Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bavel verdeeld zijn.

1. Italiaans Bavel

S. V d berg

Sfeer is niet italiaans te noemen. Bediening is ondermaats. Prijs kwaliteit van het eten betreft de pizza's is prima *op kortingsdagen di-wo-do

2. Italiaans Bavel

Na al die jaren toch maar eens de Italiaan / Grill hier in het dorp geprobeerd en zeker geen tegenvaller! Lekker gegeten voor een leuke prijs. Veel Italiaanse & grill gerechten. Vriendelijke bediening, redelijk snel je eten op tafel. Kwamen regelmatig checken of er nog genoeg drinken was en of alles smaakte.
    De inrichting is wel een beetje aan renovatie toe, maar we komen er zeker nog eens terug (al is het maar om af te halen, want dat kan ook)

Adriaanse

Slechte friet, vaak gebakken, niet gesorteerd op oudheid, veel jonge mensen. Ik werk als kok in de horeca en dacht ik ga een frietje eten bij de woodpecker en een kroket, nog nooit zoiets vies op, echt goor. Paneermeel van de kroket was gewoon bijna zwart en de friet, nou echt zielig grote friet met op bord geen mayo erbij, zielig bakje mayo, keiharde friet 3 tot 5x gebakken, zit gewoon door elkaar. Vies, goor, smerig en niet te begrijpen. Zeer zeer teleurgesteld, €4.60 vies goor en ik had honger, ik heb de dingen opgegeten en uit beleefdheid maar gezegd dat ik het lekker vond.

4. Nederlands Bavel

Gisterenavond met 4pers. Gegeten in de restaurant week, 4 gangen.
    Maar het waren 6 overheerlijke top gerechten!! Alles geweldig mooi opgemaakt,verzorgd en uitstekend van smaak!
    Super lekkere bubbels, en ook nog voor n normale prijs!
    Ook gratis water!
    En eindelijk n restaurant die weten hoe ze n servet moeten vouwen!
    Bediening,tafel,alles prima.
    Bedankt,we hebben genoten!

Fam. Ooijen

5. Nederlands Bavel

L. Vogelaar

Prima lunch, prima wijn. Gewoon lekker en attente en vriendelijke bediening.

6. Nederlands Bavel

Stefhan

7. Nederlands Bavel

Willian Verhees

Heerlijke gerechten, producten zijn top!! Verrassende wijnen per glas. Bijzonder gezellige ongedwongen sfeer, zeker aan te raden. Een babbeltje met de chef was de cherry on the cake. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een paar weken geleden heerlijk gegeten bij de Woodpecker. Aspergesoep was super! Mooi opgediend met extra schaaltje ei en schaaltje ham. Super! Ook de huzarensalade was heerlijk. Kleine huzarensalade ook weer keurig opgediend en extra gegarneerd. Kinderen friet met snacks; ook niks mis mee. Bediening was heel vriendelijk. Restaurant niveau tegen cafetaria-prijzen.

9. Italiaans Bavel

Wij eten maandelijks bij Porto Fino. Het eten is van zeer goede kwaliteit, altijd (h)eerlijk vers! Ook de service is goed en de bediening is zeer vriendelijk! Ondanks de drukte komt de bestelling op tijd. Je zit in een knusse, gezellige en rustgevende omgeving. Kortom zeker een aanrader!!!

10. Italiaans Bavel

Onlangs hebben we op fantastische wijze mijn oma's 90e verjaardag gevierd bij restaurant Porto Fino. Het eten was lekker, maar wat het restaurant vooral bijzonder maakt is de geweldige service. Toen de eigenaar (ik meen dat zijn naam Oesgeur was) doorkreeg dat het om een verjaardag ging, heeft hij mijn oma hoogstpersoonlijk toegezongen. Volgend jaar, al niet eerder, zijn wij weer van de partij!

11. Italiaans Bavel

Adrienne

Wij halen hier regelmatig pizza's en shoarmaschotels. Deze zijn erg goed! Je kunt er ook gezellig zitten. Service en bediening is prima.

12. Italiaans Bavel

Bij binnenkomst koele ontvangst en vies tafeltje. Ondanks de regelmatige klachten van het veel te lang wachten op het eten in het restaurantgedeelte wordt hier niets mee gedaan. 50 minuten moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht.

Bij binnenkomst drankjes besteld die 15 minuten later geserveerd werden. Het personeel is vriendelijk doch de eigenaar vindt het allemaal wel best. Kippenlevertjes besteld waarvan er nog enkele rauw waren van binnen.

Niet voor herhaling vatbaar.

13. Nederlands Bavel

familie Backx

Fijne ronde tafel in de hoek, goede service en lekker eten. Wij hebben een fijne avond gehad.

14. Italiaans Bavel

Veel te lang moeten wachten op het eten en de Tbone steak was in te veel olie gebakken en met veel te veel peper. Was ronduit slecht. 19 feb 2016.

15. Italiaans Bavel

Vriendelijk personeel, leuke sfeer en heerlijk eten (prijs/kwaliteit is top).

16. Nederlands Bavel

R.S. Koene

Eten was uitstekend, maar die ervaring had ik al eerder. Ondanks geringe aantal bezette tafels, was de bediening wat aan de langzame kant, waardoor wij onder tijdsdruk kwamen. Volgende keer wat ruimer de tijd nemen.

