Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Wat een relaxt personeel humor vriendelijk top, eten buitengewoon heerlijk avondje uit geweest.

2. Love this place for Almere!
    Always cozy and great music.
    Staff already knows my name and always welcomes with the smile
    Great food for vegans and everyone

3. Victoria

4. Wij waren op vakantie en via recensies bij “de Pizzabakkers” uitgekomen. Lekker eten! Goede wijn! Prima bediening! Goede prijs-kwaliteit! We komen zeker nog eens eten als we weer in de buurt zijn!

5. Fons van Geelen

Het eten was prima en de hoeveelheid was zeer ruim. Het licht binnen zou wat sterker mogen zijn want meer dan de helft van de bezoekers zat met het licht van de telefoon het menu te lezen. We komen er zeker terug.

6. Super bediening, niks mis mee, alleen had ik mijn twijfels of het brood wel echt vers was, het was droog en smaakte als een paar dagen oud. Het beleg wat erop zat was wel goed en ook de bediening was perfect. Eigenaresse onvriendelijk en ongeïnteresseerd.

5,9
  7. Wat een drama restaurant is dit zeg. Net aan de tafel werd ons medegedeeld dat het druk zou zijn, of we daar even rekening mee wilde houden. Het restaurant was half vol. 2 uur gezeten en maar 3 rondes met eten gehad. Alle gefrituurde dingen smaakte naar oud frituurvet, andere dingen waren doordringt door olie uit de pan en de biefstukpuntjes waren zo doorbakken dat het net kauwgom was. Ook waren de kroketjes zolang gebakken dat er geen vulling meer in zat. Allerlei smoesjes met waarom het niet snel ging. Geen excuses niets. Hier kom ik niet meer.

1,1
  8. Kom al jaren bij Pallas Athene! Goede service en heerlijk eten!

9. Een QR menu?? Niet het meest gezellige moment om wat uit te kiezen zo met z'n allen achter je smartphone.

Ober had geen idee wat de specials waren.

Ze aanvaarden geen cash. (Zucht) Met als excuus dat het overal zo is. Omdat ik graag keuzevrijheid heb qua betalen valt deze zaak voor mij al af (naast het ontbreken van normale menukaarten dus)

En helaas...dezelfde allures als een Starbucks: veel te duur...

Als vervanger van Mocka More in Almere is dit zaakje geen waardige opvolger qua koffie aanbod en klantvriendelijkheid.
    :-(

10. Jovi

11. De eigenaar is niet klantgericht, na 1,5 ronde kreeg mijn vrouw een spasme in de maag. Daardoor krijgt zij enorme helse pijnen en kan niet meer eten. We hadden de 2e bestelling sushi s net op tafel staan toen het gebeurde. De eigenaar weigerde om de op nog de tafel staande producten in te pakken voor ons. Hij dreigde zelfs met boete geven voor verspilling. Tevens liet hij ons het volle bedrag betalen 69 euro. Hij wilde niet van enig begrip weten voor de plotseling opgetreden blokkade. Normaal heeft mijn vrouw soms een aanval, maar nu was het stabiel. We durfden het er dus op te wagen om uit eten te gaan. Ik zal iedereen binnen onze familie en ruime groep van kennissen afraden om naar Kimono te gaan. Onbegrijpelijk dat zo gereageerd werd op een sérieuse aandoening. Nooit nee nooit meer Kimono.

12. Anne Boersma

Je kunt hier altijd heerlijk vegan eten! Vooral de hamburgers zijn erg lekker. Het personeel helpt mij altijd goed en met een mooie glimlach. Echt een aanrader dus!

13. Robert Hollenberg

Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. We zijn hier nu 2x geweest en gaan zeker vaker hier eten!

14. 14 oktober eten besteld. Eten werd geleverd, maar het was niet compleet dus gebeld om dit door te geven. Er wordt gevraagd of ik teruggebeld kan worden. Prima. Ik word gebeld en ik word ervan beschuldigd dat me eten wel is geleverd want ze hadden de camera beelden bekeken. Nou dat viel in het verkeerd keelgat. Word gezegd aan de dame aan de telefoon je spreekt met de manager hoor en niet dat je denk dat je met een of andere spreekt. Nou manager of niet voor mij als klant maakt dat geen verschil en om zo denigrerend over je personeel te praten naar een klant dat is respectloos. Uiteindelijk lange discussie aan de telefoon en me overige eten niet gekregen want ze wisten het zeker dat ik het wel zou moeten hebben. Prima want de kids moesten op tijd naar bed, maar natuurlijk sprakeloos en boze klant. Deels geld terug maar niet alles. Al met al slechtste service dat ik ooit heb meegemaakt en advies aan de manager om een training klantgerichtheid te volgen. Totaal geen empathie vermogen en geen excuses totdat ik het aankaartte. Beneden niveau. Geen aanrader!

15. Sfeer en service is superb, heerlijke werkplek of om een date te hebben.
    Eten is enorm heerlijk maar wel wat aan de dure kant.
    Kom graag terug!

16. Italiaans Almere

Joop en Christien Kok

Zeer tevreden, altijd vriendelijk personeel, fijn om bediend te worden, knus, fijn sfeervol, heerlijk restaurant wij komen hier al jaren, heeeeel erg goed en lekker eten. ❤️

17. Sorry zo super slechte smaak na 1 hap alles weg gegooit ik had roti kip met bot. Zo smerig. Een hoop geld voor niets dus. Ook maar 2 stukjes kip schandalig. Ga er dus nooit meer bestellen.

