Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wormerveer verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten, shoarma is van lamsvlees, pluspunt service was super goed, evenals de prijs/kwaliteit

2. Carla Glas

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. De bediening is heel goed, zeer vriendelijk personeel. Leuke locatie, netjes en schoon.
    Goede menulijst met veel keus. Kortom een aanrader en ga zeker nog eens terug.

3. R.Overberg

Vertaal van English naar Nederlands

The best ever Indian food ever!

• Eindcijfer 10
  4. Wezen eten. Het broodje bal is totaal niet meer lekker. 2 Kleine knikkers op een broodje. Geen smaak. Slaat nergens op. Gewoon vies. Hoofdprijs betalen. Chagrijnig personeel. Die geen gezellig woord praat. Is weinig gastvrijheid. En eten valt vies tegen. Betaal euro voor zakje mayo. Komen niet meer terug.

2,2
  5. Marleen rodrigeuz

Ruim 2 uur verder nog steeds geen eten en geld kwijt. Nooit meet bestel ik hier.

6. Ik vraag om gebakken of gegrild vlees. Dat is shaorma. Krijg 2 bakken wit vlees, niet gebakken. Modder vet. Spareribs gewoon goor. Brood kneppel hard en oud.

7. Eten was lekker, was gezellig, gewoon leuk

8. Grote porties, neem je doggy bag maar mee. Bediening vrolijk en vlot. Komen ook regelmatig vragen of alles naar wens is en of je nog wat wilt drinken. De sfeer vind ik niet zo maar dat heeft te maken met de inrichting. Ik ben meer van lekkere stoelen, kaarsjes, sfeerverlichting etc. Echter vind ik bediening en kwaliteit eten dan veel belangrijker. Eten is dus lekker en echt meer dan voldoende.

9. Chinees-Indisch Wormerveer

Prima eten, super aardige bediening, zou iets gezelliger ingericht kunnen worden, via app bestellen werk nog beter als er nr. bij staan die overeenkomen met wat er op de kaart staat.

10. Heb met bestelling #TZLF11 hele slechte ervaring gehad vandaag, n.l. had extra besteld 1 ijsbergsla die NIET ontvangen is en ook niet de knoflooksaus. Wel ontvangen 5 chilisaus i.p.v. 1 chilisaus en de bbq saus. Ook de pizza die besteld was, kreeg ik KOUD. Van mij uit zal er dus NOOIT MEER een bestelling plaats vinden.

11. We werden snel en goed geholpen. Eten was lekker en meer dan genoeg.

12. r kooijman

Walgelijke tent. Was niet eens druk, Bijna een uur moeten wachten op het eten. Personeel is echt verschrikkelijk staan met elkaar te klooien, meer tijd voor hun mobiel, als je vraagt hoe lang het nog duurt waneer je bestelling komt (na 30 minuten wachten)arrogante kop. Ik kan niet geloven dat er goede recensies van dit bedrijf zijn. Heb het sterke vermoeden dat het de werk nemers zelf zijn die deze plaatsen. Het eten zelf was ook slecht en louw. Nooit meer.

13. P molenaar

Afgehaald eten is top en altijd vriendelijk

14. Mijn vader besteld net 2 kapsalons komen koud aan is niet te eten patat is vet slap hebben proberen te bellen schuiven de schuld op ons af en hangen op wat een goede tent zeg.

15. Eten gewoon voortreffelijk! Snelle, goede en vriendelijke bediening. Personeel wat er jaren blijft werken! Hele aardige eigenaar die ook echt bij iedereen een praatje aan tafel komt houden. Wij zijn er al jaren vaste klant. Gratis ouzo altijd als je net gaat zitten. Prijs meer dan oke!

16. A. Ensink

Het eten was voortreffelijk!
    Aardige mensen.
    Zonde van de locatie, past beter in een mooi centrum. Dan zullen ze nog meer klanten hebben waarschijnlijk, want het eten was gewoon super goed.

17. Een heel fijn restaurant met heerlijke gerechten uit de Indiase keuken, met uitstekende bediening en dat voor een heel redelijke prijs. Parkeren is lastig maar mogelijk in de woonwijk achter de Wandelweg.

18. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en oplettende serveerster, hield alles goed in de gaten.

19. Nelleke Buijs

Een lief restaurant met zeer vriendelijke bediening
    De gerechten zijn prima, de Indiase keuken vind ik heerlijk alhoewel ik niet van pittig gekruid hou. Dat staat prima aangegeven op de kaart. Een aanrader.

20. Echt een fantastisch restaurant heerlijk eten gastvrije bediening prijs uitstekend voor deze kwaliteit.
    Vorige week met echtgenoot geweest mega enthousiast, gisteren met vrienden en wederom gigantische avond gehad.

21. Prima vriendelijke bediening eten heerlijk.

22. Absoluut de moeite waard om hier te gaan eten.
    Pannenkoeken zijn heerlijk. Mega groot goed gevuld… toetjes zijn zalig.
    Personeel ontzettend lief en gezellig.
    Kom hier graag weer terug.

23. Super slechte werknemers die asociaal schreeuwen. Ik probeer wat te bestellen maar de werknemer is niet met mij bezig maar met zijn of haar vrienden. De medewerkers zijn allemaal tussen de 15 en 17 en onervaren. Ze kwamen het eten op tafel gooien zonder ‘alsjeblieft’ of ‘eet smakelijk’ te zeggen. Ook nog te veel geld betaald voor het eten. Eten verder wel goed.

24. Even met de kleinkinderen pannekoeken eten, altijd een feestje bij het pannekoekenschip.
    Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader

25. Helaas is het restaurant nog niet bekend in de omgeving, onterecht, want het eten en de service is uitstekend! Het restaurant is gezellig ingericht en de prijs/kwaliteit is zeker prima! Vooral de curry’s zijn heerlijk!

26. Gisteren geweest en lekkere lasagne gegeten met een wijntje. De sfeer is retro niet oubollig.
    Top hoor. Alle tafels voor bezet en dat zegt ook wat! Met ook een goede gastheer.

27. Peter jansen

Super vriendelijke bediening en heerlijk eten, goed advies en je krijgt de tijd. Zeker geen aanmerkingen, waren er voor de derde maar zeker niet de laatste keer.

28. george klaver

Eten slecht, service slecht, vergaande glorie. Blijkbaar is de herinnering van vroeger zo goed dat mensen nog steeds komen. Pand is verouderd vol schimmel en vochtplekken en dan ook nog ongedierte..... laat staan de keuken...... Dat het nog niet gesloten is of failliet verbaasd mij al tijden ... eet hier niet!!!!

29. Ingrid Gerrmann

Het eten is zeer goed van smaak. Goede porties. Behulpzame bediening, goede tips.
    En je kunt je auto gratis parkeren op loopafstand bij de Dekamarkt of in de kleine straatjes er omheen.
    Kortom een enorme aanwinst voor de Zaanstreek.

30. Tweede keer dat we hier hebben gegeten en twee keer een heel fijne ervaring! Super lieve bediening en het eten is heerlijk.