Wok de Hoven in Zutphen

Parkeren mogelijk langs de weg.
    Parkeerplaats aan begin van oude kanonsdijk en parkeerplaats in nieuwbouw De Hoven.

Bezorgrestaurants in de buurt van Wok de Hoven

• All-inclusive

1335292066 92
1420001869 88
1492005201 86

1. Ook wij komen hier al jaren om eten te halen of te wokken. Wij hebben het vermoeden dat er van eigenaar is verwisseld inclusief de kok. Bami inderdaad spierwit en de babi pangang super zout. Twee keer eten gehaald en niet om over naar huis te schrijven. Vanavond zijn we er wezen eten, voor ons gelijk de laatste keer dat we deze wok bezocht hebben. Maar op zoek naar een ander restaurant om eten te halen. Wokken gaan we wel elders.

2. Wij eten hier al jaren en over het eten en de sfeer heb ik geen enkele opmerking. Maar bij reservering gisteren bleek dat ze in het weekend plotseling in shifts is gaan werken en ik alleen maar kon kiezen uit 17.00U of 19.00U. Nou komen beide tijdstippen niet goed uit vanwege onze kleindochter van 9 maanden. Maar los van dat zijn het vreemde tijdstippen en is het niet klantvriendelijk. Dus maar voor een andere wok gekozen.

3. We hebben heerlijk gegeten;vriendelijk personeel. Mijn enige minpuntje was dat niet alles goed werd aangevuld.

4. Helaas niet wat we hadden verwacht. Weinig keuze bij sushi en andere gerechten. Sommige dingen koud.
    Een redelijk groot restaurant maar de mensen zaten dichtbij elkaar terwijl er ruimte genoeg nog was in het restaurant.

5. Altijd prima geweest tot nu!

Al een aantal jaren komen wij hier geregeld eten halen of uit eten. Ik heb geen idee wat er is gebeurt maar de laatste twee keer eten halen was niet om over naar huis te schrijven.
    Een keer wat minder kan maar de tweede keer was de bami bijna spierwit. De babi pangang was zo ongelooflijk zout dat je er de gehele avond en ook de volgende dag van kon genieten.
    Is er een ander management of een andere kok geen idee voor ons een reden om in het vervolg maar ergens anders eten te halen.

6. Gonda en Freddy Bruntink

Prettige sfeer, vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Echt een aanrader.

7. Johan Hoebe

Het was prima, zag er netjes en zeer goed verzorgd uit. Een aanrader aan vrienden en kennissen.

8. Th. Busser

Een prima gelegenheid, heerlijk gegeten voor een alleszins redelijke prijs en goede service.
    Een aanrader.

9. Fam.Kort

Wij hebben vanavond echt heerlijk gegeten. Heb zelf een glucosesiroop allergie en mag dus geen suiker.
    De gastvrouw heeft mij keurig geholpen wat ik wel en niet kon eten.
    En maakte nog wat appart voor me klaar. ( het was heerlijk)
    Petje af voor deze service wij komen zeker terug :-)
    Groetjes fam. Kort

10. Vandaag deze zaak maar eens uitgeprobeerd maar al snel spijt van onze komst.

Producten zijn niet van de beste kwaliteit en 1 van de teppanyaki koks had ook weinig zin om te werken en ben na 5 minuten maar wat anders gaan halen aangezien er niet eens gevraagd werd wat ik wilde hebben.

Ook het wokken viel helaas erg tegen.

Zelfs mijn Kids waren naar 1 bordje klaar met eten terwijl ze normaal altijd erg graag nog een keer gaan.

Ons zien ze hier in ieder geval niet meer terug!

11. Vrijdagavond weer erg lekker gegeten! Eigenaresse en personeel doet hun best om je en leuke avond te bezorgen!!

12. Martin

13. Een rustig Wokrestaurant waar je heerlijk aan een eigen tafel zit. Niet zo'n idee van een eetschuur. Compleet in zijn assortiment. Keurige bediening. Een echte aanrader.

