Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Werkelijk waar de meest waardeloze pokebowl die je op internet kan vinden. Blijkbaar is het teveel gevraagd om chopsticks bij een pokebowl te krijgen. En voor een bakje sojasaus gaat er nog €1.50 extra van je rekening. Het word allemaal maar in een bakje geflikkert. Je krijgt droge rijst en wortels die vorige week gesneden zijn. Je betaald 1 euro voor 5 blokjes bruine avocado en krijgt een paar miniscule niet vers ruikende stukjes zalm. Mayonaise zit geen enkel smaak aan. Ze waren wel 20 minuten te vroeg, petje af

1,1
  2. Ik kwam met mijn zoon en een vriendje patat halen. Het keek wel of ik in een film beland was.. De hele sfeer daar leek bezwangerd van onderhuidse agressie. Ik heb 't me niet persoonlijk aangetrokken. Het kon niets met mij te maken hebben aangezien ik hen pas10 seconden kende. Maar beklemmend was het wel. Ik heb de zinnen, dus 1 patat speciaal en 1 patat oorlog?, nog nooit met zoveel venijn en frustratie uitgesproken horen worden. Ik ga als ik thuiskom eerst maar even wandelen, wierook aansteken en mijn aura reinigen. Ik hoop ergens volgende week bijgekomen te zijn van dit bezoek. Zo niet, dan zit er niks anders op dan traumahandeling te gaan volgen.

3. Erg lekker gegeten!
    De bediening is erg vriendelijk.
    Ze hebben hier ook erg goede wijn uit Italië.

4. Eten is prima. Service goed en de sfeer is top.
    Prachtige zaak.

5. Jullie telefoon nummer doet het niet probeer al paar dagen eet te bestellen.

6. Ontvangst en personeel was vriendelijk. Eten was prima. Tijd van twee uur vind ik te kort, geeft ons doen besluiten géén toetje te nemen. Na anderhalf uur werden wij er al op geattendeerd dat we met de 'laatste ronde' voort moesten maken omdat we nog maar een half uur hadden en dus om 19 uur weg moesten zijn. Eerder had ik willen reserveren voor 19 uur. Daarover werd ik gebeld, ik kon om 17 uur of om 20 uur reserveren. Besloten om om 17 uur te doen, maar niet begrepen dat wij om 19 uur alweer moesten vertrekken. Zal helaas om die reden niet vaker met een wat groter gezelschap bij Kokusai gaan eten. Uit eten gaan moet wat mij betreft ontspannen en gezellig zijn, zonder de druk te voelen dat je op moet schieten. Jammer.

7. Wij hadden om half 8 gereserveerd en hadden best honger. Binnen was het vol dus we gingen buiten op het terras zitten… wat best frisjes was. Om half 9 hadden we nog steeds geen stokbrood gekregen. Dus gevraagd waar het bleef. Vergeten, excuses. Om kwart over negen, toen we op het punt stonden om op te stappen, werd ons hoofdgerecht uiteindelijk geserveerd met het excuus dat het erg druk was. Het eten was heerlijk maar doordat het anderhalf uur duurde voordat onze bestelling werd geserveerd zullen we hier helaas niet meer terug komen.

8. Bediening bij de Bosbaan is on-Amsterdamsch goed: uiterst vriendelijk, warm, snel. Personeel zoals de serveerster die ons heeft geholpen is een verademing voor Amsterdammers zoals ik die helaas gewend zijn aan slordige, onverschillige, tot en met ronduit onbeschofte service van heel veel stadshoreca. Lekkere koffie en heerlijke broodjes zijn volop te krijgen, maar een combinatie van dat EN goede service is vaak ver te zoeken. Dank aan geweldige crew!

9. Zeer slechte ervaring, online besteld, maar moesten evengoed een half uur wachten, ze waren de bestelling kwijt, terwijl ik zelfs nog gebeld had of de bestelling ontvangen was. Eenmaal thuis zat de kroepoek er niet bij.
    Ongevraagd 10 ct berekend voor een tasje?
    Sate saus was zuur en de loempia's en de gebakken banaan echt niet lekker, we hebben het niet opgegeten, kortom niet voor herhaling vatbaar.

10. Schandalig, ik ging gisteren op Wo 16 september lunchen bij popov met mijn dochter om mijn verjaardag te vieren. We bestelden allebei hetzelfde een ginger Ale en vroegen of er een takje munt in mocht. Ook een broodje pastrami namen we allebei en of daar een extra stukje augurk op mocht en een beetje meer saus. Het was heerlijk maar toen de rekening kwam was mijn hele blije gevoel weg. Ze hadden voor de munt 0,50 cent extra gerekend en voor de augurk 1,50 en voor de saus 2,00. Echt bizar, zo direct rekenen ze voor het ijs in je drinken ook extra. Ik ga veel lunchen en dineren maar dit heb ik nog NOOIT mee gemaakt. De bedrijfsleidster wilde mij de 0,50 cent terug geven maar dat voelde zelfs als een belediging, er was geen begrip. Als jaren vaste klant van popov voelt dit niet fijn. Ze zijn een goede klant kwijt voor 4,- extra.