17. Nederlands Bavel

Super lekker gegeten, super bediening, ook de wijnen vonden wij super lekker. Wij komen zeker terug vanuit België!!

18. Nederlands Bavel

Lekker eten daar bij van Ouds. We maakten alleen de fout om enkel een hoofdgerecht te nemen maar dan heb je dus echt te weinig gegeten. Ze serveerden ook geen brood of water er extra bij dus dat vond ik wat tegen vallen. Wel twee kleine amuses erbij. Verder goede bediening en sfeer en het eten wat geserveerd werd was ook echt lekker... Volgende keer gaan we voor meerdere gangen...

19. Italiaans Bavel

Voor het eerst hier gegeten. Ontvangst was niet erg subtiel. Leuke achtergrondmuziek voor een Italiaanse sfeer, radio 538 op bijna volle volume. De prijs is redelijk. Voor de kinderen zijn er helaas geen kinderpizza's.
    Als er iets meer Italiaanse sferen zouden komen dan zou het leuker zijn om daar te eten. De kwaliteit van de pizza's is niet slecht.

Dochterlief en ik gingen aan de spareribs, vrouwlief aan de sate. Dit was allemaal prima in orde en smaakte goed. De bediening was ook erg vriendelijk.
    Wel jammer: De vieze glazen en het isolatiewol waar je tegen aan kijkt bij het plafond.

21. Nederlands Bavel

Dirk

Nederlands Bavel

Arnaud De Klerk

22. Nederlands Bavel

Vanavond zijn we i.v.m. de restaurantweek eens bij Van Ouds aangeschoven. Eigenlijk is het een schande dat we hier nog niet eerder zijn geweest bij dit restaurant wat in ons eigen dorp ligt. Het restaurant is gezellig en stijlvol ingericht. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaat gebracht.
    Omdat we bij het reserveren nog niet wisten of er een vastgesteld menu zou zijn, hadden we doorgegeven dat een van de 2 gasten geen vis & schaaldieren at. Dit ging helaas bij de amuse al fout: We kregen beiden een vismousse met rauwe coquilles. Na dit gemeld te hebben kreeg ik alsnog een pittig pompoen soepje. Beiden smaakten overigens prima.
    Als voorgerecht nam ik een rosé gegaard kalfsfilet en mijn vrouw een vissalade. Beide waren echt goed. Hierna ging het weer fout: Onze hoofdgerechten werden uitgeserveerd terwijl wij ook een tussengerecht hadden besteld. De hoofdgerechten gingen terug richting keuken en binnen enkele minuten werden, met excuses, de tartaar van ossenhaas en gebakken coquilles geserveerd (Hoewel ik geen vis-eter ben, wilde ik dit toch eens proberen). Dit viel voor mij zeker niet tegen en voor mijn vrouw was dit zelfs het lekkerste gerecht. De truffelmayonaise smaakte er heerlijk bij. Mijn vrouw vond vooral de oude Reypenaer er zeer smakelijk bij!
    Als hoofdgerecht kreeg ik rund op 3 wijzen bereid (zalig!) en mijn vrouw een matelote van 3 soorten vis welke ook heerlijk was. Inmiddels de bediening maar eens aangeklampt om nog wat te drinken te krijgen. Dit mogen ze wel iets beter in de gaten houden.
    Het dessert bestond uit een proeverij van de normale dessertkaart. Zeker het pindaijs was echt zalig. Verder nog afgesloten met een koffie & thee.
    De bediening heeft nogal een paar steken laten vallen. We hebben een bord op 3 tafels zien staan omdat de zwarte brigade niet helemaal in vorm was. Ze waren overigens wel heel vriendelijk. Ze hebben uit zichzelf (zonder vragen) een rondje drinken niet in rekening gebracht vanwege de fout met het tussengerecht. Erg netjes, dus vandaar toch nog een 6 voor de bediening. Zonder fouten was de bediening ook gewoon een dikke 8 geweest.

23. Italiaans Bavel

hanneke

Heerlijke pizza's, kom er al mijn hele leven en ben er nog steeds niet op uitgekeken.

24. Nederlands Bavel

T.J Langdrikse

Geweldig goed gegeten en genoten bij Van Ouds! Neerlandsch beste bier op de tap! Raz el hanout puree voor iedereen een aanrader, coquilles met gedroogde ham is een topcombi! Grootst mogelijke complimenten voor koks en bediening!! We komen zeker terug!

T.J Langdrikse

van buren

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Geen honden in de zaak? Uitstekend want zo hoort het - hulphond of niet. Blijf a.u.b. thuis als je een hond hebt. Niet iedereen vindt een hond in een eetgelegenheid plezant of hygienisch.

26. Nederlands Bavel

J.P. Coppens

Wij wilden, samen met broers en zussen, lekker eten in een gezellige ambiance. Door Van Ouds is daaraan helemaal, naar volle tevredenheid, voldaan. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
    Breda, 10 mei 2014

27. Nederlands Bavel

Heerlijk gegeten in een fijne muziekvrije ruimte!

28. Italiaans Bavel

Hele goede service en hele lekkere pizza's. Super pizzeria.

29. Nederlands Bavel

26-10-2013. Wildavond! Perfecte combinatie van gerechten, mooie wijnen, perfecte bediening! Alles zoals "Van Ouds". Perfect!