• Lid sinds 9 november 2010

2. Eetcafé Twins

Arnhem

Crummz

Apeldoorn

Jan-Joris van den Belt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

De beste Socialdeal tot nu toe. Gezellige ruimte, leuke bediening, eten was perfect. Kwaliteit/prijsverhouding kon niet beter! Lekkerste tomatensoep die we ooit gegeten hebben. Vlees was erg mals en lekker. We komen zeker nog eens terug!

2. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt vindt Eetcafé Twins leuk
  3. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Wok de Hoven

Vrijdagavond weer erg lekker gegeten! Eigenaresse en personeel doet hun best om je en leuke avond te bezorgen!!

4. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Crummz
    Internationaal Apeldoorn

Vanavond mogen genieten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer van dit knusse restaurantje. Niet verwacht dit aan te treffen in een winkelcentrum. We waren erg tevreden en kunnen dit restaurant dan ook van harte bij anderen aanbevelen!!

5. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft gereageerd op een recensie van Het Nieuws van Apeldoorn

U durft wel, het filmpje gaat over hoe de schnitzel in Wenen gemaakt wordt. nu kom ik minimaal éénmaal per jaar in Wenen en weet echt wel hoe deze klaar gemaakt wordt! En deze zijn klaargemaakt in de pan en niet met verbrande stukken zoals u hierboven aangeeft! Tenminste de èchte Wiener Scnitzel von kalb mit kartoffelsalat und preiselberen. Laten we er maar over op houden, wij komen er samen niet uit merk ik...!

6. Jan-Joris van den Belt's profielfoto

Als ik een gefrituurde schnitzel wil, ga ik wel naar de snackbar. Waarom kan de schnitzel niet gewoon in de pan gebakken worden? Dan is deze vele malen lekkerder...

7. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Het Nieuws van Apeldoorn

Broodje vooraf was erg lekker met kruidenboter, huisgemaakte saus (knoflook) en tapenade. Er was ook genoeg brood en goed betaalbaar. Dat was het positieve aan mijn (onze) ervaring. Voor het hoofdgerecht had mijn vriendin uitdrukkelijk gevraagd om een kale schnitzel met meegebakken ui. Was volgens de serveerster geen probleem. Schnitzel kwam (was gefrituurd en wel erg doorbakken), zonder ui. Navraag bij de serveerster leverde in eerste instantie op dat de ui nog nakwam, na 5 minuten gaf de serveerster aan dat we helemaal niet om de ui gevraagd hadden. We werden niet echt klantvriendelijk te woord gestaan, we vroegen om een stukje korting, er kon nauwelijks een gratis drankje vanaf. Er zaten wel 8 frietjes bij de schnitzel en dat voor totaal prijs bijna € 16,-... Absoluut geen goede gedachte over dit restaurant! De volgende keer lopen wij een deurtje verder!!

3,6
  8. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Athene Palace

Gisteren voor de eerste maal hier gegeten (kwam al jaren bij de Griek tegenover de Mediamarkt, maar die is helaas weg). Eten was erg goed, goede saladebar, stokbrood vooraf (ook al was ik alleen), 'ouzo' vooraf (leek net water met smaakje), gezellige bediening. Alleen één aandachtspuntje: In alle Griekse restaurants waar ik geweest ben (in Griekenland en Nederland) nog nooit een koekje bij de Griekse Koffie gekregen! Ik vind dit ook geen pluspunt! Voor de rest kun je hier goed eten tegen een redelijke prijs.

9. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Grand Café Pierrot

Afgelopen vrijdagavond uitstekend gegeten, goede bediening en erg knus café.

10. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Zutphens
    Pannenkoekenhuis Zutphen

Al 4 keer erg lekker en gezellig gegeten. Na de 2e keer dat ik er kwam vroeg ik om een alcoholvrij biertje, de eigenaar gaf aan deze helaas niet te hebben, maar als ik 10 minuten wou wachten, dan zou hij een aantal flesjes bij de slijterij verderop halen... Dit is ook inderdaad gebeurd. Waar vind je nog zulke service!!!

11. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Pannenkoek en Meer
    Pannenkoekenhuis Zutphen

Uitstekende pannenkoek, goed gevuld en erg heet bij aankomst. Poedersuiker, stroop, pepermuntje, tandenstoker, servetten, alles er op en eraan. Ik bestel hier vaker!!

12. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Wok de Hoven

Uitstekend gegeten twee weken geleden op zondag. Vanwege Pinksteren erg druk, maar er was voldoende van alles en alles werd goed aangevuld. Bij de alcoholvrije drankjes kun je ook alcoholvrij bier 'gratis' verkrijgen! Top. Tot gauw!

13. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor De Kade

Altijd erg gezellig met vriendelijke bediening. Groente bij het eten kan stukken beter, maar overall genomen een goed eethuis!

14. Jan-Joris van den Belt's profielfoto
    Jan-Joris van den Belt heeft een recensie geschreven voor Victoria

Tot nu toe altijd op tijd en altijd goede pizza's en service!