1. Vanavond bij Wok de Hoven gegeten. Salades zijn vernieuwd en erg lekker. Vlees op de bakplaat smaakt goed. Sushi niet zo bijzonder. Gastvrouw staat niet echt open voor een praatje en komt gereserveerd over, erg jammer. Prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Vorige recensies van Lemonia gast

• Lekker eten en heel veel keus! Lekkere sushi, sashimi, vis en vlees van de bakplaat. Wij genieten nog iedere keer dat we hier eten! Zeker een aanrader. Enige nadeel is dat je veel nadorst hebt door het gebruik van veel zout.

• Wij eten hier zeer regelmatig en vinden het eten heerlijk! Je hebt veel keus: sushi, salades, vlees, vis etc. En alles smaakt heerlijk! De teppan koks doen erg hun best om heerlijke vis en vlees te bereiden. De bediening is wat afstandelijk, maar dat maakt voor ons niet zoveel uit. Je kunt zelf het drinken pakken, zoveel je wilt. Op vrijdag, zaterdag en zondag is het wel erg druk en massaal. Een doordeweekse dag kiezen is zeker aan te raden.