Brasserie de Huiskamer in Well

1441985667 96
1448205436 94
1476194396 88

1. José Brauer

Super lekker gegeten. Een goede deal die we zeker vaker gaan aanschaffen.
    Vriendelijke bediening.
    En meer dan grote porties,
    Lekkere rosé.
    Alles bij elkaar SUPER.

2. Gisteravond met vijf mensen wezen dineren bij De Huiskamer. En ondanks de behoorlijke drukte, geweldig bediend en heerlijk gegeten. Wat een feest om hier gast te mogen zijn!

3. We hebben erg lekker gegeten. Ze hebben een kleine kaart wat het overzichtelijk houd en lekker.
    Geen apart kindermenu, maar iets maken met bv een kroketje of frikandel was geen enkel probleem. Uiteindelijk kozen de kids samen voor het schnitzel menu wat ze keurig hadden verdeeld over 2 bord. Ook kregen ze kleurplaten dus ook de kinderen waren helemaal blij.
    We hebben lekker ontspannen genoten op het terras. We komen zeker nog eens terug 😊

4. Paul Jakobs

We hebben hier al menige keer gegeten en gedronken, ook met WOW deal. Het eten is zeer smakelijk, vele soorten drank en een prettige bediening, kortom een aanrader!

5. Dankjullie wel Sjon en Joke voor weer een fantastische avond. Zelden hebben we ons in een restaurant meer welkom gevoeld dan in jullie Huiskamer! Jullie zijn fantastische mensen waar gastvrijheid en vakmanschap de boventoon voeren. Met hard werken in zo'n korte tijd zo een mooie zaak opbouwen verdient alle lof.

6. Jammer genoeg slecht, we hadden gereserveerd voor 4 personen met een wouwdeal. Nou, een goede dag bij binnenkomst kon er niet vanaf. De meisjes die er werken zijn vriendelijk maar de eigenaars nou zeg.
    We kregen van de eigenaresse te horen dat we er nog tussengeplaatst waren, terwijl we drie weken van te voren hadden gereserveerd?? Een zeer onvriendelijke gestreste vrouw, erg bot. Ook was het geen schone huiskamer; het was vuil en stoffig, ook het toilet was vies en het stonk.
    Het eten was erg weinig; een klein kommetje friet voor 4 personen en een klein bakje sla. We vroegen om frietjes erbij te bestellen, nou de eigenaresse keek boos en zei dat de keuken dat niet kon doen het was te druk, nou werkelijk! We gaan er nooit meer naar toe echt geen aanrader.

7. Gegeten met WoW-deal. Eerst wandeling gemaakt. Bij de uitleg over de wandeling werd ons de mond gesnoerd door de bazige eigenaresse. Zij denkt dat ze enorm gastvrij is, maar slaat wat ons betreft volledig de plank mis! Wat een eigenaardige gast-bediening! Zij begrijpt niks van hospitality! Als een schooljuf probeert ze alles uit te leggen; ze maakt zich volkomen belachelijk!
    Soep is heerlijk, voor de rest was de salade waterig en de schnitzel te wit. Voor ons geen huiskamer meer!

8. Al verschillende keren heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Kom zeker weer terug.

9. Prima vertoeven, leuke locatie en lekker eten.

10. Rieky en Haij

Wij hebben gisteravond gegeten van de Wowdeal in Brasserie de Huiskamer het was heerlijk;
    het eten was lekker , de bediening was goed we komen zeker nog een keer terug.

11. Leon en Veronique

We hebben er super lekker gegeten via een Social Deal. Het is een klein, leuk ingericht restaurantje. De bierkaart bestaat uit vele soorten speciaal bier. Bediening is goed. We komen er zeker nog een keer terug om een wandelarrangement te doen.

12. Goede bediening.
    Vriendelijk personeel.
    En natuurlijk heerlijk gegeten.

13. We hadden een Fiets/wandel arrangement. Niets dan lof. Een aanrader!
    Leuke locatie. Prettige ontvangst. Lekker stukje appelgebak. Prima uitleg over onze fietsroute.
    Heerlijke kop soep en hoofdmaaltijd. Snelle bediening, vriendelijke serveersters.
    Dank jullie wel.

14. Alda Smeets

Heerlijk buiten gegeten, vriendelijk personeel, buiten zitten is gezellig!

