Yamas in Almere

Food & Drinks!

Yamas laten bezorgen?

ONS GRIEKS RESTAURANT IN ALMERE:

Onze keuken is dagelijks geopend van 11:00 tot 22:00 uur, ook op zon- en feestdagen. Onze chefkok Litsa is speciaal uit Griekenland naar Almere gekomen om haar authentieke Griekse gerechten aan ons menu toe te voegen. We nodigen je graag uit om deze gerechten te komen proeven in ons Grieks Restaurant in Almere.

Binnenkort gaan wij starten met Griekse kooklessen in onze keuken. Als je van koken houdt en bij wilt leren, dan moet je zich zeker inschrijven. Het worden speciale avonden, die wij je van harte aanbevelen. Volg ons op Facebook voor het laatste nieuws. Uiteraard kan je bij ons nog steeds terecht voor bruiloften, partijen, catering en speciale Griekse producten!

Gezondheid, Ya-mas en graag tot ziens,

Kostas Tsionaras

1420797532 90
1462122008 67
1481194844 68
1519340514 47
1522519320 70
1532055738 78

1. Suzanne

Het all you can eat concept was tot onze verbazing erg "uitgekleed". Mini mini hapjes… je mag vijf ronden van vier hapjes per ronde bestellen dus je kan je best vol eten maar als je gefrituurde garnalen vraagt en 1 hele garnaal krijgt…
    Het meest storende was de jongeman die de bestellingen reed en continu langs onze tafel liep met zijn oranje "thuis bezorgd" tas om bestellingen op te halen. Smaak van het eten was prima.

2. Elefteria

De chicken souflaki was heerlijk, alleen de koolsalade zag er verlept uit en de twee komkommerschijfjes die erop lagen uitgedroogd. We hebben erg lang op het eten moeten wachten, maar de (erg grote stukken) kip was heerlijk.

3. We hebben lekker de Mezedes gegeten, echter werd er per ronde regelmatig iets vergeten. Duurde ook lang tussen ophalen bon en bezorging gerechtjes.
    Gelukkig werd na aanspreken een van de serveersters het probleem verholpen, gemiste gerechten werden na geleverd. Jammer dat ander personeel meer oog had voor de vaste klanten

4. R.visser

Wij hebben heel smakelijk gegeten, heerlijke gerechten en. Prettige bediening. We hadden al eens hier gegeten en was wederom prettig verrast. Prima prijs voor deze kwaliteit. Een aanrader.

5. Erg lekker eten!
    Goeie bediening en heel vriendelijk!
    Het restaurant is ook prachtig en super qua sfeer!

6. G. Kooijman

Heerlijk gegeten in een bijzonder gezellige ambiance

7. Coen Pouw

Een zeer geschikte locatie voor een leuke avond uit. Prima service en heel vriendelijk personeel. Zeker een tweede bezoek waard.

8. Miranda

Na een hartelijk welkom heerlijk gegeten. De kaart is zeer uitgebreid em daarnaast kun je ook kiezen voor griekse tapas. De bediening is goed, professioneel en uiterst vriendelijk!
    Het restaurant ziet er tip top uit.
    Kortom een aanrader voor heerlijk authentieke grieks eten.

9. Super lief personeel! Heel gastvrij restaurant en heerlijk eten!

10. Gewoon goed, uitstekende service, aardige bediening.

11. Connie Fokker

Het was erg druk waardoor ze het werk niet aankonden. Dingen die vergeten werden, erg rommelig en lang overal op wachten.
    Het staat bekend als kindvriendelijk, maar iets als kleurtjes waren er niet zelfs geen gewone potlood of pen zodat ze zich even konden vermaken.

12. Marieke

Heerlijk eten voor een leuke prijs. We hadden het bioscooparrangement. Een kleinere kaart, maar nog steeds genoeg keuze. We hadden de mixed grill en de mixed fish... Vooral het lamskoteletje... mmmmm
    Zeer vriendelijk personeel en mooie entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Vriendelijk personeel en lekker eten voor een schappelijke prijs.

14. Angelique

Goede bediening, wij het tapas menu gedaan! Was heerlijk! Miste alleen het glaasje ouzo;-)

15. Bea de la Paz

Opnieuw heerlijk gegeten in een ongedwongen, relaxte setting met zeer vriendelijk personeel.

16. Gezellig restaurant, leuke kaart met onbeperkt hapjes,

17. Yamas staat normaliter bekend om haar heerlijk sfeer en kwalitatief uitstekende gerechten. Wij hadden de pech dat wij gereserveerd hadden op zaterdagavond 21 april… Terrassen weekend te Almere Stad. Dat weekend ook nog zonnig daarom zeer druk en dat was te merken. Wij hadden een gerecht gekozen dat wij enkele weken eerder ook hebben gegeten en verschil was aanwezig. Ik neem mijn petje af voor de medewerkers die hun uiterste best doen. Ik weet zeker dat het de volgende keer absoluut top is. Yamas is zeer de moeite waard :-D.

