Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Aziatisch Almere

Verschillende keren hier gegeten. Heerlijk en volop variatie.
    Vlotte en vriendelijke bediening. Echt aan te raden.

Patricia.

Beste en lekkerste shoarma restaurant van Almere. Met grote complimenten aan Josef. De eigenaar. Een echte aanrader voor shoarma liefhebbers. Toppie.

3. Chinees-Indisch Almere

Waar we altijd lekker gegeten hebben in het oude pand, gezellig en het eten was goed.
    We zijn gisteren in het nieuwe pand geweest, het leek wel een aangeklede loods.
    Geen Chinese kenmerken, wat het oude pand wel had, helemaal geen sfeer, een vreet tent vonden wij het.
    De bediening was goed, het eten niet warm en veel te druk, er stonden rijen te graaien naar eten.
    Jammer wij roemden altijd over Jullie, maar komen nu niet meer terug.

4. Internationaal Almere

Jop van Breugel

Door nieuwe eigenaars sfeervol ingericht met uitstekende klantgerichte bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is aandachtspunt.

Sammie Sammie

6. Aziatisch Almere

Tanja Oosten

Altijd goed en gezellig

7. Internationaal Almere

Kerstdiner. Vis tot 2× toe terug gestuurd. Was rauw. Vervangen door vlees. Dit zonder groente of ander bijgerecht. Nagerecht niet zelfgemaakt. Bestek uit de vaatwasser werd naast onze tafel uitgezocht en opgepoetst. Jammer van onze kerstmaaltijd.

Gisteren bijna 40 minuten gewacht op ons eten. Elke keer werd 1 gerecht gebracht. De andere drie zaten elkaar aan te kijken. 2e ronde weer ruim 30 minuten gewacht. Er ging wel heel veel fout. Geen welkomstdrank gekregen; moeten echt om vragen. Geen sfeer en slechte bediening. Eerst kerstdag verpest. We kwamen hier best wel vaak, maar nu nooit meer. Voordat wij laatste ronde eten hadden gekregen, werden ons al gevraagd of wij toetjes wilden. Vijf over tien stond het personeel al met hun jas aan. Ze wilden wel erg graag snel naar huis. Nou, wij ook!! Wat slecht.

9. Chinees-Indisch Almere

Wim van Putten

We waren met tienen en zaten bij het raam. WE HEBBEN KOU ZITTEN LIJDEN. Er kon niets aan worden gedaan. Kwaliteit van het eten was een prima.

10. Internationaal Almere

thijs

11. Eetcafé Almere

Wij komen heer zeer regelmatig, en onze ervaring is altijd goed. Klantvriendelijkheid, eten, leuk ingericht, niet zo standaard als gemiddeld, prijs/kwaliteit. Binnenkort eten we er weer. Eten/drinken svp eten van maken. Coca Cola is Coca Cola. Doe drinken apart voor bijvoorbeeld koffie of wel of geen verse jus d 'orange. Voor ons in ieder geval een aanrader.

12. Eetcafé Almere

René

Het eten is hartstikke lekker! Alleen bij de ingang is de rij een beetje onduidelijk waardoor er mensen zijn die nog niet eens in de rij hebben gestaan en al aan de beurt zijn. Misschien kan dit wat duidelijker worden aangegeven. Verder Prima!

Saskia visser

Zelden zo'n goed verzorgde en uitgebreide high tea gezien en geproefd! Het totaalplaatje klopt gewoon, gezellige sfeer, prachtig gedekte tafel, mooie omgeving en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Pannenkoekenhuis Almere

Leuke tent, ruim opgezet en zeer vriendelijk personeel. Pannenkoeken zijn groot, en in de pan gebakken. Zoals het hoort. Leuk voor de familie, maar ook gewoon een keertje met zijn tweetjes in het aparte rustige gedeelte van het restaurant. De appeltaartpannenkoek is een echte aanrader en ook het lokale biertje smaakte prima!

16. Internationaal Almere

Nicola van der Woude

Vertaal van English naar Nederlands

Delicious steak on 'steak night' Monday. The price has gone up slightly from €10 to €12.50, but this is still a great deal for the steak, chips and salad which are wonderful.
    Service is excellent, the ladies are very attentive and try hard to please (they cooked the steak a bit longer for us after it was half eten!).
    The atmosphere is cosy, but became better as the evening got busier. I will definitely be coming again, I missed the lobster this time (I think it is out of season).
    Great wines, especially the Californian Chardonnay… yum!

