Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bavel verdeeld zijn.

1. Bij binnenkomst koele ontvangst en vies tafeltje. Ondanks de regelmatige klachten van het veel te lang wachten op het eten in het restaurantgedeelte wordt hier niets mee gedaan. 50 minuten moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht.

Bij binnenkomst drankjes besteld die 15 minuten later geserveerd werden. Het personeel is vriendelijk doch de eigenaar vindt het allemaal wel best. Kippenlevertjes besteld waarvan er nog enkele rauw waren van binnen.

Niet voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Bavel

familie Backx

Fijne ronde tafel in de hoek, goede service en lekker eten. Wij hebben een fijne avond gehad.

3. Veel te lang moeten wachten op het eten en de Tbone steak was in te veel olie gebakken en met veel te veel peper. Was ronduit slecht. 19 feb 2016.

2,9
  4. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en heerlijk eten (prijs/kwaliteit is top).

5. Nederlands Bavel

R.S. Koene

Eten was uitstekend, maar die ervaring had ik al eerder. Ondanks geringe aantal bezette tafels, was de bediening wat aan de langzame kant, waardoor wij onder tijdsdruk kwamen. Volgende keer wat ruimer de tijd nemen.

6. Nederlands Bavel

Super lekker gegeten, super bediening, ook de wijnen vonden wij super lekker. Wij komen zeker terug vanuit België!!

7. Nederlands Bavel

Lekker eten daar bij van Ouds. We maakten alleen de fout om enkel een hoofdgerecht te nemen maar dan heb je dus echt te weinig gegeten. Ze serveerden ook geen brood of water er extra bij dus dat vond ik wat tegen vallen. Wel twee kleine amuses erbij. Verder goede bediening en sfeer en het eten wat geserveerd werd was ook echt lekker... Volgende keer gaan we voor meerdere gangen...

8. Voor het eerst hier gegeten. Ontvangst was niet erg subtiel. Leuke achtergrondmuziek voor een Italiaanse sfeer, radio 538 op bijna volle volume. De prijs is redelijk. Voor de kinderen zijn er helaas geen kinderpizza's.
    Als er iets meer Italiaanse sferen zouden komen dan zou het leuker zijn om daar te eten. De kwaliteit van de pizza's is niet slecht.

9. Dochterlief en ik gingen aan de spareribs, vrouwlief aan de sate. Dit was allemaal prima in orde en smaakte goed. De bediening was ook erg vriendelijk.
    Wel jammer: De vieze glazen en het isolatiewol waar je tegen aan kijkt bij het plafond.

10. Nederlands Bavel

Dirk

11. Nederlands Bavel

Arnaud de Klerk

12. Nederlands Bavel

Vanavond zijn we i.v.m. de restaurantweek eens bij Van Ouds aangeschoven. Eigenlijk is het een schande dat we hier nog niet eerder zijn geweest bij dit restaurant wat in ons eigen dorp ligt. Het restaurant is gezellig en stijlvol ingericht. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaat gebracht.
    Omdat we bij het reserveren nog niet wisten of er een vastgesteld menu zou zijn, hadden we doorgegeven dat een van de 2 gasten geen vis & schaaldieren at. Dit ging helaas bij de amuse al fout: We kregen beiden een vismousse met rauwe coquilles. Na dit gemeld te hebben kreeg ik alsnog een pittig pompoen soepje. Beiden smaakten overigens prima.
    Als voorgerecht nam ik een rosé gegaard kalfsfilet en mijn vrouw een vissalade. Beide waren echt goed. Hierna ging het weer fout: Onze hoofdgerechten werden uitgeserveerd terwijl wij ook een tussengerecht hadden besteld. De hoofdgerechten gingen terug richting keuken en binnen enkele minuten werden, met excuses, de tartaar van ossenhaas en gebakken coquilles geserveerd (Hoewel ik geen vis-eter ben, wilde ik dit toch eens proberen). Dit viel voor mij zeker niet tegen en voor mijn vrouw was dit zelfs het lekkerste gerecht. De truffelmayonaise smaakte er heerlijk bij. Mijn vrouw vond vooral de oude Reypenaer er zeer smakelijk bij!
    Als hoofdgerecht kreeg ik rund op 3 wijzen bereid (zalig!) en mijn vrouw een matelote van 3 soorten vis welke ook heerlijk was. Inmiddels de bediening maar eens aangeklampt om nog wat te drinken te krijgen. Dit mogen ze wel iets beter in de gaten houden.
    Het dessert bestond uit een proeverij van de normale dessertkaart. Zeker het pindaijs was echt zalig. Verder nog afgesloten met een koffie & thee.
    De bediening heeft nogal een paar steken laten vallen. We hebben een bord op 3 tafels zien staan omdat de zwarte brigade niet helemaal in vorm was. Ze waren overigens wel heel vriendelijk. Ze hebben uit zichzelf (zonder vragen) een rondje drinken niet in rekening gebracht vanwege de fout met het tussengerecht. Erg netjes, dus vandaar toch nog een 6 voor de bediening. Zonder fouten was de bediening ook gewoon een dikke 8 geweest.

