Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Amstelveen

S Pennington

Without doubt, the most authentic Chinese food I have eaten in this country. Lovely staff, beautiful decor, spotlessly clean and very tasty food.

Mary Beelen

Eet al jaren bij dit restaurant tot volle tevredenheid tot vandaag.
    Broodje carparccio en broodje kalfsfricandeau voor 8,50 per stuk
    Karig broodje met een blaadje sla en 3 plakjes vlees en wat saus, bij de snackbar zijn de broodjes luxer. Dit meegedeeld aan de ober die zei dat in de 3 jaar dat hij daar werkte de broodjes altijd het zelfde zijn gebleven. Ik heb een andere ervaring en voel me niet serieus genomen. Gelukkig zijn er nog andere restaurants.

Fred Klijzing

Mooi en gezellig restaurant, personeel aardig maar niet deskundig. In dit geval was dat niet erg ook wij waren daar voor ons zelf en niet zakelijk.
    Deze ervaring houdt mij er niet van om daar niet meer heen te gaan.
    We komen weer snel langs het eten is er altijd goed.
    Fred."

Bestelling stond niet op afgesproken tijd klaar. Verkoopster liet grotere bestelling voor gaan toen ik op afgesproken tijd kwam en liet daarna nog allemaal andere klanten voor gaan. Ze zei dat mijn bestelling nog niet klaar was, maar toen ik na 40! Min mijn geld terugwilde bleek mijn eten al een hele tijd in een warmhoudbak te staan. Zeer onaangenaam, onklantvriendelijk en onfatsoenlijk.

1,7

Ram

Prima eten, service bij je tafel was wat op aan te merken maar zeker niet slecht!

Zalig eten voor een hele goede prijs!! Vooral de Turkse pizza's zijn zeer populair in ons gezin!!

8. Lunchroom Amstelveen

Kom er 2 maal per week
    Vriendelijke en goede service

Verkoper was bijzonder nukkig. Vragen over het eten werden zeer onwillig beantwoord. We werden eigenlijk afgeblaft. Maar toen ik hem vroeg waarom hij zo deed ontkende hij het en zei verontschuldigend dat hij zo druk was. De tent was leeg en de bakken zaten vol eten… Uiteindelijk toch uit beleefdheid 1 bakje meegenomen. Vet, zout en oud.

Thomas S.

Super locatie! Ik ben toch maar eens gaan kijken ondanks de slechte reviews en het viel mij erg mee. Prima gegeten, aardige bediening en een leuk sfeertje. Wel een beetje prijzig voor wat je krijgt.

M.Tugendhaft

Het was heel gezellig. Leuke tafel. Perfect eten en prijswaardig. Een aanbeveling.

12. Kleine eetwaren Amstelveen

Goede kwaliteit. Helaas is de winkel inmiddels gesloten.

13. Kleine eetwaren Amstelveen

Ruim 50 jaar kopen mijn familie en ikzelf eten bij Pasar Baroe. Speciaal bij bijzondere feestelijkheden gaan we graag naar deze zaak. Het eten is onovertroffen lekker en volgens de mening van mijn ouders, die in Indie hebben gewoond, is de smaak authentiek. Intussen wonen al we 30 jaar in Hoorn en als het even kan gaan wij naar Amstelveen om weer wat lekkers te halen. De reis hebben we zonder meer er voor over.

Vandaag 2 pizzas en een stokbrood besteld op werk. Omdat de bezorger per ongeluk naar Amsterdam centraal gereden was waren de pizzas te koud om te bezorgen en gingen ze nieuwe maken. Uiteindelijk bijna 3 uur moeten wahten op de pizzas die alsnog koud zijn bezorgd.

Zeer onbeschoft, ze kijken nooit vrolijk. Omdat er natuurlijk maar 1 eethuis in de buurt is, gaat iedereen bij hun eten, de Nederlandse mensen weten natuurlijk niet dat dit niet smaakt hoe het hoort te smaken.
    Nep Surinaams eten dus.

Rommeligeen trage bediening. Op de vraag tot hoe laat het open was kreeg ik als antwoord normaal tot 22:00 uur maar de laatste tijd is het stil dus dan gaan we om 21:00 uur dicht.

Om 20:00 stonden in het halve restaurant de stoelen al op de tafels terwijl er nog 12 gasten waren.

De kaart is zeer summier en ook echt veel te duur voor het geboden.

