Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wormerveer verdeeld zijn.

Gegrilde zalm

Zeer slechte service. Tot 2x aan toe gegrilde zalm terug moeten sturen. Twijfelde al in de eerste instantie om dat te bestellen maar goed tot dan toe nooit problemen gehad met dit restaurant. Eerste x helemaal zwart verbrand, tweede x helemaal rauw. Dan nog beschuldigd worden dat we ervan hebben gegeten! Belachelijk...

Lang wachten op je eten geen communicatie van hun kant of proberen je te bellen dat het langer duurt ronduit schandalig nooit meer.

Groentensoep besteld, 5 euro per stuk voor een klein bakkie, de soep stonk enorm het zag eruit alsof het er al 3 dagen ligt en in de magnetron is opgewarmt, er zat een heel vies laagje overheen. Ik heb gebeld naar de zaak, de man sprak heel slecht nederlands en beweerde dat hij verse groenten soep maakte en dat ik 'never never never never zulke goeie soep heb gegeten' walgelijk. Daarbij heb ik niet mijn hele bestelling compleet ontvangen en krijg ik geen geld terug of een nieuwe bestelling. Slechte zaak!

Michele

Jacqueline

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit prima in orde en vriendelijk personeel.
    Ook de sfeer als zeer prettig ervaren, waardoor we na eten nog hebben genoten van een paar wijntjes.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

Lekker eten, veel verschillende bieren (ook van de tap!), snelle service en vriendelijk personeel.

Kortom een goede tent!

Thomas

8. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Na jarenlang weggeweest zijn we zaterdagavond j.l. weer eens naar het pannenkoekenschip geweestik weet niet of dit restaurant in handen is van de zelfde eigenaar als zo'n 20 jaar geleden is, maar dit terzijde.
    We kwamen binnen in een gezellig aandoende sfeer, sympathieke ontvangst door een van de vrouwelijke "matrozen".
    Daar wij geen pannenkoeken liefhebbers zijn hebben wij gekozen voor andere gerechten, een schol file en een sate geserveerd met patat, het eten en de bediening daar was niets op aan te merken evenals dat de bedining zeer atent was en ook een beetje humor kon waarderen, zeker voor herhaling vatbaar, waarschijnlijk op kortere termijn dan de vorige periode.
    Vwb mijn cijfer noetering: ik geef bijna nergens een hoger cijfer dan een 8, dit uit oogpunt dat ik ook wel eens cursussen geef en terughoudend ben met cijfers geven.

Bert van den Rozenberg

Zeer klantvriendelijk, mooie zaak met kwaliteit eten.

10. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Fantastisch lekkere biefstuk van de Chef en SuperSate. Vlotte en gezellige bediening, knusse huiskamersfeer. Daar gaan we zeker vaker eten. Bedankt Gerrie!

Aan de buitenkant denk je: nou vooruit. Echter binnen is het droevig. Frites zijn echt goed. Bal gehakt zou goed kunnen zijn, echter bijna koud geserveerd. Bediening is echt onvoldoende. Smoezelige kleding heeft de mevrouw van de bediening, werktempo treurig. Bijna half uur wachten voor portie frites en broodje kroket in een stile zaak. Tja het kan echt stukken beter.

Hoi

J van delft

Kom er al jaren, eten is altijd perfect. Net als de bediening.

14. Pannenkoekenhuis Wormerveer

We waren er met twee Amerikanen, vertalen van het menu was op zich geen probleem. Maar er zijn geen Engelstalige menu's aanwezig, dat verwonderde mij.
    Verder goed eten, behulpzaam personeel en gezellige sfeer.

15. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Eten was goed en de bediening perfect.

T.Hollander

Tweede keer gegeten. Voortreffelijke kwaliteit en bediening.
    Een restaurant waar je als klant het juiste gevoel krijg.

17. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Lekker eten voor een betaalbare prijs, vriendelijk personeel

Heerlijk gegeten, alleen duurde het wat lang voor wij het hoofdgerecht kregen, maar het eten en leuke bediening maakte alles goed.

19. Pannenkoekenhuis Wormerveer

G.A, van Rheenen

Mijn vrouw en ik hadden zeer goede ervaringen: we werden vriendelijk ontvangen en er was plaats genoeg om nog een tafeltje uit te zoeken. Het eten was bizonder goed, het smaakte prima. Ook over de bediening waren we tevreden. De prijs vonden we redelijk. Al met al zeker aan te bevelen.

Heerlijk eten, maar alleen als de eigenaar aanwezig is! Wanneer de eigenaar aanwezig is wordt alles perfect geregeld en voel je je echt welkom en je eten krijg je perfect volgens bestelling, wanneer hij er niet is maken ze er een potje van, enorm lang wachten (meer dan 30 minuten staan wachten op een turkse pizza), sambal op je eten terwijl je 10× zegt GEEN sambal! Eten wordt neergegooid op de balie, als je zegt dat je bestelling niet klopt krijg je als antwoord "jammer dan. " En moet je het maar opeten en ermee dealen. Ik kom alleen terug als de eigenaar er is, anders is het echt een flut zaak! Ze maken er een potje van zonder dat de eigenaar aanwezig, hèèl erg jammer!

21. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Wij vonden het erg leuk om samen gezellig een hapje te eten.
    Wij zijn beiden geen grote eters dus dit is een mooie uitkomst.
    Tis ook lekker dicht bij zowel met de fiets als auto goed te doen. Ook met openbaar vervoer is het prima te bereiken.
    Wij vonden het top.

22. Internationaal Wormerveer

Ruim restaurant met een leuke kinderhoek.
    Soep is goed (gember!) en lamsshoarma en merkez ok.

23. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Achterberg

Was erg lekker, aardig personeel

Zelden zo lekker gegeten en je proeft een explosie van smaken.
    Álles vers en héérlijk bereidt.
    Uitstekende service en sfeervol écht top.

25. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Rita Kleij-Zwart

Hebben er heerlijk gegeten. Lekkere pannekoeken. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Raden wel aan te reserveren wanten was er erg druk.

26. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Anoniem

Het was erg gezellig en lekker pannenkoek gegeten.

R.Larooij

Zoals altijd in het verleden heerlijk gegeten met partner en omdat er wat tijd overbleef fijne gesprekken gevoerd met Albert. Kortom een heerlijk restaurant.

Weer heerlijk gegeten. Bedienen zoals gewoonlijk vlot en gezellig. Eten top en meerdan voldoende.

29. Pannenkoekenhuis Wormerveer

Prima restaurant met een kleine kaart met een goede keuken, de bediening laat te wensen over.

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten.