• Lid sinds 22 mei 2009

Foodmaster

Alblasserdam

Frittella

Papendrecht

Martin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Haphoek

Ik kom hier al jaren en de kwaliteit is constant, gewoon lekker en snel. Bovendien niet duur, voor een lekkere puntzak friet zit je hier goed!

2. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Foodmaster

Wat mij betreft één van de beste cafetaria's in Alblasserdam. Ik kom er vaak dus kan een overall oordeel geven. Ze zijn snel, porties zijn royaal, een uitgebreide kaart en het eten is altijd goed.

Je kunt ook menu's bestellen en vers belegde broodjes, een aanrader wat mij betreft

3. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Frittella
    Pannenkoekenhuis Papendrecht

Begin december eten hier en hebben er gemengde gevoelens over. Ten eerste was het binnen steenkoud, nog nooit meegemaakt in een restaurant. De verwarming kon of mocht niet hoger van het bedienend personeel, zou automatisch ingeregeld zijn. Bediening was goed en vriendelijk, het eten zelf OK. Mijn pannenkoek was halflauw en had wat langer doorgebakken mogen worden maar smaakte niet slecht.

De prijs vonden wij te hoog, echt goedkoop is het niet. Echt sfeervol ook niet, meer een eetzaal. Door de kou en de prijs was de avond wat minder voor ins, was een eenmalige ervaring.

4. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Burger King

Precies wat je van een Burger King kunt verwachten, je wordt snel geholpen, eet goed en lekker en meestal voldoende zitplek. Ik vind het leuk om op de kruk te gaan zitten en lekker naar buiten kunt kijken, lekkere Whopper voor je neus :-). Kortom, ik kom er graag!

5. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor San Remo

Heb goede ervaringen met San Remo, zowel bij afhalen als bezorgen. Pizza's zijn verrukkelijk, en op dinsdag en woensdag maar 6 euro. Maar ook de schotels zijn erg goed en qua portie ruim bemeten.

Ik kan deze zaak aanbevelen

6. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Café Dorp

Geen leuke zaak, in het kort: onvriendelijke bediening, kleine portie friet, duur, niet schoon en luidruchtige klanten achter de gokkasten. Hadden al flink wat biertje op zo te horen. Oja, je kunt niet pinnen daar, niet meer echt van deze tijd

7. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Hoog Soeren

Martin

Leuk gelegen en sfeervol restaurant! Wij komen er al jaren om te eten als we op de Veluwe zijn en dit is bijzonder geslaagd. De ober die er al jaren werkt heeft fantastische produktkennis en legt de kaart graag uit. Het eten is gewoon erg lekker, mijn vrouw en ik hebben er pas entrecote (lekker mals en sappig) en vers gerookte zalm op. Eersteklas!

8. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor China Town
    Chinees-Indisch Alblasserdam

Erg leuk restaurant, paar keer gaan 'zitten' maar tegenwoordig halen we vaak af. Eten is gewoon goed, niet te duur en je krijgt gratis kroepoek bij je eten. Je hoeft ook nooit lang te wachten bij afhaal, sfeer in restaurant is ook gewoon gezellig, vriendelijk personeel. Het restaurant loopt daarom ook goed!

9. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

Martin

Waren hier pas op vakantie en voor het eerst met m'n zoontje van anderhalf uit eten geweest (hij is geen stilzitter).

We werden aangenaam getroffen door de leuke sfeer in de zaak, gezellige zithoekjes en groot eetgedeelte, maar zeker niet ongezellig.

Ook heel leuk en uniek is een grote speelkamer voor de kinderen, kunnen ze lekker ravotten als de bestelling wordt opgenomen. Eten was prima, lekkere pannenkoeken, frites + hamburger, niks op aan te merken. We komen hier zeker nog eens terug!

10. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Plaka

avondje wezen eten bij Plaka, hartelijk welkom geheten door de eigenaar. Sfeer is op zich goed al hadden we niet de leukste tafel (midden in de zaak vlak bij de keuken/bar). We moesten alleen meer dan een uur op ons eten wachten, dat was niet leuk. Eten was zeker wel smakelijk.

11. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Halte Assel

Leuke eettent aan het spoor, gezellig met veel hout ingericht. De porties zijn zeer royaal, eten is goed en vers en dat voor niet duur!

12. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Restaurant D'n Dolle Beer

Martin

op mooie locatie gelegen restaurant, met uitgebreide kaart. Leuke gerechten, erg lekker en niet zo duur! Had me wel beetje verkeken op de spareribs, had er 3 besteld maar ze waren erg groot. Groente en patat kregen we er in een aparte schoteltjes bij. Heel goed!

13. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Athene

Martin

Lekker de Griekse keuken in eigen huis halen, smakelijk eten voor niet te veel geld, aanrader!

14. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor New Lin Far

Martin

ik kom hier al jaren en het bevalt me prima, sinds enkele jaren nieuwe eigenaars en de kwaliteit is nog verder verbeterd. Ruime keuze, wat je bij een chinees/Indisch mag verwachten, en zeer royale porties. Aanrader is de Indische rijsttafel, je krijgt wel 5 bakken mee en is zeer smaakvol!