Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Grieks Almere

Tanja Oosten

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prima bedieding

Het was niet erg druk, maar wij waren laat, pas om 19.30 uur.
    Het eten was prima, alleen een aantal producten waren een beetje lauw. Maar goed toen hebben we iets anders gepakt.
    Verder was alles okee. Prima en netjes. Ook er werd afgeruimd deed men dat goed.
    Een aanrader.

3. Grieks Almere

Heel vriendelijke bediening, in een mooi ingericht restaurant (al is het wel wat meer hipster en oogt het niet grieks, voor zover wij dat kunnen inschatten). Eten was erg lekker, maar ook behoorlijk machtig. Later de op de avond werd het behoorlijk druk, en daarmee was het best lawaaierig en moest je wat wachten op de bediening.

Fons van Geelen

Perfecte organisatie. Hartelijk ontvangst en geen probleem of even te wachten met de bestelling. Zeer kundig personeel, attent maar niet opdringerig.

We kwamen daar al vaak maar iedere keer zijn we tevreden.

Ga zo door en er zullen veel vaste klanten bijkomen.

5. Nederlands Almere

Wederom weer gegeten hier, voor/hoofd,en nagerecht was weer top!

6. Grieks Almere

Eten koud opgeserveerd, terug gestuurd wederom niet erg warm en niet doorgebakken. Service matig, 3 x verkeerde gerechten geserveerd. 2× moet navragen omdat niet gehele maaltijd geserveerd werd. Algemene indruk zeer matig zal niet nog een keer hier gaan eten.

7. Eetcafé Almere

Eten en drinken was goed alleen het tempo waarin het geserveerd werd erg slecht. Binnen 45 minuten hadden we brood vooraf en een voor en hoofd na binnen gewerkt en na daar een opmerking over te hebben gemaakt kregen we alleen maar te horen ja snel hè. Met andere woorden snel eten en weer oprotten zeg maar

8. Eetcafé Almere

R Paalman

9. Grieks Almere

Tafel gereserveerd voor 4 personen maar bij binnenkomst werden we eerst compleet genegeerd en daarna toch maar nasr een tafel gebracht. We besloten om te gsan voor de mezzedes.
    Verkeerde keuze.
    Het duurde vrij lang voor het papiertje waarop we onze keuze hadden gemaakt werd opgehaald. De helft van de gerechten was koud en kon weer terug. Als je garnalen besteld krijg je 1 garnaaltje. Het lijkt wel of alles zo uit de magnetron komt. Af en toe zat er iets bij dat wel lekker was maar meestal niet.
    Geen aanrader dus. Volgende keer gewoon weer ergens anders naar toe. Zonde van je geld.

10. Eetcafé Almere

De garnalenkroketten smaakten niet bedorven, maar de inhoud was geen ragout maar een slappe chemische saus!
    Een paar jaar geleden nog prima prijs/kwaliteit. Dit is echter niet meer het geval.
    Wel erg vriendelijk personeel, dat dan weer wel.

11. Pizzeria Almere

De wachttijden zijn erg lang. Als je dan na belt zeggen ze dat ze eraan komen na 2.5 Uur gewacht te hebben. Waren wel er klaar mee. Er is geen mogelijkheid voor compensatie.
    Dus belachelijke service.

12. Pizzeria Almere

Vincent hagen

Onze bestelling van 90 euro was in 2 en een half uur er nog niet. Nadat ze niets wilde compenseren hebben ze de bestelling weer meegenomen. Wat klant onvriendelijk.

13. Pizzeria Almere

2,5 uur gewacht. Konden na 3x bellen een fles wijn krijgen. Namen we geen genoegen mee. Wilde reductie op de bon, maar daar deden ze niet aan. Uiteindelijk hebben we geen pizza gegeten, maar een heerlijk frietje. Nooit geen musica meer!!

14. Grieks Almere

Heerlijk gegeten. Goede service en goede uitleg over het eten.

Herman Spinhof

16. Grieks Almere

Heerlijk Grieks eten en drinken in een prettige en gezellig ambiance. Een echte aanrader.

