhouding met de prijzen die men durft te vragen. Deze verhouding is totaal zoek. Ik verwacht kwaliteit als ik zie wat men durft te vragen, maar dit is verre van het geval.

De koffie is wederom verhoogd in prijs. Waar ik nagenoeg overal tussen de 1,90 en 2,20 betaal rekent men hier nu vrolijk 2,40 voor een koffie en 20 cent meer voor een caffeïnevrije koffie. De verwachting is dat als men zo'n prijs durft te vragen de koffie van excellente kwaliteit moet zijn. Jammer maar helaas. Positief is dat ze goed warm is en daarmee is het gezegd. Smaakt nergens naar. Het is toch niet zo moeilijk om de klant een goede koffie voor te toveren. Doet men dit komt de klant terug. Een glaasje rosé ruim 4 euro, en is die dan zo geweldig. Helaas.

Her personeel, zoals wij die ervaren is altijd vriendelijk, maar schoonmaken kunnen ze niet of het is ook niet geïnstrueerd. Tafeltjes die plakken en waaraan soms rommel zit en stoelen waar je veelal kruimels en andere restanten van de vorige bezoeker moet weghalen.

Raad de eigenaar sterk aan om eens goed naar de kwaliteit van het gebodene te kijken en de daaraan gekoppelde prijs. Dit geldt niet alleen voor deze twee voorbeeldjes maar over de gehele linie

3,4
  4. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Vorige week met z'n drieën gegeten in dit restaurant. Was er voorheen 2x eerder geweest. Niet geweldig, maar toch best redelijk gegeten. Echter nu was het bijna minachting voor je gasten. Ik vraag me in gemoede af of men niet controleert wat er voorgeschoteld wordt.

Ik had net als m'n tafelgenote een carpaccio om mee te
    beginnen. Deze smaakte beste goed, maar was zeer donker en kletsnat en op bepaalde plekken ijskoud, leek net ontdooid. Daarnaast was deze redelijk taai. M'n partner kreeg deze niet weg en heeft er wat van gezegd en heeft keurig netjes een andere gekregen die wel mooi op kleur en buitengewoon mals was en niet kletsnat.

Als hoofdgerecht had ik een varkensmedalion met champignonroomsaus. Het totale gerecht bestond uit een stukje vlees wat net goed was, bijna te droog gebakken, met roomsaus en wat bosuitjes er overheen gesnipperd, gefrituurde aardappelblokjes en het toppunt was in de magnetron warm gemaakte groente. Althans iets wat voor groente door moest gaan. Volgens mij uit een pot, in een schaaltje en hup de magnetron in. Ik snap werkelijk niet dat men zoiets durft voor te zetten. Je maakt je er zo wel heel makkelijk van af om zo'n simpel bordje voor te zetten.

Toetje was een dame blanche. Ik verwacht echt ijs en eigenlijk geen softijs met wat slagroom en chocoladesaus. Neen dit was voor mij de derde keer en meteen de laatste keer.

Ik wil goed eten en dan is in principe prijs niet relevant. Serveer de klanten iets goeds en als dat voor de geboden prijs niet kan, verhoog deze dan. Zo zorgt men ervoor dat men steeds minder te doen krijgt, terwijl er met de locatie niets mis is. Overigens was het jammer dat de ruimte waarin we zaten die avond niet al te behaaglijk was.

3,6
  5. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Stegen

Frank

Afgelopen zondag hier met z'n vieren gegeten. Ik kom door de week hier wel eens om tussen de middag een koffie en/of een tosti te nemen, vandaar dat ik het kende.

Helaas was hetgeen ik nu heb ondervonden ver beneden alle peil. Ik ben begonnen met een aspergesoep. Qua smaak was die niet slecht, maar de soep was soms lauw en soms warm. Daarnaast waren de asperges die erin zaten nog bijna koud. In mijn beleving een kop soep die niet goed is opgewarmd en waar de asperges later bij zijn gedaan.
    Toen heb ik asperges met beefhaasjes genomen en een portsaus. Een stuk of 7 asperges, die vrij dun waren. In de soep waren ze overigens veel dikker. De saus was ook weer, net als de asperges, niet goed warm. De krieltjes die erbij werden geserveerd waren separaat gewarmd en waren aan de buitenkant voorzien van een soort van vel en de binnenkant was wat losser. Daarnaast waren ze gekookt zonder zout. Smaakten nergens naar. De frites die de anderen hadden was ook niet warm. De groenten, wat bestond uit peultjes en boontjes, waren slap en niet mooi helder.

