Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Aziatisch Amstelveen

Top restaurant top medewerksters! Echt een aanrader!

Een tegenvaller. Het duurde lang voordat we werden geholpen, en er liep niemand rond om bestellingen aan te nemen. Stuk appeltaart was een van de slechtste die ik ooit had. Niet smaakvol, proefde totaal niet vers en er zat een vies bijsmaakje aan. Personeel kan vriendelijker en de service is wel onder de maat.

Wij, een groep van 5 personen, hadden voor vandaag om 13.00 gereserveerd om de 89e verjaardag van onze moeder te vieren. Toen we aankwamen bleek dat de reservering de mist in gegaan was. Daar stonden we dan met onze hoogbejaarde moeder. Het was stampvol. Toen heeft een van de serveersters ons naar boven gebracht en ons daar het eten geserveerd. We waren daar heel erg blij mee. Onze moeder kreeg ook nog van haar een ijscoupe met een brandend sterretje erop. We zijn jou erg dankbaar dat je ons zo vriendelijk, snel en vakkundig geholpen hebt. Je hebt ons een onvergetelijke middag bezorgd en ons laten zien wat service is. Je krijgt van ons een 10 en een dikke knuffel namens moeder Brechta en dochters Ineke, Henriette, Annelies en Marianne Groot

Het eten was geweldig en reservering ook, dank.

6. Internationaal Amstelveen

Walter

7. Nederlands Amstelveen

It took time to get services, but the food was nice.

8. Nederlands Amstelveen

Salina Martens

Na aanrader van een kennis hier wezen eten. In verhouding met de prijs van de sushi vind ik het niet waard, personeel is niet vriendelijk en kan bijna geen sociaal woord vanaf. Zonde van mijn tijd en geld jammer.

Super goede service! Helemaal top heerlijk gegeten!

11. Aziatisch Amstelveen

Zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid, al snel een ober voor drinken en uitleg.
    Zeer veel keuze aan gerechtjes, voor ieder wat Wils en erg lekker.
    Ga zeker nog een keer terug met het gezin.

Robbiebosman

Gisteren gegeten met een grote groep vond het erg chaotischs gaan. We waren met 18 man en de laatste kregen pas eten toen de rest al klaar was. Was wel erg druk, misschien daarom. Jammer.

Voor thuis besteld, top geregeld en erg lekker gegeten samen met pleegzoon.

Heerlijk genoten van echt grieks eten top en wij zijn kritisch alle gerechten werden goed flink warm geserveerd heerlijke knapperige gyros en de grillspiezen echt van goede kwaliteit vlees met echte griekse smaak ook de tzatziki en baklava de heerlijke frietjes en de bijgerechten maakten het een groot smulfeest en heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Hier zit toch nu TFC in? Raar dat dit nog staat zo?

Magdalena reuter

Super lekker eten, goede sfeer en hardwerkende mensen. Zeker aan te raden dus!

17. Aziatisch Amstelveen

Een veetschuur met slechte prijs-kwaliteitverhouding. Wil je even 1 tel naar buiten dan zijn ze bang dat je er vandoor gaat en moet je iets waardevol achterlaten (nooit eerder meegemaakt en voelde alsof we verdacht waren). Wel fooi gegeven bij het afrekenen en we kregen geen dank of fijne avond, niets.

AFRADER voor wie van echte sushi en echte service houdt.

18. Chinees-Indisch Amstelveen

S Pennington

Without doubt, the most authentic Chinese food I have eaten in this country. Lovely staff, beautiful decor, spotlessly clean and very tasty food.

Mary Beelen

Eet al jaren bij dit restaurant tot volle tevredenheid tot vandaag.
    Broodje carparccio en broodje kalfsfricandeau voor 8,50 per stuk
    Karig broodje met een blaadje sla en 3 plakjes vlees en wat saus, bij de snackbar zijn de broodjes luxer. Dit meegedeeld aan de ober die zei dat in de 3 jaar dat hij daar werkte de broodjes altijd het zelfde zijn gebleven. Ik heb een andere ervaring en voel me niet serieus genomen. Gelukkig zijn er nog andere restaurants.

Fred Klijzing

Mooi en gezellig restaurant, personeel aardig maar niet deskundig. In dit geval was dat niet erg ook wij waren daar voor ons zelf en niet zakelijk.
    Deze ervaring houdt mij er niet van om daar niet meer heen te gaan.
    We komen weer snel langs het eten is er altijd goed.
    Fred."

Bestelling stond niet op afgesproken tijd klaar. Verkoopster liet grotere bestelling voor gaan toen ik op afgesproken tijd kwam en liet daarna nog allemaal andere klanten voor gaan. Ze zei dat mijn bestelling nog niet klaar was, maar toen ik na 40! Min mijn geld terugwilde bleek mijn eten al een hele tijd in een warmhoudbak te staan. Zeer onaangenaam, onklantvriendelijk en onfatsoenlijk.

1,7

Ram

Prima eten, service bij je tafel was wat op aan te merken maar zeker niet slecht!

Zalig eten voor een hele goede prijs!! Vooral de Turkse pizza's zijn zeer populair in ons gezin!!

25. Lunchroom Amstelveen

Kom er 2 maal per week
    Vriendelijke en goede service

Verkoper was bijzonder nukkig. Vragen over het eten werden zeer onwillig beantwoord. We werden eigenlijk afgeblaft. Maar toen ik hem vroeg waarom hij zo deed ontkende hij het en zei verontschuldigend dat hij zo druk was. De tent was leeg en de bakken zaten vol eten… Uiteindelijk toch uit beleefdheid 1 bakje meegenomen. Vet, zout en oud.

Thomas S.

Super locatie! Ik ben toch maar eens gaan kijken ondanks de slechte reviews en het viel mij erg mee. Prima gegeten, aardige bediening en een leuk sfeertje. Wel een beetje prijzig voor wat je krijgt.

M.Tugendhaft

Het was heel gezellig. Leuke tafel. Perfect eten en prijswaardig. Een aanbeveling.

29. Kleine eetwaren Amstelveen

Goede kwaliteit. Helaas is de winkel inmiddels gesloten.

30. Kleine eetwaren Amstelveen

Ruim 50 jaar kopen mijn familie en ikzelf eten bij Pasar Baroe. Speciaal bij bijzondere feestelijkheden gaan we graag naar deze zaak. Het eten is onovertroffen lekker en volgens de mening van mijn ouders, die in Indie hebben gewoond, is de smaak authentiek. Intussen wonen al we 30 jaar in Hoorn en als het even kan gaan wij naar Amstelveen om weer wat lekkers te halen. De reis hebben we zonder meer er voor over.