1191624102 64
1520516168 53
1529652059 54
1566195622 53

1. George Herting

Fijne tent, altijd geweest. Maar na de verbouwing in 2019 werd het bruin café verlaten en werd het een nette zaak. Nog steeds goed maar voor een oude man als ik minder gezellig. Ik kom er vanaf het begin toen het nog Liechtenstein heette en later Carmen. Maar nog steeds warm aanbevolen

Eén vorige recensie
  2. Eten is prima. Service goed en de sfeer is top.
    Prachtige zaak.

3. Lekker gegeten. Leuke uitgebreide kaart en personeel vriendelijk.

4. Fantastische ambiance en heerlijk gegeten met een groep Amerikaanse toeristen… AANRADER!
    Zeer vriendelijk personeel en heerlijke eten geserveerd. Top.

5. Zondag eind middag, leuk even een glaasje maar viel zo tegen, heeeeeel slecht personeel, lange wachttijd terwijl de zaak eenderde bezet. Bitterballen 25 minuten moeten wachten, vieze vette wijnglazen, personeel geen oog voor klanten. ABSOLUUT geen aanrader.
    Ruim 4 tafels die ook klaagden.
    Wat jammer voor de zaak!
    Moest ook naar de bar om te betalen daar ik al verschillende keren geprobeerd had een nieuwe bestelling te plaatsen.

6. Mary Beelen

Eet al jaren bij dit restaurant tot volle tevredenheid tot vandaag.
    Broodje carparccio en broodje kalfsfricandeau voor 8,50 per stuk
    Karig broodje met een blaadje sla en 3 plakjes vlees en wat saus, bij de snackbar zijn de broodjes luxer. Dit meegedeeld aan de ober die zei dat in de 3 jaar dat hij daar werkte de broodjes altijd het zelfde zijn gebleven. Ik heb een andere ervaring en voel me niet serieus genomen. Gelukkig zijn er nog andere restaurants.

7. Vertaal van English naar Nederlands

Just had a cup of tea and the waitress suggested mint tea! I received three sprigs of mint in lukewarm water for which i was charged €3.30.

1,3
  8. Slechte en arrogante bediening. Mij zien ze niet meer terug.

9. Runderhaassaté vuurrood, glazen die gewoonweg smerig zijn, onaardig personeel!

10. Afgelopen week hier gegeten met bon van de AH actie. Vooraf een broodje met kruidenboter, niets op aan te merken, lekker! Runderhaas saté. Alles was nog vuurrood, en dat niet alleen, maar ook taai. Het werd zonder probleem omgeruild voor een well done saté, die was wel mals. De kok was uitgeschoten met de knoflook, erg sterk gekruid. De dame blanche was wel aardig, helaas zat er veel bevroren water in het ijs. Het hoofdgerecht was een enorm portie, waardoor de prijs ook hoog kwam te liggen, een lagere prijs en een kleiner portie zou prima hebben volstaan. Zelfde geldt voor de salade van mijn tafelgenote. Bediening was neutraal. Al met al wat teleurstellend.

11. Voorafgaand aan het theater met zijn 3tjes naar BLVD cafe, in eerste instantie toen we binnen kwamen, leuke bediening. Prima. Voor mijn dochter kindermenu en mijn schoonmoeder thaise beefsalade, ik zelf salade met gambas. Op zich prima, maar de sla werd te warm en te nat, waardoor het net spinazie leek, de smaak was prima hoor maar doordat het te nat werd niet lekker. Toen de bediening vroeg of we lekker gegeten hadden gaven we dit aan. Serveerster was erg verontwaardigd en zei dat ze dit nog nooit had gehoord en werden daarna genegeerd, moesten vragen naar het kinderijsje. Toen we om de rekening vroegen was de korting er niet af, dit werd als nog gedaan en konden we gezellig naar het theater. Ik ga hier zelf niet meer zo snel naar toe, beetje jammer.

