Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alblasserdam verdeeld zijn.

Kennelijk kwamen we op het verkeerde moment. Er waren geen wachtenden maar de bediende had duidelijk haast. Gezien het enorme assortiment vind ik het normaal dat ik even rustig kan kijken wat ik wil bestellen. We wilden een salade maar wisten even niet welke. Ongeduldig wordt gevraagd of we het al weten. Nog steeds staan er geen andere klanten in de snackbar.
    We bestellen de salade van 10 euro.
    Anders nog iets? Ja, maar laat me even kijken.
    Een hoorbare diepe zucht. Een papieren zakje dat een slinger krijgt en de medewerkster verlaat de ruimte.
    Er komt iemand zijn bestelling ophalen. De medewerkster is inmiddels terug. Heeft u echt besteld? Ik heb het niet aangenomen. Meneer bestelt opnieuw. Bij het laatste artikel zegt ze "o sorry, die heb ik wel opgenomen". Niets mee gedaan dus. De man besluit geduldig te wachten. Vind ik knap, zou not amused zijn.
    Intussen mag ik mijn aanvullende bestelling doen. De frons bij de bediende wordt steeds dieper en op de achtergrond hoor ik gemopper. Een andere bediende besluit dat ze zelf ook wel zin in een broodje frikandel heeft. Ik vind het wat ongepast dat een medewerkster haar snack achter de toonbank staat op te eten.
    Kortom: ondanks de lekkere salade, niet voor herhaling vatbaar. Jammer dit, het kan zo anders.

Petra Jansen

Ik ben anders gewend, gisteren viel het tegen had een maandmenu snoekbaarsfilet was erg droog kleine portie. Waren met een stel vrienden degene die vis hadden deelden dezelfde ervaring. Ik had dit gelijk moeten aangeven.

Vriendelijk personeel. Lekker en betaalbaar eten.

Arjan Vrijland

Als de bezorging goed gaat is het eten meestal wel goed. Maar er gaat zo vaak iets mis.

Van kleine foutjes zoals de verkeerde saus of een saus vergeten, of de verkeerde frisdrank of geen frisdrank, tot grotere (niet herstelbare) fouten zoals saus op de broodjes terwijl is aangegeven dat het apart moet, of te hard gebakken friet/gebakken aardappels. En soms lossen ze het wel op door een nalevering. Maar is dat echt een oplossing? De maaltijd wordt daarmee opgesplitst in 2 delen.

Als klap op de vuurpijl gaf ik afgelopen maandag deze zaak een laatste kans. Ik gaf dit ook aan. "Dit is een laatste kans, verpest het niet. " Wordt ik opgebeld dat ik het geld terug gestort krijg en dat ze niet meer bij mij leveren. Er werd iets gezegd over kanker? Er werd beweerd dat ze altijd mijn klachten opgelost hebben, wat dus totaal niet waar is, en de eigenaar vond het ook niet zo tof dat ik negatieve recensies plaatste op thuisbezorgd.nl. Dan moet je maar goede kwaliteit leveren! Dan krijg je een positieve recensie. Kan je dat niet dan krijg je dat ook te horen!

Dus. 2 Sterren voor eten. Omdat als het eten goed bezorgd wordt, of als je op locatie eet het wel lekker is, Sfeer en Service kunnen beide ook veel beter. En als het eten goed is dan is de prijs kwaliteit ook goed. Maar helaas is dat dus lang niet altijd zo.

Oh en als ik hierdoor de politie voor mijn deur krijg, de eigenaar heeft namelijk gedreigd die in te schakelen, dan zullen we er denk ik even goed om lachen.

Zeer onvriendelijke bezorger. Bestelling 1:30 uur op moeten wachten.

Redteacher

Sind kort een nieuwe eigenaar. Kwaliteit holt achter uit.
    Meer harde stukken in de patat, te zout, te koud.
    Binnen in de cafetaria word het smoezelig.
    Jammer van zo'n goede tent.