We hebben ook gezegd tegen de bediening, toen ze vroegen of alles naar wens was geweest, dat alles te koud was en niet goed doorgewarmd en dat je groenten zo niet kan presenteren. Ze zou het zeggen tegen de bedrijfsleiding. Als die zijn zaak serieus neemt was hij meteen gekomen, maar we hebben hem dus niet gezien. Wel veel spijt dat we niet meteen de zaak hadden teruggegeven en gevraagd om wel goed warm eten. Ik vraag me nu in gemoede af of het de keuken wel heeft bereikt en wordt het eten vanaf heden wel goed warm en vers gepresenteerd? Ik heb nu wel zo mijn twijfels. Het nodigt niet uit om hier weer te gaan eten. Je mag overigens voor ruim 137 euro wel meer verwachten.

3,4
  6. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Porte de Provence

Frank

Vrijdag voor de tweede maal hier gegeten met in totaal 8 personen. Net als de eerste keer heb ik hier zeer smaakvol gegeten. We hebben a la carte gegeten en ben begonnen met een aspergesoep. Dit kan m.i. vele malen beter. De asperges moest je echt zoeken en waren zeer klein. Dit had ik niet verwacht. Daarna een ossenhaas met rode wijnsaus en die smaakte voortreffelijk en was botermals. Anderen hadden een kalfshaas en daar hoorde ik ook louter positieve berichten over.
    We zaten met z'n allen aan een grote ronde tafel met royale ruimte. Ook hier tafellinnen en een zeer attente en vriendelijke bediening, net als de vorige keer. Conclusie je kunt hier met een gerust hart naar toe en ik ben ervan overtuigd dat het niet zal tegenvallen.

7. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Auberge De Zwaan

Frank

Vorige week dinsdag bij dit restaurant geweest en een viergangenmenu genomen. Ik moet zeggen dat ik hier zeer goed heb gegeten en alles was goed klaar gemaakt en werd keurig opgediend. Het was zeer smaakvol en daarnaast was de bediening buitengewoon vriendelijk en aardig. Dit alles nodigt uit om daar binnenkort weer eens een vorkje te gaan prikken. Ook moet gezegd worden dat de tafels keurig ingedekt waren en er gebruik werd gemaakt van mooi schoon tafellinnen en servetten. Daarnaast zitten de stoelen goed en zijn van leer en niet van sky, zodat plakken aan stoelen niet aan de orde was.

8. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Schevelingse in-Loop

Frank

Onlangs hier gegeten met zes personen en met z'n allen gekozen voor het menu wat bestaat uit diverse kleine hapjes die je onbeperkt kunt eten. Het was druk en dan maar meteen het eerste minpunt en dat is dat je amper ruimte hebt. De bediening moet zich langs de tafels wurmen. Wellicht denkt de eigenaar, hoe meer tafels hoe meer ik kan verdienen, zonder aan het comfort van de gasten te denken. In mijn optiek behoor je enige empathie in de horeca te hebben en uit te gaan van het standpunt hoe ziet de gast dat en hoe zal deze het ervaren i.p.v. het geldelijk gewin, al is dat uiteraard ook belangrijk.

De kwaliteit van het eten was redelijk, maar niet om over naar huis te schrijven. Varkenshaas schijnt men bijna nergens goed te kunnen bereiden. Allen die het hebben genomen gortdroog gebakken, terwijl deze licht rose dient te zijn. Daarnaast hadden enkelen saté besteld. Wellicht wilde men van de gasten vuurspuwers maken, zo heet was de saus dat het gewoonweg niet meer was te eten. Alle gerechten met zalm waren goed.

Al met al ben je een tijdje onder de pannen en is het best gezellig, maar voor de kwaliteit hoef je niet te gaan. De bediening deed het goed en werkte hard.

9. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

Frank

Vorige week met z'n vieren een 7 gangendiner gehad. Bediening was goed, maar soms wat minder professioneel, echter altijd zeer vriendelijk.

De gerechtjes waren gewoon goed en we hebben een perfecte leuke avond gehad met zeer goed en verzorgd eten.

Toch een opmerking en dat is dat uiteraard de porties niet groot waren voor 7 gangen, maar dat het iets meer mag zijn is niet teveel gevraagd. Het is dat je van te voren nog wat brood krijgt, anders was ik niet met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Dit kreeg ik ook van mijn 4 andere tafelgenoten te horen, die allen ook heerlijk gegeten hadden. Ook nu was het "toetje" weer apart en smaakte zalig. Klasse. Uitleg van de gerechten van wat we voorgeschoteld kregen was goed.

10. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Frank

Beter laat dan nooit, maar in eind januari wederom een avond genoten in de Karpendonkse Hoeve. Het blijft een feestje om hier te dineren. Keurige tafels en perfect ingedekt. We hebben een 6 gangen menu genomen.

Van de drie makreelbereidingen, waarvan de tartaar zalig was, vond ik de rauwe makreel niet lekker en vissig smaken. Dit was dan ook het enige minpuntje wat ik kon vinden. De opmaak was wederom bij sommige gerechtjes een plaatje. De uitleg met welke gerechtjes we te maken hadden en welke sausjes erbij waren blijft iets wat geweldig om te horen is. Het nagerechtje, een stukje taart met ananas en kokos was verrukkelijk om te zien en vooral om te eten. Een prachtige combinatie van zoet, zuur en fris. Zo waren bij alle gerechten de samenstellingen van smaken een genoegen om te ervaren.

Binnenkort staat er weer een bezoek in de planning.

11. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Afgelopen zondag hier gegeten. Eerst wat gedronken op het terras. Je moet goed uitkijken waar je loopt, want eerst staat een halve voet van een parasol met bouten die gevaarlijk uitsteken. Zie je het even niet dan kan je lelijk struikelen. Het zag er nogal verloederd uit. Aan onderhoud geeft men hier zijn geld niet uit. Ik vind dit een minachting naar de klanten toe.
    Ook binnen vonden we het er niet geweldig uitzien,terwijl we hebben gelezen dat het onlangs verbouwd was. Wij konden het er niet aan af zien.
    Je zou je er wellicht minder aan storen als het eten buitengewoon zou zijn, maar dat was niet het geval. Het was redelijk en ook wel lekker, maar om er over naar huis te schrijven.....neen. Niks bijzonders.
    Daarnaast ga je je ook afvragen, als het onderhoud ontbreekt buiten en het ziet er binnen ook niet al te florissant uit, hoe is dan de staat van de keuken?
    Kortom voor ons geen reden meer om er naar toe te rijden.

12. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Porte de Provence

Gisteren met z'n vieren dit restaurant bezocht. Voor twee van ons was het de eerste keer, de andere twee waren er meer geweest.
    Het is netjes ingericht met tafellinnen op de tafels die ook netjes ingedekt zijn.
    We hebben een menu genomen en ik moet zeggen dat me het niet tegenviel. We hebben lekker en smaakvol gegeten. De opmaak was netjes en verzorgd. Alleen had men de steak ietjes langer mogen doorgaren. We hadden medium gevraagd en het was net ietjes te rood. Het neeg wat naar rare i.p.v. medium. De saus was lekker en het smaakte gewoon goed.
    De bediening die wij hadden was geweldig. Een enthousiast meisje die goed wist welke wijnen er waren en hoe ze smaakten en welke gerechten/suggesties er deze avond extra werden geserveerd.
    De prijzen zijn voor wat betreft drankjes normaal en niet aan de extreme kant, wat sommige zaken nog wel eens een handje van hebben. Kortom, je kunt er goed en lekker eten in een leuke ambiance.

13. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sassafraz

Vorige week zaterdag een z.g. rondreisje gedaan met vier personen. Het restaurant is leuk ingericht en je zit tenminste eens goed, iets waar vele eetgelegenheden geen aandacht aan schenken. Jammer dat kunstleer de zittingen sierde. Gevolg is soms een zweterige bedoeling en dit mindert de pret.
    Het is een leuk concept met 2x een voorgerechtje een soepje 2x een tussengerechtje en hoofdgerechtje en dan 2x een dessert.
    Ik moet zeggen dat alles heel smaakvol was leuk opgediend. Helaas vond ik de getomateerde runderbouillon een echte misser. Smaakte echt niet in mijn ogen.
    De bediening deed het perfect en was snel, netjes en attent.
    Wat ik echt niet vind kunnen zijn de buitenproportionele prijzen die men durft te vragen voor drank en wijn. Een glas voor 4,50 is m.i. echt veel en veel te hoog waar je normaal in vergelijkbare uitspanningen een euro minder betaald. Er werd ook een glaasje water gevraagd voor het innemen van wat medicatie echter er werd een flesje gebracht en voor dit uitermate kleine flesje water werd 2,50 berekend. Duur watertje. We zullen het maar niet naar guldens omrekenen om eens echt een waardegevoel te krijgen.

14. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Frank

We gaan hier wel eens meer naar toe om koffie of een drankje te drinken, echter we zijn onlangs wezen lunchen met 6 personen. Ik word er niet blij van. We moesten vrij lang wachten voordat er eens iemand kwam om de drank op te nemen. En dan nog langer wachten voordat de bestelling eens uitgeserveerd werd. Kan en mag niet.
    Laat ik over de lunch kort zijn. Dure rommel en ik ga er ook geen woorden over vuil maken, maar ik denk dat men snel eens de klanten iets goeds moet gaan serveren. Voor een borreltje met een bitterballetje kan je er leuk terecht en voor een kopje koffie ook, maar ga niet verder. Dat wordt dan een deceptie

15. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Het Tramstation
    Internationaal Erp

Frank

Hebben onlangs hier gegeten. Aan de bediening ligt het niet. Zeer vriendelijk en attent, maar je komt toch voor het eten en dat viel vies tegen. Ik had de nodige goede berichten gehoord, echter ik/wij hebben dat niet kunnen constateren.
    Ik had als voorafje een ovenpotje champignons met spekjes, met brood en salade. Ik moet zeggen dat de smaak goed was. "de room smaakte goed" Maar ik verwacht van een ovenpotje wel iets anders dan dat ik voorgeschoteld kreeg. Het was net een bakje champignonsoep met spekjes. Dun vloeibaar, terwijl ik iets ragout-achtigs had verwacht, in iedergeval een stuk steviger en geen soep, want dat was het wat ik kreeg.
    Als hoofdgerecht had ik een kalfsentrecote v/d grill met champignons en een saus van wodka en rivierkreeftjes. Ik heb geen wodka geproefd, maar had een entrecote met een pure champignonsaus. Wat een tegenvaller en dat is ook de groente die je er bij gepresenteerd krijgt. Een wel uitermate klein roosje broccoli en een kwart strengetje witlof met een klein stukje flauw smakende quiche.
    Het lijkt me dat ze hier eens snel iets aan moeten doen.
    Mijn tafelgenote had een varkenshaas. Dit was schandalig. Deze was voor ruim driekwart nog nagenoeg geheel rauw van binnen. Ik snap werkelijk niet dat men zoiets uit de keuken laat komen. Dan is er weinig controle van het kokend personeel. Je mag en moet toch verwachten dat men een varkenshaas goed kan bakken zodat deze licht rose en sappig bij de klant op het bord komt.
    Al met al een tegenvaller

5,1
  16. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Dientje
    Internationaal Gemert

Er afgelopen zondag gegeten met de Ouderen en Gehandicapten vereniging. Het was in buffetvorm. Wat een rotzooi is er door deze zaak voorgezet. Te beginnen met de koffie. Niet om te drinken. Is het nu zo moeilijk om eens eens goed koffieapparaat aan te schaffen? Dan de prijs maar ietsjes omhoog voor echt goede koffie, dat wil iedereeen betalen, maar dit bruine vocht kun je niemand voorschotelen.
    Het eten was o.a. varkenshaas in roomsaus. Het vlees was volledig droog gebakken. Als rauwkost was er o.a. wat gemengde sla in een bak gemieterd en je mocht daar
    zelf nog wat dressing op doen. Als toetje was er diverse soorten vla, uit pakken. Slagroom had men apart op tafel gezet. Deze smaakte nogal vettig. Kortom het totaal was bar en boos en deze zaak zou zich diep moeten schamen dat ze zoiets op tafel durven te presenteren. Ik ben er achter gekomen hoeveel er per persoon moet worden betaald en dan is het nog erger. Met de helft van het bedrag was het geheel al overbetaald geweest. De bediening deed haar best en waren erg aardig. Daar ligt het niet aan, maar zuiver hetgeen wat er uit de keuken komt.
    Advies. Elke cent die je hier uitgeeft is er één teveel. Ik kom er dus nooit meer.

