Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Nederlands Amstelveen

Martin Smit

Prima eten, vriendelijke bediening, kortom, wij komen graag terug.

2. Aziatisch Amstelveen

Anoniem

Het was lekker maar wij kwamen als laatste binnen omdat wij pas om 20.00 uur mochten komen en dat had heel makkelijk eerder gekund wat wij wel liever hadden gehad. 19.00 uur had best gekund! Als wij ad hoc zelf bellen, kan het in de meeste gevallen altijd! Verder was het prima geregeld!

Slecht! Slechter kan gewoon niet. Had een reservering gemaakt voor 10 personen om dingen te bespreken tijdens het eten. In de middag ben ik nog gebeld of het nog doorging, vertelde dat dit het geval was en de dame vertelde dat als ik voor 17hr niet gebeld zou zijn ik de plek zou krijgen. Werd me doodleuk bij aankomst verteld dat ik een andere plek zou krijgen en wat ik afgesproken had en toegezegd was. Ik raad je aan daar nooit te eten met een grote groep!!

4. Aziatisch Amstelveen

ladies of soul

We hebben heerlijk gegeten… wat een keus en een vriendelijke bediening… voor herhaling vatbaar 😊

5. Aziatisch Amstelveen

Hele goede service. Lief personeel en T eten was heel goed en lekker.

6. Internationaal Amstelveen

Na een prima eerst beleving moest er natuurlijk een tweede komen. Ditmaal een mooie grote ronde tafel centraal in het restaurant met uitzicht op de open keuken. Als aperitief een droge Riesling »S« Heiligenbaum van Raddeck die uitstekend beviel.
    We starten met twee smaakbommetjes. Taco met baba ganoush, goede kruidentoets met frisse accenten. Krokantje van groene kruiden met granny smith appel en kerrie, waarin de koriander mooi gedoceerd was, heerlijk!

De amuse van rucola notensla spinazie was afgewerkt met een pomme soufflée, mooie geconcentreerde smaken.

De eerste begeleider werd keurig, met kennis van zaken gepresenteerd. Van de wijngaard Capitel Croce een Garganega 2014 van Anselmi. Dat een Soave zo lekker kan zijn, voor mij de lekkerste ooit. Ernaast een mooi presentatie. Stukken gerookte paling op een mousseline van aardappel waarin wat citroen, ernaast gepocheerde kwarteleitjes, aardappel kaantjes en ui ringen, aan tafel afgewerkt met een beurreblanc op basis van paling. Hemels! (9,9)

Ook de tweede wijn was indrukwekkend. Les Clapas Blanc 2015 van Domaine du Pas de l’Escalette. Ernaast een moeilijk gerecht voor de wijn. Gebakken tarbotfilet met erop noordzeekrab gekruid met mosterd, ernaast een fijne brunoise van courgette met sereh aan tafel afgewerkt met een bisque van krab. De bisque zorgde voor een bittertje in de wijn. De courgette met sereh daarentegen zorgde ervoor dat hij nog lekkerder werd. Genieten weer. (9,8)

De sommelière was in vorm! Een hoogwaardige Beaujolais werd gepresenteerd. Een Morgon Corcelette gemaakt van Gamay 2016 (oude stokken) van het huis Daniel Bouland. Complex met tonen van bosfruit en aangename kruidigheid. Uit de keuken zacht gegaard buikspek (krokant afgewerkt) van pata negra, met blaadje boerenkool en stukje pastinaak. Het garnituur werd apart uitgeserveerd. Rolletje ham met gefermenteerde look, gebrande boerenkool en bereiding van pastinaak, aan tafel afgewerkt met een bouillon van soja en sereh. Het buikspek was uitstekend gegaard en delicaat van smaak. Veel afwisseling met het garnituur. De wijn vulde het gerecht met zijn fruitigheid en kruidigheid aan, prima. (9,6)

De dessertwijn was een Huxelrebe Auslese van Raddeck. Een heerlijk aroma met tonen van exotisch fruit en een mooie zuurgraad, heerlijk. Uit de keuken een tweetraps dessert keurig gepresenteerd. Structuren van pure chocolade met structuren van bosbes en vingerlimoen. Ernaast Zachertorte “aan de poel” stijl met quenelle bosbessensorbet. Verfijnde smaken en mooie texturen die mooi in balans waren met de wijn. (9,75)

Bediening was uitstekend verzorgd. Leuk dat de keukenbrigade de gerechten uit serveerde. Een dikke pluim voor sommelière Erica Verweijen die er de rol van maître bij deed. Het valt mij wel op dat de dames in Amsterdam absoluut in de meerderheid zijn als het gaat om top sommeliers.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Kortom een topbeleving, knap omdat chef Stefan Van Sprang verplichtingen elders had (jury Dutch MasterChef). Aanrader voor wijnliefhebbers, fijnproevers en levensgenieters. Wij voegen ze graag toe aan onze favorieten. Het volgende bezoek zal zeker korter op zich laten wachten.

