Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

Sportbedrijf Almere

Met zijn 10-en vorige week een lunch gegeten daar voor het eerst. Alle borden waren leeg dat zegt genoeg toch. Zeker voor herhaling vatbaar, ook gezellig (met mooi weer) zo bij het strandje!

J peppel

Leuk restaurant, met mooi terras in de schaduw. Is prettig eten met deze warme dagen. Bediening en eten zijn goed.

Top tent! We komen hier vaak en de bediening is altijd vriendelijk en het eten lekker. Wil je een keer simpel iets eten zonder te veel gedoe voor niet veel geld dan is dit waar je in Almere moet zijn. Het is gewoon goed.

Super leuk restaurant. Heerlijk gegeten! Voor de kinderen ook een heel groot speelparadijs. Van alles wat. Echt een aanrader!

Vanavond met zijn 7e gaan eten, een te grote tafel waar je bijna naar elkaar moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Het eerste drankje daar moesten we al een halfuur op wachten, toen werd ook gevraagd wat we wilde eten. Na onze bestelling door gegeven te hebben een uur op ons hoofdgerecht gewacht, carpaccio was droog en smaakloos, heel erg flauw. De garnalen cocktail mocht zeker meer saus op, zat meer sla in dan garnalen. Toen nog een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Ik had gebakken ossenhaas besteld en bij het toe dienen kreeg ik opeens ossenhaas puntjes, toen ik aangaf dit niet besteld te hebben liep de serveerster weg en kwam na 2 minuten terug met de mededeling:" zo staat het wel in de kassa mevrouw" en zet bekand het bord weer voor mijn neus. Ik had geen zin dat de andere 6 al aten en ik pas een halfuur het juiste gerecht voor mijn neus had. De ossenhaas puntjes waren droog, niet te eten. De andere 6 die mee waren hebben ook maar 2 happen genomen. Vlees was of te zout, of te droog. Super jammer dit. Eens, maar nooit meer voor ons. We waren blij toen we weg konden daar, gelukkig wel kunnen genieten van het ijsje van mac donalds.

6. Pannenkoekenhuis Almere

Ehobbelink

We had a great time. Super friendly staff. I was over confident in ordering a bacon pancake and a shoarma plate, which was too much too handle. But taste of both was perfect. My girl had a hasselbraam pancake and she was in trance :P Certainly a place we will visit again.

Echt een top restaurant! Het eten is echt super lekker en het personeel is vriendelijk. Ik zou mensen zeker aanraden om hier te gaan eten!

Heerlijk gegeten! Super gezellige sfeer! En het personeel was heel vriendelijk en we werden heel snel geholpen. Zeker een aanrader voor feesten en partijen!

S.hasso

Super leuke personeel en natuurlijk een top gastheer en gastvrouw geweldig tot snel.

Shanice

Zeker een aanrader! Heerlijk eten en een goede sfeer. Beste restaurant van Nederland!

Hardstikke gezellig restaurant. Je wordt bij binnenkomst ontvangen in een leuke sfeer, er heerlijk eten en vriendelijk, gezellig personeel wat altijd instaat is om je te helpen. Zeker een aanrader. Ik ga hier ook zekervaker naar terug komen. Ook de live-muziek avonden zijn super gezellig om bij te wonen!

Niverwan

Zeker een aanrader! 👍🏼

Leuke bar salade, vriendelijke personeel en het eten was echt lekker!

13. Surinaams Almere

Vies eten. Er werkten een paar mannen die mijn dochter van 16 met hun ogen stonden uit te kleden en dan ook nog eens opmerkingen maken. Walgelijke tent. Nooit meer

14. Surinaams Almere

P.jansen

15. Grieks Almere

Suzanne

Het all you can eat concept was tot onze verbazing erg "uitgekleed". Mini mini hapjes… je mag vijf ronden van vier hapjes per ronde bestellen dus je kan je best vol eten maar als je gefrituurde garnalen vraagt en 1 hele garnaal krijgt…
    Het meest storende was de jongeman die de bestellingen reed en continu langs onze tafel liep met zijn oranje "thuis bezorgd" tas om bestellingen op te halen. Smaak van het eten was prima.

16. Eetcafé Almere

Vroeger top zaak sinds de invoering nieuwe kaart is het een stuk minder. Vroeger altijd De Beren tegenwoordig zijn er betere restaurants voor minder geld.

