Bezorgrestaurants in de buurt van Celik

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1244192230 84
1262035314 86
1357198429 92
1470204628 90

1. Eten was een dikke 10. Service een dikke 10 sfeer top. Hygiëne wat voor mij ook heel belangrijk is, alles is heel netjes en schoon van de borden tot aan t toilet. Een diamantje in hartje Amersfoort.

2. Linda van der berg

Met groepen (10 personen of meer) hebben ze problemen, dan krijg je geen drinken en/of eten omdat ze de bestelling niet onthouden. De scampi''s waren droog het rundvlees taai.
    Bediening, een serveerster correct, maar de ander was niet vriendelijk, maar sarcastisch. Keek ons de deur uit en maakte vervelende opmerkingen. Zoals: 'de pin van de spies is heet, pak hem snel vast!'
    Een van de redenen om hier nooit meer naar terug te gaan.

3. Rob Sanders

Gisteravond hier mijn afscheid gevierd met collega's. De tijd is omgevlogen, het eten was heerlijk en de bediening uitmuntend! Zeer vermeldenswaardig is dat onze gastheer mij na afloop per scooter heeft opgezocht in de straten van Amersfoort, omdat ik iets had laten liggen. Helemaal top, zo'n service heb ik nog nooit meegemaakt!!

4. Edwin van Nieuwenhuizen

Geweldig vriendelijk personeel wat zeer gastvrij en attent is. Zeer goede kwaliteit van het eten. Zeker een aanrader en reden om er weer terug te gaan.

5. Goed restaurant met een leuke prijs. In het weekend is het er wel erg druk, dus reserveren is wel vereist. Ondanks de drukte wordt je netjes en goed geholpen.

6. Afgelopen vrijdag avond wezen eten, het was er erg druk. Maar tjonge wat een lekker eten en snelle bediening. Hart voor de zaak, vriendelijke mensen en heerlijk eten.

7. edwin van den braak

Het eten is prima, zeker de prijs / kwaliteitsverhouding is goed. De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken.

8. Wij zijn bij dit restaurant wezen eten een tijd geleden en dat was geen succes.

Er zat geen enkele smaak aan het vlees. Met uitzondering dan van de "zwarte" smaak van het te lang op de grill laten liggen van het vlees. Ieder stukje vlees smaakte hetzelfde. En het duurde ook nog eens heel lang voor we geholpen werden.

Voor ons was het dan ook eens maar nooit weer.

9. Prima gegeten, vlot bediend, prettig geprijsd.
    Geen poeha, wel gastvrij!

10. Pieter Viljoen

11. Super! Zelden zulk een fijne restaurantervaring beleefd. Eten was zeer smakelijk bereid, bediening zeer gemoedelijk en correct. Prijzen zeer democratisch. Absolute aanrader!

12. Hebben er al vele malen met kleine en grote groepen gegeten. Je zou denken dat na zoveel keer kwaliteit en service zouden verminderen, niets is minder waar, wordt steeds beter beter, ga zo door.

13. Eten met een echte "smaak" tegen een zeer betaalbare prijs. Hoeveelheid en variatie ruim voldoende. Vlees goed en niet te vet. Echt gegrild, Bediening ook goed, aardig, echt, niet opdringerig maar wel attent. Zeker aan te bevelen.

14. Laura

15. Jan Hoefsloot

Top restaurant. Wij hebben hier heerlijk gegeten en werden hierbij perfect bediend door zeer vriendelijk personeel. Een absolute aanrader.

16. We hebben een heerlijke kerstavond gehad. We waren zo verrast over het restaurant, dat alles boven onze verwachtingen was. De bediening was super aardig en was snel bij je tafel met de gerechten. Het eten was zo goed dat het voor herhaling vatbaar is en tot slot kwam de kerstman die met iedereen op de foto ging. Het is zeker een aanrader voor de kerstdagen!

17. marjon

18. Mijn man en ik hebben hier gisteren gegeten. Het was gezellig druk in de zaak en er heerste een heel gemoedelijke sfeer. We hebben echt héérlijk gegeten. De salade (van de saladebar) was supervers en erg smakelijk. We wilden eerst nog een mediterraanse salade bestellen, maar werden erop geattendeerd dat de saladebar gratis was en zoveel als je wilde en dan wellicht genoeg, wat ook absoluut zo bleek te zijn. Ik vond dat echt een pluspunt! Het vlees: mijn man had een "roversvlees" schotel met 5 verschillende soorten gegrild vlees en ik had een peperspies met (volgens het menu 3 kleine stukjes kogelbief), dat bleken dus 4 aanzienlijke stukken te zijn. Alles was perfect gegaard en smaakte even fantastisch! Dit restaurant is echt een aanrader!!!

