De Beren in Almere

zo vanaf 11:00

1361917510 63
1486205108 67
1507820343 59

1. Wij komen heer zeer regelmatig, en onze ervaring is altijd goed. Klantvriendelijkheid, eten, leuk ingericht, niet zo standaard als gemiddeld, prijs/kwaliteit. Binnenkort eten we er weer. Eten/drinken svp eten van maken. Coca Cola is Coca Cola. Doe drinken apart voor bijvoorbeeld koffie of wel of geen verse jus d 'orange. Voor ons in ieder geval een aanrader.

2. Lekker gegeten, wel druk beetje kippehok achtig maar verder gezellig aardig personeel

3. David Smit

Met drie mensen hier gegeten op zaterdag 21 oktober. Kipburger was niet goed. Vlees was grauw, sla was slijmerig en het geheel stonk een uur in de wind. Dit.direct aangegeven. Er werd een nieuwe burger aangeboden maar dit aanbod niet aangenomen wegens vergane eetlust. Bij afrekenen stond voornoemde burger gewoon op de rekening hoewel er hooguit 2 hapjes van genomen was. Na veel gesteggel het 'aanbod' gekregen om dan alsnog de helft van voornoemde burger te betalen. Klantvriendelijkheid is derhalve heel ver te zoeken bij deze toko, die in alles overkomt als een plek waar je wel je geld mag achterlaten maar je op- en aanmerkingen niet gewaardeerd worden. Dikke schande!

4. Marianne Marek

Slechtste ervaring ooit!

Wij hebben hier gegeten op zaterdagavond 21 oktober 2017 en mijn zoon had een kipburger besteld. Mijn zoon is een puber en is over het algemeen heel snel tevreden. Nu zei hij na een hap dat de burger heel vreemd smaakte. Ik heb het broodje bekeken en zag dat de kip een grauwe kleur had en de sla en uien er een beetje slijmerig uitzagen. De geur was niet goed.
    De serveerster er bij geroepen. Netjes uitgelegd dat de burger niet fris smaakte en rook.
    Ze kwam met een apart bordje om de burger er op te doen.
    De frietjes bleven op het bord liggen.
    Ze bood een nieuwe burger aan, maar mijn zoon was inmiddels zo aan het griezelen van het eten, dat hij niet meer wilde. Hij heeft ook zijn frietjes niet meer aangeraakt.
    Eenmaal bij de kassa, stond de burger gewoon op de bon.
    Hier protesteerde ik tegen.
    Er werd achter overlegd met de ‘baas’ en er werd mij verteld dat we burger gewoon moesten betalen, want zij hadden niets raars ontdekt.
    Je wordt dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt.
    Daarna ben ik naar de ‘baas’ gelopen, die samen met de kok zat te eten.
    Een hoop gesteggel, maar nee, het broodje was goed en wij moesten betalen.
    Dit weigerde ik.
    Inmiddels weer bij de kassa en met 5 man personeel om ons heen, werden en public ook nog voor leugenaars uitgemaakt.
    Uiteindelijk kwam de baas met de ‘oplossing’: we moesten de helft betalen, want mijn zoon had 2 hapjes genomen.
    Omdat wij inmiddels wel helemaal klaar waren met De Beren, hebben we dat maar gedaan.
    In mijn hele leven zelden of nooit een maaltijd teruggestuurd.
    Maar zeker nog nooit zo’n beroerde ervaring gehad in een restaurant. Nooit meer De Beren voor ons!

2,1
  5. Vanmddag 65 minuten gewacht op een clubsandwich en een bord patat. Erge is nog dat het niet aangekomen is want na een uur opgestaan drankjes betaald en weggegaan. Wel gemeldt maar er werd niet gereageerd. Dit is niet de eerste keer. Ze helpen je gewoon niet. Slecht zaak. Afrader.

6. J. Petit

Een goede wijn behoeft geen krans. Ook zo voor de Beren. Ook nu weer een vriendelijk ontvangst en prima service aan tafel. Personeel👍

7. Zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en warmhartig verzorgd en supper lekker gegeten.
    Als ik echt moet zeuren dan zeg ik dat het wel hele grote porties zijn.