12. Zaterdagavond gegeten met een bon via vakantieveilingen. Het eten is perfect, de service is echter slecht. We hadden gereserveerd voor 3 personen. Bij binnenkomst zaten er al gasten aan onze tafel en mijn naam was ook al afgestreept op de reserveringen. We moesten naar een tafel in een nisje. Het tafelnummer werd ons doorgegeven en moesten zelf maar gaan zoeken. De menukaarten werden uitgereikt, bleek dat er voor de bon van vakantieveilingen een aparte kaart was. Onze vriendin had een gerecht met rijst bestelt, maar het gerecht werd gebracht maar op de rijst moest ze wachten, die was nog niet gaar. Bij het afrekeningen ging het ook mis. Alles wat we gegeten hadden stond op de rekening en we hadden vooraf de waardebon al overhandigd. Toen kregen we de vraag of we de bon wel overhandigd hadden omdat dit niet in het systeem vermeld stond. Personeel komt erg onaangenaam over. Geen echte interesse in hun klanten. Als het personeel een goeie (bij)scholing gaat krijgen dan kan dit restaurant een dikke 10 gaan krijgen. Eten is super.

13. van der heiden

Vanavond bij BLVD cafe Amstelveen gegeten met bon van vakantieveilingenen en we hebben heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerecht was super je kon gewoon van de kaart bestellen. Het dessert was een verrassing en dat was ook verrukkelijk. Bediening was vriendelijk en snel wij komen zeker nog eens terug.

14. Heerlijke lunch. Wat ook goed is is dat het menu zodanig is samengesteld dat er voor iedereen wat is.
    De lunch werd snel geserveerd, maar gelukkig niet te snel zodat ik nog ruim tijd had om eens bij te praten met een vriend.In vergelijking met de prijzen in Amsterdam Centrum, was dit voor niet al te veel geld een uitstekende lunch.

15. Opzich een leuke tent om te lunchen. Ze hebben lekkere salades en broodjes op de kaart, alleen de service is wat langzaam. Ik kom hier vaker om te lunchen, maar bestel dan met mijn lunchpartner vaak al meerdere drankjes vooraf omdat de bediening niet echt overzicht kan houden en van alles en nog wat (voornamelijk mensen) over het hoofd zien.

Maar opzich een prima tent en prima eten als je tijd hebt.

16. mv 9 punten

Vriendelijk ontvangen door het personeel. Goed gegeten, voorgerecht was lekker en de salade smaakte ook goed. Je krijgt wel erg veel. Sfeer was gezellig en het was behoorlijk druk ( was op een koopavond ) Ik had alleen wel graag nog een extra drankje willen bestellen maar dat liep een beetje mis door de drukte. Het personeel mag wel iets allerter zijn! Ook bij vertrek.

17. Heden middag gegeten bij Blvd, het zijn geen hoogvliegers
    bij deze winkel.

alles is wel redelijk, maar toch.
    Het is niet onze 1e keuze als wij in het winkelcenterm zijn
    van Amstelveen.

Dick Kaptein

18. Leuke tent qua uitstraling maar een deel het personeel is totaal niet klant gericht. Brutaal, geen manieren!
    Het eten is meestal wel goed.

19. Het eten wisselt. Soms goed maar ook regelmatig matig.
    Wel gezellig maar er werken een paar zeer onbeschofte mensen!

20. Ik kom er iedere week lunchen.
    De bediening en kwaliteit is uitstekend.
    Aardig personeel.

21. Een keer lekker gegeten, maar de laatste keer viel het vies tegen. Het glas waar het drinken in zat stonk naar vies water, dus we dronken liever uit de flesjes.
    Bij binnenkomst gevraagd om de kaart, na een kwartier hadden we deze nog niet, dus nog maar een poging gewaagd. Daarna kregen we om tien over 5 de lunchkaart. Toen we vroegen om de dinerkaart, konden we die krijgen, maar pas na half 6 bestellen. (na al zolang gewacht te hebben) Ok, het staat wel op de kaart, maar ten eerste lunch tot half 6?? En niet bepaald servicegericht. Toen we zeiden dat we dan maar ergens anders heen gingen duurde het een hele tijd voor de rekening kwam, dus zelf maar naar de kassa gelopen.
    Het kan zijn dat het druk was, maar ja, de rest van het personeel zat lekker te eten...aan de door hun gereserveerde tafel.