19. Goed eten voor een prima prijs. De mensen van de bediening (1 in het bijzonder) zijn heel vriendelijk en attent. Direct spontaan een gratis voorgerecht gekregen omdat er een kleinigheidje misging met de bestelling. En na de maaltijd weer een attentie. We komen hier zeker nog eens terug.

20. Suzanne

21. Heerlijk gegeten bij Celik. Lekkere gerechten en saladebar. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Zeker een bezoekje waard. Wij wonen niet in de buurt anders zouden we zeker vaker daar gaan eten. Ik vond de dame blanche wel prima, alleen het wafeltje ontbrak (lekker belangrijk) nou ja smaken verschillen.

22. Zomaar ineens terecht gekomen bij Celik. Wat een verademing. Gezellig leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel en ontzettend lekker eten voor een klein prijsje. Vooral de lamskoteletten zijn een echte aanrader!
    Met zijn tweeen uit eten, lekker en uitgebreid, voor rond de 50 euro, waar kan dat nu nog? Hier dus.
    We hebben beloofd dat we terug komen en dat gaan we ook zeker doen!

23. Ina Lans

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Wat een verademing bij 'grotere' restaurants. Een vriendelijk familie bedrijf. Wij gaan hier zeker vaker naar toe. Mag nog meer tuskse invloeden ....
    Een 10 ! En speciale complimenten voor de vriendelijk lachende zoon. ! (Jan noemen we hem)
    Groeten Ina Lans.

24. Weekendje in Amersfoort geweest met mijn vriendin. Hier op eet.nu gekeken en dit restaurant uitgezocht. Hadden gereserveerd, maar deze uiteindelijk verschoven (hadden eerst nog high tea), hier deed het personeel niet moeilijk over. Daarna lekker gaan zitten, wat drinken, kregen een mandje met heerlijk stokbrood en kruidenboter (gratis) aangeboden. Daarna de gerechten besteld. Ik had de gehaktrolletjes en vriendin de alle soortenvis schotel. Beide erg lekker, de gehaktrolletjes waren van Rund en mochten dus beetje rood zijn. Dit wist ik niet en personeel had het op een leuke manier uitgelegd. Zelfs aangeboden om het nog donkerder te bakken. Het was heerlijk. Verder flensjes met ijs, slagroom en chocosaus besteld, gevraagd om het te delen voor ons 2 of love coup er van te maken. Geen probleem, ook dit was erg lekker.
    Op het einde de rekening gevraagd.. kregen we nog 2 gratis drankjes aangeboden. (de ober ging zelfs zingen: "we gaan nog niet naar huis, nog lange niet xD)

Al met al.. zeer leuke gezellige avond.

25. Jordi & Rachelle

Ongelovelijk. Wat hebben wij lekker gegeten! Op een rustige woensdag heen gegaan en 2x het menu genomen wat op het bord buiten stond. Ik had een soort van mixed grill waar ik mijn twijfels over had, omdat je meestal vlees krijgt dat aan de droge kant is. Hier was absoluut geen sprake van! Alle vlees was heerlijk mals en sappig. Heerlijke kruiden waar je ook echt de mediterraanse keuken in terugproeft.
    Mijn vriendin had een spies met ook een aantal verschillende stukken vlees en ook dit was super. Alles was gebraden op de grill wat een heerlijke smaak aan het eten gaf.

De voorgerechten, een krabsalade en tomatensoep, waren ook in orde.
    Als nagerecht hadden we een dame blanche die wel wat beter kon. Deze was wat waterig. Dat is ook de enige reden dat ik hier geen tien geef.
    Wij waren nog geen €45 kwijt met een drankje der bij.

AB-SO-LUTE aanrader. De verhalen zullen nog veel rondgaan op de verjaardagen.

Restaurant Celik, tot héél snel!

