Op dit adres zit nu: Meat at Mike

1208311762 93
1215202738 93
1222093714 58
1421932017 72

1. Wederom heerlijk gegeten. Hadden een proeverij menu met bijpassende wijnen, 9-gangen. Alles heerlijk en vriendelijk geprijsd. Tot gauw weer.

2. Wederom heerlijk gegeten. De kok verstaat z'n vak en de bediening is altijd attent en correct. Super mooi opgemaakt allemaal en heerlijk op smaak. Wij vinden het hier altijd weer een feestje.

3. je 25 punten

Na eerder hier gegeten te hebben verheugde wij op ons afgelopen maandag hier weer te dineren maar waar we de eerste keer zo enthousiast waren bleek het nu een teleurstelling. Op vertoon van de vakantie veilingen bon kregen we een keuze uit zalm of paté. De zalm een paar plakjes ging volledig verscholen onder een salade met nogal aanwezige dressing, kortom zalm smaak weg. De paté was een dikke plak fabrieks paté, niet slecht maar 2 dunnere plakken eet prettiger en ziet er beter uit. Vervolgens tomaten soep (wederom geen eigen fabriekaat) met oosters tintje, daar zoek ik nog steeds naar.. waren het soms de paar ringetjes bosui? Het hoofdgerecht; vis kabeljouw, helaas korst sompig en eronder oosterse couscous. Ook hier weinig smaak en couscous niet lekker, te nat waardoor vis ook niet tot z'n recht kwam. De andere keuze, varkentje met kruidenkorst, helaas geen kruidenkorst terug te vinden, zelfs geen zout en peper. Het toetje was eigenlijk het beste van het menu, strudel van appel en kers met bolletje ijs. De wijn voor 5€ per glas niet slecht maar te duur voor de prijs. Wil je een schaaltje patat €3 evenals sla en extra brood. Jammer, de eerste keer was stuk beter. Als laatste opmerking; wij en nog 3 tafeltjes waren allen ingedeeld op dezelfde tijd en dat was maar goed ook, zo kon de kok alias de bediening ons achter elkaar bedienen er was dan ook niemand die jassen aanpakte bij binnenkoms. Iedereen had dan ook z'n jas over de stoel hangen. Heb overigens overwogen om m'n jas maar aan te trekken daar het er steenkoud was, er word duidelijk op alles bezuinigd. Jammer.

4. Gisterenavond wederom heerlijk gegeten via VakantieVeilingen.nl bij Huis te Zaanen, maar helaas voor ons voor de laatste keer, we voelen ons belazerd. Via VakantieVeilingen.nl had ik de veiling gewonnen voor € 15,00. Op de speciale VakantieVeilingen.nl-menukaart, die je in het restaurant krijgt staat dat je na afloop een bon kunt terugkopen voor hetzelfde bedrag waarvoor je de veiling hebt gewonnen. Als voordeel wordt vermeld dat je dan geen administratiekosten van € 5,00 aan VakantieVeilingen.nl hoeft te betalen en niet de hele dag achter de computer hoeft te zitten om de veiling te winnen.
    Aan het eind van de avond gaven wij bij het afrekenen aan dat wij dat wel wilden.

Door de bediening (eigenaar) werd ons gevraagd wat wij voor de veiling hadden betaald. Toen ik het bedrag zei moest de eigenaar even zuchten. Bij binnenkomst eerder op de avond hadden wij de voucher met het bedrag van € 15,00 aan hem afgegeven. Hij kwam later terug en zei dat hij ons de bon kon aanbieden voor minimaal € 20,00. Ik begrijp natuurlijk wel dat € 15,00 erg weinig is voor 2x een 4-gangendiner, maar ja dat was nou eenmaal het bedrag dat ik voor de veiling had betaald. Hij zei, dat hij de tekst op de menukaart zou gaan aanpassen en de bon voortaan voor minimaal € 20,00 kan worden teruggekocht. Het is maar € 5,00, maar het gaat om het principe. Het was wel zo eerlijk en netjes geweest als hij ons de bon alsnog voor € 15,00 had aangeboden. Uiteraard hebben wij de bon van € 20,00 niet teruggekocht en voor ons geen Huis te Zaanen meer...

