Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alblasserdam verdeeld zijn.

1. Gamastrix

2. Alles was goed en de eten was heerlijk! Zeker een aanrader!!

3. GK

4. Sebastiaan

Je kan telefonisch bellen en bestellen, je betelling is binnen 15 minuten klaar en wat je moet betalen is echt goed voor het eten wat je krijgt.

4 Patat oorlog met ui.
    Broodje frikandel sociaal.
    Frinkdel speciaal.
    Goulas kroket.
    Shoarmarol met knoflooksaus.
    20.35 Euo.

5. Chinees-Indisch Alblasserdam

Wij komen hier graag. China Town heeft lef door ook minder bekende gerechten aan het buffet toe te voegen zoals borrelnootjes, marshmallows en lange vingers. Aan moderniteiten doet het restaurant gelukkig niet, dus je kunt er met een gerust hart een cola-vieux of een Coupe Caramel bestellen. Hoewel het een Oosters restaurant betreft zijn de prijzen alles behalve pittig!

6. Anoniem

Het was heel goed bij damzicht, gezellig druk goede bediening en heel goed eten.

7. Fijn om weer eens ergens te dineren (13 juni 2019) waar je je echt welkom voelt. Bediening is uitermate vriendelijk en heeft zichtbaar plezier in het werk. Eten is prima, wel duur. Inrichting kan iets warmer. Wij bevelen dit restaurant van harte aan!

8. Eten was heerlijk, en de bediening was zeer vriendelijk.. En de verrassing van de kok was echt een hoogtepunt..!!! Die was zooooo lekker, dat was een toetje van eigen recept, kokosmelk met vruchten.. En die kreeg ik zelfs 1tje extra mee om er thuis nog van kon nagenieten.. 😃😋😋 Kortom, het was grandioos om bij 't Eethuijs te Alblasserdam gegeten te hebben..!!! 😁😀

9. We hadden een patat oorlog maar de pindasaus was niet te vreten was gewoon verrot.
    Ga ik naar het personeel ik zei proef het eens het smaakt echt niet goed en maar blijven vol houden dat die vanochtend is gemaakt en dat het nog goed is zonder te proeven.
    Daarna kwam nog een personeelslid die begon er ook mee te bemoeien en die zei dat ze pindasaus met curry en azijn maken heb ik nog nooit van gehoord van niemand niet en trouwens zo smaakte het ook niet.
    Na een beetje moeilijk doen kreeg ik een aparte bakje mayonaise maar vond het toch niet echt vriendelijk van ze.
    Kom daar heel vaak en word vaak als een hond behandeld en als ik een klacht heb snappen ze de Nederlandse taal niet meer.

10. Prijs/kwaliteit ver zoek.
    Het lijkt erop dat de prijzen met behoorlijke stappen zijn verhoogd waar de kwaliteit echt niet die stap heeft meegemaakt.
    Voorheen vaak hier gegeten maar mij zien ze er niet meer.
    Aan de bediening ligt dit zeker niet.

4,5
  11. Vreselijke vieze slechte snackbar. Ruimte ziet er totaal niet aantrekkelijk uit. Patat is slap en snack vies vet. Niet aan te raden!!!

12. Marinus den Uil

Vond het vroeger al een leuke snackbar en dat vind ik nu nog steeds.
    Vriendelijke bediening, eten is gewoon goed.

13. Chinees-Indisch Alblasserdam

Corrie stehouwer

Snap niet dat er voor dit restaurant negatieve recenties worden gegeven. Wij waren met een groep van 50 personen en wij vonden het eten absoluut voortreffelijk wij hebben gelijk weer gereserveerd voor een volgende keer.

14. Geweldig genoten van een culinair diner bij De Wachter. Alles was op en top! Bedankt voor de geweldige avond!

15. Chinees-Indisch Alblasserdam

J. van Bochove

Met smaak gegeten in een zeer vriendelijke atmosfeer.

16. drinkwaard

Dinsdag 27 november gegeten bij montana met 3 personen. Alle 3 een ander menu genomen. Het was verukkelijk. Alle 3 de menu's top. Mijn menu een aanrader: tijgergarnalen in tomatensaus met champignons en paprika met patat. Ook de patat perfect.

17. Chinees-Indisch Alblasserdam

Vrijdagavond 26 oktober jl. Hier van het buffet gegeten. Het eten was lekker, maar er werd slecht bijgevuld. We kwamen om 18:30; dat is toch niet zo heel laat. Prijs was dik in orde. Personeel is vriendelijk maar de bediening zou wel wat beter kunnen. 'T Duurde af en toe wel erg lang. De ouders van de eigenaar deden het voor alsnog beter.

18. Wat een top tent gelegen aan het riviertje De Alblas met schitterend terras en binnen ook fraai en comfortabel. Hier geen kuipjes boter en zakjes mosterd maar zeer verzorgde lunch met snelle en vriendelijke bediening. Dikke aanrader voor de regio Alblasserdam. Prima kwaliteit prijs verhouding. Uitgebreide en verrassende menu kaart

19. Robert ( KAKETOE)

20. Wat mij betreft één van de beste cafetaria's in Alblasserdam. Ik kom er vaak dus kan een overall oordeel geven. Ze zijn snel, porties zijn royaal, een uitgebreide kaart en het eten is altijd goed.