14. Inge en Marcel

We hebben heerlijk gegeten. Het was allemaal vers en alles werd steeds goed aangevuld. Vooral de ossenhaas van de bakplaat was zalig. Dit voor een prijs van 22 euro inclusief softdrinks uit flesjes van A merken. Voor wijn betaalden we 1,40 extra. Als we hier weer eens in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

15. Lily Wennekes

16. Een super gezellige goede wok. Een vriendelijke eigenares en zeer goede vriendelijke bediening. Zeer goed eten met veel keuze. O.a een heerlijk koud en warm buffet. Teppanyaki plaat. Wokken. Ijs en toetjes buffet .
    Echt een aanrader voor een heerlijk. Gezellig avondje uit.
    Eindelijk eens een restaurant waar je je thuis kunt voelen en geen nummer bent .Een echte aanrader.

17. Nu al zo vaak goed gegeten. Altijd vers eten. Maar ook de spontaniteit en gezelligheid van het personeel zijn erg belangrijk. Na vele wok restaurants gehad te hebben, blijft deze mijn nummer 1.

18. Hele goede verhalen gehoord over wok de hoven. Wij gingen zelf altijd elders heen maar eenmaal hier geweest te zijn gaan we nooit meer naar die andere. Wok de hoven is zoveel beter. Het eten is vers, word heerlijk bereid en bied goede service.

19. Vers, heerlijk bereidt eten, gezellige sfeer en goed gastvrouw (en heer) schap.

20. Zoveel hoge cijfers, dus wij vol verwachting daar heen. Denk dat wij verwend zijn qua eten want wat viel het tegen. Zalm smaakte naar water, toetjes niet vers, veel vet aan het vlees. Waarschijnlijk allemaal diepvries. We werden in een kinderhoek gezet, elke keer gillende kinderen langs onze tafel. Jammer maar voor ons geen tweede keer.

21. Voor het eerst er gisteren wezen eten. Eten was erg lekker en vers. Enige minpunten vind ik dat ze de wokpan niet deden schoonmaken en ik 2x etensresten van de persoon ervoor door mijn eten had zitten. Vlees op de bakplaat doen ze in grote porties. Verder enorm lekker gegeten!

22. Warm welkom, garderobe netjes met een fiche. Eten heerlijk, royale keuze in warme en koude gerechten. Goede kwaliteit van groentes, vlees en vis. Bahmi , nasi, noodles wat minder. Nagerechten moet je echt ruimte voor over laten er staat veel lekkers. Gebruikt servies wordt op tijd opgehaald, vragen voor refill drankjes evenzo. De 2 1/2 uur zijn voldoende. Alcoholhoudende drankjes wordt niet veel voor gerekend, softdrinks zijn inclusief. Koffie en thee ook incl. Ruimte is gezellig, bediening vriendelijk. Prima voor groot en klein gezelschap met diverse eetwensen.

23. Heerlijk eten, van alles voldoende en smaak goed. Voor ieder veel keus. Service goed, alles wordt op tijd weggehaald, dus geen vieze borden of glazen meer op tafel. Eten en drinken is er goed, wij zijn er nu al 3 keer geweest en het blijft gezellig. Goed eten, goede service, voor 2 en een half uur voor niet al te duur. Dus houd je van wokken? Probeer het eens!

24. Koen Mathijssen

25. Erg lekker eten, en uitgebreide keuze! De speelkamer voor kinderen mag wel iets meer aandacht aan gegeven worden, dan zouden wij hier nog vaker komen... Prima wok!

26. Super, heerlijk gegeten!!! Vooral de ossehaas en de garnalen zijn een aanrader!!

27. Fam van Sluis

Geen enkel punt van kritiek. Kwaliteit van het gebodene is zeer goed. Ossenhaas is een aanrader. Soms wat druk bij de bakplaat maar gastgerichtheid is dermate goed dat het bijna leuk is om met elkaar te wachten. Aanrader !!

28. Lekker eten en heel veel keus! Lekkere sushi, sashimi, vis en vlees van de bakplaat. Wij genieten nog iedere keer dat we hier eten! Zeker een aanrader. Enige nadeel is dat je veel nadorst hebt door het gebruik van veel zout.

29. Wij komen hier heel vaak eten, goede producten.

30. We hebben heerlijk gegeten! Het was druk, maar er werd toch veel zorg besteed aan het eten door de koks.

31. Thomas 259 punten

Al vele keren geweest hier. Het is altijd heerlijk en frisdranken zitten bij de prijs inbegrepen. Goede en snelle service en goed bereikbaar. Onder de wokrestaurants voor mij een van de beste.