5. Niet gegeten bij Huis te Zaanen maar de service valt me nu al tegen. Dinsdag gekeken of er op 12 januari 2015 plek is bij dit restaurant (via reservering vakantieveilingen). Inderdaad er was plek. Ik moet vanuit Venlo hiervoor naar Zaandam rijden. Dus dat doe je niet alleen om even in dit restaurant te gaan eten. Genoemde dag vrij genomen, meerdere afspraken gepland in de omgeving en vervolgens wilde ik woensdag reserveren. Helaas, pindakaas opeens niet meer mogelijk. Ik dacht nog eerst dat er misschien een reserveringstermijn aan verbonden was. Dat is niet het geval. Gebeld met het restaurant en eerst gevraagd of er de betreffende dag nog plaats was. Ja hoor, nog genoeg plek. Vervolgens mijn probleem voorgelegd en verteld dat eigenlijk alle afspraken hieromheen waren gemaakt. De jongedame aan de telefoon moest uiteraard aan haar baas vragen of het toch mogelijk gemaakt kon worden om te reserveren. Ik gaf nog aan dat ik dan via vakantieveiling wel op een andere dag wilde inchecken als ik maar die maandag kon komen. Er was tenslotte volgens de jongedame genoeg plaats. Nee hoor. De eigenaar was onverbiddelijk. Gaan we niet doen voor de vakantieveiling. Bijzonder jammer om op die manier je service te adverteren.

6. Richard van Stappershoef

Afgelopen vrijdagavond samen met mijn dochter bij jullie gegeten met gebruikmaking van een bon van vakantieveilingen. Ondanks deze bon gewoon als normale klant behandeld, zoals het hoort. Vriendelijke service, bekwaam personeel en ronduit geweldig menu.

Het was gewoonweg fantastisch! Ik hoop dan ook weer snel bij jullie te kunnen eten. Dit was me het verre tripje van zo'n 5 kwartier rijden écht wel waard.

Beste wensen voor 2015 en tot ziens,

Richard

7. Gegeten met een bon van VV. Vlotte bediening. Prima eten. Zeker aan te bevelen!

8. Na 2 jaar weer eens langsgeweest, weer met een vv-voucher. Last minute namen we mijn moeder mee.

Net als toen weer zeer vriendelijk ontvangen; jongedame in de bediening deed zelfs een aanbod om tegen 18.50 euro mijn moeder ook te laten profiteren van het vv 4-gangen keuzemenu, maar we gaven te kennen, dat zij gewoon van de kaart ging kiezen.

Ik ga niet verder in op de gerechten, want het was weer net zo goed als weleer. Garnituur/uiterlijk blijft ook een zeer sterk punt.

We komen in de toekomst zeker weer en dan gaan mijn vrouw en ik ook 'regulier' van de gehele kaart genieten.

9. Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten. Altijd goede keuken en bediening, doen ons steeds terug komen. Alles prima in balans en goed bereid. In combi met heerlijke huiswijn een genot.

10. Weer heerlijk gegeten. 4 gangen menu: Vooraf de Proeverij (overheerlijk en een goede variatie), daarna een aspergesoep.
    Als hoofdgerecht kozen we ossenhaas en als toetje weer een proeverij.
    Een heerlijke wijn erbij en een professionele en erg vriendelijke bediening. Bedankt voor een top avond en we komen zeker terug!

