't Pannekoekschip in Wormerveer

1286971934 81
1672006071 86
1681631924 88

1. Carla Glas

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. De bediening is heel goed, zeer vriendelijk personeel. Leuke locatie, netjes en schoon.
    Goede menulijst met veel keus. Kortom een aanrader en ga zeker nog eens terug.

2. Eten was lekker, was gezellig, gewoon leuk

3. We werden snel en goed geholpen. Eten was lekker en meer dan genoeg.

4. Absoluut de moeite waard om hier te gaan eten.
    Pannenkoeken zijn heerlijk. Mega groot goed gevuld… toetjes zijn zalig.
    Personeel ontzettend lief en gezellig.
    Kom hier graag weer terug.

5. Even met de kleinkinderen pannekoeken eten, altijd een feestje bij het pannekoekenschip.
    Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader

6. C.woerdeman

Heerlijk gegeten, en erg vriendelijk personeel.

7. Mart Vredenburg

Voor heen kwamen wij er maandelijks.
    Zo maar per ongeluk een paar jaar niet.
    Niets veranderd in de tent. Maar het eten was van minder kwaliteit en de temperatuur in de tent was te laag. Je kon niet lekker natafelen, daar was het te koud voor. Het eten niet echt warm en geen zout bus gereserveerd. Ook het kwaliteit van eten was gewoon minder, als wij gewend waren.

5,7
  8. Ju Ddw

9. Gezellige sfeer. Prima pannenkoeken. Snelle bediening.

10. Met 2 volwassen en 2 kinderen (9 en 12 dus niet heel jong) gegeten. Reviews zijn veelal zeer goed en wij zijn echt niet zo moeilijk. Maar onze algehele ervaring was helaas niet zo positief. Een hoop kleine dingetjes die te wensen overlieten. Alles duurde erg lang en bediening had weinig oog voor de gasten. Eerste rondje drinken ging al fout en 2e is nooit gekomen. Niets te doen (kleuren) voor kinderen wat vooral gezien wachttijd toch wel fijn was geweest voor de jongste. Zelf moeten vragen om iets van stroop en de poedersuiker zelf dan maar van een andere tafel getrokken. Bediening onopmerkzaam voor dit alles. Pannenkoek was erg lekker en het is zeker niet duur maar uiteindelijk waren we het zo zat dat we het toetje maar ergens anders zijn gaan halen.

6,7
  11. Heerlijk gegeten, grote porties en een gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening.

12. De pannenkoeken waren werkelijk heel lekker! De service was prima, prettige sfeer. Wij hebben genoten.

13. Margriet

Kom er met enige regelmaat, vriendelijk personeel, lekker eten voor een redelijke prijs, en gezellig.

14. Heerlijke pannekoeken, vriendelijke bediening, een hele gezellige avond gehad samen met mijn 2 kleinkinderen.

15. Gezellig. Eten is goed en je hoeft er ook niet lang op te wachten. Prijs is ook altijd goed.

16. Prima service, altijd heerlijk eten. Niet alleen de keuze uit pannenkoeken, maar ook verschillende vlees- en visgerechten.

17. Na jarenlang weggeweest zijn we zaterdagavond j.l. weer eens naar het pannenkoekenschip geweestik weet niet of dit restaurant in handen is van de zelfde eigenaar als zo'n 20 jaar geleden is, maar dit terzijde.
    We kwamen binnen in een gezellig aandoende sfeer, sympathieke ontvangst door een van de vrouwelijke "matrozen".
    Daar wij geen pannenkoeken liefhebbers zijn hebben wij gekozen voor andere gerechten, een schol file en een sate geserveerd met patat, het eten en de bediening daar was niets op aan te merken evenals dat de bedining zeer atent was en ook een beetje humor kon waarderen, zeker voor herhaling vatbaar, waarschijnlijk op kortere termijn dan de vorige periode.
    Vwb mijn cijfer noetering: ik geef bijna nergens een hoger cijfer dan een 8, dit uit oogpunt dat ik ook wel eens cursussen geef en terughoudend ben met cijfers geven.

18. Fantastisch lekkere biefstuk van de Chef en SuperSate. Vlotte en gezellige bediening, knusse huiskamersfeer. Daar gaan we zeker vaker eten. Bedankt Gerrie!