Niet de hele bestelling gekregen zelfs nog tijdens de bestelling gezegd wel de 8 patat erin doenlijk ze no nee 7 1/2 was 1 kinder patatje bij.
    Moest gewoon afrekenen wat ik te kort kwam, hier dus echt nooit meer.

Gisteren eten gehaald.
    Heerlijk vers. Doks was vers, mals heel goed van smaak!! 2 roti vellen (vers), sambal en zuur erbij! Roti lams was heerlijk. Lekker vers en goed van smaak! Aardige mensen. Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Ik kom zeker terug! Zeker een aanrader. We hebben heerlijk gegeten!

Ruth Ja

20. Surinaams Almere

Het eten was werkelijk waar niet te Pruimen! Ik had 2 Pom extra besteld (2 porties extra Pom erbij) waar er maar werkelijk! Ja, lees u goed! 4 Stukjes kipfilet in zat! SCHANDE! Wij hebben totaal een bedrag betaald waar je wel 6kg kip voor kunt kopen! De Pom was een kwakje rotzooi! Wil je hiermee een Surinaams gezin Bedonderen? De tent mag mij part dicht als je deelneemt aan oplichterij! Saoto was ook niet lekker! Een hap zure Zwarte Peper! Bakabana was een gore hap deeg! Geen Banaan erin? Althans moest je zoeken! Zware terleurstelling! Nooit meer!

21. Surinaams Almere

Fari83

22. Grieks Almere

Heerlijk gegeten, goede en gezellige sfeer. Het eten is meer dan voldoende.

Denk je bewust te kiezen voor ottoman taste moeten wij eerst 1.5 Uur wachten op ons eten! En heb je daarna een discussie omdat je kapsalon besteld heb met extra knoflook maar kapsalon krijgt met VEEL sambal en knoflook… zij waren totaal niet in voor een oplossing hier voor fout lag bij ons en bij thuisbezorgd want zij maken blijkbaar de site en ottoman taste heeft hier zoals zij zeggen geen inzicht in en kunnen extra dingen niet veranderen, ik vind het een vaag verhaal!

Ik zal hier dus ook niet meer terug komen en zal het daardoor ook niet aanraden.

Ps mijn kapsalon heeft de prullenbak gevonden helaaas.
    Groet.
    Een boze exklant.

24. Internationaal Almere

loes lourens

Wij hebben heerlijk gegeten het was heel rustig, maar dat kwam volgens ons door werkzaamheden aan de weg het was ons niet geheel duidelijk lastig te vinden.

25. Grieks Almere

Marianne Moria

Heerlijk gegeten. Goede bediening en sfeer.

26. Japans Almere

Eten is lekker, maar t wachten, heb in 2 uur tijd maar 3 ronden kunnen nemen van wegen de tijd van t wachten op t eten, personeel die heel jong zijn en arrogant wil je je drinken bestellen wacht er gewoon bot gezegd wacht en arrogant aangekeken, wil je drinken bestellen duurt t even voor dat iemand komt, en dan wordt er gezegd dat t druk is terwijl de helft van de zaak is leeg, bedoel al zou t druk zijn dan moet je daar voor bereid voor zijn dit is voor nooit meer.

27. Grieks Almere

Eten was echt fantastisch! De sfeer kan iets beter ; leuke muziek maar was erg koud in het restaurant ; jammer. De service van met name de blonde lange jongen achter de bar was zeer goed, vriendelijk en snel! Zonder hem denk ik dat de service niet zo goed is! Eigenaar spreekt geen nederlands ed. Maar het eten maakt veel goed.

28. Grieks Almere

Weer heerlijk gegeten. All you can eat mezedes, iets wat ik meestal eet, omdat ik het gewoon heerlijk vind om van alles te proeven. Goede huiswijn (sauvignon blanc) en prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Bewoner poort

2 uur op mijn eten moeten wachten en als je daarover belt, word er niet opgenomen.

30. Pizzeria Almere

Top snelheid!

Alleen de pizza smaakte naar deeg, deeg zat op mijn handen, was niet goed gaar. Erg jammer dit!