Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Grieks Almere

Gewoon goed, uitstekende service, aardige bediening

2. Grieks Almere

Connie Fokker

Het was erg druk waardoor ze het werk niet aankonden. Dingen die vergeten werden, erg rommelig en lang overal op wachten.
    Het staat bekend als kindvriendelijk, maar iets als kleurtjes waren er niet zelfs geen gewone potlood of pen zodat ze zich even konden vermaken.

3. Chinees-Indisch Almere

Altijd weer heerlijk om hier te eten, lekker gevarieerd, vers gemaakt.

Na een heerlijk weekendje golfen denken we lekker pizza te bestellen bij O Sole Mio Almere. Na anderhalf uur te hebben gewacht toch maar even bellen. Het was nog niet onderweg maar volgens de meneer aan de telefoon was in de mail uitgelegd dat het wel tot 2 uur kon duren. Hellaas het ik nooit een mail van hun ontvangen. ook zei hij dat ik zelf ook eerder had kunnen bellen. Wie is er verantwoordelijk voor de bezorging. Ik of het restaurant. NOOIT MEER O SOLE MIO.

Jan Hebels

Het was geweldig goed en erg lekker.
    Vriendelijk wordt je ontvangen.
    Alles is vers en het wordt verzorgd en apart opgediend, het ziet er leuk uit.
    Mijn compliment voor deze jonge en frisse ondernemers, top hoor.

M. Vr. Gr. Van.
    M. uit Almere-stad.

8. Internationaal Almere

EKDG

9. West-Europees Almere

Geertje

Super plek, mooi weer, dus heerlijk buiten gezeten.
    We werden een beetje strakjes ontvangen en kregen een hele precieze tafel aangeboden. Er werd niet gevraagd naar voorkeur qua zon of schaduw. Een deel van het terras mocht ook nog niet open, dus je zag mensen gewoon weggestuurd worden, terwijl het helemaal niet zo druk was.

Het vrouwelijk gedeelte van de bediening zette het stijve gevoel nog even flink aan in haar hele houding en communicatie.
    Onze bestelling was blijkbaar vergeten, dus toen ik na een half uur aan de bel trok werd er heel koeltjes gereageerd. Na nog een kwartier kwam het er eindelijk aan, maar er werd nergens sorry gezegd of iets gedaan om het goed te maken.

Niet alle bediening was zo, moet ik eerlijk toegeven, maar de sfeer werd erg gedomineerd door een inflexibel, weinig warme houding.

10. Grieks Almere

Marieke

Heerlijk eten voor een leuke prijs. We hadden het bioscooparrangement. Een kleinere kaart, maar nog steeds genoeg keuze. We hadden de mixed grill en de mixed fish... Vooral het lamskoteletje... mmmmm
    Zeer vriendelijk personeel en mooie entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.

van Dijk

Weer lekker en prettig gegeten.

12. Pizzeria Almere

Met het gezin gingen wij eten bij Musica. De pizzeria waar wij vanaf het begin altijd kwamen voor onze pizza’s. Na de afgelopen keer eten bij Musica is het voor ons wel klaar. Om 18:00 gereserveerd en aangeschoven, uiteindelijk om 19:30 pas onze pizza’s gehad. Een van ons moest om 19:45 de trein hebben, dit van te voren aangegeven. Tussendoor gevraagd of ze het gingen redden. Uiteindelijk moest een van ons de pizza snel naar binnen schuiven, met stukken pizza in een servet naar de trein redden. Pogingen het goed te maken werden een aanfluiting; drankjes aangeboden, niet brengen, wel op de rekening zetten. Aan het einde van de avond dus slechts 1 drankje gehad omdat de serveerster er niet was/het vergeten was. Dit was voor ons de laatste keer.

13. Grieks Almere

Vriendelijk personeel en lekker eten voor een schappelijke prijs.

Na 30 minuten op terras gezeten te hebben eindelijk iemand gevonden die de bestelling wilde opnemen. Na nog eens 30 minuten nog geen drankje gehad, niemand in de buurt en een inmiddels half leeg terras. We zijn toen maar weggegaan. Via mail nog even contact proberen op te nemen maar geen reactie. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Wellicht goed restaurant, maar zet geen terras uit als je dat niet kan en neem de moeite je klanten serieus te nemen.