11. Via vakantieveilingen hier gegeten en op zich waren het voorgerecht (lamspaté), de aspergesoep en het dessert (frambozen panna cotta) smakelijk, maar het hoofdgerecht (harder met olijvenkorst en paella) was een stuk minder. De vis was wat droog en de combinatie met de olijvenkorst en paella was niet erg lekker. Jammer want op zich is harder een heerlijke vis. Verder bijna 3 uur gedaan over vier gangen en dat was wat aan de lange kant. De sfeer was oud klassiek, maar dan net iets te klassiek (lees oud).
    De bediening was best wel goed, maar in je eentje zo'n 8 tafels bedienen valt niet mee. De rest van de gezelligheid hebben we zelf gemaakt en op zich was het een leuke avond, die nog leuker had kunnen zijn als het eten iets beter had geweest.

12. Genoten van een proeverij menu met bijpassende wijnen. Heerlijke combinaties. Zeer attente bediening. Sfeervolle locatie, onlangs een make over gehad. Toppie

13. Krijgsman

14. Lekker eten in een sfeervolle omgeving. Bediening kan wat aan de trage kant zijn als het druk is. Meer dan twee uur over vier gangen, helaas geen tijd meer voor koffie na. Misschien een volgende keer.

15. Het was in een woord gewéldig! We hebben heerlijk gegeten. De chef is werkelijk een kunstenaar. Goede bijpassende wijnen, super bediening en een geweldige sfeer. Wij komen zeker terug! Bedankt voor een mooie avond.

16. Wederom genoten van een heerlijk diner. Dit maal met een bon van vakantie veiling die ik voor m'n verjaardag kreeg. Het was weer fantastisch. Samen met de warme sfeer en top bediening een mooie avond.

17. Bij huis te zaanen vieren wij altijd onze feestjes. Ook 2 weken geleden hebben wij weer genoten van een heerlijk diner in een sfeervolle omgeving. Bediening is altijd vriendelijk en attent. Wij voelen ons hier altijd erg welkom. De presentatie van het diner is altijd prachtig met een uitgebalanceerd smakenpallet.

18. A.van Wijnen

Via vakantieveilingen hier gegeten.Zeker een half uur moeten wachten voordat men ons iets te drinken aanbood. Voor vegetarisch menu geboekt; kregen de gewone kaart in handen. Uitgelegd dat 't vegetarisch moest zijn. Voorgerecht een salade met wat weke courgette, dan prei/venkelsoep, die lauw was, hoofdgerecht lasagne van aubergine. De onderste helft van de lasagne bestond uit couscous en daarop een ondefinieerbaar mengel van een lasagnedeeg en nog wat smurrie. De bovenste laag was een donkerbruine kap. Het geheel deed absoluut niet aan mijn verwachtingen en was niet te eten. Nagerecht was een appel iets met saus. Al met al dit restaurant deed geheel niet aan mijn verwachtingen en zal ik ook zeker niet aanraden bij anderen.
    Het restaurant is duidelijk qua behuizing en inrichting verouderd.

19. Ook hier geweest met een bon. Het eten was verassend goed voor die prijs.attente vriendelijke bediening. Mooi wiijn arrangement. Wij komen hier vaker en het is eigenlijk altijd top. Je weet dat je voor zo n bon niet veel betaalt, daar moet je je verwachtings patroon wel een beetje op aanpassen. Wij vinden het iig top!

20. Heerlijk gegeten dit weekend. Mooi gelegen aan het water. Wij hadden het wildmenu met wijnarrangement. Goede combinaties. Prima keuken en wijn combi, en attente bediening. Wij komen weer.

21. Hier voor de 6e keer geweest met vakantie veiling bon.het is gewoon altijd goed hier.lekkere wijnen en leuke bediening.omdat wij zo vaak komen maken ze speciaal voor ons een ander menu

22. we hebben een klein kwartiertje moeten wachten op onze welkomst (was erg druk zeiden ze) dus we gingen zelf maar zitten in de oudbollige bar, alles is gedateerd, buiten is er wel geverfd maar ze zijn de binnekant vergeten mee te nemen. de kaart was wel oke maar wel aan de dure kant, bediening was heel onaardig en grof, en het eten liet lang op zich wachten, we hadden de carpaccio als voorgerecht, en die kwam gewoon uit de vriezer want de buitenkantjes waren uitgedroogd slecht! de ossenhaas was naar mijn idee iets te ver gebakken maar goed dat neem ik dan maar mee, en de kaaspleatau als na hou daar maar over op, niks was lekker van de kaas helaas hier zie je ons nooit meer terug!