1,9
  17. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Sodafine

We zijn met vieren hier wezen eten en het was bepaald geen succes, in tegenstelling tot wat ik zoal over deze eetgelegenheid gelezen had.
    We hadden alleen een 4 gangen verrassingsmenu genomen. Inderdaad verrassend weinig, maar dat schijnt modern te wezen en denkt men dat men door allerlei kleine verschillende "creaties" te presenteren een hoog niveau haalt. Dit was m.i. niet het geval. Niet slecht, maar absoluut niet om over naar huis te schrijven. De balans ontbreekt.
    Daarnaast vroeg mijn vrouw om wat frietjes. Kwam men met een leuk klein schaaltjes met daarin een klein frituurmandje gevuld met, wat frietjes zouden zijn. De conclusie is dat men niet de gave heeft om friet te bakken. Keihard. Rommel was het. Bleek later bij het afrekenen dat men hiervoor € 4,50 durfde te vragen. Ronduit schandalig. Puur winstbejag, althans daar lijkt het op. De wijn was lekker, maar € 4,10 per glas is wel erg aan de hoge kant, net als de koffie voor € 3,00 per stuk en warmer zou moeten zijn. Voor een thee, heet water durft men € 3,75 te vragen. Voor aanvang vroeg men of we een broodje wilden. Een klein maar wel lekker bolletje kostte tenslotte € 1,75 per stuk.
    Prijzen interesseren mij niet, maar dan zal men wel iets goeds moeten leveren en dat ontbrak deze avond zeker. Overigens zit je er gezellig, maar het zou vele malen leuker zijn als het eten, waarvoor je tenslotte komt, beter zou zijn.

5,9
  18. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Met 3 collega's hier wat gegeten. Op de locatie is weinig aan te merken en je zit er gezellig. Echter van het eten moet je het hier niet hebben. We hadden alle vier voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Inderdaad verrassend kleine porties. Daarnaast werd alles veel te koud geserveerd. Dit mag absoluut niet. Je mag, gezien de prijsstelling die men hanteert, redelijkerwijs verwachten dat alles goed warm is. Heb op het punt gestaan om het terug te geven.
    Gezien de kwaliteit die men serveert zijn de prijzen niet in overeenstemming met het gebodene. We vragen aan het eind nog 4 koffie en men serveert er nog wat calorierijke versnaperingen bij. Daar hebben we niet om gevraagd, maar men rekent er wel 18 euro voor. Belachelijk.
    Als dit zo de normale gang van zaken is dan zal ik dit restaurant niet meer bezoeken.

19. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Zwolle

Frank

We waren een dag in Zwolle en hadden onlangs een dinerbon gewonnen, te besteden bij een Humphrey's vestiging. Dus leek ons deze vestiging een goede keus daar we toch in Zwolle waren.
    Helaas wat een teleurstelling. Wellicht zal dat voor alle zaken zo zijn gezien de formule die ze hanteren. Ik wil er eigenlijk niet teveel woorden aan besteden, maar aan het tweepersoonstafeltje waar wij aan zaten moest je zeer voorzichtig zijn om je drinken te pakken, als je er bij kon. Schijnbaar is ruimte wel zeer kostbaar. Nagenoeg geen plaats aan de kleine ronde tafeltjes. Vind ik wel zeer klant onvriendelijk.
    De USA-biefstuk, waar nog eens 5,95 voor moest worden bijbetaald kwam wellicht van een zeer oude koe. Taai. Je mag dan wel meer verwachten.
    Het lijkt goedkoop, maar ik heb voor hetzelfde geld, soms iets meer maar ook voor iets minder, beter gegeten dan hier.
    Alles wil men snel doen, ergo tafels meer dan 1x per avond vullen. Gevolg dat er nogal eens iets verkeerd gaat.
    Formule schijnt wel aan te slaan gezien de drukte in deze zaak.
    Voor mij loopt de prijs/kwaliteitsverhouding uit de pas.

4,7
  20. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Den Vergulden Helm

Frank

Met vier personen er gegeten. Zijn er op advies van anderen eens naar toe gegaan gezien het feit dat men er nogal over op gaf. Helaas wat een teleurstelling. In de soep met lenteuitjes zaten nog enkele toefjes met samengesteld poeder vanuit het zakje. De carpaccio was vrij nat en royaal met peper bestrooid. Smaakte nergens naar.
    Bediening kwam regelmatig langs om te vragen of we nog wat wilden drinken, maar kwamen niet om te vragen of er nog groente dan wel frietjes bij moesten komen.
    Het mag wellicht niet duur zijn voor een menu, maar als het niet smaakt, slecht is bereid dan is het per saldo toch duur.
    Voor mij de eerste en derhalve ook de laatste keer.