15. Grieks Almere

Angelique

Goede bediening, wij het tapas menu gedaan! Was heerlijk! Miste alleen het glaasje ouzo;-)

16. Grieks Almere

Bea de la Paz

Opnieuw heerlijk gegeten in een ongedwongen, relaxte setting met zeer vriendelijk personeel.

17. Chinees-Indisch Almere

Heerlijk gegeten met zn allen! Gezellige avond en het eten was super. #Topavondje.

18. Chinees-Indisch Almere

Hou Y Hui

19. Grieks Almere

Gezellig restaurant, leuke kaart met onbeperkt hapjes,

20. Grieks Almere

Yamas staat normaliter bekend om haar heerlijk sfeer en kwalitatief uitstekende gerechten. Wij hadden de pech dat wij gereserveerd hadden op zaterdagavond 21 april… Terrassen weekend te Almere Stad. Dat weekend ook nog zonnig daarom zeer druk en dat was te merken. Wij hadden een gerecht gekozen dat wij enkele weken eerder ook hebben gegeten en verschil was aanwezig. Ik neem mijn petje af voor de medewerkers die hun uiterste best doen. Ik weet zeker dat het de volgende keer absoluut top is. Yamas is zeer de moeite waard :-D.

Anneloes

Top kwaliteit en heerlijk vers bereid. Nette bezorging.

22. Eetcafé Almere

Bediening was okay, het eten helaas niet. Sauzen en smeersels duidelijk uit een potje, zout en vol conserveermiddel. Brood was vers maar bruschetta was niet te eten, een of ander smeersel ipv olijfolie. Het hoofdgerecht was vis met groenten en dikke patatten. Vis was gepaneerd en matig van smaak. Voor het eten hoef je hier echt niet te zijn. Bij meeste frites tenten krijg je hetzelfde voor een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.

Blabla

24. Grieks Almere

Anneloes

Weer heerlijk gegeten in het mooi verbouwde Yamas. Blijft een aanrader in Almere Stad. De Griekse eigenaar maakt altijd een praatje. Super!

25. Snackbar Almere

Gezellige familie die altijd tijd voor je heeft voor een leuk praatje. Eten is meer dan prima! Goed gefrituurd. Daarnaast is het ook een complete snackbar met genoeg keuze, lekker ijs en een klein tokootje als de supermarkten dicht zijn.
    Ik wens ze veel succes, ze doen het geweldig!

26. Chinees-Indisch Almere

We wilden lekker een loempia halen, daar hadden we echt trek in.
    Wat blijkt, nadat er meerdere klanten zijn binnengekomen en weer vertrokken met hun bestelling blijkt Jan’s river na 3 kwartier wachten nog niet met onze bestelling begonnen te zijn. Geld terug gevraagd en maar snel een ander opgezocht.

27. Chinees-Indisch Almere

Gerard

28. Snackbar Almere

Doorgaans alleen in Groningen en Drente te koop: de eierbal. Hier is deze verrukkelijke bal ook te koop. Super!

29. Italiaans Almere

Zeer vriendelijk en leuk personeel, echte Italiaanse sfeer in Almere ;-) heerlijk gegeten, goede kwaliteit, bruschetta vooraf is een aanrader. De locatie bij de sluis is leuk, verder eenvoudig maar sfeervol restaurantje, we zaten heerlijk in de serre in de avondzon.

30. Surinaams Almere

Wat een teleurstelling!
    Lange wachtrij om te bestellen. Chagrijnig personeel. En na bestellen nog 30 min wachten op het eten.

Toen ik me bakje nasi/tjauwmin mix met kip openmaakte. Was me kip zo wit dat ie bijna rauw leek. De nasi en tjauwmin waren smaakloos.
    De sate wat middelmatig. Volle stokjes dat wel. Maar de smaak was middelmatig.

Ik kreeg het idee dat het eten op was. En ze voor de overige klanten snel iets in elkaar geflanselt hadden.

Ik ben niet moeilijk met eten. Maar dit was zwaar onder de maat.