15. Vandaag met 4 personen gegeten bij dit restaurant. We hadden een kortingsbon van Social Deal voor een 3-gangenmenu. De kleine parkeerplaats stond helemaal vol. Met een beetje kunst en vliegwerk de auto toch in de berm kunnen plaatsen. Binnen zat niemand maar buiten zat het (vanwege het mooie weer) helemaal vol. De bediening bestond uit de bazin en 2 erg jonge meisjes. We moesten om de kaart vragen, want er kwam niemand naar ons tafeltje toe. We mochten kiezen uit 4 vleessoorten. Wat bleek, de kogelbiefstukken bleken op te zijn, dus die konden we niet kiezen. Dan maar een entrecote, maar ook die bleek op te zijn. Niet getreurd, dan maar een schnitzel... Het was duidelijk dat de jonge meisjes geen horeca ervaring hebben. Het bestelde drinken kwam niet. We kregen een schaaltje mayonaise dat voor een persoon nauwelijks genoeg was, laat staan voor 4 personen. Uiteindelijk kregen we ons drinken. Er stonden dus 4 volle glazen op tafel maar 2 minuten later kwam een van de 2 jonge meisjes ons vragen of we nog wat wilden drinken (we hadden alle 4 nog ons glas vol). Icetea werd geserveerd zonder ijs en met een extreem klein stukje citroen. De bediening keek niet rond om te kijken of er nog iemand iets wilde bestellen. Het aardbeien bavarois dessert kwam rechtstreeks uit de diepvries, de klonten ijs zaten er nog in. Na betaling werden we niet bedankt voor het bezoek. Al met al kwam dit restaurant niet professioneel op ons over. De zaak lijkt ons op alle zaken te besparen om een zo groot mogelijk winst te maken. Kleine porties en zeer jong (onervaren) horeca personeel in dienst. Ik kan me voorstellen dat het restaurant klanten probeert aan te trekken met de Social Deal actie, maar dat is vandaag volledig mislukt. Dit restaurant mist de benodigde horeca ervaring. Voor mij is dit voorlopig de laatste keer dat ik hier gegeten heb.

16. Vanavond met z'n vieren het 6 gangen menu genoten! Wat een belevenis! Zo gastvrij, zo heerlijk eten en zo'n prachtige ambiance is een 10+ waard!

17. Ellie Janssen

Er heerst een goede sfeer. Je wordt goed geholpen en het eten is prima.

18. We hebben heerlijk gegeten en zijn super vriendelijk bediend. Wij komen zeker nog een keer terug.

19. Een echt camping restaurant, niets mis mee maar zeker geen hoogstandje. Dat kan ook niet bij zo'n AH-actie. Voorgerecht van een salade met scampi's waarbij de sla wat zompig was van de slasaus "dressing". De varkenshaas medaillons waren goed, de frietjes waren hol alsof het ontdooid gefrituurde diepvriesfrites was. Het nagerecht was 'n plak aardbeien parfait die goed smaakte maar waarschijnlijk rechtstreek van Hanos of Sligro kwam. Maar nogmaals voor de prijs was het diner acceptabel. De bediening was attent en uiterst vriendelijk.

20. Gisteren een 8 gangen diner van Hallo aanbieding. Geweldig lekker gegeten, alle gangen waren top. En natuurlijk ook een lekkere wijn erbij. Sfeer is perfect en lekker ongedwongen gezellig, precies zoals een goede 'huiskamer' moet zijn. Till next time.

21. Gisteren weer eens geweldig gegeten bij Brasserie de Huiskamer in Well. We hadden een Wow-Deal, 4 gangen Zomermenu.

Het eten was verrukkelijk, het zag er heel mooi uit (het oog eet mee), alles helemaal vers en heel goed op smaak gebracht. In een woord, een gedicht.

Het is een heel gezellige locatie, lekkere bieren en de bediening ontzettend vriendelijk en competent. Een echte aanrader voor iedereen. Als je er eenmaal geweest bent, ga je er beslist vaker heen.

Compliment aan de kok en aan de service.

22. Al diverse keren via Halloaanbieding bij de Huiskamer gegeten. Je wordt gastvrij ontvangen, erg vriendelijk bediend en het eten is met smaak en heerlijk klaargemaakt. Verder is het zalig zitten bij mooi weer in de binnentuin. Echt een aanrader!