23. Zoals altijd echt genieten hier. Met liefde koken en opdienen, mooi dat dat nog kan. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

24. Hier ook geweest via vakantie veiling. Prima menu voor dat geld. Mooie smaken en attente bediening. We komen zeker terug om te genieten. Heerlijk wijn arrangement.

25. JDH 37 punten

Via vakantieveilingen een 4-gangen gastronomisch diner geboekt. Voorgerecht was prima, maar het tussengerecht was een bouillon leek zoals eerder gezegd op water met een blok maggie. Het minste was toch wel het hoofdgerecht. De victoriabaars was een gepaneerde gefrituurde filet, samen met de vette saus viel het als een baksteen.
    Daarnaast waren de tuinbonen niet gaar.
    Het toetjes was wel lekker. Het moest tiramisu voorstellen, maar dat herkende ik er niet in.
    Bediening was vriendelijk, maar het waren wel schoolmeisjes op gymschoenen.
    Al met al weinig gastronomisch aan het diner en dus erg teleurstellend.
    De locatie was wel mooi op zich met uitzicht op De Zaan.

26. Wauw, een echte aanrader van het begin tot het eind tot in de puntjes voor elkaar. Het eten super bereid, zonder al te veel poespas. Gewoon top.

27. Heerlijk gegeten maar met een bon van vakantieveilingen krijg je echt maar de helft van wat normaal betalende gasten krijgen,wij zijn na het eten naar de snackbar gegaan

28. Gisteravond hebben wij onze bon van Vakantieveilingen.nl ingelost voor een heerlijk 4-gangen diner. Nadat ik de recensies had gelezen hadden we weinig trek meer, maar niets leek minder waar. De gerechten waren heerlijk, service was TOP en de sfeer was prima! Wij hadden onze 2 kinderen mee die ook heerlijk hebben gegeten. Ik vind het een aanrader, zeker voor het bedrag dat wij hebben betaald voor onze bon (€ 35,-). Eet smakelijk allemaal!

29. 3 gangen menu vakantieveiling: voorgerecht: redelijk, sla niet al te fris meer... bouillon tussengerecht: uit een pakje met wortels (??) hoofdgerecht: tot sop gebakken vis met diepvries doperwten en tuinbonen met een aan mayonaise grenzende volvette botersaus. nagerecht: tiramisutaartje maar dan zonder tiramisu, met soppige blik-aarbeitjes en een flubberig vruchtje dat denk ik een framboos moet zijn geweest, ooit. Echter de wijn was wel oke, die kwam uit een fles met schroefdop en kostte slechts 6 euro per glaasje. Ik heb twee glazen op, dus ik denk dat ik ongeveer 4 flessen betaald heb voor de firma. Conclusie: dit wordt aangeprezen als gastronomisch, denk eerder qua kwaliteit meer geschikt voor backpackers, maar daar zijn ze natuurlijk weer veels te duur voor.

30. Annelotte

Wij hebben hier ook met een vakantieveiling bon gegeten. Diner was heerlijk, bediening prettig, rustig en vriendelijk. Voor het kraanwater hebben wij niets extra betaald. Gewoon top!

31. Ellen en Aris Bakker

In dit restaurant is "uit eten" een heerlijke ervaring.
    Bijzonder smakelijke gerechten, en een attente en gezellige bediening.
    Sfeervolle klassieke inrichting! Niet veranderen aub (er is al genoeg onzin in de restaurantwereld)
    Graag tot de volgende keer!