Hier met 4 personen gegeten vanavond. Er hangt een leuke sfeer in het restaurant. De aankleding van binnen is prachtig, alleen de buitenkant dat je zo'n ijzeren trap op moet was mwa. Verder was het personeel erg vriendelijk en de gerechten voor, hoofd en na waren meer dan genoeg. Al met al lekker gegeten. We zijn met een volle tevreden maag vetrokken.

Simpele saté en hamburger.
    Saté was aan de droge kant.
    Beetje standaard, maar wel bijna 15 euro. Teveel voor deze kwaliteit.
    Maar een leuke plek en vriendelijke bediening.
    Pas het eten aan, ga echt koken! En je hebt een top tent!

20. Grieks Almere

Elefteria

De chicken souflaki was heerlijk, alleen de koolsalade zag er verlept uit en de twee komkommerschijfjes die erop lagen uitgedroogd. We hebben erg lang op het eten moeten wachten, maar de (erg grote stukken) kip was heerlijk.

Als ik binnen kom wordt ik meestal meteen geholpen. Het eten is heel lekker, drinken ook. Ik zou er sowieso keertje heen gaan. De prijzen zijn niet te hoog en kwaliteit is heel goed. Service ook.

22. Grieks Almere

We hebben lekker de Mezedes gegeten, echter werd er per ronde regelmatig iets vergeten. Duurde ook lang tussen ophalen bon en bezorging gerechtjes.
    Gelukkig werd na aanspreken een van de serveersters het probleem verholpen, gemiste gerechten werden na geleverd. Jammer dat ander personeel meer oog had voor de vaste klanten

Waardeloos! Bestelling geplaatst om 17.30. Daarna 17.45 gebeld door de vestiging om de bestelling te bevestigen met een bezorgtijd van 45 min. Om 18.45 nog steeds niets gezien. Weer gebeld voor update. Zou het 19.00 eraan komen. Ik had aangegeven dat als het ná 19.00 bezorgd zou worden, dat ik niks zou aannemen. Uiteindelijk werd om 19.40 bezorgd., maar natuurlijk heb ik geweigerd. Trieste vestiging en manager!

De manager heeft mij daarna nog gebeld om te vragen waarom ik heb geweigerd. Ik probeerde mijn verhaal te doen, maar zijn enige eerste reactie was dat hij het belachelijk vond om een bestelling te weigeren. Toen ik probeerde uit te leggen dat het niet normaal is om 2 uur en 10 minuten moet wachten op een bezorging, had hij het lef om door me heen te praten. Hierna gewoon opgehangen.

We hebben heerlijk gegeten, goede service en een leuke sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.

Esther van helst

Gisteravond hier heerlijk gegeten. Super leuk jong personeel dat echt hun best doen om je een leuke avond te bezorgen. Echt een aanrader voor Almere!

Het was prachtig weer en wij wilden graag op het terras zitten. Dat kon bij Waterproof. Eenvoudige basic inrichting niet te groot, maar helemaal passend bij een beachclub. Het plaatje klopt gewoon. Enthousiaste en zeer klantgerichte medewerkers die je bedienen in een gemoedelijke sfeer. Je merkt de betrokkenheid en ze zijn duidelijk trots op hun beachclub. Over het eten niets dan lof. Een eenvoudige kaart, maar wat er op staat is heerlijk en goed uitgebalanceerd. Wij hadden de Surf en Turf met een heerlijke rosé. Alle complimenten voor de chef kok. Kortom ik had een super verjaardagsmaal en we komen zeker terug! Één tip voor als je een fles wijn besteld. Een wijnkoeler. Maar goed, het had bij ons de tijd niet om warm te worden 😎

Wendy

28. Grieks Almere

R.visser

Wij hebben heel smakelijk gegeten, heerlijke gerechten en. Prettige bediening. We hadden al eens hier gegeten en was wederom prettig verrast. Prima prijs voor deze kwaliteit. Een aanrader.

29. West-Europees Almere

P. De Weerd

Voor de verjaardag van mijn zoon hier met z’n viertjes gegeten. Vreselijk onvriendelijk bediend door een serveerster die nog net niet het bestek op de tafel gooide. Tijdens bestellen keek ze je niet aan maar keek constant om zich heen. Eten viel ook tegen, saai en smakeloos. Hier komen we echt nooit meer.

Snelle service. Goede koffie, slechte baklava en oplichters met de prijs. Ik moest 20 euro extra betalen! Zelf ben ik ook van Griekse afkomst in Nederland!
    Ik schaam mij dood dat dit restaurant de naam Alexandros gebruikt.
    TIP: Vraag de rekening en controleer goed voor je betaald!
    Groeten.
    Angelo.