11. Na wijnfestival op het terras bij Paardenburg beland. We hadden hier ooit wel eens gegeten en vonden toen de bediening niet top. Wilde het toch nog een keer een kans geven. Nou dat hadden we beter niet kunnen doen. Uiterst langzaam allemaal. De klant wordt niet gezien.
    We hadden voorgerecht en hoofdmaaltijd besteld. Voorgerecht duurde al vrij lang maar goed het smaakte verder oké. Na 45 minuten maar gevraagd wanneer het hoofdgerecht kwam. Bij navraag door serveerster bleek dat ze er nog aan moesten beginnen!!!
    Pffffff opgestaan en maar thuis iets klaargemaakt.
    Waardeloze tent zeg, laatste keer dat wij daar gegeten hebben.

12. Jenneke Hoegee

13. Vriendelijke bediening en goed lunchen op het terras met uitzicht op de Bosbaan!

14. Heerlijk gegeten, en super service!

15. Inmiddels een aantal keer een frietje gehaald.
    Keer op keer sta ik versteld van hoe lekker friet kan zijn.
    En dan de snackbar zelf: Deze is om door een ringetje te halen. Zeer schoon en als je klaar bent en weggaat wordt direct het tafeltje goed schoon gemaakt. Nu met het covid-19 staan er tussen de tafeltjes schermen en houden ze alles strak bij. Echt top. Alles leiden ze in goede banen.
    Het personeel.... zo klantvriendelijke en correct. Echt toppers!!
    Ik mag graag een stuk omrijden om daar een frietje te halen!!
    NUMMER 1 in Friet, gastvrijheid en klantvriendelijkheid. TOPPERS

16. Het was verrukkelijk, eten, service en sfeervol.

17. Simon Wong

18. We dachten als gezin van 5 gezellig het einde van de vakantie te vieren met een etentje buiten de deur. We kregen na 1 uur en 40 minuten al te horen dat we nog snel een laatste ronde konden bestellen voor de 2 uur over was. We dachten, dan nemen we nog een dessert. Dat mocht ook niet meer. Dat is toch geen gastvrijheid, en het lijkt er meer op om zoveel mogelijk geld te verdienen. Jammer. De kwaliteit was ook niet hoog; aantal gerechten hadden niet al te veel smaak. Voor ons eens maar niet weer. Geen aanrader. Bediening was verder wel ok.

19. Zijn zaterdagavond 22 augustus bij Alexandros geweest. We waren 1 van de eerste gasten. Alle tafels waren zowel buiten als binnen nog vrij!! Maar in de tussentijd dat we onze drankjes en onze bestelling hadden op gegeven stroomde het resaurant vol. Tussen door werden afhaalmaaltijden afgeleverd. We moesten minstens anderhalf uur op ons hoofdgerecht wachten. Gelukkig smaakte deze goed. Maar ik denk dat de 4 mensen in de keuken deze drukte niet aan kunnen.

20. Internationaal Amstelveen

Heerlijk gegeten! Van kreeft naar langoustine (met kletskop), zeebaars, kalf (zwezerik, filet en een magnifieke sukade!) En tot slot een heerlijk dessert met yoghurt, framboos, baklava en basilicum vinaigrette. Een en al zomer gevangen in vijf gangen met een perfecte opbouw in het menu.
    Vergeet vooral niet koffie of thee te bestellen, want de huisgemaakte friandises (neem ze vooral allemaal) mag je niet missen.

21. Esther Maas Hill

22. Altijd zalig eten en vriendelijke bediening. Prijzen in vergelijking met Amsterdam misschien wat hoger maar dit is dan ook Amstelveen. Ik heb nog nergens een betere Döner kapsalon gehad als hier. Wil je gezellig en sfeervol uit eten gaan dan moet je hier niet zijn, maar hecht je waarde aan lekker dan ben je aan het juiste adres.

23. Adam

24. Internationaal Amstelveen

Soumaya

Na een halve bestelling komt eindelijk mijn pizza aan. Helemaal verbrand! En wat krijg ik aan de lijn… iemand die geen eens Nederlands spreekt en me vraagt of ik een andere pizza wil?! Waardeloos. Elke keer gaat er wat mis in deze toko. En elke keer weer zeg ik ik bestel nooooit meer bij ze!

25. Eten laten bezorgen. Echt heerlijk. Kwaliteit van het vis is vers en zeer smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Christa Ju

27. Chantal Baijens

Sushi laten bezorgen, het was fantastisch! We hebben zo lekker gegeten en het was meer dan genoeg!!
    Zeker een aanrader!

28. Erg lekkere sushi, waarschijnlijk de lekkerste van Amstelveen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanwinst! We komen gauw weer terug.

29. Mimi Lamoroso

Kom hier altijd graag eten. Heb er verrassend afgehaald en ben nu nog doller op hun sushi. Alles supervers en een enorme keus voor de vegetariër. Een echte restaurant @ home ervaring, er is vakbekwaam aan van alles gedacht. Toppie!!! Ben overal geweest ter wereld maar Kokusaí blijft mijn favoriet