17. Shoarma Almere

H. Veenstra

Nadat ik besteld had voor bezorging na 1 uur en 10 minuten maar eens teruggebeld waar het bleef. Ze hadden mij proberen te bellen naar mijn vaste lijn maar mijn telefoon deed het niet?? Tja, en de reden ze hadden een nieuwe bezorger en die durfde het niet aan omdat hij het adres niet kende. Waardeloooos met stip. Of was de echte reden dat het weer niet al te best was en de bestelling maar voor 10 euro was?

Afgelopen donderdag hier gegeten samen met mijn moeder. Super leuke meiden in de bediening en het eten was echt meer dan prima. Wat vooral opviel was de gezelligheid. Voor €14,50 verwacht je niet zo’n mooi restaurant met huiselijke sfeer. Ik ga hier echt veel vaker komen.

Tot de volgende keer!

Na een aantal hele goede ervaringen was het gister ( 01.12 ) duidelijk minder gesteld met het eten. Sushis waren net even iets minder lekker dan andere keren dat we daar geweest zijn; carpaccio aan de taaie kant; harde avocado.

Personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam en t zit lekker dus ik hoop op een betere volgende keer.

Wij hebben met mijn verjaardag op 28-04-2017 een heerlijk rijstafel gegeten voor twee personen. Het eten was ruim voldoende, en er werd steeds gevraagd of je van iets nog meer wou, dus hoe netjes kan het. Dessertjes waren top, en ook het lang zal hij leven liedje met de pannen en deksels vond ij persoonlijk gewoon leuk. * December is onze trouwdag en we gaan dan wederom daar gezellig en lekker eten.
    Ger en Rita van Houten uit Almere.

21. Italiaans Almere

M. Denkers

Prima pizza’s gegeten, jammer dat er geen kindermenu op de kaart staat.
    De pizza’s even voorsnijden voor de kinderen was te veel moeite voor de keuken.
    Betekende met 7 kinderen, zelf koude pizza.
    Jammer!

22. Internationaal Almere

Heleen Coremans

Leuk bedrijf en een prettige bediening.
    Eten was prima en goed verzorgd.
    Prijs en kwaliteit verhouding is wat minder, vanwege de wat kleine porties.

Rianne de Smit

De roti was heerlijk! 2 Rotivellen erbij, super gevulde maaltijd. Kip lekker mals en de aardappels lekker zacht. Niks op aan te merken. Zijn benieuwd naar de andere gerechten, roti is zeker voor herhaling vatbaar.

Wiel Junggeburt

Prima… geen negatieve items. Eten zeer uitgebreid… vers bereid. Lekker… personeel supervriendelijk!

25. Chinees-Indisch Almere

Wereld restaurant Atlantis verhuist in verband met de komst van de Floriade naar Almere poort. Het nieuwe Atlantis verreist in het gebied van de topsporthal, zwembad en station. Zaterdagavond 18 november het laatste weekend op de oude locatie, hebben wij geprofiteerd van de deal "all you can eat drink" € 24,95,- p.p. Voor dat bedrag een heel gezellige en lekkere avond beleefd. De gerechten, die wij geproefd hebben, waren allemaal stuk voor stuk heerlijk. Ook de wijn smaakte boven verwachting goed. We waren met een groep van 10 man en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit van het eten. Ondanks dat er ca. 400 gasten (?) kunnen eten, merk je door de indeling vrij weinig van die drukte. Ook toen de hele tent goed gevuld was, geen overlast van de andere gasten, genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Onze complimenten, Ben en Marijke

26. Grieks Almere

Zoals we gewend zijn van dit restaurant was het eten weer voortreffelijk. De sfeer is altijd goed en een prima gastvrijheid. Het is en blijft een restaurant waar we graag terug blijven komen.

27. Pizzeria Almere

Martine Keur

28. Nederlands Almere

Debby Tenniglo

We hadden heerlijk gegeten. Alleen jammer dat het er zo heel koud was. Verder was het top. Vriendelijk personeel.

Wij hebben er met zijn allen zo lekker gegeten. Het eten was er snel, vriendelijk personeel en de prijs is het zeker weten waard. Echt een aanrader!

Karin Cappon

Lekker eten, vriendelijke bediening. Behulpzaam.