26. Martijn en Rianne

Heerlijk gegeten hier. Een goed bord eten voor een hele schappelijke prijs. Het saladebuffet is een lekkere aanvulling. Broodjes en kruidenboter (vooraf) en thee (achteraf) krijg je van de zaak. Een prima service.
    Enige punt van kritiek is de achtergrondmuziek. De cd duurt ongeveer een half uur, dus die hebben we 3 keer gehoord.

27. Jan en Ada

Zeer gastvrij, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten voor een keurige prijs. Hier komen we zeker terug. We bevelen dit restaurant bij iedereen aan.

28. v.d.Burgt

Zeer vriendelijk en heerlijk gegeten voor een aangename prijs.

29. Wij hebben diverse keren gegeten bij Celik. Het restaurant is gelegen aan een mooi plein in Amersfoort.

De restaurant eigenaar en zijn familie zijn zeer gastvrij en bieden een goede service.

De bediening is uitstekend.

Het eten is van goede kwaliteit. Zeker gelet op de prijs/kwaliteit verhouding.

30. De carnaval in het zuiden ontvluchtend kwamen we terecht bij dit restaurant.

Voorheen een Joegoslavisch restaurant; ten tijde van de oorlog aldaar een Balkan-restaurant en inmiddels een Mediterrane keuken.

Wij hebben genoten van een zgn. haus-plate, met maar liefst 8 (!) verschillende soorten vlees, allemaal van de grill, met rijst en frites. De ietwat sobere saladebar (maar wel goed gepresenteerd en ook erg lekker) maakte de avond, samen met een lekkere wijn, een goed glas bier en een voortreffelijk juliska tot een zeer geslaagde.

Hier komen we zeker terug!

De bediening, de ambiance en de gezellige inrichting zorgen voor een geweldige sfeer!

De prijs tenslotte was een laatste aangename verrassing: daar kunnen de meesten hier in het Bourgondische Zuiden nog een voorbeeld aan nemen.

31. Wij eten gemiddeld 1 x per week in dit super restaurant! Soms gaan we er heen, maar meestal bestellen we telefonisch en halen het eten af. De familie Celik is zeer gastvriendelijk en het eten en de prijs zijn gewoon perfect! Een aanrader om voor de kerstdagen te reserveren (doen wij ook altijd). Wij zijn reeds diverse malen met vrienden en familie hier geweest en zelfs die komen steeds terug! De laatste keer hebben we hier ons jaarlijks familie-uitje gehouden, ook een echte aanrader! Burak, Seskin en Hawa, julie zijn echt TOP!

32. Lekker eten, goed vlees! Ook leuk en lekker dat er een saladebar is. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Dicht bij de stad, toppie dus!

33. Gezellig en super lekker eten.

Het personeel is vrolijk.

Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit, leuk uitzicht op de hof. En na lekker ontspannend gegeten te hebben, lekker de stad in. Top locatie dus.

Zeker een aanrader!

34. We hadden gereserveerd om 19.00 uur. Om 19.30 uur konden we aan tafel. Het was erg druk. Het duurde al 3 kwartier voor we de menukaart kregen, op het voorgerecht moesten we een uur wachten. Drankjes werden niet aangeboden, deze moesten we zelf bestellen. Het hoofdgerecht kwam iets sneller dan een uur, maar we waren zo uitgehongerd dat we het eten bijna niet meer konden proeven. Wat we proefden was erg goed. Het eten was ook niet duur. Maar we baalden wel ontzettend van de wachttijden!

35. Lekker gegeten, zelfs verrast door de vriendelijkheid van het bedienend personeel (attent op oplettend).

Je hoeft niet uren te wuiven voordat iemand je helpt en voorzien van je bestelling.

De salade, sauzen waren overheerlijk en dagvers gemaakt.

Het vlees goed gekruid en mals.

Superavond.

36. anita en harold

Wat een bijzonder vriendelijk personeel, vooral Borak (hoop dat we de naam goed hebben onthouden). Zijn brede glimlach bezorgt je, of je 't wil of niet, een goed gemoed. Het eten was heerlijk en royaal. Jammer dat we niet in de buurt wonen!

37. k. van den hoek

38. Ik kom er vaker, en neem altijd de lamsovenschotel. Deze is altijd lekker. Daarna een gezellig drankje aan de bar.

39. Celik is een gezellig restaurant, er is een hele ontspannen sfeer. Het eten is altijd goed, de bediening is erg vriendelijk.

Heerlijke kerrierijst!