We komen zeker terug.

8. Hanneke Spaans

We hebben lekker gegeten en de sfeer was goed.

9. Leuke tent! Helaas is het personeel niet altijd klantvriendelijk. Het ontbreekt vaak aan een vriendelijke uitstraling en een keer gewoonweg onaardig.

Eerste drankje wordt snel opgenomen! Als je er ook wilt eten kan je maar beter de lunchkaart snel bekeken hebben, want een keer je je drankje op tafel hebt staan, ben je lang onzichtbaar voor de bediening. Bediening dat komt brengen kan vaak geen bestellingen opnemen en dan krijg je de welbekende: "mijn collega komt zo bij u" te horen. Het sturen van die bewuste collega wordt helaas steeds vergeten.

Wij bestelden ons broodje bij latere bezoeken direct bij ons eerste drankje en vroegen bij het opdienen ervan gelijk naar de rekening want... Het eten is top, restaurant is netjes en sfeervol, prima toeven daar!! Nu het personeel nog ;-)

10. Geregeld gaan we met een groepje ergens koffie drinken. De laatste keer bij BB. Een enorme ruimte met heel hoog plafond. We zaten om 11:00 uur als enige aan een grote tafel direct om de hoek bij de ingang. Je bent nog niet gaan zitten of er wordt al gevraagd wat je wilt nuttigen. Eindelijk op mijn stoel bleek het tafelblad enorm te plakken. Daar heb ik wat van gezegd want het voelde alsof hij niet was schoongemaakt. Antwoord van de bediening dat de tafel opnieuw gelakt was. En dat was dat. Ik ben nog steeds benieuwd wat voor soort "lak" men heeft gebruikt.
    De koffie was redelijk, de bediening niet service-gericht, prijs/kwaliteit nauwelijks voldoende. Volgende keer toch maar een andere koffieplek zoeken. Bij BB moet je eigenlijk alleen maar heengaan als het mooi weer is en je op het terras kan zitten.

11. Lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Helemaal goed :) Niks op aan te merken, alles is goed verzorgd.

12. Gisteren met onze kleindochter, zoon en schoondochter lekker wezen eten. Is wat je van een eetcafe mag verwachten. Prima, vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

13. Erg slechte ervaring. Mijn schoondochter met gluten allergie is twee dagen niet in orde geweest na het eten van de glutenvrije kaart. Na klagen geen enkele vergoeding gekregen, en zelfs onbeschoft behandeld!

14. Lekker gegeten van het 3-gangen menu. Vlotte bediening, eten was prima. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Voor herhaling vatbaar. Kan me absoluut niet vinden in de slechte recensies.

15. Joop de Vreeze

Arrangement genomen voor de film Hazes en eten bij Bobbie Beer. Slechte bediening, matig eten, slechte voorlichting en woekerprijzen als je van het arrangement afwijkt. De prijs/kwaliteitsverhouding lijkt nergens op.
    In Almere zijn wel veel betere eetgelegenheden!

16. Heb hier afgelopen zaterdag met iemand gegeten. Beiden hadden we de saté. Hij de kipsaté en ik de varkenshaas.
    Op zijn hollands gezegd: niet te vreten. Nog slechter dan een pakje saté uit de supermarkt. De saus was ook veel te donker. Viel erg tegen. Jammer van de prachtige locatie. Het is mij een raadsel dat het zo druk was. Misschien zijn andere gerechten beter. Ook vind ik het zogenaamde aangeboden mandje brood met kruidenboter niet leuk gebracht. Het lijkt alsof je het krijgt van het huis maar het staat wel op de rekening. Ik zou hier geen tweede keer meer gaan eten.

17. Toen wij (mijn vader, moeder, zusje en ik) aankwamen bij Bobbie Beer leek het ons erg gezellig. Wij hadden een tafel gereserveerd en wat vroeg, maar dat was geen probleem, we mochten al plaats nemen. Wat wij wilden drinken werd al gevraagd toen wij net 30 seconden zaten en ook zeer snel gebracht en ook werd toen ons eten genoteerd. Na 45 minuten kwam één serveerster vragen of wij ons voorgerecht al hadden gehad. Uuuh, nee, dat hadden wij nog niet mogen ontvangen en zij zou het even gaan vragen. Tien minuten later kregen wij het voorgeschoteld.

