Beyers's profielfoto

Tilburg
  3. 7,2

La Gare

Reusel

Beyers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

Meermaals hier geweest… Hier betaal je zeker voldoende, maar je krijgt dan wel een zeer fijne culinaire ervaring met uitzonderlijk vriendelijke bediening in een sfeervolle omkadering. Het is zo'n eetplek die je alle zorgen doet vergeten en enkele uren in een droomwereld doet vertoeven. Jammer dat de huiswijnen geen hoogvliegers zijn en je bijna een duurdere fles moet bestellen om daar ook ten volle van te genieten… Maar het houdt ons toch niet tegen om terug te komen… Divino heeft best wel iets verslavends…

2. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Vistro Parenzo

Visproeverij genomen - voor 17,50 euro per persoon een rijk gevarieerde warme vis- en gambaschotel met frietjes, koude en warme groentjes. Waar voor zijn geld! Veel vis… De warme groenten alsook de heilbot mochten wel creatiever gekruid worden. Nu stelde de smaak niet veel voor. Andere vissen dan weer goed gekruid. De presentatie van de sla en frietjes was zeer basic…
    Echter voor deze prijs klagen we niet!

3. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Het was 3 jaar geleden dat we nog eens bij Lucas (easy) aten. Toen waren we één van hun beste klanten. Door andere omstandigheden kwamen we er tijdelijk niet. Vandaag was het eindelijk nog eens gelukt. Conclusie : Het loont echt nog wel de moeite… Maar toch net iets minder sterk dan in een vroeger leven… De presentaties waren nog steeds in orde, maar toch minder bijzonder… De smaken waren nog steeds even perfect. De vroegere gastvrouw Kelly had de touwtjes stevig in handen en gaf je een zeer welkom thuis-gevoel, bewaarde een correcte afstand maar had uiteindelijk elke klant toch kort persoonlijk gesproken… Het huidige personeel is zeker zeer vriendelijk, maar toch leek de inhoudelijke nadruk meer te liggen op "Wat bestelt u zeker nog bij om te drinken? " Met als gevolg dat we mínder drank besteld hebben dan vroeger… Dus : nog steeds zeer goed, maar de bijna vanzelfsprekende wauw-ervaring van weleer was toch iets verder weg. Voor alle duidelijkheid : wij gaan zeker nog terug, maar misschien wel iets minder frequent.

4. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor 't Bergsch Backhuys

Oogt mooi en gezellig... bediening is zeker ook vriendelijk en correct te noemen, maar de prijskwaliteit-verhouding is echt een domper op de feestvreugde... Eten was wel lekker, maar niet hoogstaand, de prijs was dat wel...

5. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Binnenhofje

Bijzondere locatie in een binnenhofje, dat vroeger het "schip van een kerk" was... De toren staat er nog en de omliggende huisjes zijn gebouwd uit de stenen van de voormalige kerk.
    's Avonds kan je hier - denk ik - alleen tijdens het weekeinde terecht, maar voor een lunch is dit echt een leuke plek, met originele gerechten aan een toch eerder zacht prijsje... Bediening correct, doch eerder wat afstandelijk.
    Maar ons zien ze hier zeker nog terug.

6. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Oosterhout

Ontzettend vriendelijk personeel !
    We verbleven recent enkele dagen in Oosterhout en zijn hier telkens met evenveel enthousiasme ontvangen door alle medewerkers. Zeker de dagschotels of 3-gangenmenu's zijn zeer goed betaalbaar...
    Soms (bvb bij sliptongetjes of spareribs) staat er de melding "onbeperkt"... Dat is ook echt waar : personeel kwam zelf meermaals vragen of we voldoende hadden. De ligging op het fraaie marktplein biedt een enorme meerwaarde.
    Inrichting binnen ook apart.
    De "gewone kaart" is niet extreem duur, maar ook niet voordelig...

7. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Ark
    Nederlands Reusel

Lange tijd onze "2e-keus-lunchplek" in Reusel geweest, maar sinds enkele gewaagde vernieuwingen op de kaart denken we daar toch heel anders over. Lekker en creatief, voor een aanvaardbare prijs.

8. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Los Latinos

Als het druk is kan het allemaal wel wat langer duren, maar als je de relaxte sfeer kan waarderen is het hier bijzonder gezellig en lekker voor niet te veel geld.

9. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Oringer Marke

Wij hebben hier 2 nachten in hotel verbleven (promotie met inbegrepen 3-gangenmenu). Het stelde ons tevreden genoeg om de dag nadien hier nogmaals te eten.

De bediening was zeer vriendelijk, op onze vraag zelfs speciale aardappelbereiding gekregen. Verder correct eten voor een aanvaardbare prijs.

10. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Celik
    Mediterraans Amersfoort

Super! Zelden zulk een fijne restaurantervaring beleefd. Eten was zeer smakelijk bereid, bediening zeer gemoedelijk en correct. Prijzen zeer democratisch. Absolute aanrader!

11. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Beyers

Enkel een middagsnack gegeten (vissoep en broodje beenham) maar daar was niets op aan te merken, integendeel : lekkere smaakvolle soep, en ook het broodje smaakte goed af, en ik kon er makkelijk weer een halve dag tegenaan... Vriendelijke bediening, sfeervol gebouw (oud schooltje) en correcte prijzen.

12. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Fretpot
    Snackbar Hollum

Beyers

Gisteravond hier nog een hapje afgehaald. Vriendelijke bediening, lekker, niet bijzonder, maar gewoon een goed betrouwbaar adres.

13. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Cantina Dolores

Beyers

Tijdens ons verblijf in het naastgelegen hotel (wat ons trouwens zeer goed beviel !) hebben we ook twee maal in dit restaurant gegeten : de eerste keer chilaquiles en fajitas (zeer geslaagd ! 9/10) - de tweede keer tapas (eerder gewoontjes te noemen 6/10).  Jammer dat het er in de ogen van de bediening enkel perfect kan verlopen.  Toen we de eerste dag meldden dat het zeer lekker was, werden de complimenten onmiddellijk overgemaakt aan de kok, toen we de tweede dag opmerkten dat de soep veel te hevig gekruid was, werd dit gewoon niet gehoord maar meteen weggelachen... Als je de mening van de klant vraagt, moet je hier toch tegen kunnen... Al bij al toch een leuke plek om te eten, en als je voor Mexicaans gaat, ook lekker...

14. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Veldhoven

Inderdaad, beetje duurder (voor sommige gerechten veel duurder) dan andere restaurants van dit type... maar wel zeer smaakvol gegeten (gewone Kempische porties, dus dat is toch voldoende hoor), respectvolle bediening. Zowel restaurant als personeel stralen degelijkheid uit. Wil je liever uit je kledij barsten, ga dan naar een andere Chinees, maar ik betwijfel of het beter zal smaken...

15. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Da Chang
    Chinees-Indisch Zoutelande

Beyers

Jammer, maar ik heb echt al veel lekkerder Chinees gegeten... Een tip : neem vertrouwde gerechten - de specifieke specialiteiten of het "origineel Chinees menu" hebben toch wel een té aparte smaak.. Los daarvan wel een gezellig restaurant.

16. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Salsa Terra

Beyers

Fijne kaart, lekker maar geen wauw... Toch best te genieten. Zeer vriendelijke bediening. Gewoon goed zonder bijzonder te zijn.

17. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Bel Paese

Beyers

Zeer lekkere pizza én de lekkerste pasta die ik ooit al gegeten heb. Vriendelijk, ongedwongen... Enig minpuntje is de kwaliteit van de wijn.

18. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Hotel restaurant de Distel

Beyers

2x binnen geweest enkel om iets te drinken... De eerste keer lange wachttijd maar de kwaliteit van de koffie maakte nog veel goed, de tweede keer heeft men gewoon niet naar ons omgekeken en zijn we uiteindelijk na een kwartier dan maar weer naar buiten geweest. Voor men ons ertoe kan verleiden om hier te komen eten zullen alle andere adressen én de supermarkt in Zoutelande gesloten moeten zijn.... Droevig.

19. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Kanpei
    Chinees-Indisch Reusel

Gewoon echt lekker eten. Geen tralala, geen bijzonderheden, vrij basic maar wel zeer zeer lekker.

20. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor El Toro Loco

Sfeer en bediening vriendelijk en in orde... zelfs al was er een gerechtje vergeten - het werd op een correcte manier opgelost en met de glimlach.
    Kwaliteit en smaak van eten viel best mee, maar de prijs-kwaliteitverhouding is echt om te huilen... 6 euro voor 2 garnaalkroketjes die maar zo groot zijn als een aardappelkroket... komaan zeg... 5,50 euro voor 6 schijfjes gerookt varkensvlees, flinterdun en 3 cm diameter... Dat is echt niet meer redelijk. Jammer, want de ligging, de atmosfeer, de inrichting, de smaak, het liet allemaal een positieve indruk na. Zonde zonde zonde... Terwijl met een klein beetje extra moeite, bvb een blaadje sla, een zongedroogd tomaatje, enkele stukjes paprika erbij, of gewoonweg iets grotere porties conform de prijs, de klant met een heel ander gevoel naar huis gaat.

21. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Más Tapas y Vinos

Al enkele jaren trouwe klant hier. Enige minpuntje is dat de prijs zeker niet mag stijgen, maar verder ken ik weinig zulke ontspannende en lekkere eetplekjes. Remco, de uitbater, heeft dat daar allemaal goed geregeld. Zeker eens langskomen. Gezellig, warm, lekker, vakantie eigenlijk..

22. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor La Gare
    Nederlands Reusel

Wat jammer zeg.... Vroeger kwamen we hier vaak en waren we altijd blij verrast door de vlotte bediening en de zeer uitgebreide maaltijden. Ik wil onze meest recente eet-ervaring zeker niet als slecht bestempelen, maar La Gare leek toch veel van zijn pluimen verloren te hebben... Enkele voorbeelden : Het duurde 5 minuten alvorens iemand ons verwelkomde, vervolgens 10 minuten alvorens men onze bestelling kwam opnemen, vervolgens ruim 35 minuten bereidingstijd terwijl we de enige aanwezige klanten waren, en het enkel om een stuk gebakken vlees & vis ging... De meerval (een zoetwatervis toch...) smaakte zeezout, de portie warme groenten bleef - hoewel veelbelovend op de kaart - toch slechts beperkt tot één rolletje sperzieboontjes met spek, terwijl je hier vroeger echt een kommetje warme en koude groenten kreeg... De spekjes rond de kip vandaag waren hier en daar zwart gebakken... Bovendien stond de radio zeer luid, die werd op onze vraag wel zachter gezet. Jammer, ik ben ervan overtuigd dat ook de huidige uitbater beter kan en ga er dan ook vanuit dat het volgende keer beter zal zijn. Nogmaals, de ervaring van vandaag was niet ronduit slecht, maar we zijn veel beter van La Gare gewoon. Ik hoop hier na mijn volgend bezoek terug iets beter te kunnen schrijven en zal dat in dat geval ook zeker doen. Toch belangrijk om te melden : de gevraagde prijzen zijn nog steeds zeer democratisch. La Gare, ik zou zeggen, ga ervoor - het zou jammer zijn dat dit tot op heden altijd zeer fijne eetadres stilaan aan kwaliteit zou gaan inboeten.

23. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Nagoya
    Japans Bladel

Ondertussen deze zaak meermaals bezocht. Zeer vriendelijke gastvrouw. Eten blijft zijn kwaliteit behouden. Ons zien ze hier in elk geval nog regelmatig.

24. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Beyers

Als restaurant ronduit ongezellig te noemen, maar als afhaal veruit de beste uit de omgeving.

25. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor D'n Ouwe Brandtoren

Beyers

Zeer toffe ligging voor warme zomerdagen. Op andere dagen - en op het vlak van culinair aanbod - eerder matig te noemen.

26. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Nagoya
    Japans Bladel

Leuke plek om lekker te eten. Wel 1 minpuntje, er durft wel eens iets mis gaan met de bestelling (deze moet je schriftelijk doorgeven - in 5 rondes met telkens 5 kleine gerechtjes per persoon). Soms durft er wel eens iets meekomen wat je niet besteld heeft...en wacht een ander er op - of andersom... Dat is echt een werkpunt. Maar verder enkel positieve ervaringen.

27. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Beyers

Restaurant heeft foute naam want we voelden ons (althans op culinair vlak) niet verwend. Er waren lekkere dingen bij, maar sommige gerechtjes (garnaalkroketten, cannelloni met forel, conchiglie pasta, chocolade tompouce...) waren echt smaak- en fantasieloos gebracht. Akkoord, voor 25 euro heb je veel variatie, maar met vergelijkbare formules hebben we elders al veel betere ervaringen gehad. Jammer, want de bediening was ok, de kaart oogde hier best leuk en de inrichting had ook wel iets. Maar voorlopig komen we niet weer...

28. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Telkens we hier komen eten betere en betere ervaring. De à la carte-kant op zich blijf ik prijzig vinden, maar als je er een menu neemt of voor de easy-kant kiest, heb je voor een zeer redelijk budget fantastisch lekker gegeten. Met mij grootste felicitaties voor de keuken en de bediening. Dit restaurant verdient de grootste onderscheiding.

29. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Promessa
    Nederlands Eersel

Wij kwamen tot een half jaar geleden regelmatig in dit restaurant. Eten is lekker, zeer lekker. Maar sinds de naam- en stijlverandering merk ik vooral dat de prijs verhoogd is.
    Ok, eten blijft goed, maar twee jaar geleden kreeg je even lekker eten voor heel wat minder geld + betere bediening. Jammer.

30. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Een aantal van de gerechten hier zijn echte pareltjes. Het 4-gangenmenu biedt de (enige) mogelijkheid om tegen een redelijke prijs uit eten te gaan.
    Los daarvan zijn de porties eerder klein en de prijzen eerder hoog te noemen, maar het is er wel lekker & zeer gezellig.