Je kunt ook menu's bestellen en vers belegde broodjes, een aanrader wat mij betreft

21. Karel Abbriata

Bij het binnenkomen in de grote ruimte was er niemand aanwezig om ons welkom te heten of ons verder te verwijzen.
    Door het geluid dat we beneden hoorden namen we aan dat voor een maaltijd beneden moesten zijn. Niet wetende dat de lift die we namen, niet door 3 personen gebruikt mocht worden.Beneden aangekomen wilde de liftdeur zich maar heel moeilijk openen.
    Jullie hebben gekozen voor de franse benaming;Le Barrage wat ik associeer met een hindernis en als het jullie plan was om hieraan te voldoen dan zijn jullie best aardig geslaagd.
    Minder aardig werd ons door de mede helpende serveerster te kennen gegeven dat we helemaal niet met 3 personen in de lift hadden mogen stappen, iets wat wij helemaal niet hadden kunnen weten mede omdat dit ook niet op de liftdeur vermeld stond.
    We namen plaats aan een tafeltje en namen 1 glas wijn en de suggestie van de serveerster besloten we het 3 gangen verrassing menu te nemen. Ik vroeg nog:quanto costa? Maar daar kreeg ik geen antwoord op. Had ik maar doorgevraagd want hadden we dit karige menu niet genomen. We waren door onze vriendin Suzanne uitgenodigd en waren zeker niet van plan om haar voor hoge kosten voor dit niet veel voorstellende eten te laten opdraaien.
    Aan het eind vroeg ik aan een van de vele restaurant medewerkers, met overmatige belangstelling voor ons welbevinden, of alles naar wens was? Let wel, we waren best tevreden op laag niveau totdat we L'addition zagen (rekening). De man had nog nooit van zoiets gehoord en zij hebben de pretentie een frans getint restaurant te zijn. Uiteindelijk heb ik de rekening maar betaald omdat Suzanne pincode, behorend bij haar pasje niet kon vinden. Teleur gesteld zijn we maar huiswaarts gekeerd met wederom een illusie armer. Er zijn in ons dorp genoeg restaurants waar we voor behoorlijk minder geld lekker uit kunnen gaan eten.

4,1
  22. R. v. d. Enden

23. Het was voor ons de allereerste keer dat wij bij Restaurant Damzicht hadden gereserveerd,
    Maar wat een goede ervaren hebben wij hier opgedaan, we kregen de tafel aangeboden die we hadden gevraagd, na een lekker drankje, werd de bestelling opgenomen, hier hadden wij enkelen Privé wensen die we hadden voorgelegd, en hebben besproken.
    Deze werden door zowel het bedienend als door het keuken personeel heel goed uitgevoerd. Wij komen hier zeker nog meerdere keren terug, het was top.

24. Chinees-Indisch Alblasserdam

Ter ere van een verjaardag hier gegeten, ik moet zeggen, het is dat je geen "0" kunt geven want het was echt dramatisch, bij aankomst konden wij kiezen uit buffet of a-la-carte. Gekozen voor buffet, er werd helaas niet bij gezegd dat er geen plannen waren om het eten bij te vullen en dat je maar genoegen moet nemen met restjes, lege bakken, ingedikte sauzen! Pas na klagen werd en minimaal bijgevuld en sushi proberen ze af te houden met het argument dat het een half uur kost om de sushi rijst te maken, maar aangezien we nog geen plannen hadden om te vertrekken, was de prima, maar ook hier weer minimale aanvulling. Als je als restaurant het vervelend vind om om 18.30 Nog een buffet draaiend te houden, moet je dat eerlijk zeggen en aanraden om op dat tijdstip gebruik te maken van de a-la-carte mogelijkheden. Bij het betalen is dit aangegeven aan het personeel, er werd een beetje geknikt, maar geen enkele excuses of begrip. Zonde van het geld en teleurstellend voor de jarige die graag getrakteerd had op een gezellige en lekker maaltijd. Dus kortom: zeker niet naar toe gaan, zonde van je geld!

25. Wat een buttent.
    Het personeel vond het belangrijker dat het internet niet werkte dan dat er klanten stonden te wachten. Dat gaf de nodige irritatie, bij meerdere klanten. Eigenaren staan chinees tegen elkaar te praten en laten klanten gewoon wachten. Softijs half gesmolten… 2e slechte ervaring.
    Hier kom ik niet meer!
    Onbeschoft.

3,2
  26. Ik eet hier gemiddeld 1× in de 2 weken met mijn vriendin, en kan er kort over zijn. FANTASTISCH!
    Lekker ongedwongen, niet druk, dus altijd wel een plaatsje vrij. Laatst mijn zus en zwager mee genomen en die waren ook erg verrast, bijzonder lekker gegeten!

27. Super leuke medewerking voor de traktatie van mijn zoontje! Ik had het idee van Google om chips-friet en snoep-hamburger in een verpakking van mcdonalds te doen. Met een gift voor je kinderfonds kreeg ik ze helemaal gratis mee. De reacties waren zo leuk! Allemaal verbaasde enthousiaste snoetjes!

28. Chinees-Indisch Alblasserdam

Restaurant China Town in Alblasserdam.

Zondag 25 maart met 12 personen naar een lopenbuffet bij China Town in Alblasserdam.
    Het was een groot fiasco.
    20 minuten nadat we binnen waren had een persoon nog steeds geen drankje.
    Toen werd de soep geserveerd.
    Een persoon had na 30 minuten nog steeds geen soep.
    Na totaal 40 minuten wachtend op een kop groentesoep, hebben we de drankjes en de 11 koppen soep afgerekend en zijn we weg gegaan.
    Weer een illusie armer.
    Daar gaan we NOOIT meer heen.

3,2
  29. Loempia speciaal besteld: geen klantvriendelijk personeel… geen vlees in de loempia. Voor mij een slechte ervaring!

30. Debora Stam

Heerlijk eten. Vooral de spareribs is erg goed en de patat heerlijk knapperig. Ze zijn ook altijd lekker snel als ik eten bestel. Top zaak. :)