32. Wij kwamen via vakantieveilingen.nl, leek leuk echter minder waar. Het was zeer koud en de ongedekte tafels (niet zoals op de site te zien) vies, wat het geheel nog kouder maakte.
    Het eten oke maar zeer karig. Mijn vriendin kreeg b.v. 3 speenvarken stukjes en ik 2. Niet erg maar het staat wel stom. De kalfsbouilon leek wel water met veel maggie (slecht). Het toetje was goed. Wanneer je niet via vakantieveilingen komt, eet je beter, er is voldoende maar dan betaal je wel de hoofdprijs. Voor het bedrag dat wij hebben betaald ga ik liever ergens anders culinair eten, ik weet dat ik dan een betere verhouding Prijs/kwaliteit krijg.
    De bediening ging wel.

33. Wij hebben hier op een donderdagavond met twee personen gegeten. Ook wij zijn hier via een veiling terecht gekomen en zodoende gingen we voor het viergangen keuzemenu. Het eten en de sfeer heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooraf hadden we carpaccio, daarna wildbouillon, eendenfilet en als dessert creme brulee. Dit alles smaakte geweldig. Wat wij prettig vonden was dat er tussen de verschillende gangen voldoende tijd zat om het eten te laten zakken. De sfeer in de zaak vonden we erg prettig. Alles was erg netjes en rustig, zonder overdreven chique te zijn. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog een keer terug.

34. Tapas avond. Prima gegeten. Goede sfeer. Naast de tapas de nodige wijn en bier genuttigd. Voor een glaasje kraanwater bij de wijn 2 Euro betaald. Dat valt dan weer tegen.

35. Hier ben je nog een avond echt uit eten..!
    De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk.
    Sfeervolle klassieke uitstraling (hoort bij zo'n pand).
    Alles was super lekker en heel verrassend opgediend.
    Eindelijk eens niet een bak patat of gebakken aardappeltjes.
    Gewoon Top! Een adres om te onthouden.

36. Roel en Anneke

Wij hebben hier tweede Kerstdag heerlijk gegeten.
    Kadootje van onze zoon, via een veiling.
    Het eten, de sfeer en bediening waren perfekt!
    Erg vriendelijk personeel.

37. wij hebben hier gegeten met een gezelschap op een Spaanse tapas avond. Het eten was erg goed en voor een prima prijs,€17.50 p.p. onbeperkt en met live muziek. Erg gezellig. Heb hier ook diverse keren a la carte gegeten, ook erg goed.

38. Hier heerllijk gegeten gisteren.mooie gerechten met bijpassende wijnen.vooral het chocolade dessert was goddelijk.vriendelijke bediening.toppie

39. Ik heb daar heerlijk gegeten, maar er waren mensen die zomaar weg liepen zonder hun drankjes te betalen, ik vind dat als je iets niet zint moet je het ter plekke aan geven dat het personeel de gelegenheid heeft dit te verbeteren,.. ..dit houdt het cijfer erg laag ,... maar mensen als je echt een keer uitgebreid wil eten en genieten van elkaar zeker doen!

40. Gister samen met mijn partner heen geweest. Bij binnenkomst al 10 minuten staan wachten voor iemand ons verder hielp. Wij hadden na een uur nog steeds geen voorgerecht gekregen. Was zo pissig dat ik wou melden dat ik weg ging maar kon weer niemand vinden. Wij zijn boos weggelopen zonder te hebben gegeten. Ook tafels veels te dicht op elkaar, en geen sfeer.

41. Wij hebben hier voor de 3de keer gegeten, nu een keer van de bistro kaart,.... wat was het lekker! Super genoten en voldaan naar huis en qua prijs is het zeker te doen... je moet hier zeker een keer gaan eten,... wij gaan ook ons trouwfeest geven en zie dat met veel vertrouwen tegemoet!

42. Vandaag, 31 juli, voor eerste maal gegeten bij dit restaurant.

Een 4-gangen keuzemenu hadden we besteld maar het werden er 6. ( zonder bijkomende kosten )

Ik heb al in vele restaurants gegeten maar in dit geval was de prijs/kwaliteit verhouding helemaal in orde.