Daarna werden we genegeerd door het personeel, de lege mokken chocomelk werden niet opgehaald en wij hebben zelf na een half uur maar gevraagd of ons hoofdgerecht nog zou komen. De serveerster was lichtelijk gepikeerd dat wij dit vroegen, maar ze zou het even gaan vragen. Ja, het hoofdgerecht zou nog komen. Uiteindelijk na vijf minuten kwam het inderdaad, waarbij mijn ouders naar hun saus moesten vragen en waarbij mijn kipsaté niet helemaal gaar was.

Na het hoofdgerecht hebben wij om de rekening gevraagd. De jongeman heeft het uiteindelijk netjes opgelost door drinken van het huis en bepaalde gerechten niet aan te slaan op de rekening, maar wij hebben alsnog 85 euro betaald en dat was het zeker niet waard. Het is erg jammer dat het zo moest eindigen, want in eerste instantie was het een gezellig restaurant, maar hier komen wij nooit meer terug.

18. Geen sfeer, eten is niet te eten en personeel is onprofessioneel. Er van uit gaande dat ze fooi ontvingen, zeiden ze niks en stopte alles in de kassa en werden meteen weggekeken vanachter de balie voor in deze tent. Never nooit meer.

19. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest met mijn dochter (12 jaar). Ik had gereserveerd. Werd meteen te woord gestaan. Keurig naar plek begeleid. Bediening top, eten prima. Niet duur.
    Voor herhaling vatbaar. Wc's ook schoon.

20. Ging er vandaag (2-4-2014) lunchen samen met mijn moeder. We hadden onze drankjes besteld vlak nadat we waren gaan zitten en kregen onze drankjes 5 minuten later.
    Toen wouden we wat te eten bestellen, moesten we weer 5 minuten wachten voor er iemand kwam om onze bestelling op te nemen.
    Na het bestellen van onze lunch (een pannenkoek met kaas en ham en 2 kroketten met brood) hebben we 20 tot 25 minuten moeten wachten op onze lunch. Toen maar gelijk om de rekening gevraagd.

21. jay 100 punten

Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ervaart, of niks gewend of snel tevreden. Ik ben zelf een horeca man in hart en nieren, maar mijn zaak is het niet. Te vaak kwam ik vieze dingen tegen zoals lippenstift en vingervlekken op de glazen, een barst er in, smerige peper&zout stelletjes op tafel en ga zo maar door.

Het eten is ook niet om naar huis te schrijven, taai voorgebakken vlees dat waarschijnlijk eerst een tikkie krijgt in de magnetron en daarna even de combisteamer in. Teveel restaurants hanteren deze methode. Het kan goed, maar dan moet je wel weten wat je doet.

Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar dan heb ik het zeker niet over de leidinggevenden. Het zijn eerder de studentjes die je vriendelijk benaderen en ook dat komt meestal niet zo vaak voor.
    De locatie is gewoon top, heerlijk zitten vlakbij het water, moet je alleen nog even de wespen van je af slaan!

Kortom, om even bij te komen is het goed te doen, eten moet je zelf ervaren. Waarom ik er dan nog kom? Omdat mijn moeder het gezellig vind, en wanneer zij iets leuk vindt dan doe ik graag water bij de wijn ;)

22. ploon

1 punt
  23. Apollonia

Lekker en goed eten, bediening was heel attent en vriendelijk. Snelle service en goede prijs.

24. Mijn partner en ik gingen op een zonnige dag lunchen.
    Zeer heet in het restaurant. Daar konden ze ons verder niet bij helpen.
    Wij bestelden een tosti ham-kaas en een broodje gezond.
    De Tosti werd op een te klein bordje geserveerd.
    Zonder enige opmaak ( tomaatje,sla etc kon er toch best wel bij??)