18. Anneloes

Weer heerlijk gegeten in het mooi verbouwde Yamas. Blijft een aanrader in Almere Stad. De Griekse eigenaar maakt altijd een praatje. Super!

19. Carla van Beek

Komen er zeer regelmatig. Heerlijk eten. Nemen meestal tapas menu. Personeel en eigenaar zijn heel gastvrij en binnenkort gaan we er weer eten als we gaan trouwen. Echt top.

20. Brouwer

Super gezellig restaurant, geweldige service, lekker gegeten patat alleen wat te hard, bij het bioscoopmenu zit geen groente dat vonden wij echt een gemis.

21. Politiek

Ondanks dat we gereserveerd hadden via de site, moesten we 15 min. wachten tot er een tafel vrij was.
    Er was dus geen gereserveerde tafel voor ons.
    Kregen een drankje aan de bar. Zou leuk zijn geweest als deze dan van het huis was geweest.

22. Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Griekse sfeer.

23. Ria waijerink

We waren met een groep van 7 personen op vrijdagavond. Het was erg druk en daardoor duurde het ook erg lang voordat we iets te eten kregen.
    We hadden gekozen voor het mezzedes menu en bij elke gang moesten we heel erg ons best doen om de bestelling door te mogen geven terwijl het bedienend personeel stond te geinen met elkaar achter de kassa.
    Het eten was goed. Sommige gerechten erg lekker, andere gerechten een beetje smakeloos.
    Een prima restaurant, zou hier alleen niet zo snel meer terugkomen in het weekend.

24. De tafel die we een week van tevoren hadden gereserveerd was weggegeven aan iemand anders. En nee, we waren niet te laat maar zelfs 10 minuten te vroeg. We hebben ongeveer 20 minuten staan wachten tot een andere tafel klaar was.
    Het eten was lekker, al vond ik het gegrilde vlees aan de droge kant.
    Bij het toetje bestelden we dame blanche. We kregen 2 bolletjes ijs met slagroom. Dus vragen om de chocoladesaus. Die bleek op te zijn.
    Ik ben erg teleurgesteld over aandacht en communicatie: geef even en drankje als mensen moeten wachten, zeg het als het bestelde toetje er niet meer is en vraag of we het dan toch willen....
    Het eten is lekker, het restaurant gezellig. Maar toch ging ik niet blij naar huis.

25. Vriendelijk personeel, waarbij alles mogelijk is. Eten is goed en prima op geserveerd.
    Ik kan niet wachten tot dat ik bij warm weer op jullie terras kan zitten en genieten van de mezze.

26. Lekker eten, hele vriendelijke bediening, echt een avondje uit.

27. Nathali kesimaat

Zoals altijd was het weer een super ervaring.
    De locatie is goed, de uitstraling van het restaurant ontzettend mooi. Een heerlijke rustige sfeer, vriendelijk personeel, en het eten was zalig.
    Kostas is een hele vriendelijke man die zijn restaurant duidelijk met veel liefde en plezier runt.
    Tot snel weer.

28. AnneMieke de Boer

We hebben gister erg lekker en gezellig gegeten bij yamas. De bediening is zeer vriendelijk en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Dit is de meest slechtste en smerigste restaurant ooit!
    Wat een baggertent zeg. Het eten is niet te pruimen. Vlees was droog en eten was niet goed op smaak gebracht. Velen gerechten waren gewoon smaakloos.
    Je merkte dat de maaltijden totaal niet met liefde waren voorbereid.
    Wij hadden gekozen voor het all-you-can-eat tapas arrangement. Tijdens het aanvinken van de schrapkaart, moesten we heel lang wachten totdat die kaart uiteindelijk in beslag werd genomen. De bediening was niet oplettend, waardoor je ze telkens moet wenken om de bestellingen op te nemen. Hetzelfde geldt voor het bestellen van de dranken. Doordat dit allemaal te lang duurde hebben wij maar 2× de schrapkaart kunnen invullen en heel weinig gegeten.
    De bediening was niet toegankelijk en heel erg onbereikbaar. Ook tijdens de afhandeling van de betaling werd er ook nog heel vrijpostig en onbeschoft gereageerd, omdat er volgens hun nog een bepaald bedrag miste. Dat maakte de avond echt tot een top avond! Echt hoor. Ik vind dit restaurant een schande en een teleurstelling. Mij zie je hier never nooit meer! Ik raad het ook echt niemand aan.