Nogmaals complimenten aan de voortreffelijke kok en de vriendelijke bediening'.

We hebben genoten en komen zeker terug.

AANRADER!

43. Mooi restaurant met veel sfeer. Mooi menu gegeten. Erg vriendelijke bediening en vriendelijke prijzen. Toppie.

44. 6 juli 2011 hier super lekker gegeten en ook de wijnen zijn voortreffelijk! Het restaurant was wel wat uitgestorven, bijna niets te doen, vermoedelijk omdat het een doordeweekse dag betrof. Verder ziet het er allemaal een beetje oubollig, oftewel 'uit de tijd' uit maar je kan er voortreffelijk eten en de bediening is ook erg vriendelijk.

45. Vrijdag 18 maart hier gegeten. Erg slecht, gebakken en gegratineerde mosselen was men vergeten te bakken, dus gekookte mosselen, plak kaas erop en in de oven en dus niet lekker.

Mosterdsoep was romig water zonder mosterdsmaak, niet lekker dus. De schnitzel was matig en de friet bijzonder lekker, maar als we friet hadden willen eten hadden we beter naar een snackbar kunnen gaan. Het personeel was wel vriendelijk, maar ons zien ze hier nooit meer!

46. mitch

47. Beetje oubollig ontvangst gedeelte welke wel een restyling kan gebruiken. Bediening correct maar kon niet voldoende tijd vrij maken voor een hoog serviceniveau. Eten en de wijnen waren voortreffelijk. Fijne plek om goed goed te 'winen & dinen'!

48. Rob Clijnk

1950 punten
  49. Door de vele aanbevelingen maar eens gaan eten. Echt verrassend goed. Geweldige biefstuk, gezellig en echt Zaans zo vlak langs de Zaan.

Pluim aan de kok(s), ik kom hier zeker terug.

50. Echt een goed restaurant, bij binnenkomst staat er al een schaaltje met chorizo, olijven en knabbeltjes op tafel.
    Daarna komt er brood en een amuse van het huis, voordat je je "betaalde" eten krijgt (ja we blijven natuurlijk nederlanders).
    Het "betaalde" eten was zoals gewoonlijk weer perfect. Had een terrine van eend met eendelever en gamba en daarna ossehaas, alles heel goed.
    Als dessert grand dessert, daarna nog koffie met friandises... kan geen minpuntje bedenken.

Misschien oogt het interieur voor ons jonge mensen (25,20) iets te oubollig maar voor de rest een dikke 10!

51. Heir kan je nog super eten voor ee redelijke prijs. De meest prachtige wijnen staan hier op de kaart (ook oude top bordeaux voor een schijntje). De prijs kwaliteit verhouding is hier prima in orde en je zit gezellig.

52. Afgelopen februari ons bruiloft hier gehad. Het was top!! Bediening heel goed, eten was super en de feestavond was geweldig georganiseerd!! Het was de dag van ons leven. Bruidssuite met ontbijt hebben we van hun gehad. We komen gauw weer terug.

53. 3 december gegeten met 12 collega`s
    maandmemenu. Keukenbrigade niet sterk! Vaag voorgerecht/Vlees te rauw/koud/saus stolde erop geen garnituur/nagerecht ging.om 19.00 afgesproken te eten werd om 21.00 geserveerd.
    jammer Nooit meer!

54. J.Bonouvrie

jammer dat ze het in dit prachtige etablissement aan de Zaan niet begrepen hebben.Onduidelijkheid over de kaart -a la Carte of Bistro - 3 en een half uur om drie gangen te serveren en koolsla als groente bij ieder gerecht dat op tafel werd gezet, door een zeer onervaren Crew.
    Nee, eens maar niet meer.

55. f.hoogendorp

Heerlijk gegeten!!!!!
    bediening was ook top!zeker voor herhaling vatbaar!!!