• Lid sinds 20 januari 2010

De Gelderse Bistro

Wok de Hoven

Restaurant Internationaal

Zutphen

eline heeft nog geen foto toegevoegd

1. eline's profielfoto
    eline heeft een recensie geschreven voor Wok de Hoven

Gisteren met zijn vijven wezen eten, keurige ontvangst, je krijgt een nummertje voor je jassen, het is niet massaal en klein van opzet, de keuken en de tafel zijn gescheiden van elkaar waardoor je rustig kan eten.
    De frisdrank, koffie ed zit bij de prijs in, allemaal flesjes of pakjes, je ziet wat je krijgt.
    De wok en tepanyaki zijn voortreffelijk, veel soorten vlees en vis, zelfs kikkerbilletjes die echt aan te bevelen zijn zie je bijna nergens meer.
    Ruime sushibar, dessert en ijs met verse slagroom, goede koffie in alle soorten en maten.
    Drop en pepermunt bij de balie. we zijn hier voor de tweede keer geweest en komen zeker terug, goede kwaliteit voor een goede prijs, grote glazen bier en goede wijn zijn maar 1,20 euro.

2. eline's profielfoto
    eline heeft een recensie geschreven voor De Gelderse Bistro

Een zaterdag avond wezen eten met zijn twee, bij Arie de vorige eigenaar kwamen we heel vaak ook met gasten, omdat de service uitstekend was, genoeg personeel, en je altijd iets extra's kreeg, een zoete verleiding bij de koffie.

Nu veil ons dit wat tegen, het eten is goed, het smaakt perfect, maar de bijgerechten zijn wat karig, bij een biefstuk krijg je patat met sla, je kan niet kiezen tussen patat of aardappels, en verder geen groente. ook geen mayonaise standaard, en toch de meeste mesnen eten patat met mayo dacht ik zo.
    Toen we koffie en thee bestelde zat er wel een bonbon bij maar dat was dat, vergeleken met de vorige eigenaar was dat wel ff afzien, dat was nou net dat beetje extra wat we verwachten in een restaurant te krijgen, eten kunnen we overal, maar dat beetje extra service daar gaan we voor terug. Verder prima sfeer.

3. eline's profielfoto
    eline heeft een recensie geschreven voor Restaurant Internationaal

Heerlijke Chinees, goede service, grote porties. De loempia van het huis met saté en babi pangang zijn voortreffelijk.
    Je hebt ook altijd een maand menu, type a en b, voor een hele lage prijs, vanaf 6 euro.

4. eline's profielfoto
    eline heeft een recensie geschreven voor Bryan's Brasserie Lunchroom

het cappuccino apparaat maakt zoveel herrie dat je elkaar niet meer kan verstaan, , dit is ons als zeer hinderlijk ervaren waarom zoveel herrie in het midden van een gezellige zaak??