Lokatie is prachtig maar de rest ver onder de maat! Jammer!

17. Nederlands Amstelveen

Paar keer feest mee gemaakt. Vind echt een hele gezellige cafe met vriendelijk peroneel.

18. Nederlands Amstelveen

Jolly

Leuke informele sfeer. Eigenaar verzuimt een beetje de rol van gastheer op zich te nemen.
    Eten is ok.
    Bediening is vriendelijk.

20. Nederlands Amstelveen

Nemen de telefoon niet eens op als je belt om te reserveren!

Willem van beest

Heerlijk gegeten en een super bediening. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was fantastisch, gastvrij en niets te veel, de zaak op zich zag er bloed gezellig uit met een hele mooie inrichting en een waanzinnig terras aan de Amstel.

Paul van der Linden

Waardeloos restaurant! We hadden gereserveerd en kregen een slechte plek toegewezen. Gelukkig kon dit na enig overleg gewijzigd worden in een betere tafel. Vervolgens zeer lang gewacht voor er überhaupt iemand de bestelling op kwam nemen. Eten was zeer mager; in de hele kreeft moest je met een vergrootglas het vlees zoeken. Prijs-kwaliteit verhouding van dit gerecht en ook de andere gerechten kan als zwaar onvoldoende worden bestempeld. De bestelde gepofte aardappel werd nog eens gebracht toen we bijna aan het toetje zouden beginnen. De huisgemaakte (!) appeltaart kwam rechtstreeks van de Makro of een ander dergelijk bedrijf; kwaliteit beneden alle peil!
    Niet naar dit restaurant toegaan; werkelijk totaal zonde van je geld!

Sylvia Wharton

Heerlijk gegeten, goede sfeer en leuke bediening. Top avond gehad.

Bij binnenkomst even moeten wachten niet lang daarna was tafel beschikbaar personeel was vriendelijk eten was goed aanrader om opnieuw te reserveren.
    Alleen wat opviel dat op een gegeven moment dat het een stuk stiller werdt met klanten terwijl de keuken nog open was het leek wel of iedereen gauw naar huis moest.

Eric Jansen

Restaurant maakt deel uit van een golfclub en ligt aan een golfterrein. Toegang is echter vrij voor iedereen. Sfeer is goed, mooie omgeving in buitengebied. Van de keuken, met onder andere soep, hamburgers, kipsate en een taaie biefstuk op het menu, waren we echter minder enthousiast. Bediening en afhalen van de tafel en het betalen duurden ook erg lang ondanks dat het niet druk was, ofschoon het personeel erg vriendelijk was. Al met al een prima gelegenheid om er wat te drinken of na een potje golf snel even iets te eten. Maar voor bijzondere gelegenheden zullen we hier niet snel meer gaan eten.

Als we vanuit Enschede in Amstelveen zijn eten we wel vaker hier.

De prijs /kwaliteitverhouding vinden wij prima, het hoofdgerecht was wat flauw, maar voor mijn gezondheid beter.
    Een menu is goed te doen, hoeveelheden zijn prima. 2 Van de drie personen waar we mee waren kregen het niet eens op.
    Een foutje qua drinken is blijkbaar gauw gemaakt, i.p.v. appelsap kreeg ik een flesje ice-tea.
    Niet erg… maar hoort niet.
    Vriendelijk personeel.
    Diner jaarkaart gebruikt, dat kan tot 1 nov. 2017.

27. Nederlands Amstelveen

Mattie Tugendhaft

Een geweldige avond met zeer goed eten en voortreffelijke bediening

Ben vandaag geweest en zag dat er andere mensen het overgenomen hebben het meisje dat daar werkt was zeer onbeschoft ze dacht dat zijn de klant was in plaats van ik hier ben ik zeker niet van gediend en ben weggelopen zeer slecht voor deze zaak zou haar zeker wegschopen

2 Weken geleden zeer slecht gegeten bij de bosbaan de kok heeft kenlijk niks op gestoken van de tips van Herman. Soep van de dag kippensoep was veel te zout en met kipfilet plakjes wat je normaal op je brood eet al helemaal teleurstellend.
    Ik heb de soep terug gestuurd naar de keuken. Na proeven vond ook de kok het te zout waarna ik een gratis biertje mocht uitkiezen.

Sjaak Knook.

Wij komen hier regelmatig en genieten altijd weer van het heerlijke eten de ambiance, gastvrijheid en klantvriendelijkheide.