13. hanneke

Heerlijke pizza's, kom er al mijn hele leven en ben er nog steeds niet op uitgekeken.

14. Nederlands Bavel

T.J Langdrikse

Geweldig goed gegeten en genoten bij Van Ouds! Neerlandsch beste bier op de tap! Raz el hanout puree voor iedereen een aanrader, coquilles met gedroogde ham is een topcombi! Grootst mogelijke complimenten voor koks en bediening!! We komen zeker terug!

T.J Langdrikse

15. van buren

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Geen honden in de zaak? Uitstekend want zo hoort het - hulphond of niet. Blijf a.u.b. thuis als je een hond hebt. Niet iedereen vindt een hond in een eetgelegenheid plezant of hygienisch.

16. Nederlands Bavel

J.P. Coppens

Wij wilden, samen met broers en zussen, lekker eten in een gezellige ambiance. Door Van Ouds is daaraan helemaal, naar volle tevredenheid, voldaan. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
    Breda, 10 mei 2014

17. Nederlands Bavel

Heerlijk gegeten in een fijne muziekvrije ruimte!

18. Hele goede service en hele lekkere pizza's. Super pizzeria.

19. Nederlands Bavel

26-10-2013. Wildavond! Perfecte combinatie van gerechten, mooie wijnen, perfecte bediening! Alles zoals "Van Ouds". Perfect!

20. Met mijn vriendin afgehaald van de week. Spaghetti bolognese was heerlijk, pizza gorgonzola super.

21. Nederlands Bavel

Het was wel aardig.....Viel mij wel op dat wij bediend werden door een dame in koksbuis. Op verzoek vertelde ze mij dat dit de nieuwe kleding was. De voorgerechten spraken ons niet aan dus bestelden wij een hoofdgerecht; ossenhaas en Limburgs kloostervarken. Ook bestelden wij wijn en een fles water. Direct werden onze broodbordjes weg gehaald. Ik vroeg of wij geen broodje kregen. nee als u geen voorgerecht bestelt niet. U kunt dat wel bestellen tegen meerprijs. Hoofdgerechten waren dus wel aardig maar geen groenten en beetje weinig.

22. Nederlands Bavel

Het driegangenmenu voor thuisblijvers is uitstekend. De service ongedwongen, hartelijk en niet over de top. Een aanrader!

23. Nederlands Bavel

Gelske Zielstra

Al jaren komen we met regelmaat langs deze plek, en steeds weer van plan om eens 'aan te leggen'. Gisteren was dat dan zover. Heerlijk ontspannen op een gezellig terras. Tafeltje liet weinig beenruimte. Verder was het prettig zitten. Het eten heeft ons verrast, prijs kwaliteit verhouding was heel oké. Hoofgerecht trio van vis was wat flauw maar de aardappel variatie en verse jonge groente maakte dat weer goed.
    Genoten en we komen zeker nog es!

24. Ik ga hier regelmatig pizza halen. Aardige mensen, lekkere pizza, goede prijs/kwaliteit verhouding.

25. Van de week twee pizza's besteld bij deze 'pizzeria': zelden in mijn leven zo'n smakeloze pizza gegeten! Knap hoe je een pizza best rijkelijk kunt beleggen, maar naar niets kunt laten smaken. De tomatensauce, toch de basis van elke pizza, was in geen velden of wegen te bekennen. Kom niet uit het dorp, maar zou hier echt nooit meer heengaan!

3,7
  26. Nederlands Bavel

Jan Bakker

Prima diner met goede service.

27. Prima restaurant, prima eten en prima bediening. Geen hoogstaande keuken maar gewoon een prima Chinees restaurant zonder pretenties.

28. Met carnaval met 20 man gegeten, super lekker eten veel variatie en dan ook nog eens voor een super prijs/kwaliteit verhouding een echte aanrader.

29. Ik woon in de buurt dus haal altijd af, mij een raadsel waarom het er altijd zo rustig is. De lekkerste chinees in de buurt by far!

30. Nederlands Bavel

Frans & Yvonne

Dit restaurant is geen onbekende van ons. Maar het is een heerlijk plek in een rustige en landelijke omgeving waarbij de gemoedelijke sfeer ook binnen zeer tastbaar is. Wij hebben een drie gangen keuze menu gegeten wij bewust willen eten zonder dat wij het gevoel van teveel willen hebben. De gemengde baars tartaar was heerlijk en leuk geserveerd op een leisteen; het schots rund op 2 wijze bereid precies goed en voorzien van diverse aardappelgerechten. Een echte aanrader. De bediening was ongecompliceerd en super vriendelijk. Kortom: gewoon doen!