Deniz place laten bezorgen?

1. Arjan Vrijland

Als de bezorging goed gaat is het eten meestal wel goed. Maar er gaat zo vaak iets mis.

Van kleine foutjes zoals de verkeerde saus of een saus vergeten, of de verkeerde frisdrank of geen frisdrank, tot grotere (niet herstelbare) fouten zoals saus op de broodjes terwijl is aangegeven dat het apart moet, of te hard gebakken friet/gebakken aardappels. En soms lossen ze het wel op door een nalevering. Maar is dat echt een oplossing? De maaltijd wordt daarmee opgesplitst in 2 delen.

Als klap op de vuurpijl gaf ik afgelopen maandag deze zaak een laatste kans. Ik gaf dit ook aan. "Dit is een laatste kans, verpest het niet. " Wordt ik opgebeld dat ik het geld terug gestort krijg en dat ze niet meer bij mij leveren. Er werd iets gezegd over kanker? Er werd beweerd dat ze altijd mijn klachten opgelost hebben, wat dus totaal niet waar is, en de eigenaar vond het ook niet zo tof dat ik negatieve recensies plaatste op thuisbezorgd.nl. Dan moet je maar goede kwaliteit leveren! Dan krijg je een positieve recensie. Kan je dat niet dan krijg je dat ook te horen!

Dus. 2 Sterren voor eten. Omdat als het eten goed bezorgd wordt, of als je op locatie eet het wel lekker is, Sfeer en Service kunnen beide ook veel beter. En als het eten goed is dan is de prijs kwaliteit ook goed. Maar helaas is dat dus lang niet altijd zo.

Oh en als ik hierdoor de politie voor mijn deur krijg, de eigenaar heeft namelijk gedreigd die in te schakelen, dan zullen we er denk ik even goed om lachen.

2. Zeer onvriendelijke bezorger. Bestelling 1:30 uur op moeten wachten.

3. Jawel hoor... Voor derde keer achterelkaar besteld bij Deniz. Nu een pilli-schotel besteld. Netjes op tijd bezorgd & uiteraard tip gegeven aan de vriendelijke bezorger. Dankjewel Deniz voor het lekkere eten.

4. Ook vandaag weer besteld bij Deniz. Een heerlijke shoarma schotel. Vers, lekker en royaal.
    Had om 18:00u afgesproken. Stipt en exact om 18:00u kon ik eten. Dankjewel voor de goede en correcte service. Mijn favoriet.

5. Voor het eerst besteld 28-12-2016. Een grote kebab schotel. Ik belde buiten bezorgtijd. MAAR werd vriendelijk geholpen en alles was binnen 30 minuten bezorgd. Mijn ervaring; vers... lekker... royaal... vriendelijk.
    Echte aanrader... en al mijn favoriet!!
    Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

6. Prima zaak! Het eten is over het algemeen ook in orde. Goed, hardwerkend personeel. Zeker een aanrader!