22. Matig en dat geldt voor alles bij blvd.

23. 7/5/2011:

Met vriendin gegeten. Zoals altijd weer uitstekende kwaliteit, goede bediening en heerlijk eten.

Ik kom hier ook regelmatig met mijn man en 2 kinderen. De kinderen (10 en 8 jaar) vinden het een feest om hier te eten en de borden gaan helemaal leeg (gebeurt thuis niet altijd...)

Linda.

24. Ook voor koffie geen aanrader, hele kleine kopjes cappuccino, zeer sterk en goor koekje erbij. Eerlijk gezegd betaal ik nog liever 10 eurocent meer en dan een normaal koekje erbij dan dit vieze groothandel ding.

Echt heel vriendelijk zijn ze er ook niet. Jammer.....

25. Afgelopen maandag hier ge-lunched, ik heb een japanse beef salade besteld waar ik ontzettend trek in had. Deze was heerlijk, teminste, de eerste 3 happen, vlees was nog half rauw, gewoon rood van binnen, en als ik ergens een hekel aan heb..... al het vlees opengesneden en even rauw, met mijn bord naar binnen gelopen en melding gemaakt.... ik hoefde de salade niet te betalen.

26. Peter Keus

Matige kwaliteit. Op de vraag of we met zijn 2-en aan een van de vele onbezette 4 persoonstafels bij het raam mochten zitten was het antwoord nee.

Verder zijn die avond de tafeltjes leeg gebleven en we begrijpen nu ook waarom.

Geen aanrader.

27. Afgelopen vrijdag met zes meiden bij BLVD gegeten, lekker eten, goede bediening, redelijke prijs en tot sluitingstijd gebleven!

P.S. óók hele aardige eigenaar!

28. Geweldig sfeervol restaurant met goede bediening. Alles wat er op tafel kwam zag er prima uit en smaakte nog beter! Een aanrader!

29. Prima tent! Aanwinst voor Amstelveen, hip, gastvrij en prima gerechten. Hele brede kaart en super dim sum. Blijver!

30. Ontzettend leuke tent om te komen. Het heeft een luxe sfeer, maar is betaalbaar voor iedereen. Lekker om te lunchen en zeker om te dineren. Goede ervaringen ook met het personeel, zijn helemaal niet zo traag. Tuurlijk, als de tent bomvol zit, wat dus regelmatig zo is, duurt het wat langer. Maar als je goed kijkt, zie je dat elke medewerker de benen onder zijn of haar reet vandaan loopt. Duurt het te lang? Ga dan ff helpen ;-)

31. Echt een geweldige tent! Het eten is super lekker en de bediening heel erg aardig! We komen zeker vaker terug!

32. Kom hier wel vaak..

Ziet er leuk, gezellig & luxe uit..

Lunch hier vaak, ze hebben lekkere broodjes & lekkere salades!

En in de avond is het ook gezellig om hier een drankje te doen!

Bediening kan soms wat traag zijn.

33. Met mijn familie gegeten, vreselijke tent... 50 min. gewacht. Toen was de helft van de bestelling fout. Toen we er iets van zeiden, kregen we als antwoord van de ober; "zie je dan niet hoe druk het is?" ik denk... rot op, da's toch niet het probleem van je klanten. Hoop poeha.

Leek meer iets uit Fawlty towers.

34. Best prijzig maar de salades zijn heerlijk en uitgebreid. Absoluut genoten, ook al eerder van lekkere broodjes daar. Aanrader dus!

35. anoniem

erg gezellige tent met uitermate vriendelijk personeel. verhouding prijs en kwaliteit is erg goed. geweldig gezellig!!

36. Susanne

We hebben afgelopen week hier gelunchd. Het lijkt een hele mooie tent, maar het viel flink tegen. We hadden mozzarella broodjes besteld en de olijfolie droop er vanaf. Toen we er wat van zeiden werd ons verteld dat we op ons eigen kosten een ander broodje konden bestellen of deze opeten. We zijn weggegaan, maar we moesten wel de rekening van 16 euro (2 cappuchino's en 2 vieze broodjes) betalen!