• Lid sinds 25 september 2011

La Place

Nijmegen

La Place

Nijmegen

Claudia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor 't Hoogstraatje
    Pannenkoekenhuis Nijmegen

Op een zonnige dag het terras gepakt om er wat te lunchen. We hebben drie kwartier op onze lunch moeten wachten, en bij navraag was er een probleem met een niet uitgeprinte bon. Een minpunt, dat je er zelf achteraan moet omdat je denkt vergeten te zijn. We hebben er wel smakelijk gegeten van de sandwiches.
    De bediening mag wel wat vlotter. Er zaten niet eens veel mensen op het terras.

6,3
  2. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor De Gruijterij

Afgelopen voorjaar met een grote groep wezen lunchen. Prijs en kwaliteit kwamen niet overeen. Voor een gebakken ei of broodje kroket vond ik het sobere en karige aankleding op het bord met alleen nog twee sneetjes brood en een halve tomaat. Viel tegen.

5,3
  3. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vroeger

Ervaring met lunchen: heerlijke salades met zelfgebakken brood. Service: enthousiast en zeer netjes. Sfeer: erg gezellig en mooi aangekleed. Ook het buitenterras is prima. Je zit er helemaal vrij. Ervaring met diner: alles behalve de aardappeltjes/frietjes apart geserveerd. Weinig groenten, maar wel smaakvol.

4. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor 't Mussennest
    Pannenkoekenhuis Wapenveld

Nette en enthousiaste bediening. Al een paar keer hier geweest omdat we de pannenkoeken zoveel lekkerder vinden smaken dan bij pannenkoekrestaurants in Nijmegen! Heeft denk ik met het stevige beslag te maken, het meel komt van de molen uit de buurt. Heerlijk!

5. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Vroeg
    Nederlands Bunnik

Erg gezellig, heel smaakvol en er wordt geluisterd naar speciale (dieet)wensen. Je kunt zien wat er voor je wordt gekookt! Opmerkelijk is het verse groenteaanbod, dat je in veel restaurants niet meer ziet. Na afloop een streekproduct kopen in de winkel, mjam.

6. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor La Place

Op de benedenverdieping heb je prima verse producten. Heerlijk vers gebakken broodjes met ruim beleg en verse taartjes. Je krijgt veel en waar voor je geld. De chocomelk en de koffie zijn prima. Chocolademelk, bereidt met stukken chocolade (kiezen uit puur of melk)met hete melk en heerlijke slagroom. Als ik met manlief in de stad ben gaan we altijd even naar La Place. Ook het brood, de quiche en de pizza smaken super.

Als je beneden bij het raam zit is het er wel erg koud..

7. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Gasterij Als Toen

Claudia

Er wordt met veel smaak, mooie opmaak en verse producten gewerkt en dat proef je. Een aanrader, we hebben een heerlijke avond gehad!
    Erg vriendelijke en spontane bediening. We komen zeker terug

8. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Mirror Paviljoen

Claudia

Ondanks dat we voor een groep hadden reserveert moesten we 1,5 uur wachten. Met de vraag wanneer de lunch werd geserveerd kregen we als antwoord 'ik heb geen cursus heksen gevolgd'. De lunch erg simpel en kwam niet overeen met de prijs.

9. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Korderijnk
    Nederlands Twello

Claudia

Hoge kwaliteit en service. Afgelopen zaterdag met een motorclub wezen lunchen. Een paar weken eerder heen gegaan om vast te proeven, te reserveren en de eigenaar had het idee om een aparte menukaart samen te stellen met een leuke foto van de motorclub. Voor ons een extra service.
    Heerlijke aspergesoep, carpaccio, kroketten en natuurlijk de capuccino en latte machiato, iedereen was zeer tevreden. We willen hier graag vaker heen.

10. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Gezien de hoge cijfers die gegeven zijn had ik een beetje hoge verwachtingen. De koude en warme tapas waren heel apart, leuk om eens iets te proberen wat je niet kent. Het hoofdgerecht daarentegen vond ik niet zo bijzonder. De sfeer was er goed. De eigenaar is heel vrolijk en gezellig en zet je graag aan het dansen. Gewoon leuk voor een keer.

11. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor La Place

Afgelopen zondag met de La Place bonnen, 2 koppen champignonsoep genomen. Na een hap te hebben genomen, heb ik gevraagd of ik andere soep mocht nemen omdat de champignonsoep niet lekker smaakte. Het smaakte naar melk en was nogal smaakloos. De bediening begreep wat ik bedoelde na geproefd te hebben. Ik mocht 2 kommen tomatensoep meenemen die helaas koud waren. De bediening heeft de soep apart in een pannetje opgewarmd en geserveerd aan tafel. Het personeel had het prima opgelost.

6,5
  12. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Wokpaleis

Zaterdag zijn we wezen eten bij het Wokpaleis vanwege de positieve recensies op deze site. We werden naar een (nog lege) zaal geleid, waar direct de airco aan werd gezet. Het was een warme dag, dus dat was wel aangenaam.

We hebben er heerlijk gegeten en de keuze is er enorm! Echt een aanrader. Voor ieder wat wils.

Het personeel is er vriendelijk en je kan er net zo lang blijven zitten als je wilt.
    Bij het verlaten van het Wokpaleis stond er een lange rij met mensen te wachten bij de ingang. Het was een drukke avond.

Ideaal is de enorme aanliggende parkeerplaats. We gaan er vaker heen.

13. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Plein 6
    Internationaal Doorn

Jammer dat het eten niet uit verse producten bestaat en er geen groenten werden geserveerd. Daarbij vond het merendeel van het gezelschap de hoofdgerechten erg zout. Met de vraag of er warme chocoladesaus over de dame blanche geserveerd kon worden voor een 5-tal mensen is zonder terugkoppeling koude saus uit een flesje over het ijs geserveerd met slagroom uit een spuitbus. Geen creatieve kok.
    De prijs/kwaliteit komt niet overeen.
    De bediening mag ook veel meer communiceren naar de klant of er vragen zijn, iets aangevuld moet worden of dat alles naar wens is.

De sfeer/aankleding in het restaurant is goed en ook de tijd tussen de gangen is prima.

4,5