Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wormerveer verdeeld zijn.

1. Een gezellig en sfeervol eetcafè. Heerlijk eten in een relaxe sfeer. Bediening vlot en zeer aardig. Prijs/kwaliteit is perfect. Kom hier zeker nog wel eens terug.

2. Vandaag dachten wij we gaan even leuk uit eten met de kinderen. We zijn naar het pannenkoekenschip in wormerveer gegaan. Het viel ons wat tegen het eten was prima maar de bediening liet het wat afweten. Omdat het allemaal wat te lang duurde uiteindelijk het toetje thuis moeten doen zonde! Ook hadden wij een kinderpannenkoek besteld we kregen een grote, maakte een opmerking en thuis kwamen we erachter dat er een grote was gerekend. Geen aanrader dus volgende keer een ander restaurant.

5,7
  3. Lekker eten, vriendelijke bediening, uitzicht op de Zaan... Met mooi weer buiten eten ! Aanrader dus.

4. Met zijn tweetjes gegeten. Om te beginnen oud opgepiept brood, nadat ik het gezegd had meteen nieuw vers brood gekregen. Voorgerecht niet slecht maar niet in verhouding tot de prijs. Hoofdgerecht ronduit slecht! 1 visfilet zat vol graatjes en de scholfilet was glibberig, alleen de zalm was redelijk. Bediening was prima, koffie van het huis gekregen maar voor ons geen tweede keer meer!

5. Hier ook geweest via vakantie veiling. Prima menu voor dat geld. Mooie smaken en attente bediening. We komen zeker terug om te genieten. Heerlijk wijn arrangement.

6. Chinees-Indisch Wormerveer

altijd goed eten daar Net ook weer Beste chinees van de zaanstreek

7. In een ongedwongen, huiselijke sfeer prima eten. Al 2 keer geweest en alle gerechten waren heerlijk. Perfecte balans prijs/kwaliteit.

8. JDH

Via vakantieveilingen een 4-gangen gastronomisch diner geboekt. Voorgerecht was prima, maar het tussengerecht was een bouillon leek zoals eerder gezegd op water met een blok maggie. Het minste was toch wel het hoofdgerecht. De victoriabaars was een gepaneerde gefrituurde filet, samen met de vette saus viel het als een baksteen.
    Daarnaast waren de tuinbonen niet gaar.
    Het toetjes was wel lekker. Het moest tiramisu voorstellen, maar dat herkende ik er niet in.
    Bediening was vriendelijk, maar het waren wel schoolmeisjes op gymschoenen.
    Al met al weinig gastronomisch aan het diner en dus erg teleurstellend.
    De locatie was wel mooi op zich met uitzicht op De Zaan.

2,4
  9. Chinees-Indisch Wormerveer

Je kunt er heel goed eten, maar vooral de prijzen van de afhaalgerechten zijn aan de "stijve" kant

10. Held

Vanavond geen zin om te koken en even in de café de Kroon wezen eten. Een saté en mijn tafelgenoot de hamburger. Prima bediend, zowel eten als bediening waren een prettige verassing!

11. Wauw, een echte aanrader van het begin tot het eind tot in de puntjes voor elkaar. Het eten super bereid, zonder al te veel poespas. Gewoon top.

12. Slecht! Zondag avond om 18.45 eten besteld via thuisbezorgd.nl. Om 20.15 voor de eerste keer gebeld.. Mevrouw vertelde dat het druk was en dat het eten onderweg was. Om 20.45 weer gebeld: de bezorger was nu echt onderweg! Portofino zit op zo'n 4 kilometer afstand..
    Om 21.12 werd het eten dan eindelijk bezorgd: Koud! Helaas was de salade wel lauw! Verder zat het beleg van de pizza overal behalve op de pizza en de bestelde grote bak knoflook was een erg klein bakje.

13. Ria

Hebben hier afgelopen week family diner besteld, extra heet. En boy, dat was lekker pittig!

De porties zijn goed, je hebt precies genoeg aan 1 portie ribs met gegratineerde aardappels. Jammere vind ik wel dat er geen mogelijkheid is om frietjes te bestellen, dat vind ik heerlijk met ribs.

De maiskolf is uitstekend bereid, niet te gaar, en de knoflooksaus is ZAAALIG.

Ben na 1x bestellen wel erg tevreden over de kwaliteit van het eten....

14. Heerlijk gegeten maar met een bon van vakantieveilingen krijg je echt maar de helft van wat normaal betalende gasten krijgen,wij zijn na het eten naar de snackbar gegaan

15. Gisteravond hebben wij onze bon van Vakantieveilingen.nl ingelost voor een heerlijk 4-gangen diner. Nadat ik de recensies had gelezen hadden we weinig trek meer, maar niets leek minder waar. De gerechten waren heerlijk, service was TOP en de sfeer was prima! Wij hadden onze 2 kinderen mee die ook heerlijk hebben gegeten. Ik vind het een aanrader, zeker voor het bedrag dat wij hebben betaald voor onze bon (€ 35,-). Eet smakelijk allemaal!

16. lekker eten voor een leuk prijsje, vriendelijke bediening, fijne sfeer

17. Ronald Rol

Heerlijk eten maar als er afgeraden wordt iets te bestellen omdat het te druk is, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Zorg dan voor extra mankracht!
    Ik kom hier al jaren maar merk steeds meer dat de service slechter wordt.

6,3
  18. ron

Eet er wekelijks ivm mijn werk, top. Als ik elders zou gaan werken rijd ik er voor om omdat het goed en goedkoop is.