23. Het was weer geweldig gisteravond. Met z'n vieren gebruik gemaakt van de bon in HALLO voor een 8 gangen diner.

Wat een heerlijke belevenis. Bij elk gerecht een korte duidelijke uitleg erg ontspannen sfeer. Heerlijk getafeld van half zeven tot half elf. Meer dan de moeite waard.

Complimenten voor Jon en Joke en de hele brigade.

Tot een volgende keer.

24. Coby en Niek van Dongen

Heerlijk gegeten. Zeer attente en vriendelijke bediening.

25. Het was top, ik heb nog nooit zo lekker gegeten hier in Well. Ook het belgische bier wat ik er gedronken heb smaakte perfect! Dit is een echte aanrader voor jong en oud. Zelf zal ik zeker (als mijn portemonnee dat toelaat ondanks de super prijs/kwaliteit verhouding) vaak bij 'de huiskamer' te gast zijn!

Met vriendelijke groet,
    Simons

27. Fantastische omgeving midden in het bos. Nauwelijks te vinden als je niet weet waar het is. Daardoor ook een verborgen schat. Al vele malen bij hun geweest met een WOW-deal voucher en het is er altijd even goed! Deze week gaan we weer. Een etentje ter ere van de verjaardag van mijn vrouw. Als je die daar viert moet het wel goed zijn. Ben benieuwd wat het nu wordt. Als je reserveert hoef je je naam maar te noemen en ze weten wie erbij hoort (tenminste wel bij mij). Daar is de klant echt nog koning! En zo hoort het ook. Gelukkig lees ik meer van deze ervaringen!

28. Eric Smolenaars

Via WOW-deal dit restaurant bezocht. Sfeervolle inrichting. Niks overdreven/gemaakt. Bediening vriendelijk en ongedwongen. Goede service en eten is bereid met kwalitatieve producten, smaakvol bereid en rijkelijk. Komen zeker terug. Eigenaar gebruik WOW deal waar het voor bedoeld is, namelijk goede PR maken. Zouden andere deelnemers aan WOW deal een voorbeeld aan kunnen nemen.

29. Corvandercruijsen

Mooie ambiance, lekker eten, vriendelijke en attente bediening, zeker een aanrader.

30. John Erhardt

Heerlijk gegeten, alles super vers van mooie producten. Geen verdere opsmuk, eten zoals het hoort! Geweldige vis soep rijk gevuld met scampi, rode mul en kabeljauw, daarna 2 flinke moten kabeljauw met een frisse citroensaus op een bedje van verse spinazie met zelfgemaakte frieten en een frisse salade. Koffie plankje toe, uitstekende huiswijn en een paar glazen bier van de uitzonderlijk mooie en rijk gevarieerde bierkaart. Top adres!

31. Peter Jakobs

Fantastisch gegeten in een leuke omgeving. Het eten was zeer smaakvol en met veel liefde door Sjon bereid. De bediening door Joke was vlot, uiterst vriendelijk en haar adviezen inzake de meer dan 80 bieren die de Huiskamer op voorraad heeft waren vakkundig. Een aanrader!

32. Jan en Marja

Na een mooie wandeling, heerlijk gegeten.
    Ontzettend gastvrij ontvangen. Voor herhaling vatbaar.

33. JP 24 punten

Na een wandeling met vrienden de brasserie bezocht. Gezellig terras, leuke aankleding (ook in de brasserie). De bediening is correct, klantvriendelijk en behulpzaam. We kregen advies over de bierkeuze. En de keuze is enorm (80 bieren). Na een drankje op het terras hebben we binnen heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is prima. Omdat we zo eerlijk waren dat er te weinig bier was afgerekend kregen we een mooi glas mee naar huis. Geweldig toch? Komen hier nog weleens terug.

34. Middels gebruik van de Wowdeal, wandelarrangement, bezoek gebracht aan de Huiskamer. Leuke entourage, zowel binnen als op het terras. Erg knus. Prijs-kwaliteitverhouding was prima. Mooie porties voor een goeie prijs.
    De menukaart biedt voor elk wat wils en de drankenkaart is zeer uitgebreid. Wij mannen hebben zich te goed gedaan aan een heerlijke Keizer Karel, vers van het vat. De dames hebben genoten van een overheerlijke Moeder Overste.
    Al met al een leuke middag met een uiterst vriendelijke en onderhoudende bediening.