Verwater

Beste mensen,

Graag deel ik via deze weg mijn ervaring over montana te Alblasserdam.

Vandaag spareribs met patat gekocht. Bij thuiskomst bleek de patat keihard en niet eetbaar te zijn. Ik heb hun onmiddellijk gebeld en telefonisch werd aan mij mede gedeeld dat het onmogelijk Is dat de patat Is doorgebakken. Naar mijn idee waren de patatjes opnieuw opgewarmd. Ik ben meteen met wat er in het zakje zat teruggegaan en de chef-kok die men erbij haalde ontkende dat de patat niet goed was.

De chef-kok herhaalde menige keren en ik citeer: "Dan moet je het hier niet kopen, onze patatten zijn zo.".

Ondanks dat ik al 7 jaar klant was, heb ik de laatste 6 a 10 keer geen goede ervaring gehad met het eten en de klantvriendelijkheid.

Natuurlijk ligt het voor de hand dat teruggaan niet meer boven in mijn lijst staat.

Barbara Maria

Geachte toehoorders,

Ondanks het feit dat ik de afgelopen tijd door omstandigheden genoodzaakt was om kant en klaar eten buiten de deur te halen. Wil ik via deze weg toch mijn ongenoegen kenbaar maken.

Al geruime tijd bij de Montana Alblasserdam besteld.
    De bestellingen waren regelmatig hetzelfde
    Pizza of;
    Spareribs met brood en frieten.

Mijn eerste ervaring met pizza was goed maar daarna kreeg ik de pizza aan de onderkant steeds teveel doorgepakken.. nu heb ik natuurlijk een goed stel tanden maar je begrijpt wel dat dit voor menige heel vervelend kan zijn.

Ook de spareribs waren niet denderend.. de eerste keer kreeg ik een stel te ver doorgebakken spareribs, waarna ik men op attendeerde, vervolgens waren het een stel niet op smaak gebrachten spareribs met tever doorgebakken frieten... bij een 4e bestelling waren de frieten weer goed doorgebakken (geen mens die dit wilde eten tenzij je graag chips eet bij een warme maaltijd) en als kers op de taart kreeg ik vandaag weer heerlijk chips (tever doorgebakken frieten) als maaltijd. natuurlijk is mijn vriend terug gegaan met de frieten maar een stuk klantvriendelijkheid was er niet uit te halen..

Natuurlijk verwacht je in zo'n situatie erkenning en dat er naar de kwestie gegeken wordt máár dat was erg ver te zoeken.

Heel vervelend ze zijn weer 2 klanten kwijt.

Anoniem

Eten besteld via thuisbezorgd, vervolgens iets anders geleverd gekregen dus gebeld met restaurant... wat we besteld hadden maakten ze niet, ze deden het al 10 jaar zo... dus ipv schnitzel moesten we maar de steak eten. De kok kon ons niet rustig te woord staan, praatte alsof wij iets verkeerd gedaan hadden terwijl zij toch echt iets heel anders geleverd hadden. Ze wilden de maaltijd uiteindelijk wel weer ophalen maar we moesten zelf maar ons geld zien terug te krijgen via thuisbezorgd. Overigens zagen de steak en patatjes er ook niet erg smakelijk uit, de patat leek wel 3x opnieuw gebakken.
    Het lijkt mij dat je de klant even belt als het je niet lukt de bestelling te bereiden en dat mocht er een klacht zijn je de klant rustig te woord staat en samen op zoek gaat naar een oplossing, maar daar hebben ze in dit restaurant nog nooit van gehoord.
    Wij bestellen hier nooit meer!

Arie en Petra.

Nadat het restaurant in 2014 gesloten werd, is het in de nazomer van 2016 heropend met een nieuwe eigenaar. Er is stevig verbouwd en dat heeft het restaurant zichtbaar goed gedaan.
    Niet alleen is er verbouwd, ook de keuken heeft een metamorfose ondergaan en dat was een zeer aangename verrassing.