19. We waren er met twee Amerikanen, vertalen van het menu was op zich geen probleem. Maar er zijn geen Engelstalige menu's aanwezig, dat verwonderde mij.
    Verder goed eten, behulpzaam personeel en gezellige sfeer.

20. Eten was goed en de bediening perfect.

21. Lekker eten voor een betaalbare prijs, vriendelijk personeel

22. G.A, van Rheenen

Mijn vrouw en ik hadden zeer goede ervaringen: we werden vriendelijk ontvangen en er was plaats genoeg om nog een tafeltje uit te zoeken. Het eten was bizonder goed, het smaakte prima. Ook over de bediening waren we tevreden. De prijs vonden we redelijk. Al met al zeker aan te bevelen.

23. Wij vonden het erg leuk om samen gezellig een hapje te eten.
    Wij zijn beiden geen grote eters dus dit is een mooie uitkomst.
    Tis ook lekker dicht bij zowel met de fiets als auto goed te doen. Ook met openbaar vervoer is het prima te bereiken.
    Wij vonden het top.

24. Achterberg

Was erg lekker, aardig personeel

25. Rita Kleij-Zwart

Hebben er heerlijk gegeten. Lekkere pannekoeken. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Raden wel aan te reserveren wanten was er erg druk.

26. Anoniem

Het was erg gezellig en lekker pannenkoek gegeten.

27. Ger philipsen

Prima restaurant met een kleine kaart met een goede keuken, de bediening laat te wensen over.

28. Margriet

Laatst hier met vrienden en familie gegeten. Lekkere pannenkoeken en ook heerlijke vis en vleesgerechten. Als uitblinker de saté van de haas. Vlotte, leuke bediening en goed betaalbaar. Voor herhaling vatbaar.

29. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gegeten met kinderen van 2-5 jaar: erg fijn dat de bestelling snel geserveerd wordt. En niet te vergeten... erg lekkere, dunne pannenkoeken

30. Gezellig en lekker gegeten met een vlotte bediening

31. Het was er gezellig druk, vooraf een warm broodje met kruidenboter, lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening. Er was verder niets meer te wensen, een aanrader voor een gezellige avond.

32. Peter Langhout

Goed restaurant, erg lekker eten, alleen erg jammer dat een serveerster zo erg naar de tabak ruikt. Ook erg jonge meisjes in de bediening, mochten zij wel allemaal met drank werken?

33. Zeer vriendelijk personeel, doch wellicht wat te jong & onervaren (trillend drankjesdienblad bij de één, een verse brandplek van de warme borden bij de ander). Pannekoek zelf was okee, maar voor 1,25 een topping ananas houd maar 3 te dikke schijven op een pannekoek van +/- 30 cm is karig.

Dan de nog minder positieve opmerkingen: Geen kleurplaat, wel vieze (stroop!) boekjes, geen speelhoek of tv. Na 45 minuten pas eindelijk de bestelling! En de "kinderpannekoek" is een kleine pannekoek uit het normale menu. Dus niks "kind" als in snoepjes of hageltjes of anders lekkers. De Fristy is uit een pak (wel een flinke kop), maar niet koel.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer, want deze uitbater had volgens mij niet verwacht dat er klanten met kinderen zouden afkomen op een pannekoekenschip en dat zal ik hen dan ook niet meer aandoen.

34. Bart Maatje

Een top locatie om een pannekoek of een satétje te eten. Leuke bediening en heerlijke pannekoeken!

Een echte aanrader, ik kom zeker terug!

35. H.J.Ruhland

De vorige keer was het ook lekker, dus wij komen terug.

36. Meeuwissen

1e keer wezen uiteten met onze kinderen, hebben ons prima vermaakt en lekker gegeten. Voor de kinderen duurde het alleen iets te lang, misschien leuk om kleurpotloden en platen neer te leggen? Verder was er leuke jonge bediening en beleefd.

Kortom voor ons top

37. H.Zwenne

Wij hebben met onze kleinkinderen lekker gegeten in een ongedwongen sfeer voor een redelijke prijs

38. Ellen Fekkes

Bij aankomst aangegeven dat ik met 3 kinderen waarvan 2 autistische kinderen zou komen. Dat zij niet tegen drukte kunnen en wij graag een plekje in een hoekje zouden willen hebben. Dit was prima geregeld. Toen na 3 kwartier na de bestelling opgeven ons drankje er nog niet was heb ik even aan de bel getrokken. Nog een kwartier later gevraagd waar het eten bleef. Ondertussen waren de kinderen (15, 14 en 12 jaar) enorm overprikkeld. Pas na 5 kwartier kregen we het eten. Was lekker maar de overprikkeling was al te veel geweest om daar nog van te kunnen genieten. Een gratis drankje was op zijn plaats geweest zeker nadat ik duidelijk was geweest dat de jongens echt niet meer konden wachten. Je verwacht gewoon niet dat een pannenkoek 5 kwartier duurt om te maken.

