Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Amstelveen

Jammer, dat nu ineens de hoeveelheid van gerechten bij een afhaal nassi rames is aangepast. In plaats drie soorten groenten met een half eitje en twee soorten vlees wordt het halve eitje ineens gerekend als derde groenten. De prijs is uiteraard niet aangepast. En dan net doen alsof het altijd zo geweest is. Hier hou ik niet van!

6,1
  2. Marion Kapaan

Helaas is het restaurant niet rolstoeltoegankelijk. Je moet 5 treden op. Wel wordt er alle hulp geboden zodra ze je op zien staan.
    Verder prima.

• Eindcijfer 8,2
  3. Max Joep

4. Erika Meershoek

Nooit eerder heb ik zo goed Indiaas gegeten als bij Diwali Palace in Amstelveen. Verfijnd, vers, zeer smakelijk. Een absolute aanrader!

5. Vertaal van English naar Nederlands

This place is under new management, and what a disappointment. Not a place for an evening out. This is no longer a restaurant but a (bad) snack bar. Cheap plastic placemats, paper napkins, and cans of coke. No (Thai) beer, no alcohol at all. Slow and selective service - some visitors were given priority for a reason. The sweet and sour dish -without pineapple!- seems to me more a leftover chop suey Chinese style, half lukewarm and tasteless. Needless to say, not recommended.

1,4
  6. Els de Jongh

Weer heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke mensen, altijd in voor een praatje.
    Super!

7. Twee en een half uur moeten wachten. Na hen te bellen kreeg ik een verhaal dat de pizza’s onderweg gesneuveld waren en opnieuw gemaakt moesten worden. En dan niet de service hebben om daar even over te bellen!? Compensatie was 1 drankje gratis bij een volgende bestelling. Geen excuses. En niks meer laten horen na een mail naar de klantenservice. Erg ontevreden over een bedrijf waar ik normaal altijd prima pizza’s bestelde met een bestelling van binnen een half uur. Jammer, want mij zijn ze nu kwijt als klant!

2,8
  8. Leon steutel

Ech waar prijs en kwaliteit van de Roti is bijna altijd super goed. Echter de duidelijkheid in openingstijden zeer onduidelijk. Werd me een keer gezegd op facebook te kijken of ze open zijn, omdat op google lastig aan te passen zouden zijn. En voor zaterdag is blijkbaar gokken. Ivb beperkte voorraad van bereid eten. Daar kan ik in komen. Maar meerdere malen voor gesloten deur gestaan. Dat is niet fijn als je 10 km heen rijdt en 10 km terug.

Die jongeman die vind ik idd ook zeer asociaal. Maar die is er haast niet meer.

Please beste dame die nu de eigenaar is. Trek dit je aan. Bij jullie concurrent staan mensen ver buiten de zaak in lange rij te wachten. Terwijl jullie Roti echt veel beter is. Jullie hebben echt iets moois daar.
    Maar doe iets aan deze kleine maar ook lastige irritatie's. En evt kleine uitbreiding van menu.

Als deze kleine issues iets aandacht krijgen, zou echt super zijn

9. Sylvia Dym

Het was allemaal zeer goed en wij tevreden

• Eindcijfer 9
  10. Bram Meij

Was vreselijk slecht droog aangebrand oud stuk vlees sparribs niet te eten. Had het terug moeten geven. Maar mijn vrouw wou dat niet was druk en wilde geen ruzie maken met zo veel mensen. Maar was het smerig oud vies droog stuk vlees van ver voor de kerst was er op 2 januari. Heb het wel gezegd wat ik er van vond tegen bediening. Maar de kok moest oude meuk op ruimen en die hadden wij gekregen. Nou bedankt voor deze schandalige avond groetjes Bram en marianne volgend x krijg je hem door de tent.

1,4
  11. Mary Goedhart

Jammer dat het recept van de Thaise salade veranderd is, staat niet vermeld. Komt niet in de buurt van het oude recept, zit geen Thais tintje aan, dus flinke tegenvaller!
    Daarnaast bij afrekenen, nog een keer gecheckt, schrok van de prijs.

12. Boven verwachting. Was stil, mede vanwege slechte weer, mede daardoor goede aandacht en prettige rustige sfeer.

13. Voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer. Heel erg goed gegeten, heel erg lekker. En versen. Eigenaar heel erg vriendelijk. Heel erg tevreden. Kom zekker trug.

14. Manal Jesus

15. Vaak lekker gegeten. Nu best een schok, veel mindere kwaliteit vlees en ook de sauzen geven het gevoel dat ze zo uit een fles komen. Dat kan echt niet voor die prijzen. Jammer, terug gaan we nu niet meer.

16. Eten was goed. Echter veels te veel herrie van (ouders met) kinderen. Tafels dicht op elkaar, met elkaar praten was door de herrie vrijwel onmogelijk. Harde houten stoelen, we hebben op onze jassen moeten zitten voor enig comfort.

17. Yolanda Pijnaker

In de eerste instantie kreeg ik het gevoel dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Achteraf valt het reuze mee. Heeft tijd nodig.

18. Heerlijk gegeten en gedronken voor een zacht prijsje!

19. Slecht, slechter, slechts. Deze 'zaak' heeft geen bestaansrecht!

20. Ossama

21. Kibbeling van kabeljauw zompig en enorm zout. Zo zout dat de je de vis niet meer proeft.
    Bediening snel, niet echt vriendelijk.
    Prijs hoog, bakje kost 0,40 extra, leuke extra verdiensten voor de ondernemer.
    Sfeer niet bijzonder.
    Hygiëne goed, handen kunnen worden gewassen.

2,4
  22. henk

Onbeschoft gedrag door eigenaar en personeel!!!
    Opdoeken die zaak!
    Onhygienische toestanden en hoop dat de keuringdienst van waren daar een keer binnen springen bij die viespeuken!!!

23. henk

24. Vroeger was het prima maar nu ronduit slecht. Taaie sushi leek wel alsof die al heel lang klaar was, helaas laatste keer.

25. Internationaal Amstelveen

Broodje lams shoarma besteld. Dan mag je toch wel wat meer verwachten dan een bakje vlees met een leeg pita broodje. Geen komkommer, tomaat, sla en saus moet je ook apart bestellen en betalen. Was voor mij eens maar nooit meer.

2,8
  26. Je mag je broodtrommel wel meenemen, langer dan uur wachten op hoofdgerecht. Koffie bij brood kan je daar wel bestellen, met drank zijn ze wel vlot. 😀

27. Internationaal Amstelveen

Chris

28. Jessica

29. Slechte service, de vrouw was super chagrijnig en zelfs als je iets kwam eten of drinken moest je 50 cent neertellen voor de WC, locatie is super maar bediening waardeloos... zonde😱

30. Astrid Claus