De menukaart is beknopt, maar bied toch voldoende keus. Daarnaast is de kwaliteit uitstekend en wordt er gebruik gemaakt van lokale leveranciers. Het vlees is van Boerderij Bongers Wens uit de Alblasserwaard en zonder meer goed te noemen. In he menu dat we bestelden, bestond het voorgerecht uit een tompouce met gerookte zalm, afgemaakt met avocadospread, peper en filodeeg. Het hoofdgerecht was een kogelbiefstuk, zoals die moet zijn, lekker sappig en het nagerecht, Pannacota, mango en ijs van passievruchten, alles vers van de pers.

We hopen dat het restaurant deze trend weet voort te zetten, dan moet het goed komen. Dat de vorige restauranthouders er een potje van hebben gemaakt mag je deze eigenaar niet aanrekenen (ik had wel de naam van het restaurant veranderd). De volgende reservering is inmiddels gemaakt.

Prijzen veel te hoog voor deze matige kwaliteit.
    Ook wordt niet geluisterd naar dieet wensen.

12. Chinees-Indisch Alblasserdam

Jan. Jakobs

Heel goed eten en top bediening.

Marian

Voor de 1e keer in dit restaurant gegeten. Sfeervolle inrichting, heel vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteitsverhouding, smakelijk eten.

14. Chinees-Indisch Alblasserdam

Jacqueline

Wij halen hier regelmatig eten als we op kantoor overmaken. Haalden, moet ik zeggen. Afgelopen woensdag soep en loempia speciaal gehaald. Het eten is ontzettend flauw, het is dat je weet dat je een wanton in je mond hebt, want smaak heeft het verder niet. De loempia ook ontzettend slecht, ik heb hem weggegooid. Pindasaus ontzettend waterig. De vorige eigenaar van het restaurant deed het echt een stuk beter. Wij gaan op zoek naar een nieuw afhaaladres! Helaas.

wielders

Heerlijk gegeten vanavond in Damzicht. Komen zeker weer terug. Aanrader!!!

Prima gelunchd op een zaterdagmiddag...eten was goed en de bediening heel behulpzaam en aardig

Teus en Gerda Aantjes

Wij hebben het als heel goed ervaren. Alles was helemaal naar wens

Heerlijk gegeten, leuke bediening en sfeervol restaurant geworden

Voor het eerst babi pangang besteld. Tip van de buurvrouw! Het was heerlijk & lekker veel. Vriendelijke bezorger ook. Vanaf nu... ben ik vaste klant. Dankjewel

Tevreden klant

Bij binnenkomst een lekkere ruime garderobe waar plek genoeg is om je jas op te hangen.
    Eenmaal binnen werden we vriendelijk naar onze plek gewezen en kregen wij vrijwel meteen stokbrood met kruidenboter. Altijd lekker als je al iets te eten hebt als je aan tafel zit.
    Al vrij vlot kwam ons voorgerecht en daarna ons hoofdgerecht.
    We hebben heerlijk gegeten en het was echt een gezellig avondje uit. En zeker voor herhaling vatbaar.
    Leuke vlotte en vriendelijke bediening.
    Complimenten voor deze leuke zaak.

21. Chinees-Indisch Alblasserdam

Zelden zulk zenig taai vlees gegeten bij de Indische rijsttafel.

Van de week heerlijk gegeten bij Damzicht. Prijs/kwaliteit is prima, je krijgt ruime porties. Personeel erg vriendelijk en kundig. Zeker een aanrader, wij komen hier zeker terug.