19. 3 gangen menu vakantieveiling: voorgerecht: redelijk, sla niet al te fris meer... bouillon tussengerecht: uit een pakje met wortels (??) hoofdgerecht: tot sop gebakken vis met diepvries doperwten en tuinbonen met een aan mayonaise grenzende volvette botersaus. nagerecht: tiramisutaartje maar dan zonder tiramisu, met soppige blik-aarbeitjes en een flubberig vruchtje dat denk ik een framboos moet zijn geweest, ooit. Echter de wijn was wel oke, die kwam uit een fles met schroefdop en kostte slechts 6 euro per glaasje. Ik heb twee glazen op, dus ik denk dat ik ongeveer 4 flessen betaald heb voor de firma. Conclusie: dit wordt aangeprezen als gastronomisch, denk eerder qua kwaliteit meer geschikt voor backpackers, maar daar zijn ze natuurlijk weer veels te duur voor.

2,8
  20. Annelotte

Wij hebben hier ook met een vakantieveiling bon gegeten. Diner was heerlijk, bediening prettig, rustig en vriendelijk. Voor het kraanwater hebben wij niets extra betaald. Gewoon top!

21. Ellen en Aris Bakker

In dit restaurant is "uit eten" een heerlijke ervaring.
    Bijzonder smakelijke gerechten, en een attente en gezellige bediening.
    Sfeervolle klassieke inrichting! Niet veranderen aub (er is al genoeg onzin in de restaurantwereld)
    Graag tot de volgende keer!

22. Erik

Al jaren bestellen wij met enige regelmaat een pizzamaal bij Tarantella. Ze zijn niet de goedkoopste, maar daar is de kwaliteit dan ook dik naar. Werkelijk zalige pizza's, zowel qua beleg als de bodem kom ik deze kwaliteit zelden tegen. Daarbij wordt er altijd een keurige schatting gegeven qua bezorgtijd, die over het algemeen zeer goed wordt nagekomen.
    Iedere Pizzafan moet de pizza's hier een keer geproefd hebben!

Helaas kon ik voor de Sfeer geen beoordeling geven. Niks mis met de sfeer van het restaurant hoor, maar ik eet mijn pizza liever thuis op de bank op :)

23. Wij kwamen via vakantieveilingen.nl, leek leuk echter minder waar. Het was zeer koud en de ongedekte tafels (niet zoals op de site te zien) vies, wat het geheel nog kouder maakte.
    Het eten oke maar zeer karig. Mijn vriendin kreeg b.v. 3 speenvarken stukjes en ik 2. Niet erg maar het staat wel stom. De kalfsbouilon leek wel water met veel maggie (slecht). Het toetje was goed. Wanneer je niet via vakantieveilingen komt, eet je beter, er is voldoende maar dan betaal je wel de hoofdprijs. Voor het bedrag dat wij hebben betaald ga ik liever ergens anders culinair eten, ik weet dat ik dan een betere verhouding Prijs/kwaliteit krijg.
    De bediening ging wel.

24. lekker eten en een leuke service.
    Personeel is altijd netjes, en vrolijk.
    De baas RON is altijd in voor een lach en een leuk gesprek.
    Ben gek op zijn broodje pikanto

25. Wij hebben hier op een donderdagavond met twee personen gegeten. Ook wij zijn hier via een veiling terecht gekomen en zodoende gingen we voor het viergangen keuzemenu. Het eten en de sfeer heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooraf hadden we carpaccio, daarna wildbouillon, eendenfilet en als dessert creme brulee. Dit alles smaakte geweldig. Wat wij prettig vonden was dat er tussen de verschillende gangen voldoende tijd zat om het eten te laten zakken. De sfeer in de zaak vonden we erg prettig. Alles was erg netjes en rustig, zonder overdreven chique te zijn. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog een keer terug.

26. Tapas avond. Prima gegeten. Goede sfeer. Naast de tapas de nodige wijn en bier genuttigd. Voor een glaasje kraanwater bij de wijn 2 Euro betaald. Dat valt dan weer tegen.

27. Ruud Patat is een begrip in de Zaanstreek. Ik kom er al 28 jaar en in al die tijd is het er nog precies hetzelfde gebleven. Goede kwaliteit frites en andere snacks en snelle en persoonlijke service. Ben niet zo'n snackbarklant, maar die ene keer per jaar dat ik een patatje met kroketje wil eten ga ik wel naar Ruud Patat. Heel belangrijk: goeie pindasaus.

Het is ook de enige zaak in de wijde omtrek waar je 's avonds nog terecht kunt voor een pakje grote vloeitjes of een paar halve litertjes bier!

28. Heel vaak hier besteld, helaas wordt het de helft van de tijd niet bezorgd op het aangegeven tijdstip. Soms eerder, meestal veel en veel later. Er zijn een aantal keren geweest dat het pas 1,5 uur later kwam dan de afgesproken tijd. Heel erg belachelijk, vooral als je niet de hele avond de tijd hebt om er op te moeten zitten wachten. Soms krijg je een bezorger die je hele bestelling gaat voorlezen waarover hij dan ook daadwerkelijk 5 hele minuten doet, tegen die tijd is je eten al bijna afgekoeld.

Desondanks dit negatieve commentaar is het eten verrukkelijk, en ook al erger ik mij dood aan de bezorging ervan is dit een van de lekkerste bezorgrestaurants die er is.

29. Hier ben je nog een avond echt uit eten..!
    De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk.
    Sfeervolle klassieke uitstraling (hoort bij zo'n pand).
    Alles was super lekker en heel verrassend opgediend.
    Eindelijk eens niet een bak patat of gebakken aardappeltjes.
    Gewoon Top! Een adres om te onthouden.

30. Roel en Anneke

Wij hebben hier tweede Kerstdag heerlijk gegeten.
    Kadootje van onze zoon, via een veiling.
    Het eten, de sfeer en bediening waren perfekt!
    Erg vriendelijk personeel.