30. We hebben hier al vaker gegeten. Altijd heerlijk. Echter deze keer paar tegenvallers. De eigenaar was er door familie onstandigheden niet en dat was te merken. Het was druk met vakentijn en er werden veel mensen weg gestuurd. Onze mezzes was duurder vanwege de “feestdag”. En het duurde best lang tussen de rondes. En sommige hapjes waren gewoon op. Beetje jammer. Maar is een moment opname want we hebben vaker mezes gegeten bij Yamas en toen was het absoluut top.
    Dus nig steeds een aanrader.

31. Heerlijk gegeten! Wel bij de BUREN…

Super leuk Valentijnsdag!
    Dan zorg je dat je van te voren reserveert anders is je avond gedoemd te mislukken. Aangekomen bij Yamas zat de tent dan ook vol en kregen we het verzoek om even te wachten bij de bar. Geen probleem, met Valentijnsdag verwacht je ook niet anders. Echter werd mijn geduld wel zeer op de proef gesteld aangezien er nog twee koppeltjes voor mij al aan de bar zaten te wachten. Complimenten voor de jongen bij de bar die de toch al in grond gezakte sfeer toch probeerde te redden.

Na een lange poos te hebben gewacht ben ik de buren maar gaan opzoeken. Hoewel zij het nog drukker hadden dan Yamas hebben zij mij binnen tien minuten kunnen voorzien van een tafel zonder dat ik hier heb gereserveerd.

Het eten was zeer lekker, echter wel verzorgd door de buren...

32. Uit eten fanaat

Super goed eten en gezellige sfeer. En heel vriendelijk personeel.

33. De Kroon

Eten laten bezorgen. 1x vegetarisch en 2x alexander schotel en gyros, met salade en friet. Verdeeld over 3 jaar hebben we 1x per jaar hier besteld en thuis laten bezorgen. 3x is echter scheepsrecht en we bestellen hier geen eten meer. Het duurt lang en is lauw bij aankomst en koud als het maar even op je bord ligt. Salade stelt niets voor, is smakeloos terwijl de rest in ieder geval voor ons veel te zout was. Alles maar dan ook alles brem en brem zout, tot aan de tzatziki aan toe. Dus nee, wij vinden het geen aanrader.

34. Weer lekker gegeten afgelopen week met vrienden van mezzes tot broodje gyros souvlaki schotel. Alles was weer ouderwets lekker en goed goed gekruid. Vriendelijke bediening, relaxte sfeer.

35. Eerste keer moesten we 1 uur wachten voordat we aan een tafel konden zitten terwijl we gereserveerd hadden.

Tweede keer kregen wij niet tegelijk te eten. 1 persoon van de 5 kreeg pas zijn eten nadat de rest uitgegegeten was. Ook kregen we de salade pas nadat de hoofdgerecht op was.

Toen we er wat van zeiden, leek het alsof het personeel het niets kon schelen.

36. Vanavond hier voor het eerst gegeten. We hadden de Griekse variant van all you can eat. Super lekker eten met attente bediening. Prijs kwaliteit verhouding prima en voor herhaling vatbaar. Tent ziet er verder schoon uit.

Kortom: een aanrader

37. Visschotel gegeten, was heerlijk. Met de koude Mezze. Schotel was ruim voldoende. Sfeer lekker ongedwongen.

38. Yammas is open van vroeg in de middag tot 22.00.
    We hadden er vrijdag gegeten Mezdes (griekse tapas) je kunt per ronde 3 gerechtjes bestellen en zovaak je wilt. De tijdsduur is 2,5 uur voor 22,50 pp.
    De kaart was opgedeeld in 4 delen, salade, voorgerechtjes, vis en vlees. Je schrijft je gerecht nummers op een briefje en na de eerste ronde ook op ons servetje, want onthouden wat je ook al weer heb gekozen blijkt moeilijker dan je denkt.
    De ossenhaas was botermals. De kis, varkens spiesen waren verrukkelijk. Gyros uit de oven met kaas, jammie. Alles was fijn gekruid, maar de kruiden overheersten niet. De porties scheelden per keer wel wat in grote. De bediening was attent, zodra de laatste klaar was met eten werden de bordjes opgehaald en namen ze de nummers voor de nieuwe ronde mee. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Leuk van dit concept is dat je ook een aantal onbekende gerechtjes probeert. Na 2 uur en 5 rondes zaten we echt prop vol. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

39. M. Keijzer

Kwamen regelmatig een broodje Gyros bestellen. Omdat ze recentelijk door de gyros heen waren maar een pita met worst besteld. Bij thuiskomst zagen we dat we maar een HALF worstje per persoon hadden gekregen. Echt schandalig weinig!
    Toen ik me beklaagde bij de bedrijfsleider ging hij toch tegen me tekeer!!! Dat het maar een broodje was, en geen complete maaltijd. Ik was met stomheid geslagen, maar een ding weet ik zeker. Ik zal hier nooit meer iets gaan afhalen!