't Mussennest in Wapenveld

Gezellig en betaalbaar uit eten

di lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
wo lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
do lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00

Het hele jaar is 't Mussennest het honk voor de kinderen en hun families. De kinderen vinden al snel hun weg naar de speeltuin buiten of de speelhoek binnen terwijl hun ouders even tot rust komen onder het genot van een kopje koffie of een drankje.

Tïjdens de vakantieperiodes zijn wij 7 dagen per week open! Voor grote groepen kunnen de openingstijden aangepast worden.

't Mussennest wordt gebruikt als "Meetingpoint". Diverse clubs en verenigingen zijn regelmatig bij ons te gast. En tot slot, heel "ouderwets": er is een hele grote gratis parkeerplaats.

2. Betalen Master Card

1382951993 72
1420143007 67
1435019412 57
1501963237 66

1. Het eten is grote klasse, de bediening.
    Kan niet beter. U word vriendelijk ontvangen. [ Gewoon super ]

2. Sylvester

Awesome food and awesome service.
    Well worth stopping in for a feed.👍

3. Vandaag heerlijk onze vakantie afgesloten bij 't Mussennest. We werden zoals altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Lekker gegeten. Ook de kinderen hebben zich weer prima vermaakt in de speeltuin, terwijl wij heerlijk op het mooie terras zaten.
    Ga zo door!

4. Het was er zoals vanouds. Heerlijk gegeten! Bediening ging lekker vlot.
    Een aanrader!

5. Met groep van 9 gegeten. Pannenkoeken waren wel lekker, personeel is wat (te) jong. Het komt allemaal wel wat hectisch en rommelig over.

6. hans van de stouwe

waarschijnlijk door de grote drukte met veel kleine kinderen heel rumoerig, het personeel en de leiding bijzonder aardig en service gericht mij n complimenten alleen de pannekoeken, matig met weinig smaak ik had wat meer verwacht van het begrip hartig, zie me ondanks de lokatie ende goede parkeergelegenheid niet zo snel terugkomen

7. Wat een tegenvaller... Vieze koffie.
    Sfeerloos, personeel en kleding truttig. Trieste bedoening. Zo'n mooie locatie en pand waar zoveel moois mee kan. Kwaliteit is rampzalig. Zo zonde! 1x en nooit meer. Zonde van mijn geld.

8. Willy Wolting

Bijzonder aardig en attent personeel. Geen lange wachttijd op de pannenkoeken.

9. Aantal malen hier gegeten. Zeer goede pannenkoeken. Smaakten voortreffelijk. Jaren geleden waren we hier ook meerdere keren geweest. Eerst (toen) voortreffelijk, maar later minder. Nu wel weer goed. Lekkere spek, champignons, uien en eerst (ingebakken) ei , later 2 spiegeleieren er boven op. Lekker. Tussen de middag geweest. Heel rustig gezeten.

10. Met een verjaardag wezen eten. Mensen uit de omgeving raadde het restaurant aan. We hebben buiten gezeten, iets wat erg fijn was, maar hierdoor kon ik binnen niet echt beoordelen. We waren met een redelijke grote groep, maar wat zijn wij teleurgesteld, smakeloze pannenkoeken,het beleg ook niet zoals je zou verwachten eigenlijk. Ingrediënten die je in een pasta verwacht en niet op een pannenkoek zoals geraspte kaas? Stukjes spek zoals in een stampot hoort enz enz. Ook was de bediening vergeten de pannenkoek van iemand te bestellen, dus wij hadden alles bijna op en toen kwam die van hem pas. IJsje was wel lekker. Erg teleurgesteld al met al. Zal het restaurant niet aanraden en er ook niet meer gaan eten.

11. fam.Velthoen

We hebben heerlijk buiten gezeten. Onze kleindochter ging tussen de gangen door, lekker in de speeltuin spelen. Waardoor het een ontspannen etentje werd.

12. Donderdag heerlijk avondje gehad bij 't Mussennest.
    Vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Echt een fijn uitje, met en zonder kinderen.