32. We komen net terug van kerstdiner. Het was geweldig. Heel veel extra's, te veel om te noemen. 1e klas, kan niet beter. Gr. tafel 12

33. Fam. Jansen

Het eten heel goed. En gezellige avond met vrienden. Aardig personeel. Helemaal top.

34. Julliette

Met gezin uit eten geweest. Uitstekend wokrestaurant met veel keus aan mogelijkheden. Absoluut een aanrader dit wokrestaurant.

35. Prijs kwaliteit prima, lekker eten! Genoeg keus.

36. frank en angelique otto

Een heerlijke avond gehad aan een ronde tafel met 9 familieleden. Lekker eten en drinken met een goede service. Zeker de moeite waard om te gaan proberen.

37. Goed. Goede zit bij de ramen en tot het midden van het restaurant.
    De produkten zien er goed en vers uit. Vriendelijke bediening, leuke mensen. Ons bevalt dit restaurant goed. Leuk om eens wat vaker heen te gaan.

38. Gisteren met zijn vijven wezen eten, keurige ontvangst, je krijgt een nummertje voor je jassen, het is niet massaal en klein van opzet, de keuken en de tafel zijn gescheiden van elkaar waardoor je rustig kan eten.
    De frisdrank, koffie ed zit bij de prijs in, allemaal flesjes of pakjes, je ziet wat je krijgt.
    De wok en tepanyaki zijn voortreffelijk, veel soorten vlees en vis, zelfs kikkerbilletjes die echt aan te bevelen zijn zie je bijna nergens meer.
    Ruime sushibar, dessert en ijs met verse slagroom, goede koffie in alle soorten en maten.
    Drop en pepermunt bij de balie. we zijn hier voor de tweede keer geweest en komen zeker terug, goede kwaliteit voor een goede prijs, grote glazen bier en goede wijn zijn maar 1,20 euro.

39. Wij kennen dit restaurant al een tijdje, we hebben daar zelfs een groot feest gegeven. Wij kunnen hier heel kort in zijn het is geweldig daar.
    De mensen zijn aardig, het eten is goed en zo kunnen we wel even door gaan.
    Daarom ook een hele dikke 10!
    Tot gauw.

Groeten Silvia & Roy ook vaste klanten.

40. Heerlijk! Veel keus en zeer goed ook kun je zelf de drankjes pakken waardoor je nooit hoeft te wachten. Ik kom zelf uit Den Haag en daar zijn de wokrestaurants stukken slechter! Dus als ik bij mijn familie ben geniet ik hier keer op keer.. al 10 keer geweest denk ik.

41. kleinendijk

Wat een fantastische tent is dit, we gingen het proberen met zijn vieren en we komen zeker snel terug. Wat een soorten vlees, en snel, goede service en vriendelijk personeel, je zit niet zoals bij andere wok restaurant in een vreetschuur, wokken en eten is netjes gescheiden, alle alcohol vrij drankjes kan je zelf pakken in flesjes en de prijzen van bier en wijn zijn nog goedkoper dan op de tennisclub. Echt. een fantastische Chinese wok.

42. Ontzettend lekker eten waarbij je niet direct bij het wokken zit. Veel keuze en geen lange wachtrijen. Bediening is ook erg goed.
    Klein minpuntje: te weinig koffiekopjes maar een kniesoor die daar op let. Toprestaurant

43. Ik geloof dat we er nu zeker al 8 keer geweest zijn. Ik heb alleen nog niet meegemaakt dat het tegenviel! Het blijft me elke keer weer verbazen hoe voldaan ik hier vandaan kom. Het verveelt niet, de bediening is, ondanks overwegend jong bedienend personeel, uitstekend. De gastvrouw houdt alles op een prettige manier erg goed in de gaten. Ik blijf komen!

44. Ik ben met 3 andere vrolijke meiden op 16 september wezen wokken in dit heerlijke, intieme en gezellige restaurant. De bediening was goed, het eten was overheerlijk, echt een aanrader, veel schik gehad met de andere gasten...............het was zeer de moeite waard...............daarom komen wij weer terug en neem 6 anderen mee!!!!! tot gauw!!!!