35. Wij hebben bij De Huiskamer heerlijk gegeten. De kaart is misschien bescheiden, maar de producten zijn van zeer goede kwaliteit en met zorg bereid. Een echte aanrader is de vissoep. Deze is lekker gekruid en erg smaakvol. Er wordt bij de gerechten duidelijk gekozen voor een goede basis. De hoofdingrediënten zijn van topkwaliteit met daarbij smaakvolle bijgerechten. Speciale wensen zijn geen probleem. De kok improviseert zonder problemen om de gasten een aangepast gerecht voor te schotelen. De sfeer is gezellig. De gastvrouw maar zeker ook de kok zijn zeer vriendelijk en hebben ons een fijne avond bezorgd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de enorme keuze aan Belgische bieren, maar de liefhebber zal voor een lastige keuze komen te staan. Wij komen zeker nog een keer terug.

36. Petra Janssen

Ik heb vrijdagavond bij Brasserie De Huiskamer gegeten samen met een paar vrienden. Het was top. De gastvrouw was heel vriendelijk en zat niet verlegen om een gezellig praatje. De keuze van de kaart was ook zeer aantrekkelijk. Ik wist niet wat ik moest kiezen. Het eten was voortreffelijk. Heel goed op smaak. En dan die keuze uit al die Belgische bieren. Geweldig. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

37. van de Burgt

We kwamen hier met 6 personen met de wowdeal. Bij aankomst kregen we koffie of thee met een heerlijk stuk appeltaart. Daarna 2 1/2 uur gewandeld in een hele mooie omgeving. We hadden keuze uit 3 soepen, allen waren heerlijk en lekker vers met veel verse ingrediënten. Daarna vlees of vis, ook dit was van een goede kwaliteit. Heerlijke belgische frieten erbij en salade. Nog even gezellig met de eigenaresse en de kok gepraat. Gewoon top, zeker voor herhaling vatbaar.

38. We hebben hier geluncht (soep, hoofgerecht, dessert). Het eten smaakte heerlijk en alles was goed verzorgd.
    De bediening was goed.
    We kregen voldoende te eten alles was goed op temperatuur en er was nog een gezellig gesprek niet alleen met de bediening maar ook met de kok.
    We hebben ons verbaasd over het ruime assortiment biersoorten wat men op een speciale kaart en dus in huis had.

39. Vanavond met vrienden gebruik gemaakt van de Wowdeal "lunch". Omdat we vanmiddag niet terecht konden was het geen probleem om de lunch 's avonds te gebruiken. Bij binnenkomst verrassing over de leuke, gezellige inrichting en de gastvrije ontvangst van de gastvrouw. Keuze uit hele lekkere belgische biertjes waarvan ook bijzondere op het vat. Het eten was gewoon goed. Goed bereid, goede temperatuur en smaakvol geserveerd. Prijs/kwaliteit dik in orde (en dat zou het ook zijn geweest als we geen wowdeal hadden gehad). Deze eetcafé is zeker een aanrader en meer dan de moeite waard om een keer te bezoeken.

40. N. Van Boekhold

Met een Wowdeal bon hier gegeten. Je kon ook niet, zoals op de bom vermeld staat kiezen uit het menu, maar er was een vastgesteld Wow-deal menu en je kon kiezen uit vlees of vis.
    We moesten ook erg lang wachten, hoewel het niet echt druk was, 14 personen.
    Carpaccio was tevoren klaargemaakt en erg koud, stokbrood was gewoon afbakstokbrood met harde korst. Paddestoelen soep was lekker. Na een uur wachten kwam het hoofdgerecht, vis en varkenshaasje met een sausjes bakje, salade en bakje friet, geen groenten erbij, nog niet eens het bord met wat groente opgediend. De vis was ook erg zout. Dessert was tiramisu, echt niet zelfgemaakt, maar smaakte wel.
    Helaas echt niet voor aanbeveling of herhaling vatbaar.

41. Rob & Liesbeth

Gisteren, bij toeval, met 'n paar mensen hier gegeten. Helemaal top!
    Waar krijg je vandaag nog zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding? Hier dus!
    Joke & Sjon; bedankt voor de gezellige avond en al moeten we er ruim 30 km voor rijden; De Huiskamer houden we er in!

Groetjes van ons!