Vertaal van English naar Nederlands

I ordered quite alot from Dolce Verona so i know the food very well. I ordered today my usual seafood and chicken risotto. The food did not taste good at all. I phoned to complain and the owner along with the chef said that there is nothing wrong and if they make it again it will taste the same. Disappointing cosidering the amount of money i spend on this place where they did not even look into the possibility that something is wrong, dont eat here because if you are not happy it is basically your problem.

Shaun

9. Aziatisch Amstelveen

Top restaurant top medewerksters! Echt een aanrader!

Een tegenvaller. Het duurde lang voordat we werden geholpen, en er liep niemand rond om bestellingen aan te nemen. Stuk appeltaart was een van de slechtste die ik ooit had. Niet smaakvol, proefde totaal niet vers en er zat een vies bijsmaakje aan. Personeel kan vriendelijker en de service is wel onder de maat.

Wij, een groep van 5 personen, hadden voor vandaag om 13.00 gereserveerd om de 89e verjaardag van onze moeder te vieren. Toen we aankwamen bleek dat de reservering de mist in gegaan was. Daar stonden we dan met onze hoogbejaarde moeder. Het was stampvol. Toen heeft een van de serveersters ons naar boven gebracht en ons daar het eten geserveerd. We waren daar heel erg blij mee. Onze moeder kreeg ook nog van haar een ijscoupe met een brandend sterretje erop. We zijn jou erg dankbaar dat je ons zo vriendelijk, snel en vakkundig geholpen hebt. Je hebt ons een onvergetelijke middag bezorgd en ons laten zien wat service is. Je krijgt van ons een 10 en een dikke knuffel namens moeder Brechta en dochters Ineke, Henriette, Annelies en Marianne Groot

Het eten was geweldig en reservering ook, dank.

14. Internationaal Amstelveen

Walter

15. Nederlands Amstelveen

It took time to get services, but the food was nice.

16. Nederlands Amstelveen

Salina Martens

Na aanrader van een kennis hier wezen eten. In verhouding met de prijs van de sushi vind ik het niet waard, personeel is niet vriendelijk en kan bijna geen sociaal woord vanaf. Zonde van mijn tijd en geld jammer.

Super goede service! Helemaal top heerlijk gegeten!

19. Aziatisch Amstelveen

Zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid, al snel een ober voor drinken en uitleg.
    Zeer veel keuze aan gerechtjes, voor ieder wat Wils en erg lekker.
    Ga zeker nog een keer terug met het gezin.

Robbiebosman

Gisteren gegeten met een grote groep vond het erg chaotischs gaan. We waren met 18 man en de laatste kregen pas eten toen de rest al klaar was. Was wel erg druk, misschien daarom. Jammer.

Voor thuis besteld, top geregeld en erg lekker gegeten samen met pleegzoon.

Heerlijk genoten van echt grieks eten top en wij zijn kritisch alle gerechten werden goed flink warm geserveerd heerlijke knapperige gyros en de grillspiezen echt van goede kwaliteit vlees met echte griekse smaak ook de tzatziki en baklava de heerlijke frietjes en de bijgerechten maakten het een groot smulfeest en heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Hier zit toch nu TFC in? Raar dat dit nog staat zo?

Magdalena reuter

Super lekker eten, goede sfeer en hardwerkende mensen. Zeker aan te raden dus!

25. Aziatisch Amstelveen

Een veetschuur met slechte prijs-kwaliteitverhouding. Wil je even 1 tel naar buiten dan zijn ze bang dat je er vandoor gaat en moet je iets waardevol achterlaten (nooit eerder meegemaakt en voelde alsof we verdacht waren). Wel fooi gegeven bij het afrekenen en we kregen geen dank of fijne avond, niets.

AFRADER voor wie van echte sushi en echte service houdt.

26. Chinees-Indisch Amstelveen

S Pennington

Without doubt, the most authentic Chinese food I have eaten in this country. Lovely staff, beautiful decor, spotlessly clean and very tasty food.

Mary Beelen

Eet al jaren bij dit restaurant tot volle tevredenheid tot vandaag.
    Broodje carparccio en broodje kalfsfricandeau voor 8,50 per stuk
    Karig broodje met een blaadje sla en 3 plakjes vlees en wat saus, bij de snackbar zijn de broodjes luxer. Dit meegedeeld aan de ober die zei dat in de 3 jaar dat hij daar werkte de broodjes altijd het zelfde zijn gebleven. Ik heb een andere ervaring en voel me niet serieus genomen. Gelukkig zijn er nog andere restaurants.

Fred Klijzing

Mooi en gezellig restaurant, personeel aardig maar niet deskundig. In dit geval was dat niet erg ook wij waren daar voor ons zelf en niet zakelijk.
    Deze ervaring houdt mij er niet van om daar niet meer heen te gaan.
    We komen weer snel langs het eten is er altijd goed.
    Fred."

Bestelling stond niet op afgesproken tijd klaar. Verkoopster liet grotere bestelling voor gaan toen ik op afgesproken tijd kwam en liet daarna nog allemaal andere klanten voor gaan. Ze zei dat mijn bestelling nog niet klaar was, maar toen ik na 40! Min mijn geld terugwilde bleek mijn eten al een hele tijd in een warmhoudbak te staan. Zeer onaangenaam, onklantvriendelijk en onfatsoenlijk.

1,7

Ram