45. We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Leuke en zeer smakelijke voorgerechten/hoofdgerechten/nagerechten. Ruim assortiment. Prijs / kwaliteitsverhouding uitstekend. De Tepan Ossehaas is voortreffelijk. Veel vruchten bij het nagerecht. Eén minpuntje: het ijs was wel erg basis (voor een paar euro per bak koop je smakelijker ijs) en (als het mogelijk is) koop een slagroomapparaat. Zeer betaalbaar! We waren met z'n tweeën 42 euro kwijt.

46. Wat super! Ontvangst werkelijk zeer zeer vriendelijk, deze gastvrouw legt ook alles uit en laat de keus geheel aan jou over. Keuze was uitgebreid en heerlijk en dat voor die....... prijs?! Ook nog eens gratis zo veel je wilt frisdrank en koffie, neen echt super!

Trouwens voor een biertje betaal je slechts 1 euro, waar kan dat bij een ander wokrestaurant? Die rekenen al snel circa 2 euro. De bakplaat is super snel en de kok besprenkelt je gerecht met de juiste saus. Heb me echt te goed gedaan aan de lamskoteletten met een pittige saus: Jammie. Over de verse zalm zal ik maar te zwijgen, echt geweldig en zo giga heerlijk.

Ga ik weer wokken dan is de keus makkelijk: Natuurlijk naar In de Hoven! Klinkt misschien voor een buitenstaander ietwat overdreven maar ga eens langs en ervaar zelf hoe SUPER dit restaurant is.

Personeel bedankt en tot gauw.

47. Inmiddels al een tijd geleden dat ik er gegeten heb, maar ik denk er nog steeds met warme gevoelens aan terug. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hoii!

48. We hebben super gegeten en als ze dichter bij zaten zeker er vaker gegeten. Maar helaas.

Je kan kiezen uit buffet, bakplaat of wok.

Voor elk wat wils vlees en vis.

Toetjes bar en koffie en dit alles vertel en uitgelegd door de spontane gastvrouw.

Groeten van de dochter van henk jullie vaste klant.

49. Met collega een prima avond gehad. Alle gerechten waren echt vers (denk aan de sushi) en erg smaakvol. De tepanyakki plaat was echt snel en de geserveerde sauzen waren erg goed afgestemd op het gerecht.

De keuze was mischien wat beperkter (dan bij andere woks) maar dat was absoluut geen probleem door de super kwaliteit!

Tot slot was de (fris)drank met echt flesjes coca cola bij de prijs inbegrepen. Wij zeggen TOP prijs /kwaliteit verhouding!

50. vakantiegangers

Wij zijn een weekie op vakantie in zutphen. En kwamen bij wok de hoven uit. Het is een sfeervol restaurant, het eten is er zeer goed.

Personeel is erg aardig. We zijn er die week zelfs 2 x wezen eten. Jammer dat het erg ver weg is vanuit onze woonplaats.

De prijs die is aangegeven klopt wel. Dit is incl drankjes alleen voor alcoholische drankjes moet je 1 euro bij betalen.

Dit restaurant is zeker de moeite waard!

51. Prima restaurant, sfeervol tafelen en prima ingrediënten. Ook met kinderen prima te doen, speelkamer is aanwezig. De kortingsbon was alleen niet inwisselbaar op vaderdag. Reden:"is een feestdag" Op mijn reactie dat het geen officiële feestdag was kreeg ik te horen: maar wel voor de horeca! Nooit geweten, maar in China misschien anders?

52. theresa

Heerlijk gegeten bij deze wok. Superlekkere sushi, alleen al voor de sushi zou ik er heengaan. Lamsvlees van de plaat was ook heerlijk, eigenlijk was alles goed verzorgd. Aardige gastvrouw. We komen hier zeker terug.

53. Heb mijn verjaardag daar gevierd.

Het eten was echt tip top in orde. Zoveel keuze en zo lekker.

Echt van zalmwraps tot sushi en van chocolade, spekkoek tot ijs met vruchten. Van alles kon je zoveel pakken als je wilde. Tevens de frisdranken waren ook inbegrepen. Ook dat kon je zoveel pakken als je wilde. De alcoholische dranken kon je bestellen voor € 1,00 per glas.

De avond werd afgesloten met een hele leuke verrassing voor de jarige. Echt heel erg leuk bedacht van de eigenaren.

Kortom ik kom nog veel vaker terug hier. Echt een aanrader!