39. Prima eten voor een redelijke prijs, ideaal met het gezin. Enige echte verbeterpunt is stokbrood vooraf. Een kleine ah pistolet van 2,75 die je zelf moet snijden voor 4 personen gaat nergens over. Reken 5 euro, maar doe er dan 5 pistoletjes in... Bediening is vriendelijk, maar soms moet je om onverklaarbare redenen heel lang wachten of vergeten ze een deel van je bestelling. Dat is wel jammer.
    Onze kinderen komen er graag.

40. Tamara Feijt

41. Met de sleepboot vanuit Medemblik naar het pannekoekschip in Wveer keurig een ligplaats geregeld door de kapitein, die hielp zelfs aanmeren. Drankje en hele grote overheerlijke panne baksels lekkere vlees gerechten en ijs toe. Leuke snelle jeugdige bediening. Zeker een aanrader voor wal en bootbewoners.

42. Op 31 augustus was ik samen met mijn familie uiteten bij 't Pannekoekschip, het eten en drinken was heerlijk!! De serveerster was zo klantvriendelijk. Het is ook reuze gezellig en mooi. Wij komen zeker graag terug.

43. Voor de 4e keer weer gegeten daar, voor de 4e keer heerlijk gegeten en voor de 4e keer leuke bediening en de prijzen zijn ook zeer vriendelijk! Sinds kort ons favoriete tentje....eh... boot..

44. Vandaag dachten wij we gaan even leuk uit eten met de kinderen. We zijn naar het pannenkoekenschip in wormerveer gegaan. Het viel ons wat tegen het eten was prima maar de bediening liet het wat afweten. Omdat het allemaal wat te lang duurde uiteindelijk het toetje thuis moeten doen zonde! Ook hadden wij een kinderpannenkoek besteld we kregen een grote, maakte een opmerking en thuis kwamen we erachter dat er een grote was gerekend. Geen aanrader dus volgende keer een ander restaurant.

5,7
  45. Lekker eten, vriendelijke bediening, uitzicht op de Zaan... Met mooi weer buiten eten ! Aanrader dus.

46. We kwamen met een grotere groep, het eten duurde erg lang en de kleintjes waren het al aardig zat. De kleintjes kregen het laatst de pannekoek wat leidde tot een flinke huilbui na het lange wachten. Ik kreeg niet wat ik had besteld. Maar goed. De pannekoeken waren aardig maar niet bijzonder.

47. We eten hier regelmatig. Het is een leuke gezellige tent met goede bediening.

Het eten is erg lekker!

48. z. yohannes

Was leuk, goede bediening en hebben lekker gegeten. De rekening valt erg mee, we komen zeker terug.

49. Wij eten hier best vaak. Het zijn vrij simpele gerechten, maar lekker en niet duur. Bediening is vriendelijk en snel. Gezellige tent. Als je niet zo van rondrennende kinderen houdt kun je hier trouwens ook eten maar dan kun je beter wat later komen ;)

50. Ik heb hier vaak gegeten en als liefhebber van pannenkoeken is dat altijd een feest!

Maar ook als je lekkere sate of biefstuk wil, zit je hier goed want dat heb ik hier ook geproefd en dat was ook lekker!

Groetjes, Alex van de Geer!

51. Richard

Ik kom hier regelmatig met vrouw en kind omdat het een prettige, onpretentieuze tent is waar je kind kan spelen zonder dat je vervelende blikken krijgt van andere gasten.

Het eten is goed op z'n Van der Valks: op zich niet heel bijzonder maar wel goed klaargemaakt, met allerlei extra's als schaaltjes appelmoes en gebakken aardappeltjes. Als desert springt de pannenkoeken met ijs er bovenuit.

Je wordt goed, vrij snel en vriendelijk bediend.

Al met al is het beter dan de gemiddelde pannenkoekentent en kan ik het vooral voor ouders met jongere kinderen aanraden.