1,1
  18. Ellis de Groot

We hebben eten besteld bij Yamas via thuisbezorgd. Nooit doen mensen.
    Het zijn veel te kleine porties, het eten is koud. Patat zit in babyzakjes. Sla voor 10 pers in 1 baby bakje rijst heel weinig en koud. Schandalig dit, dan bel je ze op en begrijpen ze je ineens niet meer. En dat voor 150 euro. NOOIT MEER.

1,4
  19. Internationaal Almere

HarborHouse

20. Nederlands Almere

Gingen naar de bioscoop dus graag snel iets eten. Nou, dat hebben ze prima geregeld. Alles zeer vlot door meedenkende bediening. Super. Eten is ook prima, goede prijs/kwaliteit.

21. Bij binnenkomst een kwartier gewacht tot er iemand langs kwam voor een drankje.
    Daarna ruim een half uur moeten wachten op het eten. Eten zelf was prima, service was slecht. 'Weinig personeel' kregen we te horen.

22. Nederlands Almere

Goed eten, vlotte bediening, goede prijs kwaliteit.

23. WAARDELOOS.
    Een uur te laat wordt een koude pizza bezorgd.
    Excuus van de bezorger: we hebben maar twee fietsen…

24. Internationaal Almere

Zwaar teleurgesteld. Kipshoarma schotel was een niet weg te krijgen droge hap van door de gehaktmolen gehaalde kip. Mini bakje knofsaus 1 euro extra😢. Voor onze verhuizing altijd heerlijk bij sphinx Almere haven besteld. Maar hier in stad nooit meer😤

1,2
  25. We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was ongedwongen. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug. Tip! Zou mooi zijn als er meer keus in speciaalbier was.

26. Eetcafé Almere

Ambiance oke. Bediening vriendelijk. Ik had wel het gevoel dat het wat gehaast was en we van tafel gekeken werden. We waren met 8 personen. Het eten was niet verkeerd, wel wat zout. De biefstuk waar over geroemd wordt, vond ik wat tegen vallen. De prijs/ kwaliteitsverhouding vind ik niet oke. Ik vind de prijs aan de hoge kant. Te bedenken dat alles apart bijbetaald moet worden. Behalve dan het brood. Keuze was alleen wit brood en was dan weer erg veel. Ik zou zelf niet zo gauw voor Loetje kiezen.

4,5
  27. Drama, snel langs heen lopen, slechte kwaliteit eten, droog brood, kleine droge burger, sla niet vers volgens mij.. Drinken duur.
    De Beren gaat hard achteruit, jaren geleden kon je hier nog prima eten, nu echt heel hard langs heen lopen, echt zonde van je geld.
    Heel erg jammer

2,4
  28. Internationaal Almere

Heerlijk eten. Persoonlijk zeer vriendelijk word goed ontvangen. Ga hier graag heen om te eten gezellig aan het water of binnen. Vrij parkeren.

ECHT EEN AANRADER.

29. Wij kwamen rond 5 uur iets drinken en eten. Het begon goed met een vriendelijke bediening. Terras was netjes en rustig. Kennelijk wisselde de bediening en kwam er onvriendelijke dame. Naast ons begonnen ze met een cirkelzaag schotten door te zagen. Herrie en stank. We moesten te lang wachten op het eten. Niet correct afgerekend. Grote mond toe! Zeer slecht en nooit meer.

3,6
  30. Internationaal Almere

Het gezelschap zelf moet de sfeer bepalen. Ontvangst (ruim van te voren gereserveerd) "op het botte af" en dat tegen "Opa en Oma" die gezellig een leuke lunch hebben geregeld. Eten prima! Bestel echter geen salade bij je eten...
    Alles netjes uitgeserveerd (voor 12 man/vrouw). Denkt u nog aan mijn salade? Die eet ik graag bij mijn sate..."Zal er zo wel aankomen...". Ik vroeg het beleefd maar een snauw van een jonge serveerster, het kan blijkbaar. Vast personeel tekort, ik leg de lat niet hoog... toon wederom gezet.

Bij opname van het volgende drankje... kunt u nog eens kijken naar mijn salade? Ja, hoor. Wel "Ja" zeggen maar vooral alleen aan de bar de drank regelen en naar de andere tafels gaan. Inmiddels mijn bord leeg, bij het volgende drankje: "Laat de salade maar zitten, bestel maar af want ik ben inmiddels al 5 minuten klaar met eten". Zal ik doen...

Prompt na wederom zo'n 5 minuten, "Het opperhoofd van de bediening": "Kijk eens, hier de salade en excuus voor het wachten".... Erg fijn maar u mag het weer meenemen... net ook al aangegeven dat ik het niet meer hoef. Ik ben al uitgegeten (tja, dat werkt bij mij niet maar deze dame kon het chagrijn niet verbergen, mijn schuld?). Vervolgens komt de salade met dezelfde "egards" bij de volgende drankronde wederom mee. Inmiddels wordt de serveerster vriendelijk door 12 man/vrouw toegelachen... wat een pruttent.

Als je gezellig iets wilt eten, rijd lekker door en niet naar deze locatie... "Harbour" onwaardig. Prima locatie. Personeel verprutst de sfeer, ambiance en gezelligheid. Ik was hier op uitnodiging. Eerder al eens geweest met soortgelijke ervaring. Nu kan ik het niet nalaten om anderen "te waarschuwen". Probeer iets anders en voorkom teleurstelling.