• Lid sinds 27 februari 2015

Well lb

petervanraaij heeft nog geen foto toegevoegd

1. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Huiskamer

Gisteravond met vijf mensen wezen dineren bij De Huiskamer. En ondanks de behoorlijke drukte, geweldig bediend en heerlijk gegeten. Wat een feest om hier gast te mogen zijn!

2. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Huiskamer

Wat een belevenis; het 1e Wells Bier Evenement! Anders dan anders en daardoor zo fantastisch. Prima georganiseerd, geweldige ambiance en uitstekende bieren geproefd. Sjon en Joke, jullie hebben opnieuw laten zien wat jullie ideeën waard zijn en dat jullie echte en oprechte horeca mensen zijn! Complimenten en de laatste zondag van april staat vanaf nu vast in onze agenda's. Op naar het 2e Wells Bier Evenement!

3. Dit is sinds de opening van Brasserie de Huiskamer ons vaste smuladres geworden! Waar we al heel vaak hebben gegeten en gedronken en waar we vast nog heel vaak terugkomen. Vanavond gaan we weer!
    Wat een superzaak hebben jullie er van gemaakt Sjon en Joke!

4. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door Patrick voor Brasserie de Huiskamer leuk

Fantastische omgeving midden in het bos. Nauwelijks te vinden als je niet weet waar het is. Daardoor ook een verborgen schat. Al vele malen bij hun geweest met een WOW-deal voucher en het is er altijd even goed! Deze week gaan we weer. Een etentje ter ere van de verjaardag van mijn vrouw. Als je die daar viert moet het wel goed zijn. Ben benieuwd wat het nu wordt. Als je reserveert hoef je je naam maar te noemen en ze weten wie erbij hoort (tenminste wel bij mij). Daar is de klant echt nog koning! En zo hoort het ook. Gelukkig lees ik meer van deze ervaringen!

5. Eric Smolenaars

Via WOW-deal dit restaurant bezocht. Sfeervolle inrichting. Niks overdreven/gemaakt. Bediening vriendelijk en ongedwongen. Goede service en eten is bereid met kwalitatieve producten, smaakvol bereid en rijkelijk. Komen zeker terug. Eigenaar gebruik WOW deal waar het voor bedoeld is, namelijk goede PR maken. Zouden andere deelnemers aan WOW deal een voorbeeld aan kunnen nemen.

6. Corvandercruijsen

Vertaal van English naar Nederlands

Mooie ambiance, lekker eten, vriendelijke en attente bediening, zeker een aanrader.

7. John Erhardt

Heerlijk gegeten, alles super vers van mooie producten. Geen verdere opsmuk, eten zoals het hoort! Geweldige vis soep rijk gevuld met scampi, rode mul en kabeljauw, daarna 2 flinke moten kabeljauw met een frisse citroensaus op een bedje van verse spinazie met zelfgemaakte frieten en een frisse salade. Koffie plankje toe, uitstekende huiswijn en een paar glazen bier van de uitzonderlijk mooie en rijk gevarieerde bierkaart. Top adres!

8. Peter Jakobs

Fantastisch gegeten in een leuke omgeving. Het eten was zeer smaakvol en met veel liefde door Sjon bereid. De bediening door Joke was vlot, uiterst vriendelijk en haar adviezen inzake de meer dan 80 bieren die de Huiskamer op voorraad heeft waren vakkundig. Een aanrader!

9. Jan en Marja

Na een mooie wandeling, heerlijk gegeten.
    Ontzettend gastvrij ontvangen. Voor herhaling vatbaar.

10. Gisteren voor de denk ik vierde maal via wow deal hier gegeten. Het was wederom voortreffelijk. Zeer gastvrije bediening door de gastvrouw. Je voelt je echt koning klant. Alles heerlijk bereid door de kok met een mooie presentatie. Lekker tsjechisch biertje. Prijs/kwaliteit zeer goed. We komen snel weer een keer terug.

11. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door JP voor Brasserie de Huiskamer leuk

JP

Na een wandeling met vrienden de brasserie bezocht. Gezellig terras, leuke aankleding (ook in de brasserie). De bediening is correct, klantvriendelijk en behulpzaam. We kregen advies over de bierkeuze. En de keuze is enorm (80 bieren). Na een drankje op het terras hebben we binnen heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is prima. Omdat we zo eerlijk waren dat er te weinig bier was afgerekend kregen we een mooi glas mee naar huis. Geweldig toch? Komen hier nog weleens terug.

12. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door ger voor Brasserie de Huiskamer leuk

Middels gebruik van de Wowdeal, wandelarrangement, bezoek gebracht aan de Huiskamer. Leuke entourage, zowel binnen als op het terras. Erg knus. Prijs-kwaliteitverhouding was prima. Mooie porties voor een goeie prijs.
    De menukaart biedt voor elk wat wils en de drankenkaart is zeer uitgebreid. Wij mannen hebben zich te goed gedaan aan een heerlijke Keizer Karel, vers van het vat. De dames hebben genoten van een overheerlijke Moeder Overste.
    Al met al een leuke middag met een uiterst vriendelijke en onderhoudende bediening.

13. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door Jeroen voor Brasserie de Huiskamer leuk

Wij hebben bij De Huiskamer heerlijk gegeten. De kaart is misschien bescheiden, maar de producten zijn van zeer goede kwaliteit en met zorg bereid. Een echte aanrader is de vissoep. Deze is lekker gekruid en erg smaakvol. Er wordt bij de gerechten duidelijk gekozen voor een goede basis. De hoofdingrediënten zijn van topkwaliteit met daarbij smaakvolle bijgerechten. Speciale wensen zijn geen probleem. De kok improviseert zonder problemen om de gasten een aangepast gerecht voor te schotelen. De sfeer is gezellig. De gastvrouw maar zeker ook de kok zijn zeer vriendelijk en hebben ons een fijne avond bezorgd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de enorme keuze aan Belgische bieren, maar de liefhebber zal voor een lastige keuze komen te staan. Wij komen zeker nog een keer terug.

14. Petra Janssen

Ik heb vrijdagavond bij Brasserie De Huiskamer gegeten samen met een paar vrienden. Het was top. De gastvrouw was heel vriendelijk en zat niet verlegen om een gezellig praatje. De keuze van de kaart was ook zeer aantrekkelijk. Ik wist niet wat ik moest kiezen. Het eten was voortreffelijk. Heel goed op smaak. En dan die keuze uit al die Belgische bieren. Geweldig. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

15. van de Burgt

We kwamen hier met 6 personen met de wowdeal. Bij aankomst kregen we koffie of thee met een heerlijk stuk appeltaart. Daarna 2 1/2 uur gewandeld in een hele mooie omgeving. We hadden keuze uit 3 soepen, allen waren heerlijk en lekker vers met veel verse ingrediënten. Daarna vlees of vis, ook dit was van een goede kwaliteit. Heerlijke belgische frieten erbij en salade. Nog even gezellig met de eigenaresse en de kok gepraat. Gewoon top, zeker voor herhaling vatbaar.

16. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door Marli voor Brasserie de Huiskamer leuk

We hebben hier geluncht (soep, hoofgerecht, dessert). Het eten smaakte heerlijk en alles was goed verzorgd.
    De bediening was goed.
    We kregen voldoende te eten alles was goed op temperatuur en er was nog een gezellig gesprek niet alleen met de bediening maar ook met de kok.
    We hebben ons verbaasd over het ruime assortiment biersoorten wat men op een speciale kaart en dus in huis had.

17. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij vindt de recensie door Gerard voor Brasserie de Huiskamer leuk

Vanavond met vrienden gebruik gemaakt van de Wowdeal "lunch". Omdat we vanmiddag niet terecht konden was het geen probleem om de lunch 's avonds te gebruiken. Bij binnenkomst verrassing over de leuke, gezellige inrichting en de gastvrije ontvangst van de gastvrouw. Keuze uit hele lekkere belgische biertjes waarvan ook bijzondere op het vat. Het eten was gewoon goed. Goed bereid, goede temperatuur en smaakvol geserveerd. Prijs/kwaliteit dik in orde (en dat zou het ook zijn geweest als we geen wowdeal hadden gehad). Deze eetcafé is zeker een aanrader en meer dan de moeite waard om een keer te bezoeken.

18. Rob & Liesbeth

Gisteren, bij toeval, met 'n paar mensen hier gegeten. Helemaal top!
    Waar krijg je vandaag nog zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding? Hier dus!
    Joke & Sjon; bedankt voor de gezellige avond en al moeten we er ruim 30 km voor rijden; De Huiskamer houden we er in!

Groetjes van ons!

19. petervanraaij's profielfoto
    petervanraaij heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Huiskamer

Wat een superzaak hebben jullie er van gemaakt Sjon en Joke!