• Lid sinds 27 november 2016

1. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Dimphis aan de Lek

Heet vanaf maart 2018
    AAN DE DIJCK
    Leuke en nette locatie met vlotte bediening.
    Prima locatie om een lunch te gebruiken
    Heerlijke frites met geweldige lekkere kroketten voor een schappelijke prijs
    Aanrader bij een fietstocht

2. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Dimphis aan de Lek

HEET VANAF MAART 2018
    Aan de Dijck
    Prima locatie om te lunchen tegen goede kwaliteit prijs verhouding. Heerlijke patat en kroketten. Leuk en vlot personeel. Hoop dat deze eigenaar wel succesvol os

3. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Il Mercato

Maandag 8 juli jl. voor de verjaardag van mijn kleinzoon hier met het gezin wezen eten. Het mandje met brood en parma ham was eerder voor twee dan voor zes personen. Het hoofdmenu liet behoorlijk lang op zich wachten en de vraag of we nog wat wilde drinken was net iets teveel keren tussentijds.Toen ons eten kwam was men mijn vrouw vergeten en snel werd de door haar bestelde tagliatelle met ossenhaas in elkaar geflanst waardoor het een soort smaakloze noedelssoep was geworden. Mijn schoonzoon en ik kregen een vingerkommetje frites en na commentaar hierover later nog zo'n schaaltje niet goed doorgebakken patat, die overigens wel extra op de rekening stond! Ondanks dat men hier de vrijwilligerspas heeft afgeschaft en het grijsgehalte laag was die avond slaagde men er niet in de kwaliteit te leveren die ik altijd hier gewent bent geweest. Ook de toiletten waren niet schoon gemaakt en zaten vol vliegen. Zonde van deze zaak waar wij graag kwamen maar nu even niet meer.

4. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Il Mercato

Onverwacht op een Maandag rond 17 uur even een pizzaatje wezen eten met mijn vrouw. Voorgerecht calimares stond bijzonder snel op tafel en was lauw en taai.
    Terug gestuurd en met de welgemeende excuses nieuwe portie gekregen die wel iets beter was maar niet perfect. Blijft toch een moeilijk product voor veel restaurants.
    Pizza's redelijk van smaak maar voor een Italiaans restaurant niet uitzonderlijk goed.
    Bediening snel en vriendelijk.

5. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Bellevue
  6. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bellevue

Tweede paasdag lunch gebruikt op het schitterend aan de rivier De Merwelanden gelegen terras. Bediening vlot maar niet al te vrolijk en door het niet tijdig afruimen gingen gasten terug. Zakelijk gezien niet handig. Kwaliteit / prijsverhoging prima.
    Voor herhaling vatbaar.
    Jannie en Bert Lodonk

7. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Le Barrage

Wat een top tent gelegen aan het riviertje De Alblas met schitterend terras en binnen ook fraai en comfortabel. Hier geen kuipjes boter en zakjes mosterd maar zeer verzorgde lunch met snelle en vriendelijke bediening. Dikke aanrader voor de regio Alblasserdam. Prima kwaliteit prijs verhouding. Uitgebreide en verrassende menu kaart

8. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Blijft een leuk en knus restaurantje met prettige bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.

9. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft gereageerd op een recensie van Kinderdijk

Omdat er toen een andere eigenaar in zat, die er inderdaad een verkeerd potje van maakte. Het is nu stukken beter en jammer dat die oude achterhaalde info blijft staan.;

10. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft gereageerd op een recensie van Kinderdijk

Hotel heeft vanaf 2016 nieuwe eigenaar. Oude recensie dus!

11. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto

14. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto

Bericht verouderd. 2016 nieuwe eigenaar

15. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft gereageerd op een recensie van Kinderdijk

Recensie verouderd.gaat over vorige eigenaar

16. Jannie en Bert Lodonk's profielfoto
    Jannie en Bert Lodonk heeft een recensie geschreven voor Kinderdijk

Zaterdagavond 26 november jl. hebben wij het restaurant van dit hotel bezocht en het voelde weer een beetje als thuis komen. Het blijft zowel als aan de binnen- en buitenkant een markant gebouw, met een fantastisch uitzicht overal.
    Sfeervol verbouwd met rustige kleurstellingen en fijne stoelen. Voeg daar ook nog eens een vriendelijke bediening aan toe en dan kan de avond al niet meer stuk.

Zowel de zeer ruime porties van het voor- en hoofdgerecht waren van een goede kwaliteit .
    Helaas was de entrecote om 19.00 uur al niet meer verkrijgbaar (en zondag dan?), maar de hertenbiefstuk was een heel goed alternatief. Ook crodino en campari had men niet (meer) in huis, dus dan maar een watertje. Overigens zijn de consumpties en de gerechten redelijk goedkoop.
    Tip: serveer dat mandje met overheerlijke warme brood niet tegelijk met het voorgerecht, maar laat daar minimaal een kwartier tussen zitten. Daar ook het hoofdgerecht daar te snel achteraan kwam, hadden wij een dermate vol gevoel dat wij het dessert hebben overgeslagen en al na anderhalf uur weer huiswaarts gingen.
    Desalniettemin een aanwinst in de regio en zeker waard eens te bezoeken.