13. Na jaren weer eens geprobeerd. Jammer dat het personeel nog niet veel veranderd is. Service matig.

14. van Ommen

Gereserveerd voor 6 personen aan tafel nr. 30.
    -Vriendelijke, snelle bediening;
    -Vragen of alles naar wens is;
    -Warme, verse en smakelijke pannenkoeken;
    -Alle gerechten werden tegelijk geserveerd aan tafel (zo hoort het);
    -Personeel ziet er netjes en verzorgd uit, goed herkenbare bedrijfskleding.
    -Prijzen van menu / drinken zijn normaal, dus goed.
    -Entourage is goed, schoon en gezellig;
    -Grote en gratis parkeerplaats is ook prima;
    -Toilet bevindt zich boven? wel lastige trap;
    -Wij zijn tevreden!

15. Jolanda list

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en omgeving, prima bediening heel hulpvaardig. Top avond gehad.

16. Zeer vriendelijk pannenkoekenhuis. Goed belegde pannenkoeken. Huiselijke sfeer.

17. Van bergen

Heerlijk gegeten, super begroet bij binnenkomst. Het was behoorlijk druk maar toch binnen een half uur een overheerlijke pannenkoek voorgeschoteld. Wij komen zeker terug.

18. Heerlijk gegeten! Hele aardige bediening die goed oplet! Ook een leuk hoekje voor de kinderen om te spelen. Zeker een aanrader!

19. van der Steeg

Verouderd restaurant. Weinig gezelligheid. Voorste gedeelte van restaurant is iets gezelliger maar blijft gesloten bij geen grote drukte. Jammer ! Achterste gedeelte verouderd en ongezellig. Ligt aan doorgaande weg waar veel verkeer langsracet. Geen sfeer en plafonnieres aan het plafond. Kinderhoek leuk maar klein en verouderd. Geen zicht vanuit het eetgedeelte. Kunt ook niet zien of kinderen naar buiten gaan. Buitendeur ligt nl. vlak naast speelhoek. Kwaliteit pannenkoeken matig. Dikke pannenkoeken waarvan 2 zelfs erg donker. Bittere smaak. Pannenkoek met banaan ook geen aanrader. Dik en de banaan was ver te zoeken. Geen culinaire aanrader helaas. Daarnaast prijs / kwaliteitverhouding beneden gemiddeld. Vraag of wij stokbrood kruidenboter erbij wilden. Aan de prijzige kant ! Voor een luxe koffie betaal je al gauw €8. Meer dan een pannenkoek. Personeel jong. Lang moeten wachten op eten. Wij raden niemand aan om hier te gaan eten helaas.

20. De pannenkoeken waren plakkerig en niet lekker. Snippers ham zeer dun en smakeloze champignons. Eens en nooit weer. Opdringerige verkoop stokbrood met kruidenboter.

21. Gister hier gegeten. Pannenkoeken zijn mooi, goed van smaak, wat dik, niet extreem vet. Pannenkoek Hawaï erg goed, pannenkoek varkensvlees met cocktailsaus af te raden. Vlees erg droog en totaal smaakloos! Ook met de saus valt het niet meer te redden. Franse pannenkoek met brie en walnoten; erg lekker; de walnoten zijn meegebakken (royale portie), de brie ietwat dun belegd. Extra spek bijbesteld voor €1,- maar die was ver te zoeken. Interieur niet echt 'pannenkoekenhuisachtig', wat sober. Het 2e drankje kwam pas na zo'n 20 minuten toen we het eten al op hadden. Er werd gevraagd of we stokbrood vooraf wilden, hiervoor werd €4 nog wat voor in rekening gebracht, aardig aan de prijs. Terwijl de pannenkoeken een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben.

22. Vanavond pannenkoeken opgehaald, waren zoals gewoonlijk erg lekker!

23. We hebben met ons gezin een erg leuke avond gehad bij het Mussennest! Het eten was er heerlijk en de sfeer was gezellig! De bediening was erg vlot en dacht goed mee. Vanwege de hitte kreeg iedereen een glas koud water met ijs, goede service dus! Zeker aan te raden!

24. Veel te krap en te druk restaurant. Dat het gedateerd is, ok. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Het wordt er erg warm. Bediening kan het niet aan, is traag en maakt fouten. Een heel dienblad met thee en ijs ging deels over mij en over de vloer heen. Alleen excuses, niets meer. Ik moest lang wachten op een droge doek. Pannenkoeken waren slecht van kwaliteit. Allemaal met aangebrande stukken en smaakloos. Ingredienten soms zo klein gesneden dat je haast niet kon herkennen wat het was. Sommige ingredienten worden pas toegevoegd als de pannenkoek al klaar is! In mijn ogen kan je dan geen pannenkoeken bakken. Ik krijg ze thuis beter uit de pan! Tot slot kregen we een rekeing met drinken erop dat we niet besteld hadden... Ik ga hier echt nooit meer heen!

