Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Astrid Claus

2. Lex van der Sommen

Prima gegeten in gezellige ambiance.
    Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. We komen binnenkort graag terug.

3. Elsje Bos

Heel lekker gegeten en mooie ambiance!

4. Bruiloft gegeven top service!! Leuke bediening goede organisatie en lekker eten!

5. Hele mooie Ambiance, heerlijk eten en lieve mensen, echt een aanrader!

6. Het eten was goed. Lang niet hier geweest en aangezien er niet in het interieur of fris sanitair is geïnvesteerd, zou er op zijn minst in personeel moeten worden geïnvesteerd. Helaas waren de jongens die rondliepen zo onervaren of slecht ingewerkt dat we alleen maar hebben zitten wachten. Eerst 10 minuten op een fles wijn, de glazen kwamen na vijf minuten. En dat met kleine kinderen erbij. Je reserveert niet voor niks om 18 uur al. Dan is ruim een uur op een gerecht wachten gewoon te lang.

Nadat ik mijn onvrede had geuit over de gang van zaken werd het toetje (tiramisu die eigenlijk al over het randje van vers was) letterlijk voor onze neus op tafel gekwakt en konden we dat tussen stapels vieze borden opeten. Geen woord van excuus van de manager, niks. Beneden peil.
    Ik heb nog steeds de pest in. Misschien gaan zitten en de bestelling via thuisbezorgd.nl doen?

7. Een restaurant zonder pretenties, waar je gewoon lekker kan eten en waar je in 'casa di mama' de lekkerste spaghetti carbonara krijgt voorgeschoteld!

8. Een eenvoudige, maar o zo lekkere Italiaan. Alles gebeurt hier met liefde: koken, bakken, bedienen. Je voelt je hier thuis en de koning te rijk.

9. Koen van Esterik

10. De aankleding was slecht. De stoelen hadden vlekken, stoel met grote donkere vlek die plakte en opgedroogd aanvoelde. Van 2 stoelen hing de rugleuning los. Verder smoezelig niet echt schoon.
    Eten was verder goed, bediening zo, zo. Het water dat we bij de wijn besteld uiteindelijk zelf gehaald na 2 keer vragen nog niet gebracht. Wijn wel maar kennelijk kon daar geen water bij gebracht worden.

11. Paul Kampstra

We zaten aan tafeltje om 14.00 en om 15.00 uur was het gereseveerd voor een ander. Wij zouden dan een ander tafeltje krijgen 14.50 zeiden ze tegen ons. Helaas was om 14 50 en moesten wij opdonderen. Superslecht geregeld dus. Daar gebeuren vaak dingen die erg klantonvriendelijk en asociaal zijn. Ik kom er dus niet meer. Jammer van de prachtige plek maar volgende keer met een eigen stoeltje en drankje mee aan het water daar zitten.

2,4
  12. Eten was heerlijk, gezellig restaurant bediening vriendelijk. We komen terug

13. De kwaliteit is constant. Goede prijs.
    Altijd razendsnel klaargemaakt (en bezorgd.)
    Wat halalproducten, helaas wordt hier geen ruchtbaarheid aan gegeven omdat zij van alle walletjes willen eten.

14. Elsa

15. 1x bedorven vlees meegekregen, de 2e keer ander vlees dan besteld.
    Chagrijnig meisje achter de toonbank die geen zin had ook maar hoi of doei te zeggen.
    Op vragen en klachten wordt via social media steevast niet gereageerd.
    Schofterige zaak.

16. Elsa

17. wezenberg

Vandaag bij jullie gegeten en ik moet zeggen het eten was fantastich.
    Personeel erg vriendelijk en harde werkers.
    Kom beslist terug.

18. L. de Vries

Bij een heleboel producten staat de prijs niet vermeld.
    Als je moet afrekenen, merk je pas hoe duur het allemaal is en dat de prijzen flink verhoogd zijn! Dit is niet zo prettig.

Laat in de middag kunnen hier de viskoekjes niet meer opgewarmd worden: de oven zou al schoongemaakt zijn. Wat een service!