25. Op 31 juli hier wezen eten. Wat viel het tegen! Om 18.00 binnen en om 18.15 was het voor gerecht en hoofdgerecht al gereserveerd. Op onze opmerking dat dit wel heel snel gaat, werd door de bediening niet gereageerd?! De saté BB (varkenshaas) was ws die ochtend al bereid. De varkenshaas leek op gaar 'draadjesvlees' rundvlees en de smaak matig. De saté saus heel donker en niet vers. De kipfilet leek gekookt en was zeer matig van smaak. Onze dochter had patat met kaassoufle en die was lekker !
    Maar voorlopig geen Bobbie Beer meer voor ons!

26. Errasemi

Prima gegeten, vlotte, vriendelijke bediening door jonge mensen, klantvriendelijk, schoon. Redelijke prijzen en ruime keus in gerechten. Inrichting prettig, sfeervol. Zeer kindvriendelijk. Het is voor ons ruim twee uur reizen, maar wij komen hier graag nog eens terug met onze kleinkinderen!

27. Spare Ribs leken wel voorgekookt of gegrild?? Door er met een kwast daarna een lik met saus op te smeren werd volgens mij de verschillende smaken gemaakt. Leek wel frikadel op botjes met saus. Een goede sparerib is door en door gemarineerd en gaar dat het bijna van het bot afvalt. Het witte vet zat af en toe tussen de ribben (kan niet als het goed klaar gemaakt is). Bediening deed zijn/haar best en wij vonden het jammer - immers je gaat uit eten!!!
    Wij hadden het verder wel met elkaar gezellig en de lokatie is mooi qua uitzicht !
    fam. Namink

28. Bas 57 punten

Leuk restaurant met goed eten voor een leuke prijs. Prima bediening waar je snel en efficiënt door wordt geholpen. Ruime keuze dus voor ieder wat wils.

29. Leuke sfeer, eten goed voor die prijs, alleen.. Personeel liep in vieze kleding rond. Een kok droeg een broek, daar had hij wel soep van kunnen koken! Zeer onsmakelijk, het zegt wat over de hygiene.

30. fam Kusters

We zijn een paar daagjes in Almere, we zijn hier 2 x gaan eten.

Goed eten en snelle bediening. Ook al was het op zondag druk we hadden ons eten snel. Ook de kinderen hebben genoten.

Goede prijs en ruime keus, ook voor de kinderen.

Erg vriendelijk personeel.

31. Ons ervaring met Bobbie Beer Almere?

Goede service, hele lieve mensen. Lekker eten, ook echt vers eten, snel, secuur en niet al te prijzig.

Wij genieten elke keer van jullie eten.

32. Tafeltje gereserveerd om 19.00 snel drinken en een mandje stokbrood, maar daarna ging het fout, om 19.25 kwam een dame de bestelling opnemen...... om 19.55 maar eens gezegd dat ik er toch knap de balen van begon te krijgen dat het zo lang duurde. Na 2 tellen kregen we ons eten.

Er hadden ook al 4 of 5 verschillende dames aan onze tafel gestaan dus dan kan je je voorstellen dat het onoverzichtelijk wordt. Het eten was voor eetcafé begrippen goed. Een nagerecht hebben we niet meer genomen.. we gaan er niet meer naar toe keuze genoeg in Almere tenslotte.

33. Druk, maar met 8 personen snel aan een tafel geholpen, eten was beregoed en bereveel. Goede bediening, vriendelijk.
    Een aanrader voor eten voor een goede prijs.

34. We zijn hier 1 keer geweest met de kinderen. Voor 2 voorgerechten, 2 borden saté met friet, 2 kindermenu's en dessert waren we ruim € 90,- kwijt! We zaten in de buurt van de keuken, wat meer op een fabriek leek. Alles is lopende band werk. Personeel was aardig maar erg gehaast. Prijs/kwaliteit verhouding is erg slecht. Hier gaan we niet meer heen.

35. paul 10 punten

Snelle service, ideaal voor kinderen, zijn lekker bezig met die beren. Goed eten, niet te duur.