25. Pannenkoeken karig belegd. Bijna 3 euro voor een klein glaasje wijn voor de helft gevuld kan echt niet. Lang wachten.

26. Wat een teleurstellende ervaring. Dan reserveer je een bepaalde plaats en dan word je ergens anders neergezet en krijg je nog een denigrerende opmerking op de koop toe als je vraagt waarom je ergens anders moet gaan zitten. De pannenkoek was verbrand en de topping was niet erg smaakvol. Maar wat de ervaring compleet maakt, is de sfeerloze ouderwets aandoende serre waar je zit. Gelukkig was er geen muziek en kon je genieten van de nepbloemen. Echt eens maar nooit weer.

27. Vanavond heerlijk gegeten. Mooi terras, vlotte nette bediening. Een echte aanrader.

28. Laatst keer sinds jaren weer keer wezen eten. Vind het jammer dat ze niet met tijd meegaan. Restaurant moet echt geheel aangepakt worden, nu is het meer een keet dan toprestaurant als jaren terug.

Services bij sommige dames erg goed, verstand van zaken. Sommige dames werken voor het geld, niet voor en met passie. Die laatste alles vragen niks weten. Dat is erg jammer en zonde, steek er tijd in en dan lukt het zeker.

Pannenkoeken zijn in de jaren achteruit gegaan, deze keer waren er een aantal niet gaar of gewoon aangebrand, dat is zonde. Wel netjes van de eigenaresse dat we als compensatie een drankje van de zaak kregen en korting.

Zet hem op Mussennest, laat zien wat jullie in huis hebben! Verbeter die punten en jullie cijfers gaan de lucht in. Alleen dan vasthouden!

29. Vanavond gegeten in het Mussen nest, waren er met zijn vieren om 18.30 uur. Direct drinken besteld, na een kwartier kwamen ze eindelijk vragen wat we wilde eten, het eten werd na drie kwartier eindelijk geserveerd. Toen wilden we koffie bestellen, maar... geen koffie want de koffie was op! Geen goede ervaring, erg laks in alles!

30. We zijn het weekend in het mussennest geweest. Omdat we met een grote groep kwamen, hadden we van te voren gereserveerd. Echter bleek de tafel nog een half uur bezet te zijn. Door erg onvriendelijk te zijn behandeld tijdens het wachten, konden we na enige discussie eindelijk aan tafel. Maar de sfeer was weg en een gezellige avond verpest.

31. Gezellig restaurant. Met een prima service. In de zomer lekker buiten op het terras in de winter knus binnen. En de pannenkoek smaakt natuurlijk goed.

32. Pannenkoeken waren erg taai en niet lekker, mijn kinderen eten echt alles en zijn niet moeilijk met het eten maar dit keer hebben ze bijna alles laten staan. Thuis hebben we ons eigen pannenkoeken gebakken. Bediening was ok

33. We gaan hier regelmatig een pannenkoek eten. Bediening goed en vriendelijk. Vanwege de harde regen werden we bij de auto opgehaald door iemand van het personeel met een paraplu. Bij de ingang stond iemand om de paraplu weer in ontvangst te nemen. Grote klasse!! De koffie van het huis was ook erg lekker!!
    We blijven hier natuurlijk regelmatig komen!!

34. Nette en enthousiaste bediening. Al een paar keer hier geweest omdat we de pannenkoeken zoveel lekkerder vinden smaken dan bij pannenkoekrestaurants in Nijmegen! Heeft denk ik met het stevige beslag te maken, het meel komt van de molen uit de buurt. Heerlijk!

35. Joke V.d. Weijden

Spek en appelpannenkoek was mager belegd, met flintertjes appel en spekjes uit een pakje in plaats van plakken spek en appel.

36. Goede pannenkoeken, vleesgerechten e.d. geen poespas altijd gewoon top kwaliteit!

37. harriette

Goede bediening.
    Kunt er altijd terecht

Pannenkoeken zijn lekker

38. Marcel & Tonny

Zeer matige pannekoeken. Kaas / champignon met smaakloze kaas en champignons uit een potje.
    Pannekoek zelf smaakte alsof ze vooruit gebakken zijn en in de magnetron worden opgewarmd.
    Bah, nooit meer voor ons !