19. Altijd lekker en goed.

20. Ik vind de vriendelijkheid en het eten sterk verbetert ten opzichte van een tijdje terug. Mag wel wat hygiënischer, handen worden aan een nogal viezige doek afgeveegd. De jonge vrouw achter het loketten is echter heel vriendelijk, haar moeder is ook iets vriendelijker geworden, hoewel ik het nog steeds raar vind dat je nergens een glas bij krijgt. Toilet mag je nu ook niet gebruiken, wat op zijn zachts gezegd vreemd is, je nuttigt wat, dus toilet bezoek hoort daar ook bij, je zult maar met een invalide familielid komen. Dus ze zijn verbetert, maar kan nog wel iets klantvriendelijker en beter, eten is wel ok.

6,3
  21. Rob Janzen

Prima verse pizza met mooi dun deeg! Vriendelijke mensen.

22. Internationaal Amstelveen

Jan-Willem Hartog

Ik heb nog noooit zo slecht broodje schourma gegeten.

23. Internationaal Amstelveen

Aangenaam verrast, vaker gehoord van vrienden en familie uit Amstelveen. Voorgerecht gamba's met knoflook heerlijk van de grill! Guacamole was vers met tortillas en de Empanadas waren goed. Heerlijke biefstuk, de Lomo was super mals en Ribeye om te smullen! Spareribs beviel ook heel goed aan tafel. Old school salade bar, dat je zelf kan samenstellen wat de oude bistro's/steakhouses doen. Complimenten voor het eten maar ook de sauzen, je proeft dat het zelf bereidt zeker de knoflook, als saus man. Bediening was vlot en vriendelijk (al hoewel wel tekort aan personeel), vertelde me dat ze sinds de jaren 80 bestaan. Kan je wel zien aan de interieur, maar het is wel sfeervol, maakt het wel uniek in tegenstelling tot al de moderne ketens (mag wel wat opknappen her en der) en miste wel in de menu grotere formaten steaks maar achteraf gevraagd kan je dat off the menu bestellen. Voor een steakhouse wel schappelijke prijzen.

24. Tolga (PinkeyTv)

Vertaal van English naar Nederlands

The cellars are always on the ball, fulfill your every wish and are very nice. The food was delicious. I love it.

Best Regards

PinkeyTv

25. Snelle bediening, lekker eten

26. Wanita Gligoor

Ik vind goede all you can eat restaurant. Sushi’s en andere soort gerechten waren goed gereserveerd. Het personeel was klant vriendelijk.

27. P.de Nobel

22 Juni 2022
    Zeer teleurstellend… We kwamen om 18.00 uur en pas om 21.00 werd het hoofdgerecht geserveerd. Drie maal gevraagd waarom het zo lang duurde.
    Antwoord: u bent van buiten naar binnen verplaatst vanwege de regen en dat kan de kassa niet aan. Excuses bij het afrekenen door bediende die de schuld voor 100% aan collega gaf. Eten hield niet over… bv zeetong was duidelijk in de magnetron geweest.
    Dit doen we niet nog een keer.

28. Wat een vieze tent zeg!! Hun kebab is super super droog. Gewoon harde stukken vlees. Zelf ben ik van Amsterdam West en heel bekend met kebab zaken maar dit is gewoonweg smerig! Zelf frituren kunnen ze niet! Kaasoufles lijken net rauw en slecht gebakken. De olie smaakt echt al erg oud.
    Ze zouden onverwachts inspectie moeten krijgen want dit is echt te smerig voor woorden!!
    Mensen van Amstelveen weten niet beter denk ik hoe zo n broodje moet zijn want hier bestaat zulke zaakjes amper. Ga maar naar Adam west en dan zie je hoe een broodje moet. Beter kwaliteit en een kwart goedkoper dan deze troep.

29. Koen dekker

Eten besteld, maar het duurde wat lang.
    Het eetcafe heeft ook last van gebrek aan bezorgers, dus als je daar eten besteld kan het langer duren. Kwaliteit prima. Bij wie het mag oorzaak mag liggen, Uber of thuisbezorgd, het eetcafé treft geen blaam. Als advies geef ik wel aan stop met deze bedrijven. Neem de eigen bezorger en bel de klant als het langer duurt, is dat dan prima te begrijpen.
    Koen Dekker.

30. marijke kroobsbetg

Laten bezorgen. Pizza prosciutto e funghi. Totaal 4 champignons in stukjes en de prosciutto was vervangen door vierkant geperste slagersham. Kortom was de pizza niet naar verwachting. De naam kwam niet overeen met de geleverde pizza.