4,7
  21. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Long Island
    Internationaal Hoofddorp

Het eten is gewoon goed en smaakvol. Wel viel me op dat de groente wel heel schaars was. Niets dus. Gewoon een aangeklede tournedos. Wel zeer lekker. Ik vind dat er wel wat groente bij geserveerd mag worden.
    De prijzen van de drank vond ik vrij fors. Cola 2,30. Koffie 2,60.
    Wel werd er zonder probleem een karaf water op tafel gezet die niet is berekend.
    Kortom een lokatie waar ik zeker terug zal komen

22. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor La Marmite

Frank

Leuk restaurant met een zeer vriendelijke bediening.

Het eten is er gewoon goed. Alles ziet er verzorgd en smakelijk uit.

Er wordt veel aandacht aan de klant besteed.

De vissoep was er heerlijk.

23. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Maison de la Foret

Frank

Onlangs hier weer eens gegeten. Net als de vorige keer een zeer vriendelijke bediening.

Ik had nu 3 slibtongetjes en deze smaakten voortreffelijk en het geheel was goed klaargemaakt.

We waren met 3 personen, maar dan wordt er wel zeer spaarzaam groente e.d. bij geserveerd. Eén bakje met rauwkost en sla. Hier hoeft toch niet op bezuinigd te worden?

Ambiance is goed en je kunt er goed eten op een leuke lokatie.

24. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Frank

Ik kom hier nagenoeg wekelijks koffie drinken. De koffie is lekker.

Echter de kwaliteit van het eten is dramatisch achteruit gegaan en rechtvaardigt op generlei wijze de gevraagde prijzen. Dan zal men toch iets beters moeten voortoveren.

Daarnaast dient men zich te schamen voor de prijs (3,90 euro) die men durft te vragen voor een glas rose. In menig kwalitatief veel hoogwaardiger restaurant krijg men betere rose voor een mindere prijs. Ik ben van mening dat men zeer snel aandacht moet gaan besteden aan de kwaliteit en men het prijsniveau in overeenstemming moet brengen met de geboden kwaliteit, lokatie en ambiance.

3,2
  25. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Mauve
    Nederlands Laren nh

Frank

Zondag 29 mei er een hapje gegeten. Inderdaad een hapje. Meer was het niet en wat er geserveerd werd was niet om over naar huis te schrijven. Het zal wel modern zijn, maar aan groente ontbreekt het. Wellicht is de trend, hoe minder hoe beter? Vergeet het maar.

Ook nog Crystal Clear besteld. Was over de datum! Bediening laat nogal te wensen over. Vergeten nogal eens wat.

Geen aanrader en voor ons geen Mauve meer. Ik heb het hier wel gezien.

4,3
  26. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Zoute Zoen

Frank

Hier denkt men dat als we de prijs lekker hoog opschoeven en we serveren een minimale hoeveelheid, dat ze dan tot de top behoren. Helaas zal men dit patroon moeten verlaten.

Het is allemaal redelijk klaar gemaakt, echter de prijs staat niet in verhouding met het gebodene.

Ik heb hier onlangs geluncht en een paar maanden eerder gedineerd. Voor beide keren geldt zoals hierboven beschreven.

6,1
  27. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Le Patat

Weer eens een keertje friet gehaald. Wat een afknapper. Pretenderen goede kwaliteit te leveren, maar de praktijk is anders. Friet niet goed gebakken, dan te bruin welke aan de binnenkant soms gewoon te hard waren. Andere waren te sponzig, te vettig. Wellicht is het raadzaam een cursus te volgen om friet goed te frituren. En sta je voor goede kwaliteit, dan zelf maken en geen voorgebakken friet. Dan is de prijs ook meer rechtvaardig. Kroket had veel vetkwallen. De zaak is wel netjes en schoon.

De prijzen lopen uit de pas met de kwaliteit.

2,8
  28. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Afgelopen weekend hier weer eens geweest en wederom het 5 gangen verrassingsmenu genomen. Ook nu weer een genoegen voor de smaakpapillen.

Wie hier niet is geweest of nog komt zal een hoop missen.

29. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Fieljaal

Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Verse groente en leuk opgediend. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Wanneer weer eens in Heerlen dan graag hier weer eens terug.

30. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Menneke

Een aantal keren hier gegeten. Steeds was het eten zeer smakelijk en werd keurig opgediend. Het menu is gevarieerd en voor ieder wat wils.

Kwalitatief is het alle keren gewoon goed. Het nodigt uit er wederom te reserveren.

Personeel is zeer vriendelijk en er wordt snel en keurig gewerkt. De eigenaar weet wat gastheerschap is.

Meer updates