Tja je dacht eens met valentijn lekker te gaan eten... Die week daarvoor gereserveerd en gevraagd bij het raam, dat moest geen probleem zijn. Wij daarheen en op tijd om 17.00 uur dus nog rustig want er zat nog maar 1 stelletje te eten. We werden in eerste instantie geholpen door een vriendelijk meisje, maar er was geen plaats bij het raam want alles was vol gereserveerd. Ok, maar we hadden het nog gevraagd en was geen probleem, dus we vroegen nog of de overige reseveringen die er stonden dan bij het raam waren. Nee, dat niet, maar het kan gewoon niet terwijl er maar 1 stelletje zat. En toen begon de oorlog. Er kwam een of ander raar kind zich ermee bemoeien en zei dat zij de lijst heeft gemaakt en dat zij het uitmaakt waar wij moesten zitten en dat wij het helemaal niet hadden gevraagd voor bij het raam. Nou ok, we dachten laat maar gaan we gaan dan wel op een andere plek zitten. Komt ineens de eigenaar zich er nog eens mee bemoeien, die gewoon zegt als je gaat lopen zeiken dan heb ik liever dat je vertrekt... Ik dacht wat is dit op valentijnsdag, denk je even lekker te gaan eten...
    Nou sorry Rene, de mentaliteit daar is ver te zoeken, zo ga je niet met gasten om. We zijn daarom dan ook maar weggegaan en hebben heerlijk ergens anders gegeten. Voor mij een dikke 1.

arnold simonse

Geweldig gegeten. Top kwaliteit voor redelijke prijs. Bediening helemaal goed.

Jawel hoor... Voor derde keer achterelkaar besteld bij Deniz. Nu een pilli-schotel besteld. Netjes op tijd bezorgd & uiteraard tip gegeven aan de vriendelijke bezorger. Dankjewel Deniz voor het lekkere eten.

Ook vandaag weer besteld bij Deniz. Een heerlijke shoarma schotel. Vers, lekker en royaal.
    Had om 18:00u afgesproken. Stipt en exact om 18:00u kon ik eten. Dankjewel voor de goede en correcte service. Mijn favoriet.

Vanavond heerlijk gegeten, malse hertenbiefstuk en een heerlijk chocoladedessert na. Mooie rustige uitstraling en lekkere stoelen. We gaan hier zeker nog eens eten.

Voor het eerst besteld 28-12-2016. Een grote kebab schotel. Ik belde buiten bezorgtijd. MAAR werd vriendelijk geholpen en alles was binnen 30 minuten bezorgd. Mijn ervaring; vers... lekker... royaal... vriendelijk.
    Echte aanrader... en al mijn favoriet!!
    Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Ik had kabeljauw besteld, deze was echt niet te eten, smakeloos, smaakte alleen naar water, met een hollandaise saus waar ook amper smaak aan zat, was gewoon echt heel vies. Toen ik vroeg om een andere saus, werd er verteld dat die er niet was. Toen ik het naderhand tegen een andere serveerster zei, toen mn kabeljauw ondertussen al helemaal koud was, scheen er wel een andere saus te zijn, die ze wel ging halen dan, en peper en zout (waar ik ondertussen ook niet veel meer aan had, want dat is gewoon smerig om naderhand zelf een beetje je visje te zouten en peperen). En ze bood dan wel netjes excuses aan en kreeg een bedankje voor het doorgeven van dat de vis smakeloos was zodat ze dat kon doorgeven aan de chef (waarschijnlijk zodat andere klanten dan wel een lekkere smaakvolle vis kregen), helaas had ik daar niks meer aan.
    Er werd verder ook niks anders aangeboden, gratis kopje thee, gratis nagerecht bijvoorbeeld, met afrekenen ook geen euro korting gehad... Dus dat vind ik wel heel erg jammer, je kijkt toch uit naar uiteten gaan, doe ik ook maar 1 keer in de 2 maanden, dus dan hoop je ook op lekker eten... Of in ieder geval dat er iets word aangepast aan het gerecht bijv.. of iets anders wordt aangeboden of korting.
    Dus mij zien ze daar voorlopig niet meer.

30. Chinees-Indisch Alblasserdam

Gezellig restaurant, het eten was heerlijk, personeel heel vriendelijk.