39. Goed eten, leuke sfeer en een gezellige speelkamer voor de kinderen. Bediening is ook altijd goed. Een echte aanrader.

40. Erwin 177 punten

Wij komen hier geregeld voor een pannenkoeken lunch en krijgen altijd een prima pannenkoek voorgeschoteld. De sfeer is op het terras en het restaurant alleen is het bij één van de twee gedeeltes binnen veel te krap waardoor er toch een punt van de sfeer afgehaald moet worden maar al met al een prima restaurant.

41. blankevoort

Super bediening, vrolijk en spontaan.
    Lekker eten de abnormaal pannenkoek was weer super.
    Gezellig met zwarte pieten die ook echt spelen met de kinderen.

42. rivierenlander

Met het hele gezin waren we te gast bij dit toprestaurant. Wat een geweldig enthousiaste bediening! Op de knieen om op gelijke hoogte met de kids te praten. Waar zie je dat nog? Nathalie, complimenten! Fantastisch terras en leuke speelkamer en speeltuin.

En dan de pannenkoeken. We hebben vele pk-restaurants gehad maar dit slaat alles. De 'pannekoek speciaal' met biefstuk, salade en saus. Gewoonweg fabelachtig. De biefstuk was heerlijk mals en rose. Een volwaardige maaltijd met pannenkoek. Verbluffend.

Wat een heerlijk gezinsuitje. Bediening was van een buitengewone kwaliteit, eten (ook de andere pannenkoeken) erg goed, snelheid van bediening uitstekend. Een aanrader!

43. Binnen 5 minuten had ik mijn "Franse Pannenkoek" al voor geschoteld? Ik schrok ervan, zo snel!

De Pannenkoek was trouwens gewoon goed te eten, maar leek uit de magnetron te komen.

Mijn tafelgenoot had een Snitzel, Friet en salade besteld en kreeg die ook binnen 5 minuten voor zijn neus.

De Friet smaakte naar pannenkoeken, de salade was oud en smaakte muffig, de snitzel was niet vers en lekker.

1,3
  44. We eten in heel Nederland pannenkoeken en dit restaurant behoort nog steeds tot onze favorieten! De pannenkoeken zijn echt lekker (niet slap/te dun/te dik/te vet zoals op veel plekken) en de variant 'Vlijt-beslag' vinden we een smaakvolle aanvulling.

De bediening is altijd erg goed; vriendelijk, beleefd en attent.

Voor ons is het een gezellig en smakelijk uitje!

45. Heerlijk gegeten hier. De bediening was vlot en spontaan. Ook de kinderen hadden het prima naar hun zin. De pannenkoeken smaakten heerlijk, zowel de speciale varianten als de 'simpele' appelpannenkoek.

46. De pannenkoeken waren niet super maar ook niet slecht. We hadden o.a. een abnormale pannenkoek besteld en verwachtten een pannenkoek wat goed belegd zou zijn. Maar niets is minder waar. Het smaakte aardig, maar mager belegd.

De shoarma pannenkoek en Cayun pannenkoek waren ook simpel. Het was een naturel pannenkoek met een beetje shoarma of kip. Wel veel salade erbij.

Bediening, Nathalie, was heel erg aardig en klantvriendelijk.

We hadden alleen het idee dat de chef ziek was en een stagiere de kok was, gezien de mager belegde pannenkoeken.

47. Roos vdB.

De pannekoeken waren plakkerig.

De tweede gang kwam heel snel na de eerste gang.

Het is wel mooi gelegen en je kan er lekker op een terrasje zitten. Het is ook geschikt voor kleine kinderen.

48. Helaas waren de pannenkoeken niet goed doorbakken. Misschien omdat het druk was.....????

49. Jan Sellis

Redelijk. Stokbrood met kruidenboter is echt een schande voor die prijs.

Voor de rest is het allemaal net niet.... tafels dicht op elkaar, enz. geen aanrader

50. T C Rademaker

Zaterdag j.l. met onze buren bizonder genoten in dit restaurant. Met name de foto van ons allen draagt bij aan een uitstekende service. Bedankt

51. Mooi gelegen.
    Veel parkeerruimte.